Jump to content

Tiguan 2012 - 2.0 Tdi DSG7 4Motion


Voodoo_boy

Postare recomandată

Salutare

La rugamintea unor persoane o sa imi prezint si eu una dintre masini pentru a fi de ajutor celor care vor ceva asemanator si au ceva dubii sau intrebari. Din pacate eu nu am avut prea mult timp sa ma interesez si nu am gasit pe net foarte multe informatii asa ca am comandat masina si acum imi pare rau ca am sarit peste anumite optionale.

Masina este un Tiguan Tr&Field TDI 2.0/140 4M DSG7 CandyWhite. Ca optionale am pus pe ea:

- Keyless Acces inclusiv buton Start/Stop

- climatronic

- camera rear assist

- cotiera fata + spate

- spatii depozitare (foarte multe...)

- scaune confort

- rcd 510

- pachet iarna(duze incalzite + scaune incalzite)

- Privacy-galss 65%

- tempomat

- volan piele

- Jante aliaj "New Orleans"

Inainte de Tiguan am avut un Touareg de care nu am fost multumit deloc si am ajuns la concluzia ca este prea mare pentru Bucuresti si nu ma reprezinta.Asa ca momentan am 2 masini mai "feminine" un Rav si un Tiguan.

Masina am ridicat-o acum 1 luna si am aproape 2.000 km cu ea asa ca o sa va prezint parerea pe care mi-am format-o dupa aceasta perioada.

Cutia este ok dar nu mi se pare ceva iesit din comun si in nici un caz "exceptionala" cum o prezinta foarte multa lume. Schimba destul de lin dar dezavantajul este ca tine motorul foarte lesinat. Pe la 60 Km cred ca este deja in viteza a-7a.

Motorul este destul de silentios si cu riscul sa spulber mit-ul destul de lacom. Momentan consuma in jur de 12-14 si nu cred ca o sa scada avand in vedere experienta pe care am avut-o cu celelalte masini din VAG. Mai vedem...

Butonul start/stop este extraordinar de util, la fel si sistemul de inchidere si deschidere. Practic uiti ca ai cheie. Intr-o zi am uitat cheia si nu intelegeam de ce nu porneste :)

Suspensia mi se pare destul de dura dar mult mai buna in comparatie cu Toyota.

Demarajul este foarte bun, iar pe sport este o placere sa conduci.

Lucrul care m-a dezamagit este calitatea si felul in care l-au construit. Cu aceasta masina VW m-a convins ca a inceput sa fac rabat la calitate in stil mare. Vreau sa va spun ca masinile vin cu niste plasticuri ordinare pe la motor, lufturi mari la faruri, stopuri,chedere etc. Ma uitam in showroom si la celelalte masini si am ramas uimit de ce am putut sa vad. Banuiesc ca multi nu sunt de acord, dar cei care au ochi observa imediat. In plus VW face share de piese intr-un stil incredibil de nesimtit. Nu m-ar surprinde sa vad piese de Polo pe Touareg.

Ca sa va faceti o idee, nu au fost in stare ca la o masina de 30.000 Euro sa puna un amarat de amortizor la capota. Penibil...

Portbagajul este INCREDIBIl de mic. Pe mine nu ma derabjeaza dar pentru un familist nu cred ca il va satisface prea mult. Probabil daca ai si copil trebuie sa iti iei remorca.

Bineinteles ca stergatoarele nu sunt bune de nimic, masina are greierasi iar Radioul prinde destul de prost posturile.

Sistemul audio este destul de slab asa ca recomand ceva putin mai calitativ.

Eu m-am calicit si nu am luat volanul cu comenzi, si va pot spune ca imi lipsesc. Asa ca recomand pentru cei care pot sa aleaga aceasta optiune.

Am incercat putin off road si se pare ca promite...inca nu pot sa ma pronunt. Ca idee Rav-ul este exceptional in materie de offroad asa ca o sa am termen de comparatie si promit sa vin cu raspunsul si niste poze.

Camera rear assit impreuna cu rcd-ul 510 este foarte buna cu exceptia momentelor cand bate soarele in display si devine inutila. Cu luminozitatea la maxim nu se vede nimic.

Recomand cu caldura: volan cu comenzi,pregatire telefon, keyless acces,scaune incalzite,geamuri privacy, cotiera..

Un lucru bun care m-a impresionat sunt farurile. Desi sunt cele banale cu halogen se vad extraordinar de bine asa ca daca nu tineti neaparat sa aveti leduri, astea isi fac foarte bine treaba.

Am primit destul de des intrebarea: Dintre un Passat 4 motion si Tiguan ce recomanzi?

Raspunsul meu este daca nu aveti drumuri prin locuri greu accesibile luati Passatul. Este mai calitativ si din punctul meu de vedere altceva.

Sper ca nu v-am plictisit! :)

Poze cu ce am gasit prin laptop...

post-73788-0-57670400-1333224071_thumb.j

post-73788-0-21308300-1333224077_thumb.j

post-73788-0-32138900-1333224082_thumb.j

post-73788-0-36950600-1333224087_thumb.j

post-73788-0-14207100-1333224094_thumb.j

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos.cutia chiar este exceptionala,dar dsg6 si trebuie sa impinga minim un gti,ca sa intelegi la ce se refera lumea.

Volan cu comenzi poti pune ulterior.bafta cu ursul polar.

Brgds

Link către comentariu

Foarte convingatoare si la obiect prezentarea ta, si putin ironica uneori, m-ai facut sa rad de cateva ori.:) Sper sa fii multumit in cele din urma, cu timpul sunt sigur ca te vei obisnui cu ea. Sa o conduci cu placere!

Link către comentariu

Frumoasa masina, cati mai multi km fara evenimente neplacute.

Link către comentariu

Ca sa va faceti o idee, nu au fost in stare ca la o masina de 30.000 Euro sa puna un amarat de amortizor la capota. Penibil...

referitor la amortizor, la reprezentata x am primit raspunsul ca din considerente de securitate s-a renuntat la acel telescop....adica ca sa avem inca un plus de siguranta :)

Link către comentariu

Si eu i-am intrebat la reprezentanta de ce golf 6 are amortizor si eu la scirocco nu am raspunsul a fost ca e mai lunga capota deci mai grea si nu putea amotizorul sa tina... pune unu cu o presiune mai mare si rezolva problema dar banuesc ca costa si cu 30 de euro mai mult masina :))

Link către comentariu

Ii inteleg oarecum,nu e vina celor de la reprezentanta; ei incearca sa vanda cat mai mult.

La Audi capota era foarte mare si cu toate astea avea amortizor, iar in privinta greutatii se rezolva incredibil de simplu...2 amortizoare cum are Touareg-ul.

Solutii sunt,dar e mai simplu sa pui o mizerie de fier si sa nu te mai complici.

Sper totusi sa nu fii aplicat aceasi metoda si la subansamblele mai importante. Nu as vrea sa ma trezesc ca au facut economie pe la Airbag-uri sau la trenul de rulare. Macar au pus 2 amortizoare la haion si nu suntem nevoiti cand facem cumparaturile sa rugam pe cineva sa il tina ridicat.

Vad ca toata lumea spune ca Tiguanul e un Touareg mai mic sau cei de la reprezentanta il numesc Baby Touareg(asta am aflat vineri). Venind de pe autenticul Touareg eu spun ca e o tampenie si as sintetiza in ideea unui prieten: "Ti-am vazut Golful in parcare!"

Cu toate astea MOMENTAN sunt incantat de masina, si nu am mai mers cu celelalte deloc desi cand o sa se incalzeasca vremea si o sa fiu nevoit sa agat de masina jucariile o sa cam stea pe dreapta.

Link către comentariu

"Ti-am vazut Golful in parcare!"

Foarte tare asta! :)) Am mai auzit la cineva si mi s-a parut putin deplasat... dar vad ca se poarta! :))

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!