Jump to content

Cat rezista un motor TSI


Andrei1980
 Share

Postare recomandată

eu cand am fost la revizie in iunie, imi spunea consilierul de service ca in urma cu o saptamana venise altul cu Scirocco, cu pistoanele sparte. 2000 euro cu discount. La 122 Caxa nu stiu sa fi avut mari probleme, dar parca  @prunaionutz avusese si el probleme cu pistoanele, sparte parca. @tudy_cnu pistoane si turbina, mark21 cu distributia, samael cu distributia si mai era un baiat cu Tiguan de la TG Mures  cu distributia sarita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da cam 8000-9000 mi-au zis si mie ca duce operatiunea (piston busit pe cilindrul 3), am fost surprins de faptul ca acel scirocco era my2012(C).

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.. asta chiar e ciudat. Dar intrebarea mea este cum naiba, toate care au probleme, sunt pe cilindru 3 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Eu am avut probleme cu pistonul 1, la CAXA acolo apar bubele cel mai des. Pe twincharger pistonul 3 face probleme. Au tot fost discutii pe tema asta, cel mai bine le explica baiatul asta aici: http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=407682 

Ca idee, pistoanele nu se sparg efectiv, ci doar freaca de cilindru (asta in cazul in care nu esti bizon si mergi cu ele mult si bine) si evident ca pierd compresie.

Recomandarea mea e ca daca aveti ghinionul sa va treziti cu probleme cu pistoanele sa punteti totusi forjate, e diferenta de 50-100 ron/buc comparativ cu unele OEM. Singura chestie e ca mananca o idee mai mult ulei pana ajung la temperatura.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, Luciosu said:

Si ca tot mi-a sarit mustarul

10 hours ago, Luciosu said:

nu ma refeream la tine ci la colegul cu drobul de sare, cu xenoane aftermarket si care vb de altii. :) 

Pai vezi mai Luciosule, tu esti prea ocupat sa-ti sara mustarul intr-o discutie cat se poate de civilizata si sa rascolesti prin posturile mele de pe frorum ca sa razi ca "am xenoane aftermarket" (desi nu stiu ce ar trebui sa spuna asta despre mine care nu ti s-ar aplica si tie de exemplu). Daca nu esti in stare sa porti o discutie civilizata mi te inchipui la volan... De la nervi oi avea toate problemele alea cu masina. ;) 

Mi se pare cel putin indecent sa faci aluzii insultatoare care s-ar aplica multor co-forumisti doar pentru ca esti tu nervos ca nu te tine masina. Dar in fine, asta nu-i forum despre cei 7 ani de-acasa, frustrari personale sau ce fumuri mai au altii in cap.

Uite, pentru ca eu am toata indulgenta fata de oameni cu gura largita la borcan de nu le mai tine mustarul, crezi ca poti sa dai niste date oficiale legate de fiabilitatea unui motor sau unui model de masina fata de altele? Ma gandesc la ceva care sa puna fata in fata direct fiabilitatea acestui motor cu cea a concurentei. Nu se poate ca pe toate forumurile alea sa fie numai date empirice fara ca cineva sa fi pus la punct o statistica oficiala, doar vorbim probabil de sute de mii de TSI-uri.

Si in final, daca ai timp, poate faci o comparatie intre aia cu "xenoanele aftermarket" si aia cu coupeul de 1.4l 160CP pe drumurile romanesti :). Din ce-am inteles aia cu motoarele de 122CP (adica aia care nu visau ca fac din tantar armasar) nu au cine stie ce probleme. Ai ales cu portofelul exact cum am ales si eu halogenele. Doar ca eu mi-am rezolvat problemele fara sa-mi vars neputinta si frustrarile pe oameni care nu au nici o treaba cu mine. Succes la urmatoarea achizitie. Am senzatia ca o sa stai suparat multa vreme ;).

Mai revin eu pentru linkul ala cu fiabilitatea oficiala sau pentru eventuala scuza pe care o sa o bagi in lipsa lui. Cine stie, poate e cum zici tu: *toate* 1.2/1.4 TSI mai vechi de 2011 au rupt lantul sau a trebuit schimbat la 80K Km (lucru care ar trebui sa intre la probleme de fiabilitate nu intretinere).

 

Si sa nu uiti: Xenoanele alea aftermarket cred ca inca merg ca-n prima zi. As zice ca alegerea mea a fost mai inspirata. ;)

Modificat de bausto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prietene, esti pe langa, ca de altfel in toate postarile tale. Pari a troll.

legat de xenoane aftermarket, era aluzie exact la ce spuneai tu. Daca te intrebi de ce primesti flash-uri?

legat de costul unui coupe, iar esti pe langa. Daca aprox 30k euro sunt putini pentru un " coupe" de 1.4 litri, inseamna ca xenoanele tale aftermarket sunt mai scumpe decat cele OEM si de asta le-ai montat. Vezi Ceed Gt, megane gt.

legat de statistici, cred ca recunoastere vinei a fost faptul ca au retras motoarele respective. Dar daca tu negi evidenta de pe 4 continente e fix problema ta.

si ca sa inchei, nu te-am auzit sa spui " al meu e ok" , dar troll e usor sa fii

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta asteptai? Da, al meu e ok. Revizii la 30.000Km, nu am completat uleiul sau schimbat vreun filtru nici macar o singura data intre revizii si nu am ales niciodata vreo consumabila deosebita ca brand. Ce pun aia-n service. O conduc in fiecare zi, am facut o gramada de drumuri de 3Km si apoi ore de repaus, am facut si o gramada de drumuri de peste 1000Km. Merg regulat cu 180Km/h si din cand in cand ii dau 4500-5000RPM. Fac 30.000Km pe an. Ca maine poate sa crape asta-i alta treaba. Urmatoarea masina e deja pe vine deci poate mai sta drobul ala acolo. 

Sunt pe langa "in toate postarile mele"? Toate-toate sau toate care nu au fost de acord cu generalizarile tale? Ce inseamna sa fiu "la fix", sa te aplaud? Sa te mangai sa-ti treaca supararea pe motorul asta? Ti-am cerut o statistica pentru ca statistici oficiale se fac constant. La asa probleme m-as astepta sa fie reflectate in niste date oficiale. Ceva de genul asta: http://www.anusedcar.com/. Problema e ca esti prea nervos de nefericirea ta ca sa intelegi ca observatiile astea empirice facute de pe forumuri sunt partiale si "biased". Nu intelegi cum ajung experientele negative sa fie prezentate pe internet in general, nu ai nici o privire de ansamblu asupra experientelor per total (pozitive si negative) si nici nu stii cat de veridice sunt acele experiente.

Oamenii nemultumiti se plang. Mult. Uita-te la tine si cazul tau. Oamenii multumiti nu stau pe forumuri sa repete obsesiv cat de bine merge masina lor si in general asteapta la propriu invitatie speciala sa isi povesteasca experientele.

Si pentru ca te manaca asa tare treaba cu xenoanele, aveau lupa, erau omologate si perfect reglate si 4500K (adica nu puteau sa deranjeze nici macar simtul estetic). Singurele flashuri veneau din spate. De la racerboys. Ca doar nu iti iei masina puternica sa stai la coada.

Apropo, cand am spus ca ai ales cu portofelul ma refeream in principal la faptul ca ala de 2l "consuma prea mult". Desi erau si destule marci mai premium pe care puteai sa mergi si de care nu s-or plange 4 continente.

Modificat de bausto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

48 minutes ago, Luciosu said:

... au retras motoarele respective.

 

Nu ma pot abtine. Nu au "retras" nimic. S-a trecut la generatia urmatoare. Nici MPI-urile nu au fost "retrase", nici vestitul 1.9 PD nu a fost "retras". Dar desi erau foarte reusite au murit de batranete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Racer boy" si tot tu spui ca mergi cu 180 la ora. Ca sa intelegi ce inseamna troll. Nu vad legatura cu marcile premium si ce spuneam eu. Si consumul meu e de 15%  deci nu cred iarasi ca ai nimerit-o. Ca fapt divers, sunt dispus oricand sa ne verificam reciproc istoricul de daune.

1.9 a fost " discontinued" ca asta e expresia corecta dar nu imi vine in romana pentru ca nu putea ajunge la norma de euro 5. Inainte de tsi a fost fsi iar legat de mpi, inca mai vine pe up!

tsi pe lant e alta treaba deoarece deoarece s-a oprit productia dupa 5-6 ani.  Poate o fi murit de batranete dar atunci alea la asiatice inseamna ca sunt Tutankamonice.

si ca sa fiu corect pana la capat, TSI-urile au suferit modificare esentiale, nu au fost inlocuite,abia la anu din ce se zvoneste va aparea 1.5 si va lua locul celui de 1.4.

 

http://www.revotechnik.com/support/technical/14tsi-twincharger-engine-issues

asta nu e de pe un forum.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Luciosu said:

"Racer boy" si tot tu spui ca mergi cu 180 la ora.

Tie iti place sa presupui. O fac cu totul legal, neagresiv si daca ma gandesc bine nu cred ca am flashuit pe nimeni pana acum. In caz ca te intrebi foarte des e nevoie de viteza asta ca sa depasesc pe cineva de pe banda intai. Ai cerut niste detalii si le-ai primit dar vad ca protestezi cand nu le dau, protestezi cand le dau.

Acum ca am mai inlaturat una din nelamuririle tale sa revenim la subiect: "This page is a collation of engine issues that have been seen on both the newer generation Euro5 compliant 1.4TSI – Twincharger engines". Mi-ai dat o lista cu potentiale probleme care au fost intalnite la anumite variante ale acestui motor, iar lantul nu e mentionat nici macar o singura data. Daca incercai sa iti demonstrezi punctul de vedere, acela ca "tuturor motoarelor de 1.2 si 1.4 TSI le cedeaza distributia sau trebuie schimbata la maxim 60-80.000Km", va trebui sa mai incerci. Crezi ca daca alegi orice alt motor nu o sa gasesti o lista cu potentiale defecte constatate in timp?

Departe de mine sa sugerez ca motorul e perfect sau un monument de fiabilitate. Dar pana la "toate pica" sau chiar "cele mai multe pica" e cale lunga. Realitatea din statisticil e ca Golful in general are o fiabilitate rezonabila spre buna, in general in primul sfert al clasamentului. De aici poti sa deduci singur ca nu se poate sa fi vandut atat de putine 1.2 si 1.4 cat sa nu se simta ca "pica toate". Si nu-i ca si cum TDI-urile nu au si ele problemele lor care sa intre in calculul fiabilitatii.

Si daca imi permiti o sugestie: incearca fara atacuri personale data viitoare. Altfel o sa para ca esti aici doar sa-ti versi naduful.

Modificat de bausto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acore cu tine, legat de fiabilitatea Golf-ului, dar statisticile sunt umflate de flote care achizitioneaza in general variante diesel. Eu nu am spus ca mergi cu 180 legal sau nelegal, aici tragi tu o conluzie. De acord cu tine ca nu sunt toate, dar incidenta o consider extrem de mare. Conform unei statistici, o sa o caut, 1.92% din masinile vw au probleme de fiabilitate, dar iarasi cum spuneam, Vw vinde predominant diesel in Europa. Asta ca sa fim on topic. Si nu stiu alte marci sa fi avut problemele astea cu vreun motor.

off: tu ai inceput prin a categorisi, de aici raspunsurile personale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este clar ca probleme nu au fost la toate motoarele, ar fi fost chiar culmea. Dar pana si eu, care nu am fost si nu sunt vreun fan VAG, stiu de ani de zile de multele probleme ale acelor TSI-uri. La naiba, toata lumea stie. Asa cum stie si de problemele cu turbine si injectoare la vestitele TDI-uri mai vechi. La fel de adevarat insa - la fel cum anumite probleme au fost si vor fi si la alte marci. La Alfa 147/156 de ex, motoarele pe benzina TS cu variator necesitau o foarte mare grija in ce priveste distributia, trebuia facuta chiar mai devreme decat specificatiile producatorului pentru a nu te trezi cu ea sarita si ..demage. In schimb, eu de turbina sau injector stricat la ei nu am auzit la acele vremuri. La BMW si acolo au fost destule probleme cu vestitul motor N47..

Deci..situatii si situatii. Doar ca la unii se manifesta mai des/mult decat la altii si unele probleme sunt mai grave, altele mai mult ..suparatoare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

@bausto & @Luciosu,

 

Spuneti-mi daca aveti nevoie de o pauza de relaxare, constand in suspendarea drepturilor de a posta, ca sa va linistiti?

R.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dormit bine, mi-am revenit!! :D Ideal ar fi vb on topic si argumentat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 160 a fost vandut destul de mult, ca urmare au fost si nevoiti sa livreze o perioada 1.8 160 in loc, as fi curios procentual cate au avut probleme dar nu cred sa gasiti o asemenea statistica data publicitatii.

 

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@TDR, statisticile facute publice sunt adunate in general de alte asociatii sau surse media. Evident ca nici un producator nu o sa recunoasca daca un model are o fiabilitate execrabila si va incerca sa "cosmetizeze" cifrele.

Fiecare cifra data pentru fiabilitatea unei masini intr-o astfel de statistica nu are  o valoare foarte mare luata independent. Fiabilitate de 6% la Golf nu o sa iti spuna nimic, daca e mult sau putin. Dar cand sunt puse la un loc se contureaza o imagine ceva mai clara pentru ca poti sa vezi cifra aia (oricat de cosmetizata este) in raport cu cifrele celorlalti, si ele la fel de cosmetizate. Si matematica si limba spun ca ai nevoie de cel putin doua cifre sa faci un raport. In general numarul total si numarul "afectat".

Unde incerc sa ajung e ca rata de defectare a motoarelor de 1.2 si 1.4 TSI nu este nici pe departe atat de mare precum sugereaza unii forumisti. Este absolut imposibil sa ajungi la o concluzia cand iei in calcul doar o privire superficiala asupra numarului de plangeri de pe forumuri dfara sa te intereseze celelalte aspecte: cate s-au vandut in total, cati au fost multumiti, cati au avut fix problema despre care se discuta si cati posteaza obsesiv pentru ca au fost puternic afectati de problema. Avand in vedere numarul estimat de masini vandute, toate posturile de forum nu fac cat de-un procent semnificativ. Deci date fiind sursele de informatie mi s-a parut evident ca afirmatii gen "toate pica la 60-80000Km" nu numai ca nu au nici o baza reala si verificabila dar sunt si la fel de malitioase ca insultele ulterioare. 

Mi-aduc aminte cand forumurile erau pline de posturi legate de acceleratia involuntara la Toyota. Rationamentul de acum aplicat atunci ar fi spus ca toate Toyotele sunt o bomba pe roti. Realitatea era ca un numar insignifiant de masini aveau presurile nepotrivite. Si asa-i cu concluziile astea categorice trase exclusiv in urma unor discutii pe forum.

 

Gasesc singur usa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideal ar fi cand sunt citat, sa fiu citat corect si sa ne oprim din inflorituri. 6% reprezinta un raport. N-ai cum sa faci o statistica exacta deoarece nu avem date furnizate de producator iar asa cum am mai spus si daca ar fi 5% cazuri mi se pare exagerat pentru probleme atat de grave. Nu vorbim de stopuri aburite, nici de ornamente care scartaie. Dar daca ai date mai exacte cu cate motoare 1.2 si 1.4 s-au vandut intre 2007 si 2011, ca de motoarele din intervalul asta vorbim, please do share.

uitasem, pentru motorul 1.4 tsi, cel putin CAVD, a fost si o rechemare, parca 24s4, dar o sa ma uit pe factura.

Modificat de Luciosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 minutes ago, bausto said:

Unde incerc sa ajung e ca rata de defectare a motoarelor de 1.2  TSI ............nu este nici pe departe atat de mare precum sugereaza unii forumisti. "toate pica la 60-80000Km" nu numai ca nu au nici o baza reala si verificabila dar sunt si la fel de malitioase ca insultele ulterioare. .

Cred ca toate 1,2 TSI CBZB nu apuca 60000 de km fara lant schimbat, ba cate doua seturi.TOATE 2009-2011. Zeci sau poate chiar o suta de mii de motoare

Modificat de teologul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 minutes ago, Luciosu said:

Ideal ar fi cand sunt citat, sa fiu citat corect si sa ne oprim din inflorituri. 6% reprezinta un raport. N-ai cum sa faci o statistica exacta deoarece nu avem date furnizate de producator iar asa cum am mai spus si daca ar fi 5% cazuri mi se pare exagerat pentru probleme atat de grave. Nu vorbim de stopuri aburite, nici de ornamente care scartaie. Dar daca ai date mai exacte cu cate motoare 1.2 si 1.4 s-au vandut intre 2007 si 2011, ca de motoarele din intervalul asta vorbim, please do share.

uitasem, pentru motorul 1.4 tsi, cel putin CAVD, a fost si o rechemare, parca 24s4, dar o sa ma uit pe factura.

Era actiune nu rechemare, si da 24s4 se numea(ar trebui sa ai sticker in portbagaj si notatie in caietul de service).

Personal am avut mai multe probleme cu FSI  si D4D (ca tot veni vorba de toyota) decat cu TSI. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actiune, scuze. Da, stiu ca am sticker in portbagaj si stiu ca am si o factura. A fost facufa la defuncta Auto Top Co din Tg Mures

Modificat de Luciosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

As vrea si eu sa cumpar un VW Golf 6, la mana a doua, cu motor 1.4 TSI 122 Cp. Am gasit deja o masina care as vrea sa merg sa o vad, si are codul motorului CAXA.

Am auzit si pareri proaste (despre distributie in mare parte, cu lantul care se intinde, sare si strica tot motorul) si am auzit si pareri bune de la niste colegi care au acest motor pe Skoda Octavia si care nu au avut nici o problema.

As vrea sa va intreb ce parere aveti: merita acest motor? Sau sa ma feresc de el?

De asemenea, nu ar strica alte sfaturi pentru o persoana care acum cauta sa isi cumpere prima masina :).

 

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e pe topicul care trebuie. Dar ca sa iti raspund, CAXA nu a avut foarte mari probleme in comparatie cu 1.2 si 1.4 Cavd. Dar cel mai bine ii faci o verificari amanuntita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Luciosu Multumesc pentru raspuns. Oricum o sa ii fac o verificare la un service.

Ai putea sa imi recomanzi topicul potrivit, sa intreb si acolo?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta la sfaturi achizitie sau vezi ca e topic dedicat de 1.4 TSI.

succes in achizitie 

Modificat de Luciosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!