Jump to content

Probleme pornire dimineata


volksman
 Share

Postare recomandată

Probleme de pornire:

Se da o Octavia II, 2.0 TDI, BKD. Parcata cu rotile din fata pe o bordura de 10cm. La 14.500 km nu porneshte dimineata. :D

Merge la automat ca nebuna, dupa 10 chei o las sa nu omor bateria.

Schimb filtru de motorina in parcare, o ia la a zecea cheie, merg la dealer, la prima revizie, pe tester nu iese nimic la motor. :D

La 2 zile, dau de 15 ori la cheie, merge la automat ca nebuna, o las sa nu omor bateria, dau iar la automat in 2 ore, o ia, seara o las la dealer in curte, parcata in aceeasi pozitie ca la bloc. Verifica filtru, conducte, tot, tester, nimic. :D

Peste alte 2 zile, dau la cheie de 20 ori de nebun, nu o ia. Chem un tovaras cu tester, sterge o eroare de "senzor temperatura carburant", porneshte, ma duc la dealer, se uita 3 ore pe VAG-ul mic, apoi pe cel mare, nimic. Ramane in observatie. :P

Rezolvare: in fiecare dimineata, pun pe contact, o las 1-2 minute sa bazaie, zumzaie, apoi dau ingnition si pleaca.

Peste zi nu sunt niciodata probleme.

Am vazut 2 dealeri diferiti + un meseriash local.

Nimeni nu stie nimic.

Aveti vreo idee domnilor moderatori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am deschis un topic nou pt problema ta. e mai bine pentru ca nu este o chestie chiar minora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot a fost candva, logata eroarea cu senzorul de temperatura, de ce nu incerci sa-l schimbi sau sa vorbesti cu dealer-ul sa ti-l schimbe si sa ti-l lase o vreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot a fost candva, logata eroarea cu senzorul de temperatura, de ce nu incerci sa-l schimbi sau sa vorbesti cu dealer-ul sa ti-l schimbe si sa ti-l lase o vreme.

<{POST_SNAPBACK}>

stau cu senzorul in buzunar, mi l-am luat

dealer-ul a zis ca senzorul in cauza nu are contributie importanta la pornire ci doar regleaza nishte parametri in functionare, el a zis ca nu e ala sigur

cati specialishti atatea pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stau cu senzorul in buzunar, mi l-am luat

dealer-ul a zis ca senzorul in cauza nu are contributie importanta la pornire ci doar regleaza nishte parametri in functionare, el a zis ca nu e ala sigur

cati specialishti atatea pareri

<{POST_SNAPBACK}>

Eu sunt de parere ca senzorul de temperatura e f importanta si la pornire ... nu numai dupa ce s-a pornit motorul ... multe power box-ri inca se mai gasesc pe senzorul de temperatura pentru a fenta datele trimise la ECU ...

Ai dreptate ... sunt multe pareri, dar daca nu ai alte erori concrete ... pleci de la ce ai ... si nici alte tari nu se gasesc solutiile asa batand din maini, fara o sustinere din partea diagnozei. Acolo doar ca tot da jos de pe masini si schimab piesele cu o usurinta mai mare ... fata de la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt de parere ca senzorul de temperatura e f importanta si la pornire ... nu numai dupa ce s-a pornit motorul ... multe power box-ri inca se mai gasesc pe senzorul de temperatura pentru a fenta datele trimise la ECU ...

Ai dreptate ... sunt multe pareri, dar daca nu ai alte erori concrete ... pleci de la ce ai ... si nici alte tari nu se gasesc solutiile asa batand din maini, fara o sustinere din partea diagnozei. Acolo doar ca tot da jos de pe masini si schimab piesele cu o usurinta mai mare ... fata de la noi.

<{POST_SNAPBACK}>

corect, dar nu e vorba de senzorul de temp de la motor

am zis senzor de temperatura carburant (fuel temperature sensor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect, dar nu e vorba de senzorul de temp de la motor

am zis senzor de temperatura carburant (fuel temperature sensor)

<{POST_SNAPBACK}>

Normal normal ca de ala este vorba, scuze daca am fost inteles gresit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

auzi... tu ai destul combustibil in rezervor? Daca n-ai macar 10L si stai cu botul ridicat... posibil sa nu suga pompa destula benzina...

Ar mai fi o chestie... gheatza... filtrul de motorina in timp aduna apa in el, care poate inghetza.. si se inneaca..

In fine nu cred sa fie de la astea dar alte idei nu-mi mai vin... e aiurea ca-i o chestie care se intampla doar ocazional...

Modificat de gribelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am adus masina pornea cam greu. M-am dus la service si au gasit aceeasi eroare ca la tine. Mi-au scos capacul de plastic de protectie de pe motor si au curatat mufa senzorului. Acum merge de rupe. Se intampla acum exact un an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic ( dupa domnul gribelu masina asta merge si pe motorina si pe benzina in acelasi timp) scuze dar chiar m-a amuzat :D ;sper sa nu se supere pe mine pt remarca asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urata problema...la o masina in garantie.

Pe mine datul asta la cheie in draci ...ma face sa ma gandesc la o problema de curent electric, electricitate...samd.

Martorul de bujii incandescente s-a stins repede in timpul incercarilor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

O incheiere super tarzie si super aiurea a subiectului:

Las cheia pe contact 1 minut, apoi dau aprindere.

Porneste de fiecare data.

Nu imi permit sa nu mai plece odata masina, ma costa aproape o zi,

si eu daca ma duc la masina inseamna ca trebuie sa plec.

Poate imi permit la primavara sa mai sondez subiectul

Multumesc,

Deocamdata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca la masinile noi, ex un sezor, care daca depaseste o anumita temp in minus, masina nu porneste. asta stiu sigur ca hyundai avea asa ceva si intr-o iarna stateau toti la coada sa vina ala de la service sa taie firul de la senzor. spun si eu.

daca sta pe bordura, este mai sus, chiar daca ai o masina in fata, tot este temp mai scazuta. ia incearca sa o parchezi intre 2 masini, mai la fereala, ce te costa? nu ma pricep, dar eu mai am avut aceasta prob cind o puneam in rampa, aiurea pe unde nimeream in parcare, mai ales cu botul in sus, sau jos, dar mai sus, si in curent.

cei care se pricep, pot incepe sa arunce cu pietre in mine:))

ps. auci, ma doare:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa-si dea si "profanu" cu presupusu`(adica eu :( ) Asa cum spunea si @diesel, mai repede suna a bujii,releu,etc. deci tot ce tine de acest circuit. Ar fi bine de verificat cum porneste si daca nu o mai urci pe bordura.

Modificat de xxleeus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se aprinde martorul de pe bord de incalzire bujii? (cel pe care trebuie sa astepti sa se stinga pana sa dai la cheie) .. daca nu se aprinde de loc nici nu va pleca masina - va pleca doar cand se aprinde .. daca nu se aprinde este dus calculatorul central si trebuie schimbat cu totul .. ai gasit pana la urma solutia .. poate nu e asa grav ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuza-ma @codz dar, nu te duci cam departe , adica la calculator?! Nu baga frica in om chiar asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuza-ma @codz dar, nu te duci cam departe , adica la calculator?! Nu baga frica in om chiar asa.

Nu ma sperii asa usor, masina e in garantie, ar fi bine sa gasesc un defect palpabil...

Releul de bujii e Ok, aprinde si stinge martorul cand trebuie.

La orizontala porneste Ok (probat 2 zile la rand, mi-au ocupat locul de parcare :P ) :D

Ramane chestia mecanica, pierde vacuum-ul cumva de pe conducte si cand astept 1 minut la pornire nu face decat sa traga motorina la loc... sau nu ? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideal ar fi sa pui niste conducte clare de motorina. Fiind in garantie nu prea poti face asta si sa si ramai cu garantie. Insa daca te vei mai lovi de problema si dupa garantie iti recomand asta si pentru ca daca nu e de la aer in motorina macar elimini un "suspect". A... si pe tur merge o bucata clara si INAINTE de filtru.

Eu pateam sa trag aer din rezervor putin cate putin cand mergeam cu prea putina motorina (8-11L) fiind un rezervor mare (95L) era practic o "pelicula". Asta imi cauza pentru ca acumulandu-se putin cate putin aer in filtru odata ce acceleram mai puternic odata tragea tot aerul si imi facea un "h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze .. daca se aprinde indicatorul de preincalzire bujii e ok :( dar inca ramane problema ciudata cu plecatul la orizontala .. chiar ciudat

Nu ma sperii asa usor, masina e in garantie, ar fi bine sa gasesc un defect palpabil...

Releul de bujii e Ok, aprinde si stinge martorul cand trebuie.

La orizontala porneste Ok (probat 2 zile la rand, mi-au ocupat locul de parcare :D ) :D

Ramane chestia mecanica, pierde vacuum-ul cumva de pe conducte si cand astept 1 minut la pornire nu face decat sa traga motorina la loc... sau nu ? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Probleme de pornire:

Se da o Octavia II, 2.0 TDI, BKD. Parcata cu rotile din fata pe o bordura de 10cm. La 14.500 km nu porneshte dimineata. :)

Merge la automat ca nebuna, dupa 10 chei o las sa nu omor bateria.

Schimb filtru de motorina in parcare, o ia la a zecea cheie, merg la dealer, la prima revizie, pe tester nu iese nimic la motor. :P

La 2 zile, dau de 15 ori la cheie, merge la automat ca nebuna, o las sa nu omor bateria, dau iar la automat in 2 ore, o ia, seara o las la dealer in curte, parcata in aceeasi pozitie ca la bloc. Verifica filtru, conducte, tot, tester, nimic. :P

Peste alte 2 zile, dau la cheie de 20 ori de nebun, nu o ia. Chem un tovaras cu tester, sterge o eroare de "senzor temperatura carburant", porneshte, ma duc la dealer, se uita 3 ore pe VAG-ul mic, apoi pe cel mare, nimic. Ramane in observatie. :P

Rezolvare: in fiecare dimineata, pun pe contact, o las 1-2 minute sa bazaie, zumzaie, apoi dau ingnition si pleaca.

Peste zi nu sunt niciodata probleme.

Am vazut 2 dealeri diferiti + un meseriash local.

Nimeni nu stie nimic.

Aveti vreo idee domnilor moderatori?

Si eu o tin parcata tot pe trotoar in aceiasi pozitie si totusi la temp din ultima vreme (-25) porneste ca la carte , poate e de la motorina . tester-ul e destul de istet ,ar fi gasit problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce nu o parchezi cu spatele pe trotuar ?

eu zic ca are aer pe conducte... de unde sa stie vagul de aer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
de ce nu o parchezi cu spatele pe trotuar ?

eu zic ca are aer pe conducte... de unde sa stie vagul de aer?

dupa 3 zile e clar: cand o parchez la orizontala pleaca la sfert de cheie

se intampla ceva, "dispare" motorina de pe conducte in pozitia aia

prinde aer pe undeva, dar de ce numai in pozitia aia

de ce numai daca o las mai mult de 6 ore...

de ce mie ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un mic sfat :pune si ia contactul de mai multe ori inainte sa pornesti masina.Ai pompa electrica de combustibil si cel mai probabil ca se dezamorseaza intr-o anumita pozitie (desi nici eu nu imi pot explica de ce apare acest fenomen). Daca pui contactul si il iei de mai multe ori , pompa de combustibil; va impinge motorina pe toata instalatia , asa incat ar trebui sa porneasca relativ usor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un mic sfat :pune si ia contactul de mai multe ori inainte sa pornesti masina.Ai pompa electrica de combustibil si cel mai probabil ca se dezamorseaza intr-o anumita pozitie (desi nici eu nu imi pot explica de ce apare acest fenomen). Daca pui contactul si il iei de mai multe ori , pompa de combustibil; va impinge motorina pe toata instalatia , asa incat ar trebui sa porneasca relativ usor .

multumesc, de pornit o pornesc acum dupa metoda mea (2 minute pe contact) dar probabil ca si metoda ta ar merge. Problema este ca nu e normal la masina asa noua, si mi-e nu stiu cum sa am astfel de dileme, cand tocmai de aia am luat masina noua: sa scap de batai de cap de genul asta. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!