Jump to content

Trepidatii la ralanti


XoFt
 Share

Postare recomandată

bun... inainte sa spun toate erorile, mentionez ca am schimbat toate bobinele intre ele + scos mufe de la EGR, variator/regulator(nu mai stiu exact ce mi-a spus exact persoana care mi-a umblat aici) presiune si mufa pompa de inalta. Erorile sunt urmatoarele:

- EGR Sensor 2 - signal too high

- toti cilindrii

- Camshaft timing adj. bank 1 (N205) - open circuit

- fuel pressure regulator value (N276) - signal too high

- intake air temp sensor (G42) - signal too high

- Manifold / Barometric pressure sensor (G71)/(F96) - signal too high

- Throttle position sensor (G69) - signal too low

Intrebarea mea este... care dintre erori sunt datorate de ceea ce am mentionat mai sus (bobine, mufa egr, variator, presiune, pompa inalta...)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate.

Sterge erorile, nu mai scoate mufe, si mergi cu masina. Sa ne dam seama care sunt problemele reale. :banghead::banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei cred ca iti bati joc de mine... pe bune... care parte nu ai inteles-o din „nu mai porneste”??? crede-ma ca daca pornea aveam acum prrobabil problema rezolvata... dar nu mai porneste deloc... citeste cu atentie, te rog... te mai dai si cu capul de pereti, sa nu il spargi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci citeste si tu printre randuri, sterge erorile si pe urma da la cheie, vezi ce erori o sa primesti.

In acelasi timp intra pe blocurile de valori si vezi ce presiune de joasa si de inalta ai la combustibil si vezi daca iti citeste turatie cand dai cheie, te uiti daca se ridica acul la turometru putin.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu da nici o eroare in timp ce invarte, turatie are, la presiune nu da valori, cel putin asa mi-o zis prietenul ala cu testerul, iar acul da se ridica putin, am incercat sa o ajut cu spray de frana, se urca acul de la turometru pana la 600, dă sa porneasca si atat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia pe altcineva care stie sa foloseasca un tester

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai iau pe nimeni, m-am saturat de toti lesinatii astia dupa bani, ma duc direct la skoda, chit ca dau un ban dar aia barem nu bat campii, unul baga mana in foc ca ar fi injectoarele, altul ca pompa de inalta, dar defapt cred ca este sarita de la punct, e doar parerea mea... vad ce fac saptamana viitoare cu ea in service... va multumesc pentru sfaturi/idei/pareri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit pt.ca in reprezentanta NU au stand de probe pt.inj./pompa de inalte, testerul pe care il foloseste e acelasi, in schimb o sa fi"belit ca in reprezentanta".

NU ai dat de omul potrivit, dar iti doresc bafta in rezolvarea problemei/sa ne spui ce ai rezolvat.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tind sa cred ca am dat de omul potrivit chiar la reprezentanta, multumesc, va anunt ce am rezolvat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema partial s-a rezolvat, bujiile nu erau compatibile, miercuri se monteaza cele noi si se va face un update de soft, multumesc, nu ma asteptam la asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Explica"bujiile nu erau compatibile"!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pur si simplu motorizarea asta merge cu bujii doar originale de la skoda si nu de la producatori pentru ca este o motorizare foarte pretentioasa, pur si simplu au scos bujiile mele (noi de o saptamana, BERU) au pus unele originale de skoda de pe un 1.2 TSI ce le aveau pe acolo si a pornit masina mea la prima cheie, apoi le-au montat pe ale mele din nou si iara nu a mai vrut sa porneasca :) sub ochii mei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alea Beru nu le.ai luat compatibile pt motorul tau... ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le-am comandat cu seria de șasiu... Dar băieții au spus că la motorul asta nu merg bujii de la producători (ori merge prost motorul, ori nu merge deloc), ci doar cu cele originale skoda. revin mâine pentru confirmare

Modificat de EmiGR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ce skoda face bujii le comanda si ea si le monteaza pe masina 

nu ti-au comandat ce trebuie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stati sa lamurim putin situatia... de fapt eu cand am intrat cu ea in service am avut doua probleme la masina: 

1. masina nu pornea

2. inainte sa nu porneasca merge neregulat (cum am spus mai sus)

1. masina nu pornea din cauza bujiilor. acum s-au schimbat bujiile cu unele „originale skoda” (nu mai insist aici ca nu stiu sa dau detalii) si porneste repede si bine

2. masina merge neregulat si uneori in 3 pistioane pentru ca trage aer fals. S-a gasit o conducta, de fapt un furtun, pe la care rasufla si trage aer fals. vineri se monteaza pe masina.

Cam atat! Bafta tuturor!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucruri pe care le puteai afla din start de la un tester "priceput". Rateuri si probleme de vacuum..... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ca nu erau bujiile bune? sau ca rasufla pe la conducta de aer? dupa ce se rezolva problema e usor de spus, dar inainte, toti dau din umeri ca pe tester nu da nici o eroare si toate valorile sunt in parametri... tu personal, domnul andrei, in timp ce masina nu pornea, puneai testerul pe ea si iti dadea pe tester ca rasufla pe la un furtun... felicitari, nu stiu daca ultima ta postare isi are rostul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

initial ai fost la tester, acolo erau destule erori legate de rateuri si probleme vacuum / amestec sarac

In fine, pe viitor incearca de la inceput un tester priceput sa nu mai fie nevoie sa scoti toate mufele, la masinile astea moderne nu mai rezolvi nimic asa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, multumesc de sfat, pe viitor am sa ma duc la un tester priceput, adica la reprezentanta la sibiu, altii mai priceputi nu am gasit. toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat masina din service

Bujiile au fost schimbate iar masina porneste la sfert. Motorul trepida datorita unor garnituri pe unde tragea aer fals si EGR (daca se activeaza EGR motorul merge neregulat, iar daca se dezactiveaza, cum este acum, motorul merge mult mai bine). Aa, si era sa uit, trebuie sa fac schimbul de ulei DIN NOU pentru ca mi-a bagat benzina in ulei, tot din cauza EGR-ului.

Drumuri bune tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica cei din service Skoda ti-au dezactivat EGR si te-au convins ca au reparat masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, cand inchidea si deschidea EGR in timp ce mergea motorul la relanti. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam așa kimdiesel, si au schimbat bujiile. eu sunt mulțumit oricum pentru că mi-au identificat problema. alții ma puneau să cumpăr pompa de înaltă și apoi să vedem dacă se schimbă mersul... plus de asta, de acum cel puțin stiu ca nu mai există riscul să îmi strice bujiile sau să bage benzina in ulei... asta e tot. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!