Jump to content

Polo 1.4tdi vs Corsa D 1.3 cdti


golf416
 Share

Postare recomandată

micuzzu_marius

intradevar filtrul de motorina era nesimtit de scump, dar a scazut pretul la jumate fata de 400, ron, desi eu cel mai gasisem la 300 ron cand era masina noua doar pe original, acum sunt producvatori si a scazut pretul :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • golf416

    9

  • micuzzu_marius

    6

  • Cosmin_TDI

    5

  • razvi_gyl

    4

Dansa vrea deocamdata dintre cele doua. Iiplace mult corsa in care a si stat, ca are servo electric cred, ca merge atare usor volanul fata de golful meu. De filtrul de motorina am vazut si eu pe siteurile de specialitate ca este nesimtit de scump. Vrea neparat diesel ca este obisnuita cu asta si ii se pare mai usor de condus plus ca se fac si dumuri externe mai lungi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

da are servo directie electrica, la parcari e f usor de invartit volanul, la viteza e mult mai rigid si stabil, si da consumul e chiar f mic, a mea lua la mers normal in afara 90-110km /ora in jur de 4 litri si in oras aproximativ 6litri la suta, la polo ce e drept imi place bordul mai mult, dar cu cauciucurile alea de bicicleta fata de corsa care standard erau de 185/15(te lasa pana la 195/15 in talon) fata de polo 155/ pe 14 cred si nu mi dadea roata de rezerva normala,motor in 3 cilindri, au fost mai multe chestii si de aia am renunta la polo ca eram fixat sa-l cumpar (vorbesc in 2007 nu modelul actual) si am ales corsa, ultimul model de pola DA e altceva( este doar parerea mea la tot ce spun, fiecare alege dupa bunul sau plac) :icon_thumleft:

ultimul model de Polo*

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cosmin. Tu ai eliminat filtrul de particule? Daca da cat a costat? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da l-am elimitat. Pretul a fost 200e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasta eliminare a costat din soft sau si interventie fizica?

Intre timp am facut rost de VIN-ul masinii si i-am trimis celor de la opel sa vedem daca are sau nu filtru, ca eu pana acum nu am gasit nicio corsa D fara filtru de particule intre cele cautate pe net de vanzare.

Update: Intre timp mi-au raspuns domnii de la opel, foarte saritori(bv lor). Masina intradevar nu are filtru de particule insa kilomtreajul nu pare real. Momentan pe bord ar avea in jur de 141k, insa ultima revizie facuta la reprezentanta opel in 2009.06 masina avea 134k. Masina este in tara din 2010.

Modificat de golf416
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I se scrie alt soft si este eliminat si fizic de pe masina , acum am teava in locul lui. Degeaba il elimini fizic daca ecu inca mai stie de el. Exista corsa D fara dpf, nu stiu ce variante cauti tu dar eu am vazut 2 cu motorul de 1.3 si 75cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Variante de motorizare care o are masinuta in cauza este cel de 66kw si cutie cu 6 trepte. Ce zici, motorul ar mai duce la kilometrii care ii are? aproximez sa fie acum in jur de 250k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

a mea 1.3 cdti sfarsitul lui 2006, era printre primele modele corsa D aparute in reprezentanta , in acte trecut 2007, nu avea filtru particule,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stiti ca din cate am vazut eu, Opel-uri sunt cam scumpe la piese, asta m-a cam dezamagit la aceasta firma si mai ales reputatia negativa ce-a capatat-o de-a lungul timpului...

La un Opel Vectra C Gts an 2008 s-au platit 1000 de euro numai pentru kit-ul de ambreiaj. La un Opel Signum farurile originale cu xenon au costat in jur de 6500-7000 ron la reprezentanta plus barile de Gts si Gtc care am vazut ca sunt extraordinar de scumpe.

Dpf-ul la Vectra de care ziceam mai sus stiu ca se curata singur. Adica la un anumit grad de incarcare, Ecu da comanda de curatare si timp de 10 minute crestea consumul la relanti la vreo 8-10 litri si dadea cu fum din plin. Cel putin asa mi-a povestit prietenul meu despre acest proces. Unele informatii numerice pot fi deformate datorita timpului ce-a trecut de cand am receptionat informatia si pana acum. Masina are in jur de 200.000 km si Dpf-ul inca rezista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegu,omu vrea o corsa,si la phaeton sant scumpe piesele......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e departe nici corsa de vectra in materie de preturi , un ambreiaj ajunge tot pe acolo putin sub . Nu inteleg de ce e asa scump filtrul de motorina. La combo filtru Man sau Ufi costa pana in 100lei nu mai stiu exact 70 sau 80lei. Nu stiu cum e la corsa d, ce e asa scump.

Legat de dpf-ul de pe vectra c de care ne vorbea colegul mai sus, in mod sigur pe vectra nu era motorul de 1.3cdti, era 1.9cdti care are si el dpf dar mai prost sa zic pe romaneste. Este mai simplu construit ,nu face regenerari asa de des, este alt tip. Pe 1.3cdti dpf-ul este total diferit si pune mult mai multe probleme decat cel de pe 1.9 cdti mai ales daca masina este folosita mult in oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine mergem cu vanzatorul sa facem o verificare masinii(corsa). Ce este pana acum bine ca stim cat are kilometrajul, nu are dpf si este cutie in 6 trepte. Vedem maine si va voi spune rezultatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt cei care au testat ambele modele: cum vi se pare suspensia? care e mai potrivita si mai fiabila pentru drumurile noastre?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt drumurile noastre nu sa fabricat inca suspensii fiabile si potrivite,totul e la noroc,parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna asta! :)) Suspensia cea mai fiabila este cea pe care o feresti cat de mult poti de gropi ( asta inseamna sa treci prin gropi cu viteza mica, pentru ca in multe locuri nu exista asa ceva ca ocolirea unei gropi). Eu daca n-am nimic urgent de facut, imi acord timpul necesar evitarii gropilor, dar cand e urgent ii cer scuze masinii pentru ce urmeaza si strang din dinti si injur pana se termina gropile. Nu mi-e de bani, nu mi-e de jante, de amortizoare, dar pur si simplu parca ma doare in adancul stomacului cand aud bubuiturile care se creeaza cand roata cade in groapa.

Deci, vorba aia: "cum o tii, asa o ai!" orice masina poate fi aruncata la gunoi dupa putin timp, trebuie doar sa cada pe mana omului potrivit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar, dar dintre cele doua modele, care are o suspensie mai armonizata cu drumurile mai proaste (sa zicem mai moale)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

cam toata lumea zice de motor cat de bun e 1.3 cu 6 trepte si cat de zgomotos e 1.4 tdi si vibratii s.a.m.d

parerea mea (am avut un opel corsa 2001 diesel un polo 2002 1.4 benzina si un corsa 1.2 benzina 2006 )depinde foarte mult ce astepti de la masina si cat de pretentios esti daca vrei intretinere ieftine opel corsa .pentru un confort marit un polo e cu mult peste corsa .opelul corsa e construit ff ieftin de la plasticul din interior la scaunele tari si la zgomotul suspensiei ce se aude in interior la fiecara piatra de pe drum .

fara nici o grija polo nu vei regreta

Modificat de vld auto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul vrea modelele din 2007 si tu vorbesti de generatia anterioara..in cazul expus de el eu zic ca iese mai bine Corsa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost posesor de Corsa D 1.3 cdti in 6 trepte 2007, crede ma e peste Polo anterior, nu asta nou care e clar altceva, ca atunci cand am achizitionat masina m am dus prima data la VW si sincer nu mi a placut asa mult Polo, Corsa mi a placut mai mult plus ca motorasul e common rail , f silentios in 4 cilindri nu face ca drujba, 6 trepte, 90 cp care se simt bine , dar daca ar fi sa compar cu ultimul Polo l as alege cu ochii inchisi fata de Corsa, dar in cazul de fata Corsa e varianta castigatoare din punctul meu de vedere, dar fiecare face cum crede :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Corsa clar, motorul care este de fapt de la Fiat este mult mai evoluat, mai silentios si mai economic, din experienta cu un astfel de motor varianta de 90cp va spun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Desi e un topic foarte vechi vreau sa-mi zic si eu parerea despre 1,4 tdi. Este un pic mai zgomotos la rece dupa ce se incalzeste e ok din punctul meu de vedere. Am 4 colegi care au acelasi motor ca al meu 1,4tdi BNM unul pe fabia cu 90mii altu pe ibiza cu 200mii iar doi pe polo ca al meu cu 350 si 87mii.Cel cu 350mii facuti in regim de taxi si scoala de soferi.A schimbat de 2 ori ambreiajul dar e normal avand in vedere regimul de functionare. Polo-ul meu are 112mii si nu am schimbat la el decat niste bucse la bascula si restul consumabile. Motorina papa de orice fel dar sa pui cu sita. Consum in oras 5-5,5 mers sportiv. Afara 5-5,3 la 130-140km/h. Tre' sa fac revizia peste 1000km si ma costa 320lei 4l ulei castrol filtrele pe mann. Se poate face revizia fara mecanic e simplu de tot. Acum intreb si eu exista 1,3cdti cu peste 200mii fara pobleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 tdi cu cei 3 cilindrii ai sai mi se pare o drujba, am avut in familie si nu recomand.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai de aia am si zis mai sus ca e altceva motorul 1.3 cdti in 4 cilindri de la Corsa care e f silentios si chiar trage bine, fata de 1.4 tdi in 3 cilindri care are acel suntet specific. Acum nu ma pot pronunta care e mai fiabil dintre ele, dar ma indoiesc ca 1.3 cdti e chiar varza si 1.4 e fiabilitatea intruchipata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!