Jump to content

Intrebare anvelope vara


TENT
 Share

Postare recomandată

NU e in regula cu Turanza alea, ce presiune ai in ele ?

Daca au facut de la inceput asa inseamna ca e defect de fabricatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

srudolf, ce ai patit tu cred ca este din vina ta (sau a masinii "tanc" de care zici, fiat).

Daca ai cauciucuri la fel pe axa nu ai nicio problema. Nu cred ca tu aveai 4 cauciucuri de 4 feluri. Ca ai avut profil si dimensiuni diferite, a fost doar ciubucul tau. De unde reiese ca au fost gumele de vina?

Aveti grija ce spuneti, sunt multi care iau de bun cam tot ce este scris pe aici (si nu inteleg de ce).

Cati merg cu vitezele enuntate de tine? Peste 180km/h...cati merg constant cu viteza asta?

Este la fel cum este si cu uleiul long life. Majoritatea l pun insa fac schimbul la 15K km. Aruncati cu banii pe fereastra, unii poate sunt munciti altii nu...

La juma' de pret fata de unul "marca marcii", Matador este super cauciuc. Punct.

off. Invatati sa conduceti, orice. Nu mai dati vina pe cauciucuri si alte lucruri. De asta sunt asa multe accidente, ca sistemele tin loc si de sofer. NICIODATA. Conduceti cu ESP ul scos, pe ploaie cu viteza mare (sa simtiti ce este aceea o acvaplanare), pe polei sa nu mai puteti controla masina, pe curbe cu viteze cand simti ca esti aruncat din masina. Dupa acea cautati cauciucuri...

Profil "frumos" la cauciucuri si "csenon". Cam asta este acum...

kok, este recomandat ca masina sa nu stationeze prea mult in aceeasi pozitie (despre cauciucuri vorbesc). Gumele cu sarcina pe ele trebuie miscate si schimbata pozitia lor.

Vezi sa nu ai temperaturi extreme in garaj (prea frig sau prea cald). Verifica presiunea constant si fa un drum mai lung cu ele la viteze mai mari.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza stationarii fac asa. Sa le umflii la presiunea maxima care e trecuta pe clapeta de la rezervor (corespunzatoare incarcarii maxime a masinii). ma indoiesc ca astea isi mai revin, dar sa ai in vedere cu urmaotarele....

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe fata unde este cel mai suparator fenomenul presiunea maxima este 2.3 in loc de 2.2 si nu cred ca 0.1 bar fac diferenta. In ceea ce priveste temperaturile vara sunt mai scazute decat afara si iarna invers, deci nu se pune problema de temperaturi extreme. In acelasi garaj mai am un megane cu continental care se misca si mai rar decat skoda si nu prezinta de loc aceleasi sintome. Am incercat sa merg cu skoda zilnic si daca nu isi revin incerc sa le dau inapoi pe garantie.

Modificat de kok
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este cel mai corect asa. Mergi si sa ti dea altele.

In astea nu o sa mai ai baza never.

De curiozitate, unde sunt fabricate?

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa sunt Bridgestone Turanza. Cele mai proaste cauciucuri posibil.Am pe un ford fiesta din 2007, au 21000 de km(minus iarna). Sunt plasticoase, zgomotoase, dure, se incalzesc super greu, etc! Am aceleasi senzatii pe care le descrii tu, se incalzesc abia dupa 25-30 de km si devin mai acceptabile! Si lla mine acea masina sta mai mult in garaj!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt fabricate in Italia, la 450 RON bucata aveam ceva pretentii de la ele, mai ales ca cele cu care a venit masina produse in franta nu au avut sintomele astea

Modificat de kok
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pacat. Sunt cauciucuri "premium".

Revin la ce am spus mai sus, nu aruncati cu banii pe fereastra doar pentru un efect placebo.

Daca asta a fost echiparea din fabrica...asta este. Nu platiti si pretul de marca,asta incerc sa spun. Fiti realisti si raportati totul la nevoi si necesitati. Ganditi in favoarea buzunarului vostru.

Vedeti ca testele sunt facute "partinitor". Ca tot ce este "bun" in lumea asta.

Nu luati de bun tot ce vedeti si auziti. Ce face reclama din oameni...

ps. cand faci trimitere la tutun, ce marca ti vine n minte?

E, asa si cu gumele si multe altele...

off,

NU mai fiti sclavii reclamelor ...si testelor.

Pana mai ieri cafeaua era cea mai buna, mai nou are o substanta care este cancerigena (ca si tigarile de altfel).

Astazi iar este buna, nu are nimic...

Poate intelegeti ceva si ganditi cu propriul vostru capsor...

off. off.

Cele mai scumpe tricouri ale mele, ghiciti cat au tinut?

Exact, o spalare. Puteam sa cumpar 4 sau 5 de la o firma "normala" cu banii aia? Da.

A fost doar un exemplu, am exemple cam la tot ceea ce este in jurul meu (nostru).

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele din fabrica au fost ok, am mers cu ele si pe afara la viteze mari si sportiv pe curbe, si astea au fost bune anul trecut am tras de ele pe serpentine si cu greu intra ESP-ul , dar se pare ca imbatraneste foarte repede cauciucul . Pe o alta masina fara esp si abs am avut goodyear excellence (pe care cineva mai sus le caracteriza ca mediocre) si de care am tras 5 ani si nu am avut probleme, cred ca ma voi reorienta catre goodyear.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot pe goodyear merg si eu. O2-ul meu a venit din fabrica cu goodyear NCT5 si le-am schimbat pe la 60000km cu goodyear excellence care este o gama mai noua, cu profil asimetric, de pe site-ul lor se lauda ca echipeaza multe masini din fabrica inclusiv Audi A8, BMW 5, 7

Am fost multumit de NCT5 si sunt multumit de Excellence

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut Bridgestone din fabrica, Goodyear Excellence dupa aia si acum Cooper Zeon ... Diferentele intre ele au fost minore, nu am avut probleme cu nici unele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am pus Continental SP Contact 3 - oferta de la Autec Craiova;

Anul trecut am avut Dunlop SP Sport;

Dimensiuni 205X55X16

Plusuri - mai putin zgomotoase decat Dunlop;

Minusuri - imi pare putin mai instabila masina fata de Dunlop;

Deocamadata am cu ele 100 KM, nu imi dau seama..pot sa fie inca nerodate..etc

Insa impresii bune/rele, vor fi dupa mai multi KM...

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La octi mea, dupa 4 ani si jumatate, Bridgestoneurile Turanza 205/55/R16 care au venit din fabrica dau semne ca vor "la pensie". Se simte mai ales in viraje stramte, masina nu-mi mai da aceeasi incredere ca in primii ani.

Ideea e ca rezerva o am nou nouta, mai vreau sa cumpar un cauciuc la fel (excelente de felul lor). Intrebarea mea e urmatoarea: Sa pun cauciucurile noi pe fata sau pe spate? Stiu ca suna prosteste, dar intr-un viraj stramt, eu simt ca "spatele" pierde mai usor si mai repede aderenta. Da, stiu ca masina are tractiune fata, dar am zis ca mai bine intreb aici.

Modificat de mednick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa cumperi doua anvelope noi, pe care sa le pui pe fata - pentru ca ea trage si rezerva sa o lasi in pace, pentru ca dupa 4 ani jumate nu poti pune aceasi baza in ea ca intr-o anvelopa noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa poti sa zici ca si in o anvelopa de 30 de zile vechime nu poti pune aceeasi baza ca si pe una noua. Ce are daca anvelopa are 5 ani? Eu de exemplu am pe spate Dunlop cu care a venit masina in 2001. Daca a stat la umbra si nu are fisuri este buna. Am auzit de recomandari ca sa nu folosesti o anvelopa daca are peste 10 ani indiferent de uzura sau interdictia de vanzare daca anvelopa noua este mai veche de 2 ani, acum inventam reguli noi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri. Bineinteles ca situatia ideala e sa cumpar anvelope noi (chiar un set de 4!), insa situatia financiara actuala nu imi permite, in conditiile in care un cauciuc nou la dimensiunile astea e minim 370 lei. Mentionez ca rezerva se prezinta in stare foarte buna (chia azi am inspectat-o) si chiar nu are sens sa arunc cu banii.

Inrebarea era daca cele noi sunt mai eficiente puse in fata...

Modificat de mednick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca in fata se pun intotdeauna cauciucurile bune. Acolo ai tractiunea, directia, greutatea mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ebi: nu vreau sa intru in polemici, dar 30 zile nu mi se pare acelasi lucru cu 4.5 ani.

Stiam ca se recomanda inlocuirea anvelopelor dupa 4 sau 6 ani (nu mai stiu exact) sau 60.000 km.

Ideea este ca eu personal nu as monta pe aceeasi punte anvelope care au fost fabricate la o diferenta de 5 ani.

Poate doar daca ar fi o masina cu care as merge numai in oras... si fara junior.

Desi nu este o suma mica 400 Ron mi se pare o suma infima pentru care sa-mi pun viata in pericol.

Este doar o parere personala.

Modificat de loghy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rezerva e rezerva. las-o acolo unde ii este locul si ia 2 cauciucuri noi de vara de preferat acelasi model. sper ca nu esti genul care dupa o pana pune in locul rezervei roata cu pana.

bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca daca mai las rezerva acolo unde e, chiar o sa se uzeze de tot si nu va mai fi utila atunci cand chiar as avea nevoie de ea. Si sa las sa mucegaiasca aprox 100 euro doar de dragul de a avea cauciucuri cumparate odata, nu e nici eco-friendly, nici money-friendly sa zic asa. Cat despre risc, sa fim seriosi, e mai riscant cu astea pe care le am acum, decat cu un cauciuc neuzat fabricat acum 5 ani. Dupa principiul asta, mereu exista un cauciuc mai bun, mai scump, mai sigur, pus in valoare mai bine pe o masina mai buna, mai scumpa, mai sigura. Totul e relativ.

Modificat de mednick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar si suta aia de euro daca o tii in talon(pentru stii tu ce) si nu sub stergatorul stanga in vant si ploaie o sa reziste mult si bine, la fel si rezerva din portbagaj. un cauciuc se deterioreaza de 2 ori mai mult daca il folosesti nu daca il tii depozitat corect la fel cum e rezerva din O2.

bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salve ca tot veni vorba de anvelope eu pe masina am bridgestone turanta er 300 225/45/R17 made in poland de care sint multumit tractiune buna ,frinare buna,directie buna dar fff zgomotoase daca esti pe autostrada la 130sau> nici nu te auzi cu vecinu'a de scaun Dunlop sp sport mi se par f bune poate mai bune decit bridgestone sint chiar mai putin zgomotoase ,nokian i3 iarasi o parere buna goodyear excelence slabe si zgomotoase dupa 20k le-am schimbat erau pline de gilme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!