Jump to content

Vw Golf 6 HL


prunaionutz

Postare recomandată

  • Replies 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • prunaionutz

    618

  • The_Ego

    148

  • Rave

    78

  • mike.

    75

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu supapele, arcurile supapelor :) cele de cavd scad putin EGT-urile

 

L.E. din cate stiu, motoarele CAXA de pe Golf 6 au interne revizuite, cel putin asa mi-a explicat amicul din Uk cu Loba LO270 pusa pe CAXA.

Modificat de prunaionutz
Link către comentariu

Masina porneste, dar e aceeasi problema cu relantiul.

Daca sunt inversati senzorii de inainte si dupa evacuare, e posibil sa o faca sa se manifeste asa?

Link către comentariu

Ce erori ai la o scanare a masinii?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Stiu ca sunt 3 pe CAVD, dar unul e anulat. Incercam acum sa prelungim si al doilea cablu, sa vedem daca e de la senzori.

Am pornit masina fara senzorul de inainte de clapeta, si face la fel, deci tind sa cred ca de acolo e buba.

Am pornit masina cu senzorii scosi si merge perfect

Modificat de prunaionutz
Link către comentariu

Pai... mergi cu ei scosi. Oricum banuiesc ca nu ai de gand sa mergi zilnic cateva ore cu ea, e doar temporar pana ajungi la soft, nu?

Link către comentariu

nu sunt de specialitate, dar fara MAP/MAF cred ca masina se panicheaza cand incerci sa o accelerezi.

LE: se pare ca e ok acum, va mai dura ceva pana va posta ionut..cred ca trebuie sa se termine benzina din sudul tarii ca sa vina aici iar :))

Modificat de mike.
Link către comentariu

Nu vad de ce s-ar schimba ceva dupa soft. Asa cum s-a prezentat si in clipul de mai sus, ECU-ul tot are nevoie de cele 3 informatii pentru a sti cata benzina trimite la scuipat. Softul in mare parte modifica multe valori in multe tabele, permitand injectia unui volum mai mare de benzina, nici o alta filozofie, insa tot trebuie sa stie de ce debit de aer are disponibil pentru ardere. Daca cumva softul ignora MAP-ul si presupune ca intra un volum de aer constant atunci e un soft neoptimizat (si cam ignorant, sincer) si eu unul nu am auzit de vreunul.

Link către comentariu

Tocmai ca prin modificarile aduse, valorile dupa care se ghideaza ECU stock nu mai relevante, de unde si problemele.

Trebuie un soft optimizat pt noile valori ale admisiei, evident citite de MAP. 

 

Reformulez ce am vrut sa zic: N-am zis ca trebuie renuntat la MAP, ci doar ca ii trebuie soft ca sa poata interpreta corect noile valori si sa ajusteze amestecul. Fara senzor poate sa mearga prea bogat sau prea sarac. Cel putin eu asta am inteles.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Softul modifica parametrii ceruti de ecu- de unde si performantele ridicate.

Am inversat senzorii si totul e ok.

Link către comentariu

Problemele se tin lant, avem o pierdere de presiune pe traseu, senzorul iar o ia razna si baga mai multa presiune, incercam sa o rezolvam acum, revin cu detalii.

Link către comentariu

Softul modifica parametrii ceruti de ecu- de unde si performantele ridicate.

 

 

Ce ? Nu. ECU cere ce cerea si inainte ca informatii, numai ca hartile cu maparea intre turatie/temperatura aerului/volum de aer contin valori mult mai optimiste decat cele din fabrica la capitolul volum de benzina injectata.

Over/under boost-ul se poate manifesta si hardware ( cazul meu ) si se ajusteaza prin piulita de la tija actuatorului turbinei.

Spor oricum !

Link către comentariu

Turbina face un sunet urat, ca si cum nu ar functiona dv-ul. Acum il dam jos sa il verificam

Link către comentariu

Si cu dv decuplat masina merge la fel, da sprituri la relanti, dar mult mai usoare acum

Link către comentariu

Dv desfacut, rupt, se asteapta altul nou, revizuit. Pe masina e versiunea A, urmeaza versiunea E.

Link către comentariu

Ati descoperit ca era "rupt" dupa ce l-ati desfacut sau a fost o demontare cu cantec care l-a rupt ? 

Link către comentariu

Facea sunete dubioase (turbo chatter,), l-am desfacut si am vazut ca are tija din interior (de plastic) rupta.

 

Era versiunea A, cea veche. Cele mai noi sunt mai rezistente. Dupa ce a crapat valva, a inceput iar sa oscileze relantiul..


Senzorii din linkul de mai sus ii am si eu pe masina acum..

Modificat de prunaionutz
Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!