Jump to content

Cat rezista un motor TSI


Andrei1980
 Share

Postare recomandată

Sau poate 5500-6500 unde se gasesesc toti calutii. La 6800 taie benzina la mine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 TSI CAVA ,a sarit lantul la aprox 60 mii km ,5 supape indoiate ,piston spart . Dupa 1 an ,la aprox 70 mii km a sarit lantul ,8 supape indoiate . Au fost puse doar piese OE .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca a sarit la 60000 e datorita prostei calitati, asamblarii, etc. dar sa sara din nou peste 10000 de km ceva macane. Ori reparatia nu e facuta conform, ori piesele OE nu sunt chiar OE, sunt totusi doar 10000 de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesele au fost OE si nu se pot monta pe dos. Piesele sunt facute de Morse Tec ,vw china . Asa sunt stantate . Asa au fost si cele de fabrica .Principala cauza a fost calitatea proasta a lantului .

Am pus detalii in celalalt topic ,1.4 TSI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

eu cand am schimbat distributia, piesele le am cumparat de pe ebay. lantul si intinzatorul erau produse in Ungaria,iar variatorul in Italia. Depinde si ce variant este, pentru ca distributia la  1.4 tsi s-a tot modificat ca si varianta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate cele noi ,oe, sunt china :mellow:

Materiale foarte moi ,o pila normala mananca din matarial foarte usor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! 
Dimineata ma duc si eu la service pt eternul carait cand schimb din turatie mare in treapta a doua, si mai nou din cauza zornaitului de la pornire.. Din ce-am citit pe aici, ma astept sa fie distributia. Cam de rahat situatia, dar ma rog.
Exista sansa ca la service vw sau autorizat seat sa obtin o reducere pentru problema asta care este cunoscuta si acceptata oficial?

Masina este un Leon 1P 1.4 TSI 125 cp. CAXC

Multumesc!
 

Modificat de big_bughy
Am mutat pe forum 1.4 tsi, daca se poate sterge aici. Multumesc si scuze.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut baieti,

Eu tocmai am cumparat un Golf 6 2011 1.4 TSI 122hp din Danemarca. Are 91 mii km la bord, revizii numai la VW si nu s-a umblat deloc la ea in afara de specificatiile planului de service. Eu sper sa ma tina ... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomand inlocuirea distributiei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si majoritatea reviewurilor de aici sunt ale unor persoane interesate de masina lor care mai citim forumuri si stim si incercam sa aplicam cum ar trebuii condus un motor turbo, stim ca nu e ok un interval de schimb ulei la 30 000 ..  dar ce se intampla cu masinile de firma si masinile unor oameni care  si-au schimbat golful sau octavia din 2003 cu 300 000km cu o masina din 2010+?  E trist cand stii ca este tehnologia anilor 90-2000" vreme cand se mergea cu un 1.4 sau 1.6, 200 000km fara probleme, cand stii ca vecinu face taxi cu logan 1.4 pe gaz si are 400 000km cu ulei ELF 10w40  si tu ai masina  de 3 ori mai scumpa si " da firma" si numa probleme.

 Ma si umfla rasul cand citesc  cum unii se lauda pe aici ca au 60 000km sau 90 000km fara probleme..  

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

Eu am 123.000 cu 1.4 tsi caxa luat de nou. E un motor ok la care am facut schimbul de ulei la 12000-13000 km, am schimbat distributia la 110.000km. Se auzea lantul vara mai ales ca era pornita odata pe saptamana.Pentru siguranta mea am schimbat distributia luat piesele de pe ebay. Acum se mai aude un tachete pana se amorseaza. In rest motorul e ok.Multi se sperie de aceste tsi-e ok este un motor mai delicat cu care vw a dat rateu, dar sa privim si pe cele diesel vechi PD si CR, cum pica injectoare pompe de injectie sau de ulei si chiar si pistoane. Nimeni nu mai face motoare care sa te tina un deceniu. Banii vin mai mult din piese decat din vanzarea de masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)
On 2016. 05. 12. at 8:06 AM, noobsound said:

Si majoritatea reviewurilor de aici sunt ale unor persoane interesate de masina lor care mai citim forumuri si stim si incercam sa aplicam cum ar trebuii condus un motor turbo, stim ca nu e ok un interval de schimb ulei la 30 000 ..  dar ce se intampla cu masinile de firma si masinile unor oameni care  si-au schimbat golful sau octavia din 2003 cu 300 000km cu o masina din 2010+?  E trist cand stii ca este tehnologia anilor 90-2000" vreme cand se mergea cu un 1.4 sau 1.6, 200 000km fara probleme, cand stii ca vecinu face taxi cu logan 1.4 pe gaz si are 400 000km cu ulei ELF 10w40  si tu ai masina  de 3 ori mai scumpa si " da firma" si numa probleme.

 Ma si umfla rasul cand citesc  cum unii se lauda pe aici ca au 60 000km sau 90 000km fara probleme..  

 

Da ai dreptate si totusi pot sa iti zic ca cea ce ai descris este cam degeaba. Nu are rost sa tot re-re-repetam ca ce fiabile au fost unele motorizari in anii cutare...fiindca este vorba de politica, de politica UE, de politica de poluare...si in primul rand este vorba de cerintele noastre. Da ale noastre: pune mare parte din lumea de aici care posteaza aici in acele masini cu acele motorizari: in doua zile s-ar umple 1O pagini ca nu au cuplu, ca sunt zgomotoase, ca consuma mult ca si as putea continua... da noi soferii intotdeauna cand ne cumparam o masina  vrem putere mai mare, sa consuma putin sa fie bine antifonata etc... si asta primim. Bineinteles pretul este mare si da asta este, intr-adevar am facut un Downgrade puternic in ale fiabilitatii si upgrade la toate celelalte. Umbli momentan cu o masina reusita(cel putin conform semnaturii) cu un motor bine stiut. Dar pana cand vei putea umbla cu ea? Pana la urma tot va trebui sa alegi ceva mai modern si mai putin fiabil si de voie nevoie va trebui sa intri in hora... nici mie nu imi place ca intretinerea masinilor din ziua de astazi a iesit de mult din aria bunului simt... dar as dori sa merg cu un logan 1.4mpi sau 1.6mpi de la VW??? Eu personal nu as dori (stiu ca unii da, dar cu timpul ar fi tot mai putini) . Vorba fie intre noi degeaba aduci exemplul loganului ca nici acea motorizare nu se mai fabrica numai un motoras de drujba acel O.9Tce...care nu cred ca ar fi regele fiabilitatii...

Asa ca... sa razi despre altii se poate dar nu prea ii vad rostul... drumuri bune sa avem si sanatate...

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Majoritatea de aici au probleme cu lantul de distributie. Noile TSI-uri cu motoare EA 211 au curea. Cred ca la cele noi s-au rezolvat multe din probleme.

   Andrei1980, nu rade de Logan ca nu-i frumos.(da 10% din PIB). In primul rand, Logan nu are doar motorul de 0,9  90CP "de drujba", are si 1,2 16V 73 CP.  In al 2-lea rand, uita-te pe configuratorul Skoda ca acum pe Octavia 3 a aparut motor de 1L. Tot de drujba este?

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu rad de logan ca am avut si eu 5 ani de zile(dar era 1.6mpi) si m-a dus frumos din A in B fara probleme...dar cred ca ii puteau echipa cu o motorizare mai potenta versiunea noua.(macar 1.2Tce de 115 CP). Iar parerea mea despre 1.OTSI pe Octavia este fix acelasi ca si 1.O Ecoboost pe Mondeo...trebuie sa existe si aceasta. O.9 TCE pe deasupra nu prea se poate pune in acelasi oala cu 1.O TSI sau Ecoboost... Consider si eu ca noua generatie de TSI , cel pe curea nu mai are probleme si cu un pic de noroc va fi chiar fiabila . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu stiti sau uitati ca in ziua de azi producatorii auto traiesc din service nu din vandut masini.  

Iar Andrei1980 nu a schimbat nici lantul nici intinzatorul si a vandut masina la vreo 100k din cate am inteles. Doar daca mi-a scapat ceva si atunci sunt in eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Totusi, producatorii nu vor nici sa piarda bani cu reparatii gratuite in garantie, asa ca vreo 250.000 Km ar trebui sa tina un motor cu mici interventii,(mai vreun furtun sau senzor) iar 120.000 Km cat este garantie sa tina fara interventii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TSI-urile din cate stiu sunt calculate pentru o durata de viata de aprox 300k km.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate putine motoare in 4 cilindri din grupul vag depasesc 200 mii km fara interventii semnificative .(la celalalt pol motoarele de renault ,si nu numai,depasesc usor 400 mii km fara interventii)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sunt din aia "reali" se explica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, Andrei1980 said:

Consider si eu ca noua generatie de TSI , cel pe curea nu mai are probleme si cu un pic de noroc va fi chiar fiabila . 

Sunt curios de crezi ca o curea poate rezista mai bine decat un lant. Daca nu s-a umblat la cauza de baza (care o fi aceea) rezultatul va fi tot ala dar in loc sa auzi zgomote de avertizare te vei trezi direct cu cureaua sarita de pe pozitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 hours ago, Cristi_V said:

Cred ca nu stiti sau uitati ca in ziua de azi producatorii auto traiesc din service nu din vandut masini.  

Iar Andrei1980 nu a schimbat nici lantul nici intinzatorul si a vandut masina la vreo 100k din cate am inteles. Doar daca mi-a scapat ceva si atunci sunt in eroare.

Da, Mi-am vandut masina la 1O2 OOO km , si da nu aveam schimbat lantul si nimic altceva pe masina in afara de discuri frana fata si placute. Insa zgomotul de lant deja era prezent(probabil i-am lungit viata distributiei cu ulei bun - Mobil New Life OW-4O si Ravenol 5W-4O VST -  si schimbat la fiecare 1OK km dupa varsta de 2 ani) . Daca tineam masina mai departe trebuia sa investesc circa 15OO euro in masina (schimb ditributie ca la carte cu piese originale si tot ce trebuie - schimbat si variator axa cu came etc) Si wastegate-ul urma in circa max 2O-3O K Km . Am fost multumit de masina, si drept dovada nu i-am interzis lui tata sa cumpere inca un TSI in familie...cu care este supermultumit. Daca ii ziceam sa nu isi cumpere lua altceva... e drept nu stiu cand va face el 1OO K km in urmatorii 15 ani :) . Si dupa mine TSI sunt calculati de fabrica cam la o uzura de 3OO K km . De exemplu Ecoboost 1.O ai celor de la ford la 24O K Km. Si asta daca faci totul ca la carte si nu cu schimburi ulei uitate...si schimbate la 3O K km ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Nu vreau sa fac un versus, dar ce parere aveti de 1.4 tsi fata de 2.0 tdi (BKD!!!) ca si fiabilitate, costuri de intretinere? Vorbind de masini SH ce tind sau au deja peste 200.000 km, nu vorbim de masini noi.

Turbina inteleg ca poate pica la ambele. La TDI suplimentar ar mai fi volant, la TSI variatorul + distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu stiu daca e cineva pe aici cu 1.4 TSI si 200.000 Km sa ne impartaseasca detalii :) Cine isi ia benzina, de multe ori face si Km relativ putini, asa ca e mai greu de ajuns la asemenea cifre, exceptie vreun SH luat de afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut tuturor

Vreau sa cumpar o jetta noua 1.2tsi, Dealerul imi spune ca problemele de la motor s-au rezolvat. Codul motorului e CYV. Stiti ceva despre motorul asta, stiti pe cineva care a facut multi km cu el? Nu vreau sa am probleme majore cu motorul. Intentionez sa tin masina minimi 8 ani. Inainte am avut un logan mpi, ce ma sfatuiti?

E acealasi motor cu cel de pe Skoda Rapid? De ce rapidul are 110cp si jetta 105?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate motorul de 105 CP si cel de 110 nu sunt una si acelasi. Cel de 105 CP este o versiune revizuita a primei serii 1.2TSI, cel cu lantul buclucas... desi se pare ca pe aceasta s-au facut inbunatatiri si nu mai prezinta acele probleme, cel putin pana acum. Cel de 110CP este deja motorul nou, care este absolut noua fata de cel vechi, are distributie pe curea, este din gama noua de TSI a aparut impreuna cu noul 1,4TSI de 140/150CP ACT, se pare ca este un motor reusit fara probleme de genul primei serii... SI rapidul in primii ani de productie primea vechea motorizare dar din MY2016 deja au trecut pe cel nou, Din pacate jetta se bazeaza pe vechea caroserie(cel de pe golf VI) si din aceasta cauza nu a mai primit cele mai noi tehnologii. Totusi jetta nu este o masina rea, si fiind la final de cariera are niste preturi absolut OK, iar masina in sine este mult mai calitativa si inchegata ca orice Rapid/Toledo, care sunt cum sunt... Eu zic ca nu o sa ai probleme la masina, fiindca si la vechiul motor deja problemele au fost remediate in sfarsit de fabrica. Personal as alege jetta oricand in fata Rapid/Toledo ( are inca tren de rulare multilink pe spate - numai un motiv in plus) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!