Jump to content

Cat rezista un motor TSI


Andrei1980
 Share

Postare recomandată

Nu sta turata... porneste intradevat si sta turat la 1100-1200 pentru cateva secunde , timp in care fluctueaza acul de il ia naiba, apoi revine la 640 turatie si se aud intreruperi pe esapament. iar in mers se simt intreruperile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Biziday, ti-a murit motorul la rece ?

Pentru siguranta ta poti schimba toate bujiile costa cam 240 lei pe NGK , care fac si bujiile originale.

Variatia turometrului din ce stiu eu se datoreaza clapetei de acceleratie daca trebuie curatata/reglata.

Missfire apare de la bobine si bujii in general rezultatul e ca motorul nu merge rotund dar nu da variatii de turatie , din ce stiu eu.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sa oprit niciodata... o sa schimb si bujiile ca sa ma asigur, nu cred ca au fost schimbate vreodata... are 149.000 km

Turometrul variaza doar in cele 10-15 secunde de la pornire. cand ajunge la relanti, nu se mai misca din 640 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin

Am schimbat bobina de inductie, nici un rezultat

Am dat resetare la clapeta de acceleratie, desi nu avea nici o problema, nici un rezultat

Am scos bujia de le cilindrul 3, este afumata.

Le voi schimba pe toate 4 cu NGK. Problema e , se va rezolva? Sau amestecul este prea bogat din cauza injectorului si afuma bujia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Un test de compresie ai facut? Verifica si cablajul bobinelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am citit doar cateva pagini de la inceputul topicului, asa ca va cer parerea..... Sotia detine un golf 6 1.4TSI, 129.000km, Dsg7 - masina circula doar in oras, a fost adusa din germania acum 3 ani, avea 115000km. De vreo 2 ani, dimineata se aude la pornire zornaitul acela de lant cca 3-4 secunde. Credeti ca ar trebui schimbat? De fapt ce implica schimbarea si cu ce costuri se face? Se inlocuieste lantul+intinzatorul sau mai sunt si alte piese? Cand am cumparat masina, am sunat la reprezentanta, iar cei de la service au spus ca lantul se inlocuieste doar cand zgomotul persista mai mult timp, sau cand face continuu....

Masina mai are o problema, din cauza ca se circula mult in oras si pe distante scurte creste nivelul de ulei (DSG-ul schimba foarte jos treptele si se incalzeste si mai greu), am gasit o rezolvare partiala, iarna se merge pe modul sport si nivelul se mentine cat de cat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegu, un sfat prietenesc: schimba lantul si vei scapa de probleme. Mai devreme sau mai tarziu tot acolo ajungi, dar daca iti pica  incepi si tu sa intrebi de un motor de ocazie ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

@turcu_dan - si tsi ul meu e in aceeasi situatie, ceva zgomot la pornire dar nu e de lant, sunt 2 tacheti care se descarca (se poate confunda foarte usor zgomotul cu cel de lant) si nivelul creste pentru ca masina circula doar in Bucuresti. Avand in vedere ca masina nu e folosita pentru drumuri lungi  ci doar in Bucuresti voi interveni asupra motorului cand o sa inceapa sa aprinda martori, sa porneasca greu, cam asa se manifesta lantul intins in plus zornaie zdravan nu doar nitel la pornire, inclusiv pe decelerare.

In  privinta uleiului il schimb de doua  ori pe an, creste nivelul pentru ca se contamineaza cu benzina datorita mersului in oras, daca o scoti afara cateva sute de km nivelul se duce acolo unde trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Daca tot a trecut o perioada buna de timp de cand au aparut TSI-urile cu distributie pe curea, cei care au ne pot spune niste impresii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 1.2 TSI 105 cai din 2015 , aproximativ 75k km. Fara nici o problema la motor. Nu a consumat ulei decat la primul schimb 500 ml am completat la 25k km. 

 Doar revizii si alea cu interval extins la 30.000 km. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/11/2016 at 12:54 AM, Andrei1980 said:

Ciudat, prea repede s-a intamplat la tine... ai umblat majoritar urban? Te intreb doar sa putem face o imagine de perspectiva, nu de alta dar aproape in acelasi timp ne-am cumparat la vremea respectiva masinile( fosta O2 FL 1.4TSI) si eu pana la 102 000 km cand l-am vandut nu am avut asa probleme. SI folosit de multe ori turat dar 80% extraurban...si dupa 30 K km schimbat ulei la 10-12K km si 5W-40 nu 30...la vremea respectiva eram mai mult ca sigur convins ca merge mai bine cu 0W- 40 si  5W-40...decat cu 5W-30 cu care era mai zgomotos motorul , lantul suna mai des la porniri si il consuma un pic.  Din pacate la tine lantul pare sa fi sarit...sau ti s-a ars supapa 3 care din cate stiu este cel mai problematic la 1.4TSi primele generatii pe lant...

Offtopic: Pare ca te bucuri enorm ca ai scapat de ea . L ai anuntat si tu pe saracul om la ce investitii sa se astepte?? 

In alta ordine de idei, a testat careva motorul de 1.0 85/110 cp tsi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/29/2019 at 3:26 PM, yeeeeman said:

Daca tot a trecut o perioada buna de timp de cand au aparut TSI-urile cu distributie pe curea, cei care au ne pot spune niste impresii?

Vin si eu cu a mea masina, 1.2 TSI, 105 CP,  2017 (iunie) in prezent la 23k km si nu a consumat deloc ulei, primul schimb facut pe la aprox 15k km ulei Castrol Edge P 5W30 bidon de 1L norma 502 00/505 00/505 01

Revin cu alte detalii la urmatorul schimb din vara cand se face 1 an

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/30/2019 at 9:45 AM, copanu said:

Offtopic: Pare ca te bucuri enorm ca ai scapat de ea . L ai anuntat si tu pe saracul om la ce investitii sa se astepte?? 

In alta ordine de idei, a testat careva motorul de 1.0 85/110 cp tsi?

Am dat la buy back la Weltauto, crede-ma ca l-au testat la sange doar sa gaseasca ceva pe ea si sa mai poate tigani ceva la pret. M-au tinut jumatate de zi acolo... Cine ma stie, stie ca imi intretin si folosesc masinile ca la carte cand vine de folosire/intretinere. Ca m-am bucurat, doar atat cat te bucuri cand poti sa faci pasul la altceva. Daca n-o vindeam in maxim 2-3 luni schimbam chit distributie si wastegate pe masina din cauza piticilor mei legat de intretinere. Am predat o masina perfect functionala. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

merita sa imi cumpar un tiguan sh,2.0 tsi din 2012?

160 000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu, este prea scump la pretul pe care l-ai zis. Sau nu l-ai zis? Consuma mult ulei si multa benzina, bagi multi bani in el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 08.05.2013 at 14:40, Cib_B a scris:

oameni buni, nu va mai certati...

 

Este un filmulet sau unpdf self study care arata de unde vine problema.

 

In interiorul variatorului este o supapa de tip cui, cu 2 canale care inchide sau deschide circuite de ulei, inclusiv circuitul intnzatorului de lant.

 

Daca acela ramane deschis, lantul se detensioneaza, si apare zornaitul la pornire.

 

exista un self test (trebuie sa caut in calculator sa gasesc documentul) care inchide si deschide acel circuit, si o perioada nu mai apare zornaitul

 

de aceea pentru acest tip de problema se schimba VARIATORUL, pentru ca deocamdata nu am gasit inca o solutie de a rezolva doar acea problema.

 

 

O sa va tin la curent cu ce mai descopar...

Salutare,am citit postul tau si eram curios daca ai gasit cum se face acel self test de care spuneai despre variarorul axei came,ms si astept un raspuns daca ai,zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

De cand am invatat germana mai urmaresc diverse canale auto.

 

Aici e vorba de un Seat Leon 1.8 tsi cu pana in 100.000km, care consuma exagerat de mult ulei. Mecanicul explica ca Vw a folosit segmenti prea mici/ingusti, la un moment dat in video arata si cele 3 tipuri de segmenti (minutul 22:11). Acolo se pot vedea cele 3 tipuri de segmenti in functie de anul de productie.  La 21:50 arata inclusiv un piston vechi langa unul nou.

Tot in video asta este prezentata si problema depunerilor de carbon pe supape (o problema comuna la toate motoarele TSI care nu au port injectie- inclusiv la ultimele 1.4-1.5 -1.8-2.0 TSI)  Nu vreau sa denigrez VAG, insa e bine sa cunoastem ce probleme si puncte sensibile are fiecare motor si eventual sa incercam sa rezolvam din timp problemele, sau sa le prevenim cu tot felul de tratamente (chimice, mecanice, schimb ulei des).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu denigrezi ceva ce.."se stie".  Este vorba de primul model de 1.8 TSI cu distributia pe lant. Depunerea de carbon pe supape o au toate masinile cu injectie directa deci nu e nimic specific VAG. Metode de curatare nu stiu, decat aditivi in benzina si talpa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista spray-uri de curatare supape care se dau inainte de schimbul de ulei, dupa debimetru inspre galeria de admisie, si functioneaza.

Problema de segmenti e la toate tsi-urile pana in 2011, si 2.0 tsi consuma ulei, si 1.4 tsi consuma ulei, unele mai mult altele mai putin.

Pe unele masini exista port injectie, cu 4 injectoare extra care curata supapele (leon 5f cupra, golf R, si posibil si altele).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomanzi un spray si o procedura mai exacta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 1.4 tsi, 150 cp, dsg 7 tr, jetta hibrid din 2014. Mie nu-mi consuma ulei, insa mereu apare cate ceva. O am de aproape 1an, are 195kkm. E prima pe benzina la mine. Una peste alta, parca mi se par mai fiabile cele pe motorina, desi eu merg 80% in oras. Cu cele pe motorina parca nu aveam asa des probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa detalizi putin ... intelesem ca 1.4 TSI-ul de 150 HP este un motor fiabil. Despre cutia DSG7 se stie ca nu e cea mai buna implementare a unei cutii automate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data i.am schimbat bateria mica. OEM m.a costat 1100 lei. Apoi o sonda λ, 1200 lei. Apoi imi crestea nivelul la ulei. I.am schimbat pp de înaltă pres. + alt ulei si filtru. Apoi mecatronicul. Acum, cand veneam din gr spre ro mi s.a aprins de vreo doua ori epc si check. Ceva legat de pres in turbo. Sa vad pe viitor daca se mai aprinde. In afara de astea...intretinerea curenta: ulei, filtre, bujii, lichid frana, bracaj. Pana in iarna vreau sa.i schimb si flansele la amortizoare + alt bracaj. Cam multe totusi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/11/2019 at 3:41 PM, deenman said:

Exista spray-uri de curatare supape care se dau inainte de schimbul de ulei, dupa debimetru inspre galeria de admisie, si functioneaza.

Problema de segmenti e la toate tsi-urile pana in 2011, si 2.0 tsi consuma ulei, si 1.4 tsi consuma ulei, unele mai mult altele mai putin.

Pe unele masini exista port injectie, cu 4 injectoare extra care curata supapele (leon 5f cupra, golf R, si posibil si altele).

 

Toate 1.8/2.0 TSI Gen 3 au injectie dubla GDI + MPI, deci fara problema depunerilor.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur? Am văzut golf 7 gti 2016 desfăcut și nu avea decât injecție directă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!