Jump to content

Problema intinzator curea alternator ALH


ckin2u
 Share

Postare recomandată

aveti dreptate....o sa comand unul nou si gata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema am avut-o si eu la relanti aparea sau dimineata si cand turam disparea...numai ca la mine mai facea un zgomot ca un scartait cand viram..am crezut ca e pompa servo..dar intr-un final am schimbat intinzator ,fulie,curea...si a disparut orice fel de zgomot :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am rezolvat problema. Era intinzatorul curea accesorii. S-a uitat un mecanic la ea, a dat cu un pic de sprei de contact la axul acelui intinzator si acum nu mai face zgomot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

de contact? esti sigur?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca a dat cu wd-40 ca n-avea motiv sa dea cu spray de contacte ca n-avea efectul dorit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si a dat degeaba cu wd40.. s-a rezolvat pe moment, dar se va usca acolo wd-ul si iar va incepe sa faca zgomot :)

in astfel de cazuri ori trebuie ajuns la rulment si bagat vaselina cat se poate.. daca se poate

ori schimbi cu totul rola

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt sigur ca a fost sprei de contact. Oricum a trecut deja aproape o saptamana si nu se aude inca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu tine nici vaselina, am pus eu cand am schimbat distributia, nu cred ca a tinut nici pana am pornit motorul. Acolo trebuie introdusa o foita de cupru intre rulment si tija, special destinata pt acest scop, nasol e ca ajungi destul de greu sa dai jos intinzatorul, la bloc fiind :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. Vreau sa imi schimb intinzator curea alternator.

Ceva sfaturi? Un anumit model, alte role schimbate odata cu intinzatorul??

Un pret daca stie cineva

Motivul este: Cand pornesc masina vibreaza ceva la ea, iar cand merg in frana de motor cu clima pornita freaca cureaua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum adica freaca cureaua??si daca freaca mai e intreaga?

Daca freaca cureaua sa nu cumva sa ai vreo rola blocata sau verifica si compresorul de la clima sa nu cumva sa ai ceva probleme la rola.

La masina din semnatura am schimbat kitul de la transmisie si am ales role INA si curea contitech,si sunt multumit de ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

confirm si eu : ROLE INA SI CUREA CONTITECH !!! super bune !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica freaca cand pun frana de motor. Masina merge perfect clima merge .

Daca stau pe loc nu se aude nimic merge perfect, dar cand merg si intra frana de motor, se aude un vajait .

Daca merg pe ECON nu se aude nimic in frana de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Laurentiu_LWR

Vin si eu cu o intrebare...

Dupa cam 40000km trebuie sa schimb cureaua si intinzatorul de la alternator...

Am avut intinzator Litens si curea conti...stiti ceva mai bun?alti producatori?a tinut putin 40k km?

Sent from my LWR-itza via Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

da, tine cam de 12 ani si 200k, deci 40k cam putini. Cureaua cred ca fost cea OEM cand am schimbat-o la 170k sau cel putin era curea OEM din care lipsea un rand intreg de canelura, practic deja era mai ingusta, dar asa arata si la 140k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

40k si 5 ani si atata cam asa...

post-14266-13421851563045_thumb.jpg

Acum ce producator sa incerc?:-(

Sent from my LWR-itza via Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

As zice ca OEM, dar te cam arzi la pret. Intinzatorul oem parca am vazut INA, iar ca si curea am pus gates.

Mare problema nu e nici la a ta...comparand cu ce am dat eu jos de pe masina :D. Eu zic ca lejer mai poti merge cu ea inca atat.

Intinzatorul ce are? clantzane?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Cureaua in poze nu se vede rau...dar in realitate are niste crapaturi cam mari...si la atingere se simte asa cauciuc copt...

Intinzatorul are un pic de joc..iar la viraj pe loc...se aude asa un mic fluierat....

Faza e ca daca imi intra ceva in cap...imi sta pe creier...si o schimb pana la urma:-))

Sent from my LWR-itza via Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca face zgomot numai cand dai drumul la clima e din frai,daca face si fara clima e din intinzator

ce e ala frai mie mi s'a scurs uleiu din intinzator si nu lucra...asta am observat eu....dar face de un an asa...vara cnd ma opresc de exemplu suna tare ca opresc clima si apoi motoru si parca ma fluiera masina...:))

Modificat de Popika1991
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

nu mai raspunde nimeni?, mie un mecanic mi'a zis ca e dus doar pistonu de pe intinzator, si ca nu gasesc numa in dezmembrari sa imi dea doar pistonu, ala o fi cauza?sau mai e si fulia?si rolele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica rola de la alternator.Daca rola e nasoala(ambreajul unisens de la alternator)in cateva luni iti ciuguleste iar intinzatorul.Ina recomanda ca inainte de schimbarea intinzatorului sa se verifice fulia alternatorului.Amortizorul nu iti vine ca piesa separata.Pe Ina e in jur de 300 lei.

DF7B56D869CD1CB08E9E7BFC9AA4C20C.toc6171.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci cand desface sa schimb intinzatoru sa verifice si fulia si rolele daca se invart bine.la masina lui taicami'o intr'o noapte mi'a picat direct fulia de la loc, si a trebuit sa o duc in service, si nu a fost data nici un semne, mergea stat, nu suna altfel.si atunci am dat 7 mil jumate pe tot ce a schimbat ca toate s'au dat peste cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie verificata toata partea de auxiliare,role ..fulii..curele.Stai linistit sunt multi care schimba aiurea componente la auxiliare dar nu le trece prin cap sa verifice rola alternatorului.Primul semn ca rola de la alternator este ''belita''este zgomotul produs de curea..vezi filmuletul.Ca sa iti dai seama ce importanta are fulia de la alternator si cum afecteaza restul de angrenaje urmareste filmuletul nr 2 in care ai o rola fara ambreiaj(cam asta se intampla cand se strica rola cu ambreiaj.. aproape devine o rola simpla) si rolele cu ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt Lawrentzyu_86 e cam crapata cureaua aia.A mea am schimbat-o zilele trecute dupa 7 ani si 200k si nu era chiar asa crapata. Eu zic ca trebuie schimbata. Vezi si cat de moale e cauciucul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

merci de recomandare...dar cam tarziu...am schimbat din ziua aia cureaua impreuna cu intinzatorul...

20120718221015.jpg

20120718205700.jpg

dar am anuntat pe topicul cu masina mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mn e altfel fluieratu, si e cnd e clima pornita...de exemplu cnd opresc opresc clima si apoi motoru si cand s'a oprit clima suiera tare si apoi tace...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!