Jump to content

Inlocuire cuzineti ax delco/pompa de ulei


Chychy
 Share

Postare recomandată

Am cautat detalii despre asa ceva dar nu am gasit. Cer scuze daca mai exista un topic despre problema aceasta. Deci, intrebarea mea este: Cum se introduc cuzinetii noi la loc fara ca sa se deformeze? Exista scule speciale pt asa ceva? Sau e vreo smecherie? De scos e simplu. Am facut o proba cu 2 buc second dar i-am deformat pe amandoi. Orice sfat e bine venit. Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel din fata/fulie se preseaza cu axa ,pt cel de la pompa ulei se scoate capacul tehnologic si se mestereste pe acolo cu grija,daca ai un strungar faci o piesa de lemn dur pe care intra cuzinetii la fiecare capat cate unul apoi cu vaselina ......... atentie .......si bineinteles un ciocanel...spor la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
passatu'mosule

Nu inainte de a lua "la curat" pe fus...ca apoi sa nu ai surprize ca "plange" ulei pe langa, desi ai pus simering nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut,

Are cineva idee ce cod au cei doi cuzineti de pe arborele intermediar / axul pompei de ulei ?

Motorul e VW 1.6 diesel, cuzinetii sunt cam uzati, vazuti la ochi, (inca nu i-am scos din bloc)...  si as vrea sa ii schimb, daca tot am un bloc motor dat jos pe care il refac de la zero, pentur un VW transporter T3. M-am tot uitet pe autokarma sau la unix si nu vad nici un reper ca sa stiu ce sa cer. N?u am nici manualul la indemana ca sa caut dupa codul original VW. Am gasit ceva de genul W0133-1630628 pe un site. Par a fi folositi si la motoarele pe benzina si la alte motoare VW.  Stie cineva cum se cheama sau numele de care sa intreb ?

 

Multumesc anticipat,

Dorin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sant la fel si la diesel si la benzina atentie sa fie cota 0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema am si eu la motorul meu 1.6 D cu axul intermediar / axul pompei de ulei si pompa de vid pentru servofrana

Cateodata la pornire (nu mereu) nu imi ia ulei si nici nu face vid la servo ( pedala tare de frana). Dupa ce-i dau o ambalare dispare sintoma si nu mai reapare nici la relantiu nici in mers.

Cand nu face figuri, la pornire  martorul la ulei se stinge la 2 secunda de la pornire, fara s-o ambalez.

S-a mai intalnit cineva cu aceste sintome ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca vroiai sa zici "simptome", scz.

 

Nu imi dau seama daca simptomele tale ar avea legatura cu axul intermediar. Cert e ca daca axele / cuzinetii ar fi uzati, ar genera o problema cu presiunea uleiului in pompa de ulei - s-ar amorsa mai greu, becul s-ar stinge mai greu, mai ales daca motorul a "stat" mai mult timp si cred ca ar aparea simptome de aprindere a becului in timpul mersului, la deceleratie / acceleratie. Cat despre legatura cu pompa de vacuum, nu stiu...  Asa cred eu, cel putin ... inca nu am destula experienta ca sa fiu absolut sigur ca nu sunt legate intre ele aceste aspecte.

 

Multumesc Christofor pt confirmare, nu eram sigur desi citisem in unele locuri. Insa care ar fi codul, stie cineva ? Sau o denumire mai specifica de care sa intreb ? Exista si alte cote ? Oricum o sa caut cota 0, nu cred ca am marele noroc sa trebuiasca sa rectific si arborele secundar, cuzinetii nu par uzati din cale-afara cum apar prin unele poze pe net. Thx !

 

A, cred ca va trebui sa iau si niste semeringuri, o sa ma uit sa vad, la astea cred ca o sa gasesc mai repede cotele, nu m-ar deranja daca le are cineva la indemana ... oricum am de gand sa schimb toate semeringurile, n-am nici un chef sa mai vad prelingandu-se ulei in urmatorii 100.000 km dupa cat am vazut pana acum.  Aveti idee ce calitate e de preferat  ? Eu m-as arunca la simeringuri ieftine, dar daca apar pareri bazate pe experienta ca o anumita compozitie / forma si marca e mai buna, ma razgandesc.

Modificat de tipatescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ptr claudiumarin:

verifica sa fie pe axul intermediar pana pusa pe el

am vazut la un motor asemanator, cand s.a montat fulia de pe ax, dupa ce s-a interventi la pompa de apa, pana a cazut si doar din strangerea surubului, nu tinea, si cateodata patina

deci daca nu se invarte axul, antrenat de curreaua de distributie, atunci implicit nu ai vacum, ptr ca nu se invarte pompa de vacum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca vroiai sa zici "simptome", scz.

ups, :icon_thumleft:

Speram sa-mi patineze doar cureaua pe fulie. Zic, ca daca mi-ar fi lipsit pana se agrava in timp, am mers pana acum 5 000 km asa.

Pana la urma nu am incotro si voi verifica, dar atunci trebuie sa schimb si distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa de ulei e antrenata chiar daca are joc axu intermediar  in cuzineti, dar lagarele pierd ulei  jocul fiind mare ,   motorul avand toate lagarele slabite i, presiunea de ulei se realizeaza mai greu   .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!