Jump to content

Golf 6 - 2.0 TDI CBDC vs. CBAB


themusso
 Share

Postare recomandată

Motorul CBDC este sigur euro5? Multumesc!

post-15142-0-69981900-1344677436_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

@Razvan: deci este alta turbina? Ca incep sa nu mai inteleg nimic ... :), poate si altii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

eu am inteles ca cea de 122 cp este la fel cu cea de 110.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele de aici sunt identice, inclusiv pompele de injecție.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am inteles ca cea de 122 cp este la fel cu cea de 110.

 

La care motor de 122CP te referi? Daca te referi la cel de pe Passat, ala e BVE, e PD, nu e CR

Modificat de GabiB77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar inseamna ca si cel de 140 are aceesi turbina ca pe TSI. Cat de sigura e informatia asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-au zis baietii de la un service din colentina, probabil nu am voie sa le zic numele, au si site cu turbine noi si reconditioneaza. sunt cei care mi-au zis sa las masina pe dreapta pana schimb supapa vacuumatica si mi-au recomandat ori o turbina noua ori sa o reconditionez pe cea actuala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca nu are absolut nicio treaba turbo de pe 2.0d cu cea de pe 1.4i, indiferent de varianta de putere in care vin acestea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul 2.0 TDI are turbină cu geometrie variabila. Singurul benzinar cu turbină cu geometrie variabila de care am auzit eu este un Porsche de câteva sute de mii de euro.

Sent from my S500 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Vazand ca pe acest topic se vorbeste de performatele mk6 110 si 140, din ce am citit aici si auzit ar fi difernta ca si AVF si AWX de pe passat.

 

Cat de pretabil sunt aceste motoare tuning? Cu ce presiune functioneaza pompa de inalte CR? Injectoarele ce debit au? Turbo la ce presiune lucreaza si pana la cat poate fi dus?

 

In configuratia turbo hybrid + soft la ce valori se ajung pe dyno?

 

Intaleg ca difera ambreajul, deci cat NM tine cel de 110 si cati tine cel de 140 cp.

 

Golfu 6 tdi 110/140 cp face parte din top 3 masini care as vrea sa cumpar curand. Dar ma intereseaza cat de pretabile sunt la chiptuning, si cat rezista ptr un all day car.

 

Merci

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Deci astazi am discutat cu un tip ce vinde un golf 6 2.0 TDI 110 cp, care avuse inainte un golf 4 1.9 tdi 115 cp si din cate am intales ii foarte dezamagit de cutia de viteza in 5 trepte. Zicea ca ii foarte aiurea, rapoartele cica ar fi aceleasi de pe 1.6 TDI ... nu era sigur.

 

Oricum din punct de vedere performante de pe golf 6 110 cp a zis ca ii mult mai slab ca golfu 4 ce l-a avut. Ma speriat putin... Desi 80 la suta vream un golf 6 2.0 TDI 110 cp si cat de cat echipat... acum ma gandesc mai multe (sa cumpar) cel de 140 cp.

 

Pana la urma nu ii doar marketing cum s-a vorbit... Cutia de viteze in 5 probabil aceeasi ca pe 1.6 TDi, deci volant si ambreiaj limitat.

 

Nu stiu ce sa fac... sa mai astept sau sa iau un 110 de care cu siguranta voi fi dezamagit (vin de pe TDI de 200 cp si + 400 Nm) ptr ca nu voi putea obtine puterea dorita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi pe cel de 140cp.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un Golf 2.0 TDI de 81kw si un A3 cu cel de 140CP + DSG. 

 

Depinde acum ce vrei. Cel de 110 se misca decent si la drum intins nu o sa ai batai de cap cu viteza, adica se duce bine, iar consumul este mai mult decat decent. Nu cred ca vei putea fi dezamagit de motor...poate doar sa spui ca ar mai merge ceva putere. Cel de 140 in schimb se simte clar ca trage mai bine dar si papa mai mult. Daca bugetul iti permite, si nu stai cu masina mult in aglomeratie, si eu as recomanda 140CP. 110le este oricand, in schimb, un bun compromis. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci, pai aici in Franta ii foarte mare diferenta de prêt intre unu de 110 si cel de 140... Ce ma deranjeaza ii cutia de viteze in 5 trepte... Restul as putea trece cu vederea...

 

Gandriea ar fi un 110 ful decat un 140 chel... Oricum TOP 3 masini in vizele si posibilitatile mele ar fi un 123d care ii mai mult vis, un golf 6 TDI care poate fi realitate sau cel mai rau caz ar fi o Honda Civic 2.2 ICDTI care ii foarte ieftina, buna si cu multe dotari.

 

Mai studiez, ce ma deranjeaza ii ca mai pun 2 sau 3 mi de € si as sari la alta gama skoda octavia, un B7 sau un cc, chiar si un A5... De aia sunt putin asa, cu bughetul asa face efort sau nu. Ptr mine bmw si golfu 6 nu is prea merita bani, avand in vedere ca mai pun 2 - 3 mi si iau ceva mai mare si alta gama. Asa gandesc eu  acum, nu stiu dc sunt asa derutat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O singura mentiune la cutia cu 5 trepte. La 120-130 km/h atat A3(140 cu DSG in 6) cat si Golful(110 cu manuala in 5) pe care le am stau aproximativ in aceeasi turatie. Daca si la manuala de 6 e la fel atunci e clar ca e doar o chestie de demultiplicare, ptr ca 5 tine aceeasi turatie ca 6. Sper sa nu ma insel.

Modificat de ViBogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am mk6 cu 110 CP si sunt destul de multumit de motor. Cutia in 5 trepte nu e chiar atat de dezamagitoare precum crezi, rapoartele sunt lungi, schimbi treptele mai rar, a fost mai mult conceput de oras, spre exemplu ajungi linistit in treapta a 3-a la 3000 de ture la 80 de km/h. In treapta a 4-a la 2000 de ture ai undeva la 90-100 de km/h, iar a 5-a o dai dupa 110 km/h. Turbina intra la 1500 de ture si ai 250 Nm pana la 2500 de ture, e adevarat cel de 140 trage mai tare, ai 320 Nm de la 1750 root/min, iar din ce au povestit colegii care detin mk6 cu 110 CP l-au dus safety la 156 CP cu soft de la TCM Turbo si n-au avut niciun fel de probleme.

O alta chestie ce n-am vazut pana acum, cineva sa se planga de acest motor, sa aiba probleme la el, cel putin eu n-am intalnit pana acum. Acum depinde de tine, daca vrei putere la orice pas, mergi pe cel de 140 de CP, cel de 110 CP e mai lent, dar inafara orasului isi face treaba foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

La mine a venit vremea sa schimb ECU si am gasit unul de pe motorul de 140CP. Inteleg ca poate fi adatat sa functioneze fara probleme pe motorul meu de 110CP dar nu stiu daca afecteaza negativ in timp. O diferenta observata de mine intre 110 si 140 este galeria de admisie. 110 are galerie din plastic in timp ce 140 are din aluminiu.

Is curios daca pun ECU de 140 daca imi cresc noxele sau daca afectez negativ DPF-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

ViBogdan... eu am de 110 si nu am galerie din plastic. Intrebarea mea ar fi urmatoarea: daca fac update de soft sa o duc la 140,  practic modificare nu "forteaza" cutia de viteze? Exista oameni prezenti care au facut update si totusi au mai folosit masina 50k< ?  Adica Golful meu are 240.000 pe bord si doresc sa il mai tin cel putin 100.000 fara sa schimb cutia de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!