Jump to content

Vw Golf 6 HL


prunaionutz

Postare recomandată

N-am facut inainte de soft, aveam missfire urat si nu am vrut sa o duc in turatie mare :)

Link către comentariu
  • Replies 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • prunaionutz

    618

  • The_Ego

    148

  • Rave

    78

  • mike.

    75

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu e nimic..vedem cat scot maine baietii, ca daca am inteles bine tot la exelixis ai masurat.

Link către comentariu
Master_Blaster

Dar o turbina un picut mai mare. Sincer pana acum habar nu aveam cat de similare sunt cele 2 1.4TSI de la VAG. Credeam ca 1.2tsi si 1.4tsi (122) sunt inrudite, doar cu chiulasa diferita, dar in realitate nu au absolut nimic in comun decat cele 3 litere de pe capacul de plastic.

Link către comentariu

As zice ca e mai inrudit cu 1.2 decat cu twincharge. Vezi admisie, turbina, intercooler.

Link către comentariu

Bloc motor de twincharge si anexe de 1.2. Rezultate intre cele doua. Compromisul perfect!

Link către comentariu

Da. Nici consum prea mic si nici performante stralucite :))

Macar se tine cat de cat bine cu lantul si cu blocul motor fara pistoane topite si alte dracovenii.

Link către comentariu

Pe cand vedem si noi niste reprize, un 0-100? :D

Banuiesc ca nu e departe de ce a facut englezul.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Intr-o luna probabil. :)

Astazi masina a revenit la softul stock, pana cand versiunea finala va fi gata. Inca aveam ceva probleme cu ea.

Promit video cand va fi gata.

Bafta!

Link către comentariu

Pana e gata softul, zic sa pun ceva poze cu proiectul asta ambitios.

 

Reteta e relativ simpla : se ia o masina cu performante ok peste care se adauga piese din abundenta. 

 

IMG_0277_zps333cce0d.jpg

si se adauga..  :dry:

 

IMG_0227_zpsf9ef93f1.jpg

si se adauga.. :tuktuk:

IMG_0086_zps0097a9ad.jpg

 

deja devine enervant  :dry:

 

IMG_0238_zps2db3f0ca.jpg

 

ok, cred ca ar fi timpul sa ma opresc

 

IMG_0233_zpscd6c24a2.jpg

 

dar totusi.. 

 

IMG_0232_zpsad2e7e9d.jpg

 

one more.. :icon_bounce:

 

IMG_0067_zpsc11cac59.jpg

 

Ok, dupa ce se adauga toate cele, se incepe dezmembrarea.

 

Jos cu bara,

IMG_0279_zps9b63df94.jpg

 

Jos cu filtrul de aer 

 

IMG_0281_zpse3cfad8e.jpg

 

By-pass pt circuitul de racire al intercoolerului OEM, dupa care jos si cu admisia.

 

IMG_0283_zps5c696829.jpg

 

Prima piesa montata - admisia de Twincharger, impreuna cu adaptorul pt clapeta de acceleratie.

 

IMG_0290_zpsa707f01e.jpg

 

Bineinteles, dupa acest efort eroic, pauza, victory dance, toate cele.

 

Urmatorul pas, TURBO! Sau nu..

 

IMG_0292_zpsda765ec1.jpg

 

 stock vs k03  :)

 

IMG_0298_zpsa12a4000.jpg

 

Sus si cu turbina 

 

IMG_0306_zps27c443e0.jpg

 

IMG_0309_zps89d30a07.jpg

 

IMG_0312_zpsd8419f96.jpg

 

downpipe de-cat montat

 

IMG_0313_zpsb3d310d2.jpg

 

teava turbo->intercooler OEM montata pe suport

 

IMG_0314_zps9a023de4.jpg

 

IMG_0323_zps49fd134e.jpg

 

Clapeta de acceleratie legata la traseul oem de twincharger

 

IMG_0325_zps3fca893e.jpg

 

Aici ^ am avut ceva de munca.. motoarele CAX au un traseu mai complex de racire, iar in locul in care conducta intercooler->clapeta de acceleratie se prinde, CAXA are o conducta de apa prinsa, care incomodeaza putin. Asa ca s-a folosit o teava de aluminiu pt prelungirea traseului in partea de sus, deoarece conducta OEM care vine prin spatele motorului a fost fixata in acelasi suport cu conducta de apa, prin folosirea unui surub mai lung. Ne-am asigurat ca nu atinge nimic in curele/planetara/roata/etc, dupa care ne-am vazut de lucru.

 

Urmeaza intercoolerul. De tinut minte aici, daca vreti sa va apucati de asa ceva, cautati ceva burghiu cu superputeri sau mai stiu eu ce.. Multe ore pierdure pt gaurirea nenoricirii aleia de bara..

 

IMG_0339_zps2aae35f3.jpg

 

Legarea intercoolerului la restul traseului.

 

IMG_0344_zps0a1f9cfc.jpg

 

IMG_0346_zps1496028d.jpg

 

IMG_0347_zpsa9c61679.jpg

 

Au urmat tevile pt filtrul de aer. Am mers pe ITG JC 60/70, pus in cutia OEM (usor ciopartita), pana pun la punct si un cold air feed.

 

IMG_0358_zps6711648c.jpg

 

IMG_0367_zpsc29d8f73.jpg

 

Toate bune si frumoase, se prelungesc firele, se fac ultimele verificari/ajustari. Descoperisem cu cateva ore inainte ca o conducta de ulei nu se potrivea, asa ca pana a ajuns conducta noua masina a ramas neterminata.

 

Dupa 2 zile, ajunge conducta, o montam, porneste masina. Galagie, fericire,etc.. Dupa cateva secunde, incepe sa oscileze relantiul - paranoia.

 

Ma sfatuiesc cu cat mai multe persoane pot, si intr-un final imi iau inima in dinti si plec cu ea sa o probez. Masina se auzea ca un dragster dar mergea ca un magar impuscat. De mai multe ori. Cu diverse arme.

 

Bineinteles, la prima tura reusesc sa sparg DV-ul. 

 

Comand DV nou, metalic. Dupa doua zile, vine si DV-ul, fericire mare. Intre timp, reusisem sa rezolvam problema cu relatiul; mufele senzorilor MAP erau inversate, Le schimbam, pornim, masina merge rotund.

 

Iarasi test; masina in configuratie stock facea 0.8bar presiune maxima, cu turbo k03 si soft stock acul urca pana la 1.0bar. Totul ok..ish.

 

Intre timp, am facut cateva drumuri la Bucuresti pt softul custom si am incercat cateva variante de soft. Masina tragea foarte bine cu soft optimizat, avea feeling foarte tare, doar ca inca existau ceva probleme si in unele momente masina mergea aiurea. 

 

Cel mai probabil voi merge dupa Paste la Bucuresti din nou pt soft.


btw, uitasem; 2-3 poze cu ea 'naked'. 

 

IMG_0364_zps4ba583f6.jpg

 

IMG_0363_zpsbd060a64.jpg

 

IMG_0362_zpsfd7b9b39.jpg

Modificat de prunaionutz
Link către comentariu

Trebuie sa fii pregatit mental pentru asa ceva, ai vazut prin ce au trecut baietii de afara.

Spor!  :icon_thumleft:

Link către comentariu

Multumesc! Usor, usor o pun la punct.

 

Trebuie sa mai bibilesc evacuarea putin, se aude spart acum cu de-cat.

 

:)

Link către comentariu

Super proiect !!!

ar fi tare sa te duci la o reprezentanta vw :)) cred ca se scarpina in cap ca nu stiu ce motor este :)))

Link către comentariu

Tu momentan ce evacuare ai?

 

Din ce stiu si din ce am vazut in diagrame, caxa are 2 radiatoare, unul special pt a raci apa folosita la chargecooler, ai pastrat radiatorul in plus?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

@robi: am fost la nurvil, si cand am intrat in spate erau toti mecanicii pe ea :))

@ego: am pastrat radiatorul pt a ajuta racirea motorului.

Momentan evacuarea e facuta din bucati, downpipe de CAVD, traseu stock pana la finala, dupa care finala R20 look.

@miller: multumesc!

Link către comentariu

Eu as zice sa faci evacuarea cum trebuie, cap-coada traseu marit, eventual un 63mm.

Link către comentariu

Ceva dedicat, un turboback supersprint sau bullx. E pacat la un asa proiect sa se auda nasol.

Practic tu acum ai doar un circuit pt apa cu doua radiatoare?

Ma gandeam ca se poate renunta la unul sa faca loc unui intercooler mai mare.

Link către comentariu
Master_Blaster

Imi place mult, a intrat f mult munca in proiectul asta.

Link către comentariu

Super proiect !!!

ar fi tare sa te duci la o reprezentanta vw :)) cred ca se scarpina in cap ca nu stiu ce motor este :)))

 

Asta nu e prea greu... tin si acum minte cand am fost la pbv1 cu un 1.4 FSI  si imi ziceau ca nu exista asemenea motor. :)

 

+1 pentru traseu (dimensionat cu flowmeter)

Link către comentariu

Si eu ma gandesc sa fac un cat-back pe 63mm. Legat de intercooler, momentan il las asa, face fata ok daca nu exagerez (gen 30 min de WOT constant,etc).

 

Imi puteti recomanda o firma pt un kit de ambreiaj custom? Vreau sa iau ceva in viitorul apropiat care sa tina 400nm :)

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!