Jump to content

Vw Golf 6 HL


prunaionutz

Postare recomandată

prunaionutz

Scutul OEM pt turbo :)

Heat management is everything :))

Link către comentariu
  • Replies 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • prunaionutz

    618

  • The_Ego

    148

  • Rave

    78

  • mike.

    75

Top Posters In This Topic

Posted Images

E foarte util, altfel garantat iti ardea capitonajul de la capota. Banuiesc ca de asta l-ai pus.

Good job!

Modificat de redeye
Link către comentariu

Arata din ce in ce mai mult a twincharge :D.

De curiozitate te-ai interesat ce ar implica retrofit-ul compresorului? :))

Link către comentariu
prunaionutz

L-am pus pt ca dupa cateva reprize de WOT aveam partea calda a turbinei inrosita de tot si incalzea aerul tras de filtru.

@ego: nu m-am interesat pt ca imi place mai mult asa, cu lag :)

Link către comentariu

temperaturi mari apar si daca amestecul nu este corect , adica daca te dai la ea si nu ai soft facut. In cazul asta intai mi-as face grija pentru interne si apoi restul :)

Link către comentariu
prunaionutz

Amestecul e reglat acum, dar e provizoriu softul. In vreo doua saptamani sper sa am varianta finala.

Temperaturi mari apar pt ca turbina e pusa in fata motorului si dupa 20 min de WOT constant e normal sa fie incinsa.

Poza facuta cand aveam soft stage 3 neterminat, dar masina tragea in parametri :)

Link către comentariu

Poti incerca si un turbo-blanket pentru partea care a ramas neizolata. Este foarte eficient in a izola caldura, mai ales ca ai izolat deja downpipe-ul, acel scut metalic e mai mult de forma dupa parerea mea :).

Link către comentariu

Eu am pus turbo blanket pe turbina si izolate toate tevile aferente ( downpiipe si intreaga galerie de evacuare ) si tot e cald sub capota .. asta e .. n-ai ce-i face.

Link către comentariu
prunaionutz

Downpipe-ul il am si eu invelit in Thermotec. Urmeaza sa pun si ceva banda pe tevile de racire ale turbinei, sa o mai ajut putin.

 

Trebuie sa fac cumva sa pun si cold air feed pt ITG, iar turbo blanket nu cred ca voi pune prea curand (pretul destul de piperat)

Link către comentariu

cu banii de turbo blanket iei inca un k03 si o facem twinscroll!!1

Link către comentariu
prunaionutz

Sau pun deoparte pt o reglabila :)

Link către comentariu

Cred ca faceti confuzie, produsul la care ma refer eu costa in jur de 100euro, iar un k03 este ceva mai scump.

 

ShadoWzZ: nici cu strat ceramic nu este rece sub capota, dar asta nu inseamna ca nu ajuta la scaderea temperaturii, chiar drastic as spune, dar intradevar ceramica este mult mai scumpa.Chiar si o scadere de doar 30grade celsius in jurul turbinei, vara, face sa merite acest lucru daca si restul sunt izolate(downpipe si galerie evacuare).

Link către comentariu

era oarecum o gluma; spun "oarecum" pentru ca blanket-ul pe care l-a gasit ionut era putin mai scump :D

Link către comentariu
prunaionutz

Eu gasisem blanket la 370 euro.

Nici nu stiu daca merge pus acolo blanket, o sa caut feedback. :)

Link către comentariu

Deja in pretul acela se poate pune strat ceramic :). Cu cat boost merge acum ? As fi curios sa vad un log pe maf, daca ai.

 

mike: Am inteles :)

Link către comentariu
prunaionutz

MAF? Nu am(avem) asa ceva. Poate MAP :)

Cu soft trage constant in 1.5, iar pe la 6k scade la 1.0-1.2 (nu mai stiu exact).

Voi face log-uri si toate cele dupa ce rezolv cu softul, adica peste o saptamana.

Link către comentariu
prunaionutz
Publicat (modificat)

E incantat ca mai sunt altii ca el :))

Modificat de prunaionutz
Link către comentariu

Tu ai noroc ca ai mers la sigur, ei luat-o pe calea mai grea :)

Oricum, felicitari ca ai avut curajul sa te inhami la asa ceva, poate treci de bariera de 250 cu ceva sfaturi de la greci.

Link către comentariu
prunaionutz

Grecii sa termine softul si dupa vedem ce si cum.

Oricum, nu cred ca poate turbina asta sa duca 250- si nici nu vreau mai mult de 220.

Merci si bafta cu masinuta!

BTW grecii au ajuns in 300 cu twinchargerul pe hybrid si benzina de curse. Just saying..

Link către comentariu

Au ajuns si la 500 cu twincharge-ul, dar asta e alta poveste.

Merci, la fel si te asteptam duminica la o spontana.

Link către comentariu

Faptul ca ai trecut de bariera celor 200cp si 300nm pe 1.4 e suficient. Avand in vedere ca un k03 pe 2.0TFSI stage 2 ajunge la 280cp.

Reglabila should be next ca sa poti pune puterea mai bine jos.

Link către comentariu
prunaionutz

Nope, evacuare,cold air intake, ambreiaj ( pt ca o sa cada cat de curand), reglabila, Sway bar kit, frane si cam atat..

Niste cauciucuri urmeaza in 1-2 luni, cele de pe spate sunt praf spre foarte praf.

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!