Jump to content

Trepidatii la ralanti


XoFt
 Share

Postare recomandată

Apropo nervoss cu ce tip de benzina alimentezi?De la care peco? Ai simtit vreo diferenta la benzina....stii tu la ce ma refer la trepidatii mai putine? Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau alti colegi aflati in situatia asta......daca pot sa-mi raspunda.Multumesc.

Modificat de boomax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei cu benzina de la petrom, prefer 99+ insa la pretul actual merge si de 95. Am incercat cam de toate, mai putin de la LUK Oil. Cu toate face la fel sau aproximativ la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

am si eu o mica problema! Trebuie sa schimb a 2 a sonda lambda , cea dupa catalizator. Am verificat cu vcds si am probleme cu ea. Acum  am observat ca am si un relanti putin neregulat , ma uit la consumul instantaneu la relanti si fluctueaza intre 0.6-0.7 L/H . Alte erori in afara de sonda nu am pe vcds.


am si eu o mica problema! Trebuie sa schimb a 2 a sonda lambda , cea dupa catalizator. Am verificat cu vcds si am probleme cu ea. Acum  am observat ca am si un relanti putin neregulat , ma uit la consumul instantaneu la relanti si fluctueaza intre 0.6-0.7 L/H . Alte erori in afara de sonda nu am pe vcds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Ati descoperit problema? Am acelasi motor ca si voi 100k si masina tremura la relantii schimbat bujii, facut tot felu de teste face la fel.

 

Cand tremura cand nu, cum are el chef.

 

Am fost azi la un tip cu o diagnoza vag com originala ( calculator de ala mare portabil ) si mi-a facut tot felu de teste si mi-a zis ca pe diagnoza se vede o fluctuatie la relantii intre 760 si 820 sau ceva de genu desi pe ac nu se simte ramane la fel acu.

 

Insa cand ii bag consumatori, faruri faza lunga, scaunele incalzite, deschid casetofonu turatia creste pe la 900 si ramane asa, iar motorul merge rotund iar tensiunea de incarcare este de 13v. 

 

Mi-a sugerat sa schimb releul ( regulatorul de tensiune ) de la alternator cica e posibil ca ala sa cauzeze tremuratu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu mai e nimeni pe acest forum? Mie mi-a zis la 2 serviceuri ca n-am filtru de benzina cand am mers sa-l schimb, cum e posibil sa nu am filtru de benzina? Nu cred asta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu schimba nimic, motorul e ok. A mea mergea neregulat când se încălzea motorul, încă de când am cumpărat-o.

Fiecare cilindru primește la mers în gol o cantitate minimă de combustibil, la limită, atât cât este necesar să realizeze compresia pistonului antagonist și să asigure o turație minimă la care să nu apară vibrații în caroserie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare, ati mai descoperit cauza acestor vibratii? imi fluctieaza uneori intre 0.6 si 0.7 l si dupa un test cu VCDS imi arata eroarea 17511 oxygen lambda sensor heating too low - intermitent.  Resistenta 0.07 kohm.  am mai observat in trecut ca temperatura motorului nu statea la 90 ci scadea la 86 sau asa ceva.. mai ales daca mergeam un pic subturat. 

Intrebare: daca schimb sonda lambda se rezolva trepidatul?

Sa schimb senzorul de temperatura?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6 asa tremura el din nastere.

Schimba sonda lambda 1, inainte de catalizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun sonda o schimb dar tremuratul va trece? Si daca ma duc la ITP cu tremuratul asta trec? Stie cineva din experienta?

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se leaga nimeni de tremurat. Insa la gaze e mai delicat, ca nu prea ieseau nici cand erau motoarele noi.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare , am si eu motorul de 1.6 mpi , in vara i-am schimbat distributia si i-am facut revizia , schimbat ulei vechi Mobil 1 ( pus la Aliat auto ) cu Castrol . De atunci motorul a devenit mai zgomotos si are trepidatii ( Inainte de schimb , vara nici nu simteam nimic in masina , nici motorul nu prea se auzea ) . Se simte o diferenta fata de cum era inainte si cand pun mana pe scutul motorului . Sa fie din cauza uleiului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trepidatiile nu au legatura cu uleiul.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! Detin o skoda octavia 2 motor 2.0 FSI din 2006 si ma confrunt cu o mare problema, si anume tremura la relanti si uneori cand o pornesc merge in 3 pistoane. Sa incep cu inceputul: cand am luat masina, adica acum 2 luni, la relanti simteam niste zvacniri in scaun dar foarte rar si uneori pornea mai greu, adica invartea mai mult cu 2 secunde, dar asta rar, odata la 10 porniri sa zic, Nu era de speriat dar am fost la reprezentanta Skoda si mi-au spus ca asa fac motoarele astea...In timp aceasta problema s-a agravat avand din ce in ce mai multe zvacniri, ba chiar pot fi asemanate cu mici rateuri daca ascult evacuare, pana la momentul de fata in care motorul nu merge rotund, trepideaza, si se misca motorul de parca ar avea suportii rupti. Intr-o diminteata cand sa plec la serviciu, acum vreo 2-3 saptamani, am pornit masina, am lasat-o la relanti cat am dezapezit-o si cat s-au dezghetat geamurile (aprox. 5 minute), apoi am dat cu spatele sa ies din parcare, pana aici totul normal, am bagat treapta intai, am plecat de pe loc, la 10 metri imi clipeste martorul check engine apoi ramane aprins si imi merge masina in 3 pistoane (ca si cand as fi scos o bobina si as merge asa cu ea). Am mers asa vreo 2 kilometri sperand ca isi va reveni, dupa acei 2 kilometri, am repornit masina, eroarea disparuse din bord si motorul mergea normal (bineinteles normal dar cu acele mici trepidatii). Cand am plecat de la serviciu masina a mers bine, am ajuns acasa am scos o bobina ca am crezut ca aceasta e pricina. Am scos o bobina, am mers cu ea si am observat ca se comporta la fel ca in acea dimineata. Am cumparat o bobina noua, am inlocuit-o cu fiecare in parte insa tremuratul a ramas. La o saptamana am mers cu ea la service (in tot acest timp nu a mai avut problema cu mersul in 3 pistoane), mi-a verificat bobinele si toate lucrau, si mi-a spus sa schimb bujiile ca i-a dat pe tester lipsa scanteie in mers la relanti si ca aceasta ar fi problema. Bineinteles ca am schimbat si bujiile imperuna cu toate filtrele si uleiul (stiu ca nu are legatura dar le-am schimbat ca venise si timpul lor)... tremuratul inca persista si in momentul de fata. Nu vreau sa spun tot ce mi-a spus ultima data la service ca ar putea fi (mi-au insiruit mai multe chestii) dupa ce au vazut ca nici bujiile nu rezolva problema. Dar mi-au spus sa merg cu ea mai turata ca poate isi revine, daca nu sa ii desfaca motorul. Ieri am plecat la serviciu, totul ok, cand sa plec de la serviciu, ii dau cheie, porneste bine, dupa 4-5 secunde de mers in relanti incepe sa tremure foarte tare si sa clipareasca martorul de check engine (din nou mergea in 3 pistoane). Nu stiu ce a fost in capul meu si am oprit-o imediat. Apoi a pornit tocmat pe la a 5-6-a cheie (uneori nici nu invartea... ramanea acul undeva la 400 rot/min si nu mai urca). In fine... a pornit la fel in 3 pistoane. Mi-am adus aminte de ce mi-a zis ultima data in service sa o turez mai mult... Am plecat cu ea de pe loc si imediat i-am dat o „talpa” si am urcat-o in 5000 rotatii si apoi si-a revenit, mers normal, martor stins. Astazi s-a repetat aceeasi problema, a pornit in 3 pistoane, am plecat de pe loc, am turat-o la fel in 5000 timp in care era foarte subturata si mergea in suturi chiar si la 4000 de rotatii, am lasat-o apoi la relanti si motorul isi revenise. Cam aceasta este problema mea... In curand am de gand sa verific valorile pe injectoare. 

As vrea sa stiu va rog daca v-ati confruntat cu aceasta problema si cum s-a rezolvat... V-as fi recunoscator, Multumesc!

 

Am uitat sa mentionez ca:

-  la relanti acul nu oscileaza absolut deloc, ramane fix la 700 rot (bineinteles dupa ce se incalzeste motorul)

- alimentez cu benzina 95 numai de la OMV (care am inteles ca e cea mai buna)

- de fiecare data cand am intampinat problema cu mersul in 3, temperatura era sub 0 grade

 

Va multumesc,

Modificat de EmiGR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie inceput clasic , cu un tester. Motoarele astea au probleme cu pompa de inalta, cu pistoanele, etc etc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun, cu tester am inceput, miss fire pe un cilindru, sincer nu mai stiu care cilindru, doar eroarea asta, dupa care am schimbat bujiile si nu a mai dat nici o eroare, vineri pun iar testerul pe ea... verific sa vad ce eroare am avut in astea doua zile... probabil tot miss fire, in afara de injectoare ce altceva si cum sa verific? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bobine de inductie, injectoare. compresie ( supape, etc) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

update, acum a pornit din prima bine, apoi s-a oprit motorul si nu a mai pornit nici în ruptul capului... Am menționat că bobinele funcționează toate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verfica cu VCDS daca ai presiune de injectie suficienta in rampa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta am să fac astăzi, o întrebare, gerul de afară influențează pompa de înaltă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar daca ai foarte multa apa in benzina.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desi bag cea mai calitativa benzina „cica” coincidenta pea mare ma face sa cred ca a inghetat... dar... daca e inghetata pe tester ce da? eroare la pompa? sau nu da nimic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar trebui sa zica ceva de presiune combustibil mica/mare. oricum cititind ce ai scris mai sus, as fi curios ce eroare au citit la service " lipsa scanteie in mers la relanti"... asta e o mare aberatie....  Poate se refereau la rateu... dar si asta are multe cauze, nu doar de la scanteie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!