Jump to content

Vw Golf 6 HL


prunaionutz

Postare recomandată

Multumesc mult pentru informatii, o sa ma interesez si de basculele de TT.

Link către comentariu
  • Replies 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • prunaionutz

    618

  • The_Ego

    148

  • Rave

    78

  • mike.

    75

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu swaybar-urile pe hard o dai in ABS asa de des la franare, ca te ia frica de a frana pe denivelari sau curbe stranse.

Si denivelari sunt din plin. Chiar cum va descurcati cu suspensia Hard ON.

Link către comentariu

Pai e simplu, pe denivelari si in curbe nu se franeaza, mai ales cu 4x4.

Pe denivelari risti sa busesti franele, iar in curba dai de alte belele.

Daca intra ABS-ul prea des inseamna ca anvelopele nu sunt suficient de bune.

Link către comentariu

:) deci aranjez suspensia sa fie sport dar nu pot merge mai tare , ci doar mai incet ca altfel stric masina sau fac accident!

Link către comentariu

Pe scurt? Da!


Cu cat suspensia e mai tare cu atat trebuie sa mergi mai incet pe dumuri proaste altfel risti sa pierzi controlul...

Asta ti-o spune unul care a ajuns pe contrasens dupa niste valuri luate in curba. Bine ca nu venea nimeni! :)

Link către comentariu

in primul rand nu se franeaza in curba, din cate stiam eu treapta de viteza se alege inainte de viraj si franarea se face tot inainte! Si ABS-ul nu cred ca a intrat de 10 ori de cand am luat masina :)

Link către comentariu

in primul rand nu se franeaza in curba, din cate stiam eu treapta de viteza se alege inainte de viraj si franarea se face tot inainte! Si ABS-ul nu cred ca a intrat de 10 ori de cand am luat masina :)

Exact!

Link către comentariu

Daca era vorba de mine, n-am franat in curba, am intrat tare intr-o curba in care erau foarte multe valuri si masina s-a destabilizat destul de mult cat sa ma puna perpendicular pe drum in curba...
Daca nu era vorba de mine, exact! :p

Link către comentariu
Master_Blaster

:) deci aranjez suspensia sa fie sport dar nu pot merge mai tare , ci doar mai incet ca altfel stric masina sau fac accident!

Si nu e bine, asa faci economie la benzina ca sa contrabalansezi banii bagati in modificari. :))

 

Acum serios basculele de TT it dau camber destul de mult din cate stiu, si masina arata cam aiurea cu ele.

Link către comentariu

mie mi se pare ca rotile fata pica aiurea fata de alea din spate, extra-camber nu prea imi convine..

Link către comentariu

Basculele de TT nu-ti dau camber, ci sunt reglabile fix pe camber, asa ca le poti seta la 0 daca asta vrei.

Dar iti imping rotile afara cu vreo 8-10mm parca... In acelasi timp sunt si mai usoare decat cele stoc, ceea ce e bine!

Link către comentariu

In ce sens pica aiurea?

Sa te gandesti ce faci si cu suspensia. Daca iei sway bars e pacat sa nu completezi si cu o suspensie mai buna decat cea oem. Castigi look si performanta.

Link către comentariu

Ma gandesc ca sway bars o sa scoata ceva mai multa performanta din suspensia OEM, pana se mai strange buget pentru una mai performanta..  

Am mai dat un ochi pe niste forumuri din US si se plang unii oameni ca devine mult prea 'tail-happy' daca pui sway bar numai pe spate.

Link către comentariu

Ma gandesc ca sway bars o sa scoata ceva mai multa performanta din suspensia OEM, pana se mai strange buget pentru una mai performanta..  

Am mai dat un ochi pe niste forumuri din US si se plang unii oameni ca devine mult prea 'tail-happy' daca pui sway bar numai pe spate.

 

Pai sway sunt vreo 400 de euro fata - spate fara montaj. La 800 iti iei B14, care e mai mult decat ok pentru cine nu are multe drumuri pe circuit, mai ieftin de atat gasesti si ST, care e un KW V1 mai ieftin... asa ca solutii sunt la nu mare diferenta de bani!

 

LE:

Daca nu vrei reglabila pe inaltime, pe la 5-600 de euro gasesti cam orice combinatie de arcuri + amortizoare iti trece prin cap.

H&R CupKit e in zona asta de pret, B12 e putin mai scump etc

Modificat de Rave
Link către comentariu

inca nu m-am hotarat, sway bars imi trebuie fie ca las suspensia oem fie ca o schimb.. momentan nu schimb nimic, astept sa se faca vremea mai buna si sa-mi vina si mie pragurile, sa le vopsesc si sa le montez.

 

numai bine!

Link către comentariu

deci suspensia sport oem e ca aia de gti? ma refer la inaltime..

Link către comentariu

Cred ca da sau este o diferenta minima, insesizabila. Poti verifica dupa codul arcurilor.

Link către comentariu

merci de raspuns!

 

in alta ordine de idei, am comandat sertarele care se monteaza sub scaunele din fata. a mai facut cineva upgrade-ul acesta? as vrea sa stiu de ce scule am nevoie pt montaj.

 

multumesc!

Link către comentariu

Un torx de 20 parca!

Ele ar mai trebui prinse de un adaptor (daca le-ai luat noi ar trebui sa vina in pachet) care trebuie prins in nituri de scaun, dar nu e necesar.

Ale mele stau fara probleme, fara sa faca zgomot si fara sa fie prinse in ala. Dar nici n-am mare greutate in ele...

Link către comentariu

Eu le-am prins fara acel "adaptor" si stau foarte bine, daca bine imi amintesc, au cate 3 suruburi fiecare.

Si am in ele cd-uri, incarcatoare de telefon, chei, servetele, in mare, maruntisuri. Isi merita banii.

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!