Jump to content

Polo 1.4tdi vs Corsa D 1.3 cdti


golf416
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Am o cunistinta care este tare interesata de achizitionarea unei masini mici, si m-a rugat sa va intreb parerea voastra despre cele doua alternative. Ne intereseaza din punct de vedere al fiabilitatii si al costului de intretinere al celor doua masini. Ambele sunt din 2007 cu aprxoimativ 130k km, dotari asemanatoare.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • golf416

    9

  • micuzzu_marius

    6

  • Cosmin_TDI

    5

  • razvi_gyl

    4

Salut! Depinde f.mult de dotari si km.la bord.Ca motorizare mai moderna si fiabila este Opelul dar costurile de intretinere sensibil mai mari.Ca valoare de revanzare, calitatea materialelor si confort, Polo este mult peste Corsa.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dotarile sunt cam aceleasi, un pic mai mult pe corsa, precum volan si scaune incalzite. In rest ambele au asemanator. La fel si al pret ambele sunt la 6100E. Acum nu stiu corsa cum sta dar din cate am citit un polo 1.4tdi nu este prea scump la intretinere. De opel insa nu stiu nimic din pacate. Varianta de motorizare pe corsa este cel de 90CP, vanzatorul zice ca nu are dpf, iar pe polo este variante de 70 CP. Ambele sunt inscrie in tara deja.

Acum eu ii recomandam un Golf 5 bezina 1.6 sau chiar diesel insa nu stiu in ce stare va gasi in acesti bani. De varianta asta ce ziceti?

Modificat de golf416
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Golf 5 se schimba situatia este in alta liga,mult superior celor doua din toate punctele de vedere.Daca mai pune ceva se gaseste un G5 bun si aici pe forum sunt cateva intretinute la vanzare.Daca nu merge mai mult de 15000 pe an este recomandat unul pe benzina,este mai ieftin dar daca omul este pasionat de diesel nu mai conteaza km.care ii face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

1.6MPI de pe Golf consuma cat un R20. Cat despre comparatia celor doua masini pana la urma e chestie de gust. Eu as alege motorul mai puternic si incalzirea in scaune, adica Corsa. Daca ar fi avut aceleasi dotari as fi ales Polo. Dar sincer as mai pune 2.000Eur si as lua un Golf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap. Problema este ca nu prea sunt cei 2000 din pacate. Ceva probleme tipicie pt motorul 1.3cdti stie careva? Cum pot vedea daca are sau nu filtru de particule?

Modificat de golf416
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cunosc probleme la 1.3 cdti,pot doar sa va informez ca am lucrat acum un doi ani la o firma de curierat pe un opel combo c ,avand motor de 1.3 cdti ecotec si nu am avut nici o problema la masinuta,exploatata zilnic sute de km. Masina am preluato de la aproximativ 60.000km si am demisionat cand avea cam 117.000 si pot sa spun ca Opel mi-a crescut in ochi cu masinuta aia.Absolut nici o problema,insa se specula ca motorul de 1.3 nu ar fi la fel de fiabil ca cel de 1.7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut o data o astra cu 1.7cdti. Super masina, super consum. Am cumparat de noua si am tinut-o pana la 80000 km, fara nici un fel de probleme. Iar partea de revizii nu mi s-a parut scump, avand in vedere ca la achizitie am beneficiat de o revizie gratis si apoi discount 20% la fiecare revizie. In cazul tau as tinde spre opel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar sincer as mai pune 2.000Eur si as lua un Golf

HAHA, ce usor e sa pui 100 de milioane deoparte in Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine zici. Deocamdata asta sunt variantele disponibile, si ne gandim si la un golf 5 bezina sa vedem ce om gasi. Daca mai sunt pareri legate de fiabilitate 1.3 cdti astept pareri. Din cate am mai citi pe forum acest 1.4 tdi este la naibii de zgomotos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003
Dar sincer as mai pune 2.000Eur si as lua un Golf

HAHA, ce usor e sa pui 100 de milioane deoparte in Romania.

Domnul meu, nu a spus nimeni ca 2000EUR sunt USOR de pus deoparte. Dar uite ce spune AUTORUL acestui topic: "Acum eu ii recomandam un Golf 5 bezina 1.6 sau chiar diesel ..." In acelasi timp nu a mai fost vorba inainte de a posta eu ca banii ar fi o problema majora drept pentru care mi-am "permis" sa dau 2 sfaturi. Nu vad ce este amuzant in asta. Eu consider masina o investitie importanta si toti cei carora le-am recomandat sa mai astepte putin si sa stranga bani pt ceva mai bun dar nu au ascultat sfatul au avut pareri de rau ulterior. Asta este rostul "consultarilor" pe forum, fiecare sa isi expuna parerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@the_punkreas2003 Am inteles acum de ce ati spus asta, dar mie mi s-a parut amuzant sfatul dvs. pentru ca, daca ei cauta o masina de ~6000 euro, e clar ca nu le este usor sa mai faca rost de 2000 euro (35% din suma de care dispun ei).

Modificat de Celeronu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu va uitati si la G4, Leon 1M, Ibiza? La 6000 de euro cred ca iti gasesti Leon 1M diesel din an 2004-2005 sau daca nu se fac kilometri multi, eu recomand 1,6 16V benzina. Tine bine la tavaleala si e distractiv, insa daca se merge mult prin oras risti sa iti faci prieteni noi-a se citi aia de spala geamurile la spalatorii.

G5 1,6 Mpi si mie sincer mi s-a parut ca haleste exagerat de mult. Din punctul asta de vedere G4 si Leon-ul stau mai bine. Daca stai si cauti cred ca poti gasi si Leon 1P in banii aia, insa cu motor mic si nu foarte multe dotari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorizarea 1.3 cdti este Fiat,este un motor super din toate punctele de vedere,exista si varianta in 6+1 trepte pe fiat punto,nu stiu daca au pus si pe corsa,daca au pus este peste polo 1,4 tdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@golf416: ...sau ai AICI o varianta chiar din localitate :) Nu-i diesel, insa are km. la jumatate si il stiu pe proprietar, a intretinut masina exemplar. Si e 4.800, cu 1.300 Euro mai putin decat dizelarele. De diferenta, circuli "gratis" cca. 15.000 km.

E doar o parere...

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu m-am interesat acum ceva timp de un opel corsa 1.3 cdti. Se pare ca marea lor problema sunt injectoarele, deci sfatul meu este Polo. Sunt insa si alternative destule, si ceva mai ieftine: Fiesta, Fabia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca tot se vorbeste de motorul 1.3cdti de la opel vin si eu cu impresi despre el. Tatal meu detine un opel combo 2008 cu acest motor 1.3cdti de 75cp cu filtru de particule. In momentul de fata filtrul este dat jos din cauza unor probleme. Motorul este ok consum mic reuseste sa faca prin Bucuresti si 800km cu un plin. Putere are destula pentru capacitatea lui cilinderea fiind de 1248cmc. .

O avem de un an cumparata la 90mi km acum are 155mi km si probleme au fost.

Filtru de particule, cea mai mare porcarie pe care am putut sa o vad. Masina e folosita in oras si era necesar la 2-3 saptamani sa ies cu ea 20-30km sa o alerg.Am facut aiurea ~400km Problema era ca o apucau regenerari si in oras iar in acest moment trebuia sa nu opresc motorul . Dar cum nu mereu pot sa stai dupa ea o mai opresti si iti faci treaba. Un lucru foarte rau pantru ca in aceste momente baga motorina in ulei si te trezesti dupa mai multe faze de genu ca in loc de 3.5l ai 6 lucru patit de noi. Cand o apuca regenerarile scoatea un fum de zici ca era ultimul jaf . Oricum treaba cu filtru face parte din trecut pentru ca l-am dat jos. Ezista variante si fara DPF ceea ce recomand mai ales daca masina este folosita in oras. Dpf-ul este o mare bataie de cap. Se pare ca acest motoare 1.3 si 1.9 au fost cobai pentru cei de la opel experimentand pe ele treaba asta cu dpf-ul. La noile motoare Euro 5 au renuntat la el citisem undeva treaba asta.

Distributia este pe lant si pica de regula dupa 100mi km . Noi am depasit km astia si inca nu avem probleme cu ea. Costa in jur de 2000lei cu manopera inclusa.

volant la fel dupa 100mi km pica si ea asta depinde de cum se merge. La noi inca nu am treaba cu ea, masina inainte fiiind folosita mult in afara orasului. Costuri volant plus ambreiaj cu tot ce tine de el si manopera undeva la 3000lei

Costurile unei revizi sunt mici avand in vedere ca o fac eu ma costa doar piesele , costul fiind undeva la 300lei toate.

La combo am schimbat toate injectoarele (reconditionate cost 1500lei) si turbina (cost 1200lei) . Toate astea din cauza Dpf-ului pentru ca nu mai putea face regenerari, s-a neglijat acest aspect iar cand eram in drum spre service motorul a luat-o pe ulei, sau altfel spus soc hidraulic. Mai exact motorul s-a turat la maxim am rasucit cheia in pozitia de motor oprit si scoasa din contact , era la mine in buzunar si motorul turat la maxim plus fum foarte mult de culoare alba. A mers asa la turatie maxima timp de 10sec pana mi-a trecut prin cap sa bag in a 3-a si sa debraiez pentru a-l opri, este singura modalitate de a-l opri in astfel de momente. Daca nu merge asa pana crapa si dupa aia este rau. Dupa aceasta intamplare am scapat doar cu schimbat turbina si injectoarele si s-a dat jos dpf-ul .Internele au rezitat eroic compresia este buna. Acum este o masina normala nu mai esti stresat de regenerari si alte prosti. Trebuia sa stai cu ochi pe ulei sa nu urce prea mult, mers turat de aici rezulta consum mare de combustibil. Din partea mea Opel primeste o bila neagra pentru treaba asta cu dpf-ul. Poate o sa ziceti ca nu am stiut sa-l exploaez dar nu este deloc asa. Sunt o multime care ar renunta maine la el.

Drept urmare recomand acest motor in varianta de 75cp fara dpf am vazut pe corsa D am impresia ca Dpf-ul este optional. Dai bani sa-l pui dupa care dai alti bani sa-l dai jos. Pe varianta de 90cp nu stiu cum sta treaba dar stiu sigur ca aceasta varianta vine in 6 viteze.

Pretul pieselor mie unu mi se par mai mar decat la vw . Am mai avut inainte de vw opel insa acum pot spune ca dupa 2005 opel nu mai face masini. Spun asta pentru ca pana s-a rezolvat problema masini tatalui meu am tot fost prin service si ma durea capul cand vedeam cate vin si cate probleme la ele , masini noi 2008-2009 la 100mk km schimba volant plus ambreiaj si numai la una se intampla asta si la mai multe.Asta e.....

In concluzie, sa zic si de bine acum :D ca am zis destul de rau,e un motoras bun, cunsum mic , daca e fara dpf nu te doare capul si daca ai grija de el motorina buna si schimburi la timp nu ai probleme. Taxele sunt mici avand in vedere cilindreea. Daca va mai pot fi de folos o fac cu mare placere. Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Multumesc de informatii. Am arata cunostintei masina propusa se Bwwlan, deocamdata ca si model este al treilea pe lista. Cunostinata oscilieaza intre polo si corsa ambele diesel, in caz ca nu gasim ceva ok poate se razgandeste de acel seat.

As vrea sa te intreb Cosmin nu sti cumva cum as putea afla daca masina are sau nu filtru de particule? volant la combo este masa dubla de costa as amult kitul de ambreiaj? La polo am inteles ca este ca la benzinare.

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cum arata si km pe care ii are merita pe deplin Seatul,este vw curat si este ca nou.Conteaza mult km reali.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

am avut corsa D cu aceasta motorizare 1.3cdti, 90cp, 6+1 trepte, o masina suuuuper, foarte stabila, motorul excelent, am atins si 190 km pe ora in Germania bineinteles, eu zic ca e peste polo mai ales motorul ala in 3 cilindri zgomots, la corsa e in 4 cilindri, distrbuitie lant, consum mai mult decat mic, am fost f multumit de ea, dar a trebuit sa trec la ceva mai mare ca nu o dadeam inca, am facut 85 mii km fara nici o problema......mint, un capat de bara si placutele le am schimbat inainte sa o vand desi aveau carne pe ea bine, nu era cazul sa le schimb dar daca tot umblasem.....

'carne" pe ele....scuze*

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut un punto cu 1.3 jtd fara pdf euro 4 care este cdti ul la opel,motorul fiind al fiat ului,care nu mi a dat nici o bataie de cap,nu injectoare,nu turbo sau volant si aveam aproape 200.000,polo tdi e mai neechilibrat fiind in 3 pistoane,dar sant avantaje si dezavantaje,sa fim realisti si vw are o gramada de probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ golf416:

Legat de de Dpf motorul de 75cp cu dpf poarta denumirea Z13DTJ, asta este un aspect. M-ai usor poti observa ridicand masina pe elevator si pe traseul evacuari imediat ce iese din turbo este catalizatorul dupa care urmeaza o toba situata intre scaune sub, dupa care teava si finala. Care nu au Dpf nu au acea toba. Toba de mijloc e Dpf-ul.O masina care are dpf ma refer la motorul 1.3cdti pe toba finala nu gasesti deloc negreala, este curata ca la un motor pe benzina. Dpf -ul de pe 1.3 este mai complicat constructiv, decat cel de pe 1.9.Din acest motiv nu este asa fiabil. Ti-ar recomanda varianta fara dpf singurul castig fiind la inmatriculare fiind mai ieftin in rest numai batai de cap. Motorul este facut in parteneriat Fiat-Opel. De injectoare nu iti face probleme nu pica doar daca folosesti motorina de proasta calitate si filtre de combistibil la fel. La mine din cauza supraturari motorului duzele injectoarelor au fost infundate cu ulei si decalite. Motiv pentru care au fost inlocuite. Injectoarele nu ar fi mare problema costa 350ron duzele la Buzau (stie toata lumea de ei) si acel injector este ca nou dupa aia. Mai pretentioase sunt Injetoarele de Pd astea nu se pot reconditiona , doar se schimba.

volant este cu masa dubla . Pretul separat nu il stiu doar impreuna cu ambreiaj ajunge pe la 3000lei. Depinde de locul unde il cumperi si producator Luk sau Sachs.

Modificat de Cosmin_TDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un vecin are un astfel de Opel Corsa 1.3, nu stiu cati cai. Masina avea 47k km cand a fost cumparata si de aproape 2 ani este la el.

Este multumit de masina, motor, consum, singurul lucru de care se plangea este filtru de combustibil care costa 400 ron.

La clasa mica si benzinarele au consum decent, deci daca vrea polo are ce alege. Masina propusa de Bogdan trebuie inclusa neaparat in lista.

Prietenul tau trebuie sa faca test cu mai multe masini, totusi spatiul interior si portbagaj este mic, depinde de nevoi.

Am vazut pe forum dedicat Skoda Octavia 1 din 2006 1.9TDI 90CP ALH 120k km cu istoric complet care s-au vandut la 5500-6000 euro, totul se rezuma la ce-i place lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi interesant de aflat care dintre cele doua variante are suspensia mai confortabila si durabila?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!