Jump to content

Cat rezista un motor TSI


Andrei1980
 Share

Postare recomandată

Eu am 2.0 TSI pe CC. Una peste alta sunt multumit exceptand depunerile de carbon la supape  pe care le previn cu un oil catch can.

Are 185k motorul si merge bine exceptand o problema pe care nu a reusit nimeni sa o rezolve. Nimeni insemnand 3 reprezentante si vreo 25 mecanici.

 

Problema se manifesta in felul urmator : Daca o tin sub 2000 rpm incepe sa clipeasca check engine-ul timp de vreo 15 secunde. Daca nu trec de 2000 rpm , gen 2100 (pot sa o tin si aici nu`i problema) , imi taie 2 cilindrii.Pe diagnoza nu da decat missfire pe 3 cilindrii intermitent , dar sunt "imaginare"  missfireurile , fizic pe masina nu se simt , nu trebmura , nu intrerupe , merge rotund. 

 

Nu face la rece si daca de exemplu urc o panta.

 

Am sa tot merg asa cu ea pana pica ceva ca nu ma apuc sa desfac motorul ca dupa ce ii dau iar cheie sa ma iau cu mainile de cap ca face la fel.

Masina este servisata exemplar. Ulei din 7500 in 7500 , bujii , bobine schimbate la intrval etc.

Multi km fara probleme ;)

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Legat de 1.4 TSI CAXA(2010 NOV), am 170.000 km pe bord. Masina este import Olanda, ajunsa aici cam pe la 155k/ mai 2016. Din ce am inteles ar avea distributia schimbata odata, dar nu imi pot da seama din caietul de service, scrie in chineza/olandeza. Ce ma nelamureste, este ca la PoRo pentru distributie au zis ca e pe viata si nu se schimba!!! Asta pe baza seriei de sasiu!

O sa mai verific, dar si la mine la pornire, vara sau iarna(mai rece) se aude lantul. Fie din cauza socului, regimul de pornire fie pana intinzatorul isi face treaba. Cateodata dureaza 2-3 secunde sau tine mai mult, chiar pana plec de pe loc si misc 100m masina. Ulei am pus cand am luat masina ESP Formula 5w30. O sa mai verific dar cred ca a mai pierdut ceva. O omor prin capitala 7-8 km dimineata la 6.30 si apoi la 16. In rest ies pe E85 sau Autostrada, 90-120kmh.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara!

 

Sunt posesor de skoda octavia 2 1.4 tsi din 2010 cu 60.00km la bord si tocmai am primit vestea cum ca am probleme la motor.

De doua zile incoace nu am mai reusit sa pornesc masina din fata blocului, asta dupa ce efectuasem deja cateva drumuri prin oras iar cu o zi inainte am avut si un traseu in afara orasului. Nu am avut senzori aprinsi in bord, nu am auzit zgomote suspecte la motor. Daca initial am crezut ca este doar o problema legata de baterie, ulterior, in urma unei insepctii partiale a reiesit faptul ca am probleme cu supapele si ca trebuie schimbat chitul de distributie.

 

Sper sa aflu maine mai multe amanunte si care sunt toate defectiuniile de la motor...

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am citit pana acum...nu am auzit de astfel de probleme fara nici un simptom inainte..poate e totusi doar bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e bateria....nu mai am presiune in motor, sau ceva de genul asta, posibil supape infundate, inca nu stiu daca lantul de distributie este intreg sau rupt.

sa schimb distributia in 60.ooo de km...incredibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A sarit lanutul si a indoiat supapele,nu face mare zgomot.

Cel mai probabil ,acum cand dai la cheie se invarte motorul foarte repede ca nu face compresie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat, prea repede s-a intamplat la tine... ai umblat majoritar urban? Te intreb doar sa putem face o imagine de perspectiva, nu de alta dar aproape in acelasi timp ne-am cumparat la vremea respectiva masinile( fosta O2 FL 1.4TSI) si eu pana la 102 000 km cand l-am vandut nu am avut asa probleme. SI folosit de multe ori turat dar 80% extraurban...si dupa 30 K km schimbat ulei la 10-12K km si 5W-40 nu 30...la vremea respectiva eram mai mult ca sigur convins ca merge mai bine cu 0W- 40 si  5W-40...decat cu 5W-30 cu care era mai zgomotos motorul , lantul suna mai des la porniri si il consuma un pic.  Din pacate la tine lantul pare sa fi sarit...sau ti s-a ars supapa 3 care din cate stiu este cel mai problematic la 1.4TSi primele generatii pe lant...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu masina am mers mai mult in oras, sa zicem undeva cam pe la 70%, reviziile facute la timp si nu am un stil agresiv de a conduce. In urma cu doua saptamani mi s-a aprins martorul de ulei, am verificat cu joja si eram cam pe minim. Am completat cu ulei urmand a face revizia in aceasta perioada, dar din pacate a dat beleaua asta peste mine. Masina nu a fost impinsa niciodata singura problema pe care am mai avut-o a fost in legatura cu contact alunecatorul, cam acum 1 an de zile. Ulei am folosit doar mobil 1 esp formula 5w-30.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit,cam toate 1.4 de generatia asta au cam aceeasi soarta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca pierdeam si ulei pe la pistonul care impinge lantul la punct fix, daca am inteles bine...

2016-11-12 14.11.46 (Small).jpg

2016-11-12 14.12.06 (Small).jpg

2016-11-12 14.12.14 (Small).jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Well, a inceput sa faca iar ca tractorul la 4000 de km de cand am facut revizia si la 11000 de km de cand am schimbat o jumate de motor. La garantie cu ea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, nu iti inteleg incapatanarea de a tine de masina. O vezi ca e lamaie, ori iti place la nebunie limonada ori esti masochist. 

Las-o la bb si mergi mai departe. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O iau toti la bb. Am primit oferte diferite, de la 6000 la 9200. O duc intai la garantie. N-o dau ca nu am inca banii sa imi iau ce vreau si mai trag de ea cat mai an garantie. La Pbn am reparat-o. 

Ot: Cristi, azi imi place limonada, pentru ca Cricova. ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2016. 11. 12. at 3:30 PM, iskandere said:

se pare ca pierdeam si ulei pe la pistonul care impinge lantul la punct fix, daca am inteles bine...

2016-11-12 14.11.46 (Small).jpg

2016-11-12 14.12.06 (Small).jpg

2016-11-12 14.12.14 (Small).jpg

Salut, sa ne mai tii la curent cu reparatiile. Ce s-a descoperit in final, ce operatii au trebuit facute la motor...o posibila cauza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare, motoarele 1.8 TSI 160 cp din 2010-2011 au probleme din astea grave cu lanturi alungite ? Sunt mai fiabile decat 1.4/1.2 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@iskandere: pana la urma cum s-a finalizat reparatia si verdict final? 

@bbogdanmircea : Nu prea, mai mult cu consum exagerat de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au probleme cu pistoanele care se ovalizeaza si rezulta un consum de aprox 1L/500km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   In legatura cu TSI-urile astea noi, reproiectate. Am unul pe Skoda Rapid (au trecut si Rapidul pe motoare noi). M-am uitat mult la motor si nu am vazut sa aibe EGR. Asa o fi? Ca daca da, inseamna ca s-a eliminat si posibilitatea de murdarire a supapelor de admisie (depuneri de carbon pe ele).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TSI-urile "vechi" nu au nici o problema cu consumul de ulei decat daca`e prost uleiul , contrafacut sau nu respecta norma care trebuie.Cu pistoanele ovalizate a fost un lot dintr un aliaj care dupa 130k se deteriora , dar a fost facut recall pt ele si preponderent pe tfsi-uri nu pe tsi-uri.

 

A mea are 166 k cu uleiul schimbat la 7600km , fara nici o pb.Imi consuma 200gr de ulei de la schimb la schimb , asta acum ca bag motul , cand bagam castol mancar 3 litri de la schimb la schimb.

 

Generatia noua de TSI-uri are 8 inhectoare dintre care 4 se opresc dupa ce ajunge motorul la temperatura optima.ptr ca depunerile de carbon pe supape se fac pana ajunge motorul la temperatura optima.

 

L.e. Se poate monta un oil catch can care rezolva problema depunderilor.

 

 

Modificat de AndreiCC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.2, 1.4 TSI EA211 sunt pe Skoda Rapid,dar n-au 8, ci doar 4 injectoare. 8 injectoare la motoarele cu injectie directa si MPI, la 1.8, 2.0 TSI EA 888. Posibilitatea depunerilor de carbon se pare ca a ramas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Nu cunosc cauza reala a depunerilor de carbon pe supapele de admisie, dar eu ma gandesc ca numai de la EGR puteau fi. EGR-ul baga "fum" in admisie care se depune pe supapele de admisie. La o masina MPI se mai spalau supapele cu benzina, dar la TSI unde injectia este direct in camera de ardere nu in galeria de admisie,  nu se mai spalau. Daca EA 211 nu mai are EGR (nu sunt sigur), nu mai are de unde sa fie depuneri de carbon pe supapele de admisie, ca acolo este doar aer curat. ( desi ar mai fi furtunul de recuperare gaze arse din carter care intra in admisie-pe ala se monteaza oil catch can? )   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!