Jump to content

Vw Golf 6 HL


prunaionutz

Postare recomandată

  • Replies 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • prunaionutz

    618

  • The_Ego

    148

  • Rave

    78

  • mike.

    75

Top Posters In This Topic

Posted Images

Momentan masina e pe elevator deoarece am descoperit ceva probleme la o teava de ulei de la turbo, si trebuie comandata alta.

 

In rest, masina a pornit, mai are nevoie de o adaptare pt clapeta de acceleratie si de rezolvat problema cu oscilatia de la relati, insa din cauza tevii de ulei nu am mai putut sa o pornim sa vedem exact ce si cum.

 

Softul inca nu stiu, probabil TCM.

Modificat de prunaionutz
Link către comentariu

Deja nu mai tine de domeniul softurilor plug'n'play. Trebuie facut soft custom pe baza modificarilor, plecand de la cel stoc.

Link către comentariu

Da, softul trebuie facut custom.

 

Intrebare: stie cineva cam ce presiune este pe traseul de ungere al turbinei? 

Link către comentariu

Pana fac softul, trebuie sa folosesc masina cu softul stock, adica masina nu va sti ca are turbina si restul pieselor montate, si va rula dupa parametri stock. Exista ceva pericole in folosirea masinii cu modificari mecanice si soft stock? Din ce am mai vorbit cu baiatul din Uk care a facut ceva asemanator, masina ar trebui sa ruleze ok daca nu o fortez prea mult.

Link către comentariu

Eu nu as misca-o…sa nu iti faci de lucru. Nu ai nici un reprezentant TCM in Craiova?

Link către comentariu

Ba da, probabil asta voi face.. Trebuie sa iau legatura cu Dragos Voinea, sa vad daca ma poate lamuri.

Link către comentariu

Twincharger :) suna cunoscut? :))

A fost bolt-on, la fel ca admisia si o parte din tubulatura.

Link către comentariu

Ce dracovenie de masina o sa ai dupa ce ii faci soft :icon_bounce:

Poate faci un topic separat gen diy cu toate piesele,preturile si  pasii pe care i-ai urmat pentru a face modificarea asta la masina.

Modificat de alecsutzyu
Link către comentariu

Nu vreau valori acum, vreau sa fie folosibila.

Am vazut ca twinchargerul cu stage 2 merge pe la 220, eu daca ating 200 e perfect, orice e peste e bonus :)

Link către comentariu

Ai grija ca diferenta(sunt vreo 50kg diferenta intre motoare) nu este numai compresorul...nu stiu cat tine dus in atatia cai.

Link către comentariu

Ai pornit-o, merge?

Face ceva presiune turbina? Softul stoc cred ca are boost de 0.8 bari.

Link către comentariu

Am pornit-o, merge, trebuie sa schimb o conducta de ulei cu probleme maine si sa adaptez clapeta de acceleratie, dupa care vad exact cum se misca.

Link către comentariu

Stai s-o rezolv si te plimb cat vrei :)

Modificat de prunaionutz
Link către comentariu

Blocul motor este la fel :)

 

Esti sigur?Ai verificat si are acelasi cod de piesa?

Link către comentariu

Nu, dar din moment ce toate anexele se potrivesc la marele fix, tind sa cred ca asa e :)

Link către comentariu

Si atunci din ce crezi ca provin cele 56 de kg diferenta(pe langa compresor)?

O sa incerc sa verific ca m-ai facut curios...

Link către comentariu

Intercooler, tubulatura IC, alta cutie.. Sincer sa fiu nu stiu, imi dau si eu cu parerea :)

Link către comentariu

Cred ca sunt si alte supape. Ma refer la aliajul din care sunt facute. Internele motorului sunt facute sa reziste la temperaturi mai mari. Nu mai tin minte unde am citit asta, dar informatia e destul de sigura.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!