Jump to content

Problema motor passat AVF resoftat


mihaipint
 Share

Postare recomandată

De vreo 3 luni mi-am remapat masina. Un passat AVF. Totul bine si frumos, la inceput, rupea asfaltu. De o bucata, mi se pare ca in turatii joase, sub 1800rpm, are lag mare de tot. Cam pe la 2000rpm prinde viata si atunci se simte puterea (165cp si vreo 380 NM, cica...). Ceea ce ma sperie cel mai tare e ca atunci cand demarez mai tarisor, imi vad fumul in retrovizoare :)), si mi se pare ca trage si aer fals pe undeva. E normal sa scoata asa mult fum? Precizez k pe loc nu mi se pare nimic iesit din comun, doar in sarcina scoate ceva mai mult fum decat ar fi normal. Si cred k am terminat si ambreajul, ca sa fie treaba buna..... Astept niste pareri de la cei mai experimentati decat mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ai senzatia ca "trage aer fals" si da si fum in sarcina mai mult ca sigur ai vrun furtun de la traseul turbo-intercooler fisurat sau sarit din prinderi! bagate sub masina si verifica "furtunele groase" bine bine....astea sunt furtunele pe care trebuie sa le verifici ai unul in staga(intercooler) , dreapta(turbo) si unul sus cum deschizi capota in dreapta!

post-82114-0-61901600-1333584564_thumb.j

Modificat de Sor1neL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

380Nm imi pare cam mult...esti sigur?

cat despre fumul negru,mai ales ca zici si de aer fals..s-ar putea sa ai vre-un furtun crapat fisurat etc..verifica si tu traseul dintre turbina -intercooler-EGR...sa nu fie ceva ori slabit ori fisurat

la fazele astea o diagnosticare spune multe...nu ai posibilitatea sa faci un log in mers..ca sa ar fi mai simplu de identificat problema si implicit schimbat doar ce este nevoie si nu la ghici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu parerea lui Sor1nel si Lawrentzyu, in special treaba cu fumul in exces. Cred ca trage aer fals pe undeva.

Lawrentzyu, ti se par mult 380Nm? Eu, ca si tine de altfel, avem motoarele cu 310Nm "din fabrica". Mihaipint a urcat la 380 Nm dupa resoftare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

exact...310nm din fabrica...

deci in urma resoftarii a castigat 34 de caluti si 70 nm... deci tot imi pare o greseala...dar o sa ma mai interesez...

cu caii sunt de acord...dar cuplu...mai caut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

am cautat...cred ca ai dreptate...imi cer scuze;-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niciodata un motor resoftat nu va avea toba curata, mai ales la wot va da ceva fum , corelat cu un mers mai mult prin oras va ave ce sa arunce afara

Despre lag se poate trage de la furtunas de vacum fisurat sau actuator care agata si nu mai revine jos de tot, am patit eu

Si al meu e resoftat si dc ii dau wot de la 1900 vad ceva in spate dar la nivelul rotii stanga spate

Acum depinde de cat fum e normal, dc ai ave vreun furtun fisurat ar fasai si ar scoate fum la orice aceleratie usoara nu numai cand demarezi mai tarisor cum spui tu

Dute la cine a facut softul ca se mai poate corecta dc da fum in exces, nu e greu, dar cum am spus mai sus nu vei avea toba curata la wot fara gram de fum cu soft

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul lucru pe care l-am facut a fost sa verific furtunele cu pricina, k am mai patit acelasi lucru cu un passat avb. am facut un test cu vag-com la egr si in accelerare maxima imi ramane la 4,8%. Cred k pana in Pasti voi curata si egr-ul si turbina. Aerul fals pe care il auzeam e de undeva de sub masina, tre sa ma bag pe sub ea sa ma uit mai bine. Cat despre fum... poate asa o fi normal sa scoata si sunt eu prea pretentios:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dc auzi ca fasaie sub masina vezi sa nu fie de la la furtunul ce merge din turbina la intercooler, cel care merge prin fata spoilerului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la furtunul care iese direct din intercooler, cel de sub farul din stranga, nu e de la furtunul ala, l-am demontat si m-am uitat bine sa nu aiba fisuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor "trage aer fals" :))... eventual "pierde presiune" pe traseul intre turbina si admisie...poate ai ceva furtun spart sau chiar intercoolerul...poate fi si supapa EGR sa ai depusa calamina pe ea si sa nu inchida perfect verifica toate astea...

orice diesel resoftat oricat de nou ar fi scoate fum negru...!si orice diesel la accelerari bruste scoate putin fum negru!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, blind, asta stiam si noi ca ar trebui sa scoata ceva mai mult fum. Asta e una si sa-ti vezi fumul in retrovizoare e alta;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce m-am mai uitat un pic pe la furtune, am ajuns la concluzia k pierde presiune pe undeva. O sa fac un log diseara cand se mai domoleste traficul sa vad exact ce e. dupa ureche se aude de undeva de sub masina, se prea poate sa fie intercoolerul. Astept sa vad ce spune log-ul si o sa pun o poza si aici, poate va dati si voi cu parerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

nu are rost sa il pui aici...uite un topic dedicat pentru asa ceva

http://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/page__st__3180

uitete si dupa urme de ulei...daca e ceva fisurat,pe langa aer trebuie sa iasa si o pelicula de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde ar trebui sa lase ulei? in scut sau pe sub masina? ulei ft mult e curs la conduca care iese chiar din intercooler. Oricum ms mult pt interes!

Am uitat sa precizez. Pe vcds imi da o eroare la senzorul de temperatura(g62). E posibil ca asta iarna sa nu fii scos fum din cauza temp scazute si acum ca s-a incalzit, a inceput sa scoata fum si sa aiba si lag?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu nu e posibil, dc fasaie sub masina verifica exact furtunul care ti-am zis, pleaca din partea de jos stanga cum te uiti la motor din turbina si merge prin fata spoilerului in partea dreaapta in intercooler, nu ajungi la el decat pe elevator sau rampa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa ma uit si la furtunul acela. Dar oricum fasaitul se aude din cealalata parte, in partea cu intercoolerul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi_eftimie

unde ar trebui sa lase ulei? in scut sau pe sub masina? ulei ft mult e curs la conduca care iese chiar din intercooler. Oricum ms mult pt interes!

Am uitat sa precizez. Pe vcds imi da o eroare la senzorul de temperatura(g62). E posibil ca asta iarna sa nu fii scos fum din cauza temp scazute si acum ca s-a incalzit, a inceput sa scoata fum si sa aiba si lag?

pe acolo pe unde e curs mult ulei iti pierde si presiune,mai mult ca sigur

desfa,curata,vezi ce e de reparat ,schimbat si apoi o sa mearga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut aseara un log in mers. Valorile la turbina sunt in parametrii, dar imi da valori ceva mai mare la debitmetru de aer. Am ajuns la concluzia ca e fisurata conducta aia mai scurta ce pleaca din turbina spre intercooler, dar nu am acces la ea decat pe sub masina. O sa o ridic pe elevator si o sa vad exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!