Jump to content

Trepidatii la ralanti


XoFt
 Share

Postare recomandată

Discutiile de mai sus si titlul topicului se refera la trepidatii la relanti FARA ERORI INREGISTRATE. Restul e bagare in seama ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, de curand am achizitiont si eu o oct2 fl 2011, 1.6 mpi ( 195.000 km ) si am aceleasi trepidatii la relanti. Masina este de la fima unde lucrez, este servisata la zi.... S-a gasit pana la urma solutia sa scapam de aceste trepidatii ? Este cineva din Bz cu acest tip de motor poate ne intalnim sa schimbam cate o parere ?

Modificat de mitzu90210
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca citesti macar ultimele 3 pagini o sa te lamuresti. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare ! Am o Octavia 2 1.9 TDI din 2008 cod motor BXE(147.000 de kilometri) și am o problemă.Dimineața când este foarte frig,mai ales când sunt sub 5 grade celsius,la pornire trepidează puțin,câteva secunde.Menționez că în mers nu am nici o problemă cu ea,merge perfect,asta e singura problemă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor,

la motorul de 16. tdi DPF de pe O2 a avut cineva problema asta?...de 2-3 zile tremura si a mea la relanti (750 rpm), fara schimbari de turatii, fara lag mai mare in turbo, fara a sesiza diferente de putere. Trepidatiile se mentin si atunci cand se incalzeste motorul. Nu am apucat sa o duc la tester ca nu am timp sapt asta, nu am schimbat bujii ( implineste 170k km), acelas ulei casttrol 5w30 LL de 100k km incoace folosesc. 

ceva idei/pareri ca sa fiu pregatit...cel putin pana ajung la tester

Merci frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr schimbat in toamna, am alimentat luni Mol Evo plus special ca vine frigul...dacă era nu îmi pornea greu sau era mai puturoasa?...dacă ar fi de la injectoare nu îmi făcea urat motorul, țăcăneală ca de tractor?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mol....motorina cu care am avut cele mai grave probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pfff....chiar m-ai pus pe gânduri....eu alimentez de la mol de peste 4 ani...ocazional omv sau PETROM, doar ca de data asta am băgat de la alta stație! Nu cumva??? Nu am avut probleme de la mol pana acum....ideea e ca am făcut plinul ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baga si 500 ml ulei de amestec 2T si lasa asa pana se termina motorina 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca o încerc și pe asta....marți am vb cu cineva sa o pun pe tester, ce se poate întâmpla? :)....râdeam de tata ca pune benzina cu ulei la drujba....pffff ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba uleiul,amana adaugarea 2T in motorina,nu e indicat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza...azi plec sa ma duc sa caut la o benzinărie ulei 2T (sa o fac ai pe-asta), doar ca după 3-4 km, la primul semafor...mașina nu mai trepida la relanti, am mai mers puțin, am tras pe dreapta, oprit motor-pornit...nu mai Trepidează! Sa fie datorită faptului ca nu mai este temperatura negativă? Dar nu rezolva asta cauza....sunt înainte de revizie ceil-i drept, o sa schimb și uleiul și o țin in observatie, doar ca nu cred ca vor mai fi temperaturi negative ca sa văd dacă mai face...la tester merg oricum sa văd valori la injectoare...erori dacă da ceva...

 

numai bine!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@radu1589Incearca si motorina de la Rompetrol. Un coleg la munca are acelasi motor/masina ca a ta si a alimentat doar de la Rompetrol si nu are probleme.

Cati km are motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@yeeeeman aproape 170k...întâi fac un plin de la omv și apoi Rompetrol! Nu am avut nici eu probleme pana acum cu Mol...am avut o Corsa pana in 2015 nu am avut probleme apo Octavia asta pana in prezent fără probleme de la Mol, am schimbat stația uzuala de unde băgăm...poate o mai lungesc băieții? La aia Evo plus ca aditiv Baga și niște H2O :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
adiadrian771

Salut, aceleasi "probleme" cu motorul la ralanti, diferenta de turatii. Vi se intampla sa scada si intensitatea farurilor in acelasi timp cu turatiile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut adi

A mea face la fel 109000km(acelasi cod motor) . Am fost in repr. si mi au spus ca asa fac toate 1.6 mpi. Vecinul de bloc are O1 2009 acelasi motor(200.000km) face la fel. Cred ca asa merge mpi asta.... mai "dubios"...

 

Modificat de cikyu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voi chiar nu ati citit deloc topicul acesta? inca e o  noutate ca 1.6 mpi are trepidatii din nastere? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V-ati urcat vreodata intr-o masina cu motor TDI? Daca nu, incercati si apoi reveniti la 1.6mpi. Trepidatiile o sa dispara ca prin miracol :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, si tu yeeeman si ceilalti colegi au dreptate, dieselul te maseaza .. asa tremura iar benzinarele nici macar nu stii ca ai pornit motorul.

Intrebarea colegilor cu benzinare este de ce vibreaza asa? Adica ar trebui sa fie o problema? Oamenii sunt proactivi si vor sa stie ca se pot baza pe masina lor nu ca ii lasa in drum. Eu asta urmaresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atata timp cat motorul nu are acea detonatie numita knock, nu da rateuri si nu scoate sunete ciudate, nu cred ca ar trebui sa fie o problema.

Aceasta trepidatie poate avea multe cauze de la carburant de proasta calitate, la injectoare uzate neuniform (si de aici cantitati injectate diferite), bujii uzate diferit, bobine, dar si cauze constructive cum spunea un utilizator mai sus, ca asa fac astea din fabrica.

Trepidatii de genul asta am simtit si la alte marci, gen Kia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare,

Nu stiu daca scriu in topicul corect dar oarecum problema mea intra si aici.

Am observat urmatorul comportament: apropiind de un semafor , mergand in gol , chiar inainte de oprire apas pedala de frana si motorul incepe sa trepideze, tinde sa se opreasca (turatia in jur de 760 pe tester si oscileaza 760 -830). Normal turatia e setat la 820. Acest fenomen se intampla mai ales  cu motorul rece, dar am observat  si cu motorul cald, foarte rar. Am incercat sa maresc turatia relantiului la 903, unde merge perfect, nu mai face nici fenomenul de mai sus, dar nu cred ca asta e rezolvarea... 

In VCDS nu apare nici o eroare, mai putin acele oscilatii de relantiu , care face si la morotul cald +/-20 rot pe minut. (nu se simte , se vad numai pe tester). In jurul valorii de 903/904 acele oscilatii dispar si nu mai trepideaza nici la franare, insa se aude evident motorul turat.

Ce pot sa verific ? (vreo problema de vacum?... este ceva senzor de presiune servo frana?)

Multumesc 

Modificat de toby_as
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

Baieti , am o mica nelamurire, masina mea nu are DPF....deci eliminam din start....la un animit interval, cand vrea ea, ramane turata sau se tureaza pana la 1000-1100 rotatii/min, din senin.... foarte rar.... 1-2 pe an. Nu am nici o eroare pe nici un modul. Sa fie in load management ? Idei/pareri ? A mai patit cineva asa ceva pe BKD ? Am un prieten cu un gf 5, tot BKD si a patit si el, asa din senin sa ramana turata, sau sa se tureze pe loc. Conditiile de mers identice....trafic, sau chiar si o pornire aleatoare. Reviziile sunt facute la timp...bateria e ok, masina merge f bine, in rest, doar ca mai aparea aceasta "turatie" si nu inteleg inca de la ce ar putea fi. Acum cateva luni am schimbat tot ce se putea de la alternator, inafara de rotor care e ok . Incarca 14.2-14.4 , si inainte de aceasta "revizie" se intampla la fel. Am schimbat piesele de la alternator, preventiv, inclusiv fulia.

 

Multumesc

Modificat de gmtiby2016
Adaugare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut colegi, o problema asemanatoare la o skoda octavia 2, 2009 1.6 mpi (bse) probleme la relanti insa din ce in ce mai persistente, la modul ca a ajuns sa ma zdruncine in masina.. toate astea pana undeva la 1300-1400 turatii dupa care  nu se mai simte nimic .

pe tester da missfire pe cilindrul 3 sau 4 (se schimba intre ele) si valorile rateurilor in timp real se intrerupe undeva la 1300 de ture cand nu se mai simte niciun fel de trepidatie. 

Am schimbat bobina+fise+bujii, ce altceva ar putae fi ? 

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai pus bobina + fise+ bujii noi ? sau din dezmembrari ?

urmeaza un test de compresie sa vezi starea motorului.  sau faci rocada intre injectoare si vezi daca se muta erorile..... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!