Jump to content

Trepidatii la ralanti


XoFt
 Share

Postare recomandată

Alexey Bogdan

Nu mai da quote la postul anterior. La urmatoarea abatere ai Avertisment. Multumesc,

L-as verifica dar nu stiu ce implica...

Nu ma pricep.Cum fac asta?

în urmă cu 19 ore, Ebi a scris:

   La tine este diferit fata de altii la care trepideaza tot timpul. La tine probabil zdruncina cand porneste electroventilatorul de la radiator. Creste consumul, alternatorul se invarte mai greu si scade turatia motorului o fractiune de secunda pana compenseaza cererea mai mare de putere.

Este o posibilitate sa tremure din cauza unui consum mai mare insa nu cred ca este electroventilatorul.E adevarat ca mi se pare mai pronuntat la cald, dar totusi face si la rece imediat ce a pornit...electroventilatorul nu stiu daca la 5-10 grade afara porneste imediat ce ai pornit motorul care a stat 16 ore oprit.(repet: NU STIU, poate porneste imediat, desi nu-i vad rostul)

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei, tremura si FSI-ul, deja suntem cativa care am sesizat problema asta. Eu si colegul de mai sus nu avem nici o eroare pe tester, turatia e constanta, iar masina merge super. Intr-adevar, atunci cand se incalzeste motorul se simt putin mai pronuntat trepidatiile, dar nu e din cauza ventilatoarelor (asta ar insemna ca si atunci cand pornim clima sa se intample asta). Eu am cam 30 000 km cu bujiile astea. Ma gandesc sa le schimb si sa vad ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adibaiacos2003

eu am schimbat bujiile si to tasa face, o sa schimb si bobinele sa vad daca mai face, apoi curat injectoare.

Modificat de kthor
Folosirea nejustificată a citatului.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexey Bogdan

Spor la treaba, sa ne tii la curent!

Modificat de kthor
Folosirea nejustificată a citatului.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

 

On 30 March 2017 at 3:27 PM, adibaiacos2003 said:

eu am schimbat bujiile si to tasa face, o sa schimb si bobinele sa vad daca mai face, apoi curat injectoare.

 

A gasit cineva o cauza REALA pt aceste trepidatii ale 1,6 mpi-ului ? Ii cumpar cele mai scumpe piese si fac reviziile la 10.000 si tot imi misca fundul in scaun odata la 20 secunde atunci cand stau pe loc la relanti... Nu gasesc nicio eroare cu VCDS iar turometrul sta nemiscat in timpul acelor "miscari de dans" :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am aceasi problema si vreo 2 ani tot caut cauza, si am ajuns la o concluzie dar inca nu am avut timp sa verific.

La vechile serii era EGR la cele din 2006 este pompa suplimentara de aer care are si o supapa cu ceva garnitura, eu unul banuiesc ca este acea ganitura coapta si trage aer fals.. dar NU SUNT sigur ca asta e cauza.

Pot sa spun ca trage aer fals prin acest circuit de admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa de aer suplimentar trage aer dinaintea clapetei si il refuleaza in esapament, deci nu influenteaza in niciun fel mersul. orice aer fals e detectat de sonda lambda si raportat ca eroare de amestec sarac

Cauta in alta parte explicatia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan: eu am desfacut acea valva suplimentara si am curatat-o. Dar acea pompa impreuna cu valva nu are rol decat de reintroducere a gazelor nearse pentru a nu polua si este activa la rece putin timp dupa ce pornesti motorul si am auzit ca si la turatii mari.

Oricum nu a fost niciun efect dupa curatare.

Modificat de blueman07
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu reintroduce niciun gaz nears.

la rece, motorul merge cu amestesc bogat ("socul tras") drept urmare gazele esapate sunt bogate in combustibil nears. ACea pompa sufla aer proaspat in evacuare, pentru ca aceste gaze sa arda complet in catalizator (aport de oxigen). Functioneaza doar la rece , nu si in turatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu bobina, fise, bujii. Nicio schimbare. Trepideaza neregulat la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din 2012 am scris pe acest topic ca nu e o defectiune, asa este functionarea acestor motoare... nu vrea nimeni sa asculte. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciudat...nu am mai auzit ca un motor sa functioneze normal cu trepidatii...ar trebui sa ne adresam direct la vw....asta care stie germana ne poate ajuta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu tot nu am scapat de aceste trepidatii dar nici nu imi mai bat capul , desi sunt deranjante atunci cand stai cu masina pe loc pornita .

Am pus si testerul pe masina si nu imi da nicio eroare , nu m-am apucat sa schimb nimic , pentru ca am vazut alti colegi pe aici ca au schimbat o gramada si tot n-au rezolvat nimic . 

Salut .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am inteles ca ar fi de la supape, ca ar fi ciupite si nu inchide bine.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar da rateuri, nu ar avea putere. etc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie de la corpul-l clapeta o fi dereglata sau de la vacum,

La mine se aude un fasait pe la corpu-l clapeta si la voi este asa 

Dar a fost careva la reprezentanta ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar da erori si de la clapeta si de la lipsa etanseitati, etc..... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel20 am intrebat la repr.  In primavara de acest lucru( si la mine face la fel) si mi a raspuns ca asa fac toate mpi 1.6 .... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ti-a inchis gura :D

 

Citarea inutila se sanctioneaza!

Modificat de vdragos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu chiar... am un vecin cu o1 acelasi motor.... si la el face ....ceva mai rau ca la mine...cei drept are 190.000 km. masina merge perfect ,fara nici o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca posesorii de 1.6 MPI SR vor sa arunce bani inutil, e treaba lor. Aceste mici trepidatii la relanti sunt ceva normal si nu denota probleme tehnice. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La mine consuma ulei cand am luat-o. I-am facut niste tratamente pe cilindru (gen "piston soak"), am facut spalare de motor inainte de schimbul de ulei cu Metabond, am schimbat tipul de ulei de le 5W30 la 5W40 si acum nu mai consuma ulei deloc si trepidatiile la relanti s-au diminuat f mult incat sunt aproape insesizabile. Cred ca aceste trepidatii, care sunt din fabrica din cate am itneles,  erau amplificate si de uleiul din camerele de ardere care ducea la misfire.

Modificat de blueman07
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iesea pe tester misfire.

Suntem aici sa ne ajutam. Avand in vedere ca pozitia oficiala este "asa fac toate" experienta mea cred ca poate sa ajute, macar pe unii. Deci postul e pentru cei care vor sa faca ceva nu pentru cei care au ceva de "comentat". Eu prezint o experienta, nu doar o parere. Mai mult de atat ...

Modificat de vdragos
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!