Jump to content

Probleme Pompa de benzina + calculator carburant


papuasu
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Am un MK V GTI din 2007 cumparat in urma cu un an. Pana acum 3 luni nu am avut nici o problema cu ea - are 15.000 km de cand am luato si in bord 80.000 km reali. Am schimbat acum 3 luni epuratorul de gaze deoarece nu tinea relantiul. Am platit 450 Roni la PBN. Sambata trecuta am fost plecat cu masina, am parcat-o si cad m-am intors la ea si i-am dat cheie, a pornit si dupa un minut s-a oprit. Am incercat sa dau la automat si invartea motorul dar se auzea ca si cum nu ar avea carburant. Am incercat dupa pauza de 10 minute si degeaba. am repetat dupa 2 ore - nothing. Am sunat la tractari midocar vitan si luni dimineata eram in service cu ea. Mi-au spus ca are calculatorul defect, circuite incinse si aproape topite + pompa de benzina stricata. costa cca 1.600 roni piesele si inca 600 manopera.

Oricum nu vreau sa o duc in alt service dar vroiam sa stiu daca s-a mai lovit cineva de aceasta problema. voi cere piesele vechi sa le fac poze.

Astept feedback.

Zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai fost langa ei cand au gasit problema? Pentru ca nu avem ncii o garantie ca spun adevarul. Daca erai acolo cum te-au convins ca asta era pb? Ti-au aratat pe tester erorile? Ma cam nedumireste cum se leaga cele 3 defecte si ce a generat aceste 3 defecte care nu prea sunt legate. Inlocuiesti piesele dar nu stiu daca ai gasit cauza.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

evident ca nu eram langa ei:(

Nu stiu in ce service iti permite sa stai langa ei. de aceea am spus ca o sa le cer piesele. sunt surprins ca a aparut din senin defectiunea mai ales ca eu nu o calc prea tare si nici nu e o masina neintretinuta. service-ul il fac la ei la reprezentante. de alimentat am alimentat doar cu OMW 100 si nici km mult nu am facut. am zis ca e mai aproape Midocar decat PBN. Sper sa fi facut alegerea buna. oricum voi verifica daca s-a umblat la pompa - este in rezervor, corect?

Dar calculatorul habar nu am unde ar putea fi.

Multumesc pentru raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cate povesti exista despre reprezentantele astea, vad ca lumea tot insista sa se duca si sa arunce cu banii in vant. Sfatul meu e sa iei masina si sa te duci sa ceri o a doua parere la un alt service. Cam la toate service-urile in afara de reprezentatnte te lasa sa stai langa masina ca doar nu te da nimeni afara. Sa ti se arate unde sunt circuitele alea topite si in ce fel e stricat ECU. Pana nu vezi cu ochii tai nu te increde in ce zic ei. E posibil sa fi stricat vreun ECU si sa aiba nevoie de unul nou ca sa nu-i omoare clientul, ti-l da tie pe ala stricat ca fiind al tau de pe masina si asta e. Nu ai de unde sa sti, atataa timp cat nu esti langa masina si nu vezi cu ochii tai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa m-am gandit si eu in momentul in care am hotarat sa o duc la Midocar. Ca s-ar putea sa mi se impute lucrui nerealiste. Problema de incredere o poti avea si laservice-uri unde te lasa langa masina. Eu am considerat ca diagnoza profi poate fi facuta doar la ei, mai ales fiind vorba de GTI. Am un amic cu service dar de multe ori s-a incurcat la lucruri simple si nu am vrut sa risc sa astept o luna pana imi repar masina si mai mult de atat sa nu-i dea de cap.

am citit multe topic-uri care aveau legatura cu oprirea motorului si lipsa alimentarii. Erau prea multe necunoscute: pompa, senzori, furtune, senzor hall, bujii, capac delco, calculator bord, carburant prost, samd. Drept urmare am hotarat sa comand piesele la ei.

Eu intrebam daca a mai avut cineva o problema similara la un motor TSI.

@gabyte009 & @ divinewind - Va multumesc pentru raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am bagat sa raspund pentru ca mi se pare foarte ciudat sa ai acele 3 defecte corelate si in acelasi timp. Daca e vreun coleg cu o pb similara sa posteze dar parerea mea e ca foarte rar o sa gasesti asa ceva...eventual la acelasi service la acelasi mecanic. Oricum e cam tarziu, nimeni nu poate spune ca sunt piesele tale cele care le vei vedea acuma. Poate e doar paranoaia mea dar defect ca al tau mai rar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Cum ai rezolvat problema ? Acelasi lucru l-am patit si eu la 2.0 TSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!