Jump to content

audi A4 1.8 Quattro


mikye
 Share

Postare recomandată

Va salut,citesc de ceva vreme toate discutiile despre aceasta masina (A4) si in final mi-am cumparat un audi A4 1.8 Quattro 1995_fara turbo,benzina ,etc.As dori sa aflu cateva date tehnice (de la cunoscatori) referitoare la :diferenta intere o masina cu turbo si fara,daca tractiunea este integrala permanent,consum,ce ulei se recomanda? Va multumesc!

Modificat de s_c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si bine ai venit pe forum. Diferentele dintre cele doua masini sunt considerabile. Cei 25 CP in plus pe modelul cu turbo se simt foarte bine in primele 3 trepte, insa dintr-a 4-a liniaritatea acceleratiei este cam aceeasi.

Tractiunea integrala este permanenta, controlata de un diferential Torsen si are o distributie de 60% pe fata si 40% pe spate. Uleiul recomandat, de mine, este Castrol RS.

Consumul in oras ar trebui sa fie in jurul valorii de 12-13l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si bine ai venit pe forum. Diferentele dintre cele doua masini sunt considerabile. Cei 25 CP in plus pe modelul cu turbo se simt foarte bine in primele 3 trepte, insa dintr-a 4-a liniaritatea acceleratiei este cam aceeasi.

Tractiunea integrala este permanenta, controlata de un diferential Torsen si are o distributie de 60% pe fata si 40% pe spate. Uleiul recomandat, de mine, este Castrol RS.

Consumul in oras ar trebui sa fie in jurul valorii de 12-13l.

<{POST_SNAPBACK}>

este adevarat ca puntea spate trage permanent,chiar si la viteze mari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AICI gasesti cam tot ce vrei sa stii despre sistemele de tractiune integrala montate pe masinile VAG, iar despre A4 se discuta intens pe forumul Audi, iar daca mai ai nelamuriri, cauta si vei gasi :(

Felicitari pt masina, ai facut o alegere buna. Motorul e cam insetat, ca toate motoarele pe benzina VAG, dar in schimb e fiabil si nu o sa ai probleme deosebite cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu uitam celebra articulatie multilink care in cazul lui se regaseste si pe spate. Asta inseamna 4 brate cu bucsa si pivot la capete x 4 roti. Pretul informativ al unui brat este de 300-450 RON functie de locul achizitionarii. Foarte buna articulatie dar nu construita pentru drumurile noastre.

Altfel, o masina excelenta cu o tinuta de drum foarte buna. De asemenea, motorul este fiabil dar cam insetat.

Felicitari pentru achizitie.

A mea, non-quattro consuma 12-13% in traficul din Bucuresti, pe frigul asta. Vara, functie de trafic (ziua) 10,5-11,5. Un quattro ar trebui sa consume similar, eventual +1l/100km.

Diferenta intre 1.8 si 1.8T o simti de la prima pedala de acceleratie. Sa nu uitam ca A4 este o masina destul de grea. Turbina face minuni

Din punctul meu de vedere, pt. o masina mai veche, 1.8Tq e alegerea perfecta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Se poate modica acest motor pt a suporta o turbina?

Costuri , piese , calculatoare ? ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate fara costuri "impresionante" - implicatiile adaugarii unei supra-alimentari sunt descrise pe larg in cateva topic-uri de pe forum, pe care le poti gasi folosind functia "search"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Sa nu se zica ca NU am cautat..dar ce am "scris" nu a dat rezultatele dorite-cel putin pt mine ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu uitam celebra articulatie multilink care in cazul lui se regaseste si pe spate. Asta inseamna 4 brate cu bucsa si pivot la capete x 4 roti. Pretul informativ al unui brat este de 300-450 RON functie de locul achizitionarii. Foarte buna articulatie dar nu construita pentru drumurile noastre.

Altfel, o masina excelenta cu o tinuta de drum foarte buna. De asemenea, motorul este fiabil dar cam insetat.

Felicitari pentru achizitie.

A mea, non-quattro consuma 12-13% in traficul din Bucuresti, pe frigul asta. Vara, functie de trafic (ziua) 10,5-11,5. Un quattro ar trebui sa consume similar, eventual +1l/100km.

Diferenta intre 1.8 si 1.8T o simti de la prima pedala de acceleratie. Sa nu uitam ca A4 este o masina destul de grea. Turbina face minuni

Din punctul meu de vedere, pt.  o masina mai veche, 1.8Tq e alegerea perfecta...

<{POST_SNAPBACK}>

Multumesc mult ,daca sunt probleme la diferential(doamne fereste) ,se poate scoate din functiune tractiunea de pe puntea spate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult ,daca sunt probleme la diferential(doamne fereste) ,se poate scoate din functiune tractiunea de pe puntea spate?

<{POST_SNAPBACK}>

Da, dai jos o bucata din cardan ;). Serios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Ca sa nu fac un topic nou, intreb aici.

Se mai merita cumparat un A4 din 1996, 1.8T, quatro? De aratat arata bine si in plus are o gramada de dotari, piele, A\C, diferential autoblocant (asa sustine proprietarul). Km are in jur de 200.000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Daca ai probleme la diferentialul spate si dai cardanul jos, cred ca nu pleaca masina de pe loc din cauza diferentialului central. Nu cred ac 1.8T are autoblocant. Poate ne lamureste cineva care detine, in ETKA nu am gasit nimic despre vreun autoblocant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!