Jump to content

Golf 6 - 2.0 TDI CBDC vs. CBAB


themusso
 Share

Postare recomandată

salutare, pana la urma stie cineva daca este vreo diferenta intre motorul de 110 cp si cel de 140 cp? as vrea sa ii fac o mica resoftare si voinea mi-a spus ca il poate duce ,,safe'' in 150 cp. dar ma intreb daca sunt motoarele la fel si doar difera puterea din soft, sau cel de 140 cp are turbina mai mare si atunci ar fi mai bine sa ii schimb turbina decat sa o fortez pe cea de la 110 cp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

oare sa fie doar gatuit de fabrica de 30 cp?, parca ma gandesc ca are alte injectoare turbina totusi..... :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand alta cutie de viteze. Specificatiile am inteles ca ar fi aceleasi pentru 110 si 140, treaba se schimba la cel de 170cp.

Vezi si cazul la 1.2TSi 85 si de 105cp.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia de viteze CV 6 este mult mai scurta decat CV 5 ce ai tu.

Motorul de 110 BHP este restrictionat doar pentru a putea atinge anumite norme (din soft). Fa i ce vrei tu din soft, oricand o sa traga la fel de bine ca cel de 140 BHP stock, si pe langa cel de 170 BHP. Modificari facute DOAR din soft.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

probabil e gatuit special pt taxe mai mici in tari care sunt luati in calcul caii putere(vezi austria)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU am date concrete, nu am gasit nicaieri, dar din ce discutii am mai intalnit, in afara de cutie, care e alta, turbina si injectoarele sunt aceleasi... ar fi bine daca am gasi niste coduri la aceste piese sa ne confirmam macar noi aici ca e acest lucru ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia un VIN de 110cp si unul de 140cp comparativ.

Totusi trebuie sa remarc o discrepanta, daca motoarele sunt la fel atunci de ce nu se poate tuna cel de 110 pana la 170cp (la cat se poate duce cel de 140)

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erau ele diferite motoarele de aceeasi putere (140cp) pe vremea PD-urilor. Vezi caz concret BMM si BKD.

Exact astea cred si eu ca ar fi diferentele - injectoarele si turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK. Credeam ca mai ai si alte piese in vedere. Promit ca maine ma ocup de asta. Sper sa am timp si succes :)

Sent from my GT-B5512 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun.

Dragilor, injectoarele cat si turbina sunt identice. Ce are CBDC (110cp) are si CBAB (140cp).

Ambreiajul difera, 228 mm cel de 110cp si 240 mm cel de 140cp. Asta este si pentru ca unul are CV cu 5 trepte, iar celalalt cu 6 trepte. Banuiesc ca treaba asta a fost clarificata de mult.

O zi buna tuturor

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca treaba asta a fost clarificata de mult.

Pai daca a fost clarificata, da-ne si noua un "hint" unde? Ca aici pe forum nu a fost clarificata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ETKA spune asta, nu eu.

Cel de 170cp (CBBB) are alte injectoare. Despre turbina inca nu stiu nimic,

doar banuiesc. :lol:

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre turbina inca nu stiu nimic,

doar banuiesc. :lol:

Asa da, si noi banuim, dar nu avem nimic concret ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, sa revenim la discutia noastra, Theo tin sa te contrazic, sau mai bine zis, ne confirma ETKA: sunt aceleasi injectoare la toate motoarele: CBDC, CBAA, CBAB si CBBB (deci inclusiv la cel de 170CP)

LE: si ultima dovada cu care eram dator, este aceeasi turbina (a 2-a poza atasata), difera doar la cel de 170CP

PS: Prin urmare, Mike nu se perpetueaza ideea de la PD ;)

post-3263-0-13187900-1333562227_thumb.jp

post-3263-0-28327600-1333562768_thumb.jp

Modificat de GabiB77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar nu aveam aceasta certitudine. Deci, doar turbina face diferenta la 170cp. Concluziile le trageti si voi, dragi si mai tineri (poate) colegi.

Asa ca 110cp este un fel de cenusareasa. Cine i gaseste condurul...suporta satisfactiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Gabi: Poti, te rog, sa verifici si pompa de ulei? Cred ca si aia e diferita, alaturi de ambreiaj si cutia de viteze.

@theo: Am stabilit deja ca difera ambreiajul (si cutia de viteze - insa o ignoram). Si pe afara se discuta problema asta si din cate inteleg nu sunt chiar identice motoarele.

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mike, ai condus tdi cu CV 6 vreodata? Daca da, stii ce spun, nu fi Gica. Nu lua de bun totul de la constructor. EL VINDE, tie, mie...

Vezi ca managementul a fost facut sa poata munci ceilalti, nu invers.

Pompa de ulei sa faca ce? sa bage presiune mai mare/ decat ce, cui? Ca nu inteleg...

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nici aceea diferita... nu stiu ce discuta altii prin alte locuri, dar eu, cu ochii mei, la cat ma pricep eu prin ETKA, rasfoind piesele de motor, nu vad diferente... peste tot vad aceleasi coduri de piese pentru CBDC, CBAA si CBAB, doar in unele locuri difera cele de CBBB

Modificat de GabiB77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt Gica Contra, nu am niciun interes :). Numai ca imi trebuie multe dovezi sa ma convinga ca VWAG considera clientii atat de...naivi. Adica sa ceri atat de multi bani diferenta intre 2 motoare doar pentru hartile ECU?

Probabil cel mai capabil sa raspunda la dilema noastra este un mecanic care sa a umblat in ambele motoare.

Altfel, am mai spus-o: daca e adevarat, ferice de cei cu TDI / 110CP si cam nasol pentru cei cu TDI / 140CP.

Pe forumurile de afara sunt multe informatii dar multe contradictorii si fara argumente palpabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, DA si DA. Diferenta o platesc cei care nu stiu nimic espre masini. Adica majoritatea.

Este o fericire intamplatoare, stai linistit. Oamenii merg sa cumpere ce este mai mare si mai tare. Cel putin pe hartie...

Argumente palpabile...cine crezi ca sta sa faca asta si pentru ce?

Sunt toti in acceasi ceata. Sau crezi ca daca sunt din tari "mai potente" au si raspunsuri. Ei bine, nu.

Ce ai vrea, un anunt oficial prin care sa spuna ca...este vorba doar de marketing? Restul poate fi rezolvat doar din corectia si optimizarea mapelor? Sa fim seriosi, nu si naivi (cel putin eu).

OFF

Oricum, mai am putin ( si sper sa reusesc), sa achizitionez O MASINA. Fara electronica pe ea, fara nimc. Cam de varsta mea. Sa miroasa a benzina si motorina in ea dar sa aiba acele linii DE MASINA, nu de avion. Nu sunt conservator, dar pot recunoaste cand CEVA se transforma in ALTCEVA. Am ajuns sclavii marketingului...suntem de consum deja.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferente sunt, mai mici sau mai mari bineinteles exista la fiecare motor in parte, vi le pot explica, nu doar la cutie ci si pe parte electronica care justifica intr-un fel sau altul diferente de pret/calitate la achizitie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da-ne exemple care justifica diferenta de putere, ca despre asta vorbim aici, acum ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crezi ca are rost sa le discutam aici si nu intr-un versus?

Hai sa incepem cu pompa de injectie, daca ai posibilitatea si te uiti in program in acest moment, de asemenea electronica eu zic ca este cu totul alta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum nu, dar probabil ai dreptate in privinta continuarii, voi muta din discutii intr-un "vs." si continuam acolo ;)

LE: n-o gasesc, dar oricum nu vad ce legatura ar avea partea de electronica cu ceea ce discutam si avand in vedere ca injectoarele sunt aceleasi...

Vorbim de diferente ce ar putea influenta puterea in plus sau in minu

Modificat de GabiB77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimabililor,

Scuze pentru intirziere. Injectoarele sunt aceleasi exact cum ati spus, chiar si pompa dar este setata altfel asta trebuie sa intelegeti. Este mai greu de explicat, dar ar fi o reala placere sa discutam la o intalnire despre acest subiect inclusiv cu Theo.. :)

V-am spus ,,calea'' care face diferenta, pompa ->alta presiune la bobine unde este de altfel si rampa comuna la CR-uri, alti senzori -> alta turbina si bineinteles soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!