Jump to content

My Golf IV TDI


Stifman

Postare recomandată

cristi_eftimie

de la soare e sigur,la mine nu se mai poate citi nimic pe display cand e cald afara

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Salut.

Revin cu update-uri la masinuta mea. Am trecut de mai multe ori pe la service ca sa il aduc la punctul in care nu mai am probleme asa ca am trecut prin urmatoarele reparatii:

  • Kit distributie schimbat
  • curea alternator schimbat
  • placute frana fata/spate schimbat
  • turbo curatat
  • reparat mecanism de deschidere portbagaj

Mai ramane de facut geamul fata dreapta si pot sa zic dupa aia ca masina este in conditii tehnice bune. Iar undeva in viitor poate ii refac si defectele estetice(am unele sgarieturi pe aripa dar nu se vede doar daca te uiti atent)

Acuma am si eu o intrebare. De la curatat turbo l-am scos marti. Miercuri si joi(azi) a turnat ploaia aici in oradea si este si frig (7 grade). Este normal sa creasca consumul pe ploaie cu 1 litru? sau este ceva de la curatatul de turbo? Mentionez ca nu am dat drumul la caldura si ca drumul pe care "masor" consumul acesta este de 12 km facuti dimineata pe un drum dinafara orasului care este aglomerat.

Link către comentariu

consumul mai mare nu se datoreaza turbinei si nici ploii. o cauza ar fi schimbul distributiei. verifica avansul cum este reglat.

Link către comentariu
z e n i t h

nu stiu cum poti face tu calcule de consum in 12 km

Link către comentariu

La metoda plin-plin cat iese consumul? cel de pe bord este irelevant

Link către comentariu
Publicat (modificat)

nu stiu cum poti face tu calcule de consum in 12 km

Am pus in ghilimele cuvantul deoarece nu calculez nimic. Este pur si simplu cifra afisata de computerul de bord.

@nervoss : Inca nu am apucat sa fac plin-plin. Urmeaza cat de curand (urmatorul salar cel mai probabil)

Modificat de Stifman
Link către comentariu

Cati litrii de motorina mai este in rezervor cand computerul de bord indica "bitte tanke" ?

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

revin cu vesti triste pentru mine.

Am facut un calcul de consum, am ignorat total computerul de bord si am aflat ca imi mananca masina 6l/100km. Nu am putut sa fac 100km oras si 100 km extern, acest consum mi-a iesit cu 95% extern. Mie mi se pare mult, inainte cu vectra 1.6 16 valve scoteam la fel in extern.

Am vorbit cu alti posesori de masini diesel vw si toti au zis ca a lor, extern, consuma maxim 5, iar in cazuri in care nu depasesc si nu se grabesc chiar si consum de 4.5

Un singur amic mi-a zis ca avea inainte de skoda octavia de acuma un golf combi 4motion care consuma si in extern 6.

Pot face ceva ca sa imbunatatesc consumul? sau este un consum acceptabil pentru un diesel?

A doua problema recent aparuta care ma intristeaza si mai mult. In treapta 5 nu are sprint de loc. Daca ii dau "pedala" accelereaza dar lent. Am avut plafonari turbo si am fost la curatat si de atunci nu am fost la drumuri la care sa depasesc ca sa il testez la viteze mari. Dupa curatare l-am testat pe centura orasului si am fost doar in treptele 1,2 si 3 in care este foarte ok.

Care poate fi cauza leneviei in treapta 5? Este posibil sa nu fii montat el bine la loc turboul?

Link către comentariu

consumul mi se pare ok. eu in oras nu am valoarea asta decat daca as circula noaptea :D

in tr 5, cate rpm ai cand o calci? ambreiajul in ce stare este?

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Sigur e ok 6/100km extern? In oras scot mai tot timpul 8, doar noaptea scot 7.3/100

in treapta 5 cand am calcat-o am avut pe la 2500 rpm. Am incercat si peste pe la 3000, si atunci merge cam la fel

Inca o intrebare, in cat timp este normal sa se incalzeasca apa? Eu trebuie sa parcurg intre 5 si 8 km ca sa ajunga apa la 90 grade

Modificat de Stifman
Link către comentariu

Am ajuns sa fiu 100% sigur ca am luat o masina de toata jena.

Dupa ce am zis ca ii curat turbo-ul dupa sfatul mecanicului deoarece imi plafona din cand in cand, merg cu masina peste 300km fara probleme majore (in treapta 5 nu trage cum trebuie) azi ce sa vezi, imi plafoneaza iara.

Nu mai stiu ce sa fac, daca nu as fi al doilea proprietar as pune masina la vanzare, dar nu ma dau batut asa usor. O sa incerc inca o data sa merg la acest mecanic si daca iara ma pune sa fac ceva pe masina si nu ma ajuta il schimb (ma refer la mecanic).

Cat la suta sansa am ca am nevoie sa schimb turbo-ul de pe masina?

Link către comentariu

Nici nu stiu ce ii de facut si ce nu. Sunt total dezamagit de mine in primul rand ca m-am bagat cu capul in asa ceva, trebuia sa stau cuminte si sa mai astept.

Multumesc frumos de link, am trimis un mail la thunder_zxr, sper sa imi raspunda.

Are rost sa intreb ce probleme poate avea turbina? sau mai bine astept rezultatele scanarii?

Oricum, deja am daut un search pe unix sa vad ce scor are o turbina noua si 3400 nu suna prea bine :(

Link către comentariu

Asteapta rezultatele scanarii.Turbina nu se cumpara de la unix,desi nu este cazul.Pana nu vedem rezultatele sunt presupuneri.Sa ai un stick la tine cand faci scanarea sa iti dea fisierele cu logul si scanarea ca sa le postezi si pe forum.

Modificat de fiestax
Link către comentariu

Salutare,

Acuma am ajuns de la mecanic, am fost sa pun masina pe tester deoarece mi-a oferit gratis aceasta oportunitate :)

Dupa cum am zis am doua probleme care ma enerveaza, consumul mare si lipsa de putere in viteza 5.

Explicatia mecanicului pentru consum:

  • termostatul defect, intradevar am observat acum vreo 3 zile ca apa nu a ajuns la 90 grade
  • am injectoare de "moda veche" parca zicea ca sunt pompe-duse (stiu un coleg cu un passat din 2000 motor AJM, are consum de sub 5 in extern, fiind generatie si mai veche nu tot injectoare din astea are? )

Pentru lenea din treapta 5 a zis:

  • ori ai un furtun spart pe undeva ca ai avut o erroare de presiune cu testerul
  • ori ai turboul mancat. Cum as putea avea turboul mancat cand in vitezele mici 1, 2 si 3 masina zboare, iar in 4 merge chiar bine.

Oare o fi mecanicul plin de "bullshit" sau sunt probleme plauzibile?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!