Jump to content

Volkswagen UP!


mastermox
 Share

Postare recomandată

L-am vazut ieri pe Up! in oras cu nr rosii .. e o aparitie inedita. Nu stiu ce-i de capul lui inauntru, dar la exterior e simpatic. Mi se pare ok ca dimensiuni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dercos.. tu ai mers cu masina? sau cu ceva din clasa asta? curiozitatea mea:) up! are cam tot.. este si practica... ai si destul spatiu in ea pentru o masina in clasa mica, sa mergi cu 5-6 consum prin oras.. e cam bine zic eu, si pe afara sa ai 4.3- 4.5 iara.. deja e prea bine.... mergi cu ele daca nu ai facut-o si o sa vezi ca este chiar referinta pentru clasa mica.

Nu n-am mers cu Up!, dar din pacate am mers cu Mini, iar tu in mod cert nu ai condus unul ca sa intelegi ce inseamna referinta. In clasa mini nu conteaza ca e practica, nimeni nu vrea asa ceva in afara de VW. Conteaza ca masina sa fie manevrabila si distractiva. Vei vedea la vara ce inseamna sa cuplezi AC-ul in oras sau in afara (asta daca cineva chiar are de gand sa testeze depasiri de Tir-uri cu asa ceva) si cat de obositor este un motor de 1l. Si iti vei lua adio de la consumuri de 5%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dercos.. tu ai mers cu masina? sau cu ceva din clasa asta? curiozitatea mea:) up! are cam tot.. este si practica... ai si destul spatiu in ea pentru o masina in clasa mica, sa mergi cu 5-6 consum prin oras.. e cam bine zic eu, si pe afara sa ai 4.3- 4.5 iara.. deja e prea bine.... mergi cu ele daca nu ai facut-o si o sa vezi ca este chiar referinta pentru clasa mica.

Nu n-am mers cu Up!, dar din pacate am mers cu Mini, iar tu in mod cert nu ai condus unul ca sa intelegi ce inseamna referinta. In clasa mini nu conteaza ca e practica, nimeni nu vrea asa ceva in afara de VW. Conteaza ca masina sa fie manevrabila si distractiva. Vei vedea la vara ce inseamna sa cuplezi AC-ul in oras sau in afara (asta daca cineva chiar are de gand sa testeze depasiri de Tir-uri cu asa ceva) si cat de obositor este un motor de 1l. Si iti vei lua adio de la consumuri de 5%.

ai mers cu Mini? pai ce treaba are mini cu up!? ajuta-ma sa inteleg...:) in oras nu stiu cate tiruri depasesti... acum nah... depinde pe unde mergi... si masina este manevrabila si distractiva.. te invit sa mergi cu ea.. ca sa iti dai seama de ceea ce spun.. daca vorbesti din poze:) atunci asta este....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa merg si eu cu un VW up! si daca imi place ma gandesc sa schimb Smart-ul. Din ce am vazut interiorul arata destul de bine, materialele sunt ok pentru clasa asta, masina arata destul de bine.

Motorul de 75 CP ar trebui sa se miste la fel ca Smart-ul meu, care are 71 CP dar este mai usor. Sunt curios cat de rigida si stabila este masina, acesta fiind factorul deciziei mele de a schimba Smart cu up! Daca sta la fel de bine si este mai confortabila, o sa dau Smart-ul si o sa iau up! sau Seat mii (daca este mai ieftin).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu comparati totusi Mini cu Up!. Mini este un produs tipic BMW, este o masina premium care se simte premium. Ganditi-va ca totusi un Mini nou pleaca de la 15000 de euro. La Mini cand a fost proiectat nu prea s-a pus problema de costuri, asa cum s-a pus la Up! Si de aici incep alte discutii. Mini se "bate" cu DS3 sau Mito, iar Up! cu tripletii PSA-Toyota, Ka, Panda sau Twingo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dercos.. tu ai mers cu masina? sau cu ceva din clasa asta? curiozitatea mea:) up! are cam tot.. este si practica... ai si destul spatiu in ea pentru o masina in clasa mica, sa mergi cu 5-6 consum prin oras.. e cam bine zic eu, si pe afara sa ai 4.3- 4.5 iara.. deja e prea bine.... mergi cu ele daca nu ai facut-o si o sa vezi ca este chiar referinta pentru clasa mica.

Nu n-am mers cu Up!, dar din pacate am mers cu Mini, iar tu in mod cert nu ai condus unul ca sa intelegi ce inseamna referinta. In clasa mini nu conteaza ca e practica, nimeni nu vrea asa ceva in afara de VW. Conteaza ca masina sa fie manevrabila si distractiva. Vei vedea la vara ce inseamna sa cuplezi AC-ul in oras sau in afara (asta daca cineva chiar are de gand sa testeze depasiri de Tir-uri cu asa ceva) si cat de obositor este un motor de 1l. Si iti vei lua adio de la consumuri de 5%.

ai mers cu Mini? pai ce treaba are mini cu up!? ajuta-ma sa inteleg... :) in oras nu stiu cate tiruri depasesti... acum nah... depinde pe unde mergi... si masina este manevrabila si distractiva.. te invit sa mergi cu ea.. ca sa iti dai seama de ceea ce spun.. daca vorbesti din poze:) atunci asta este....

Intelegi ce vrei.

Dar uita cliseul cu referinta clasei, Up! este o masina lowcost cu un motor de 1l. O fi mai buna decat Panda, Twingo sau tripleti, dar cam atat. E referinta clasei lowcost, acolo unde cel care cumpara se uita si la ultimul leu (euro).

Iar un motor de 1 l este oricum numai distractiv nu. Dar din moment ce vinzi masini (daca am inteles bine) poate stii mai bine decat mine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tormai ai descris marca Dacia. Aia e low cost. Dacia a fost gandita sa fie o masina medie din cele mai multe puncte de vdere (exceptie facand spatiul interior si raportul pret/dotari). Ori Up! a fost gandit sa fie cel mai bun sau printre cei mai buni din clasa mini. Iar un motor de 75 CP pe caroseria asta nu e chiar asa de rau. Imi amintesc ca atunci cand cei de la Toyota au fost intrebati de zgomotoul produs de 1.0 (insonorizare slaba) au zis ca face parte din farmecul acestei masinute. Sau poate pentru tine distractiv inseamna 0-100 km/h si viteza maxima.

Pentru asa ceva la clasa mini de la VAG este A1, iar ala e printre referintele clasei mini premium si ala se "bate" cu Mini, nu Up!. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu vad legatura dintre Up! si MIni. Adica... cel mai scump Up! posibil, cu tot pe el e mai ieftin decat cel mai ieftin Mini...

Lasand la o parte ca nu au legatura unul cu celalalt nici la clasa, nici la dimensiuni la cam... nimic.

A1 a fost scos pe clasa cu Mini dar comparatia intre ele o lasam pentru alt thread.

Up! are in fata lui trio-ul PSA si noul Matiz(am uitat cum se numeste) si alte masini de genul asta (mici, 4 locuri, masini de oras, motoare mici sub 1Litru, pret sub 10.000 de euro)

Si in fata acestora ar trebui sa "castige" doar pentru ca e mai nou si VW (sunt o groaza de oameni care cumpara o masina doar pentru ca e VW...).

Nu am mers cu el dar chiar sunt curios cum se conduce si cum sta in oras.

Fara sa merg cu el, parerea mea pana acum este ca e o masina reusita. Arata bine, interiorul e ok, oarecum mare(pentru dimensiunile masinii), ecranul cu touch-screen si sistemul de franare automata sunt puncte forte foarte convingatoare pentru masina, consumul mic la fel. O sa ma pronunt complet dupa ce apuc sa merg cu el, dar l-as alege in detrimentul celorlalte alternative (C1, Aygo, 107, Matix(2012, oricum se numeste...) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am lasat Smart-ul pe dreapta si am luat un VW up! sa vad cum merge.

Mai jos o sa enumar cateva aspecte pe care le-am observat in aprox 60 km cat am mers azi. Maine dimineata o sa mai merg aprox 35 km pana la munca.

Asadar:

- motorul de 1.0 cu 75 CP, se misca decent, accelereaza liniar, este placut la condus, este ok pentru gabaritul masinii. Trage mai bine Smart-ul de 71 CP, dar este diferenta de aprox 179 kg intre ele (750 kg smart vs 929 kg up!)

- cutia este precisa, intra usor in viteze, se comporta foarte bine, tipic VW

- directia imi place, este cam "prea asistata" pentru gusturile mele insa este precisa si asta e cel mai important

- cel mai bun aspect al acestei masini mi se pare suspenisa: este setata perfect pentru oras, nici foarte moale dar nici rigida, amortizeaza bine si este foarte silentioasa. Am ramas placut surprins de comportamentul suspensiei, nu credeam ca la clasa asta o sa gasesc o suspensie ok.

- franele sunt ok, pedala tine sus, nu le-am testat la limita

- interiorul este tipic VW, comenzile sunt intuitive, ergonomice, totul este la locul lui, butoane placute la atingere. Mi-a placut foarte mult volanul cu partea inferioara plata (am avut volan de GTI pe ambele Golf-uri si mi-a placut la nebunie). Scaunele sunt ok, spatiul in fata este suficient, in spate nu m-am urcat. Plasticele sunt ok pentru clasa asta, calitatea asamblarii este una buna, tipic VW, totul solid si bine gandit.

- sistemul maps&more este foarte interesant si fun, pe langa navigatie mai are multe meniuri si chestii tari

- designul exterior nu il comentez, pt unii poate fi placut, unora e posibil sa nu le placa

Per total masina mi-a placut, este o varianta foarte buna pentru clasa ei, insa nu trebuie comparata cu cine stie ce masini de 2 ori mai scumpe si cu valente premium. Totusi este o masina ieftina, care isi face banii din punctul meu de vedere.

Ce am scris aici este parerea strict a mea, nu vand VW si nu am interes sa laud masina, sper doar ca persoanele care citesc sa isi poata face o parere despre up!

@dercos Ai specificat ca un motor de 1.0 nu poate fi distractiv. Nu vrea sa intru in polemici insa iti doresc sa mergi cu un smart fortwo Brabus cu motor 1.0, 98 CP, 750 kg si tractiune spate si apoi mai discutam daca un motor de 1 litru poate fi sau nu distractiv. :Driver:

LE: up-ul care e la mine are si functia City Brake insa nu am testat-o, am si uitat de ea, mi-am adus aminte acum cand a mentionat colegul Rave!

Modificat de Andrei JSE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

so... deracos.. nu... nu sunt vanzator.. :) lucrez la dealer.. ma ocup de diverse chestii pe partea de auto noi, deci nu vand... insa ideea e sa mergi cu el, si daca vrei sa faci cu adevarat o comparatie dupa mergi si cu aygo.... spark este inlocuitorul matizului si este pe la vro 8000 de euro.. la fel zic sa va duceti sa mergeti cu el.. si o sa va intrebati unde sunt caii... si de ce nu accelereaza:)) asta mi s`a intamplat mie.

LauCalin... daca te intereseaza mai multe detalii da-mi un PM si te ajut cat pot.

Rave ... cand vrei sa mergi cu el la fel da-mi un pm.. treci pe la noi si mergi cu el, ti-l rezerv... dam o tura cu el si vezi ce si cum. clar o sa fie sub golf ... :) dar cine stie....

Andrei... ma bucur ca iti place, maine cand il aduci iti arat si functia de City ... sa vezi cam ce face si cum este...:) P.S. nu o incerca in dreptul altor masini... este o functie de confort.. nu de siguranta..:) si cred ca e suficienta lungimea de 3.6.... nu il vrem mai scurt! :))

Modificat de mastermox
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am adus intreg Bogdan! Nu am apucat sa testez City Brake, imi arati tu cand avem timp. Multumesc pentru TD.

Nu am scris nimic despre consum ca nu imi facusem o parere. Astazi am parcurs drumul de acasa pana la munca (regim urban si extraurban) cu un consum de 5.2%, mers destul de tare. Acelasi drum il parcurg cu smartul cu un consum de aproximativ 6%, acelasi stil de mers. Desi este mai greu cu aprox 179 kg, mi-a consumat mai putin. Diferenta de consum cred ca este datorata cutiei manuale la up!, la smart am cutie automata (de fapt este o manuala cu functie secventiala si automata).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta diferenta de consum vine de la transmisia automata. Iar directia asistata ma gandesc ca e gandita ca sa parchezi cat mai usor. Din punctul meu de vedere, o masina se parcheaza mai repede si mai usor daca si volanul se misca foarte usor si n-are multe ture ca tractoru'. Eu cred ca o sa le ia fata lui Panda si c1 si peugeot 106/107 sau cum ii zice buburuzei.

Masina asta stiti unde va merge? La firme de distributie ca sa se plimbe agentii cu ea cel mai probabil. Si catre domnisoare si doamne care abia si-au obtinut permisul de conducere si toata lumea le recomanda o masina mica si fasneata. Eu cred ca ar trebui s-o miste bine motorul asta. Sa fim seriosi, Dacia 1310 avea 50 de cai sau mai putin si tot o conduceau unii ca pe monopost de F1, va dati seama cum ar fi pentru ei sa se urce in asa ceva. Multi probabili vor alege goLanul la pretul asta, insa daca acei cativa care vor alege Up! nu cred ca vor regreta.

Am fost surprins sa aud ca e suspensia comoda. Toate Vw-urile cu care am mers sunt destul de rigide din fabrica si daca esti genul care merge tare prin gropi cu ele, te cam doare inima. Probabil ca acest model are gandita articulatia putin mai diferit.

Colegu' mai da-ne si noua scoruri pe-aici: revizii, distributii, dimensiunile cauciucurilor si chestii d-astea.

Sa fim seriosi, multi au motor de 1,4 cu 80-85 de cai pe G4 si G5 si nu se plang de putere. Sunt sigur ca masina asta accelereaza mult mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si eu in drive-test cu un Up, 60 cai, 2 usi. Impresia generala este pozitiva (in special manevrabillitate, frane, consum, pachete dotari), va spun doar punctele negative observate pe durata drive-test-ului.

- in spate se sta putin inghesuit

- o cotiera ar fi fost binevenita

- vitezometrul mi s-a parut ca are o eroare destul de mare sau cutia este foarte lung etajata (100 km/h la 2400-2500 ture in treapta a 5-a)

- in ralanti se simt trepidatiile subtile ale unui motor in 3 cilindri

- pretul....mi se pare totul putin mare pentru o masina de dimensiunile ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare voua, am citit tot topicul...

Sa va spun sincer, sunt in cautarea unei masini mici. De ce mica? Pentru ca suntem fotografi de evenimente (pe sector premium) si avem nevoie sa ne miscam repede, sa parcam repede si sa avem si confort si siguranta. Am comparat diverse modele de la clasa mini, respectiv tripleta C1/107/Aygo, Twingo, Ka, Spark si bineinteles, Up!

C1, 107... portbagaj minuscul si plastic de cutie tic-tac (in asentimentul celor de la TopGear)... pret mai mic, ok, dar finisajele si dotarile sunt deficitare...

Twingo ... e Renault, nu are dotarile lui Up, si chiar are portbagaj mic.

Ka ... lol (in spate nu incap oricum, da impresia de cusca.

Spark... ar fi fost o optiune, insa daca pui motorul de 81 cp (ca sa prinzi 100km tot atat de repede ca Up! la 75cp) si mai pui varianta maxima de echipare + optionale ca sa te apropi de varianta mea de Up! ajungi la 11.300 euro cu TVA. :)) pentru un Spark.

Asa ca, raman la varianta mea de Up!, care va fi un Move Up! de 75cp si care va avea ca optionale pachetele:

- maps + more

- pachet asistenta sofer

- pachet confort

adica, 11.617,56 euro

Am "pipait" cam toate masinile enumerate mai sus, VW bate de departe la calitatea materialelor, finisaje, CONFORT + ERGONOMIE si are portbagaj de 251 litri, perfect pentru ce imi trebuie.

Pe varianta Polo ies mai scump, am mai incercat Skoda Fabia, insa nu are 5 stele la siguranta decat pe dotarile complete de siguranta si sa fiu sincer, nu mi-a placut cand am condus-o. De acord, e o masina buna, insa... finisajele... si colac peste pupaza, fata de versiunea anterioara, Fabia noua are stergatoarele vizibile din cockpit si deranjeaza la condus (in special partile alea negre, mari, unde se prind lamelele). Probabil te obisnuiesti cu asta, insa pozitia de condus nu mi-a placut. De acord, e alta clasa... dar era in banii astia.

Maine am drive test cu move up! de 60cp. Stiu ca aia de 75cp e mai fasneata, dar sa vedem cum se misca cea de 60cp. Ma incanta consumul la asta...

Asa ca spuneti voi, gresesc undeva daca vreau VW up! ?

Oricum, urmatoarea clar va fi Caddy :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt de parere ca masina asta merita, insa modul cum ai pus la zid concurenta... ca e Renault.... Totusi argumentul pentru a spune "nu" lui Twingo nu e tocmai marca, in primul rand e mai scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca e Renault...

Nu rade! Asta e motivul pentru care nu am luat noul Megane sau Nissan Juke! E ceva oarecum ciudat la ele. De la ergonomia deficitara pana la feeling-ul la bord.

Nu as putea sa pun degetul pe ceva anume dar ceva e... gresit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi-o lua in nume de rau cu Renault. Acum conduc un clio I din 94 si l-am pus in vanzare.

Dar la cele noi... totul pare atat de fragil... nu iti da impresia de ceva robust si zdravan. Iar Twingo... are portbagajul mic si nu prea ai optiuni multe la el. O singura motorizare? Echipare? Hai sa fim seriosi.

A alege o masina potrivita personalitatii tale, necesitatilor tale... e ceva foarte subiectiv, nu? Renault... nu imi place. Incepand de la showroom ca am asteptat 15 min pana m-a bagat cineva in seama, pt ca consilierul avea o convorbire privat la mobil si se ascunsese in Megane... Ce sa fac... La VW? Nu aveau covorul rosu, foarte fain s-au purtat. Asta e adevarul. Conteaza, nu? La Skoda m-am jucat 10 minute la Fabia din showroom pana a venit un nene sa ma intrebe "wazzup"... Conteaza? Da, conteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Facut azi drive test cu Up! 60cp... 4 persoane in masina, dintre care 2 la 105 kg :P

Masinuta e ... dementiala. Feelingul la condus imi place. E cuminte, dar nu se lasa. Toarce frumos pe drum, ascultatoare, superba. Navicon face toti banii. Am avut un soc doar cand a zbierat o tanti in boxe "Atentie!!!". Cred ca cel la 75cp e si mai si. O fi mare diferenta?

Si tot azi, am facut un test drive pe un Yaris 1.3 VVTi 99cp. Frumos la finisaje bord, dotari ok pe standard (Terra), insa pentru 99cp... cam puturos. Si l-am si fortat. Are stabilitate buna la drum, insa ma deranjeaza la condus stalpul stanga (parbriz), imi ia din vizibilitate.

Cam atat pentru azi, sufletul mi-a ramas la up! chiar daca e usor mai scump decat Yaris...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa spui ce vrei tu, consider ca unii din cei mai infumurati consultanti vanzari sunt la VW. cand intri in showroom te privesc cu o superioritate de numa, de parca te duci la ei sa cersesti o masina. Si ca argument principal la achizitia unui VW este, citez "pentru ca e VW si cu asta am spus tot. sa va spun ce probleme sunt la Opel, Ford, Renault? Pai dom'ne, eu nu iti dau o caruta, iti dau o masina." Si crede-ma nu am patit-o doar in Bucuresti, ci si in Timisoara, Cluj sau Craiova. Ori sa vinzi ceva spunand cat de proaste sunt masinile altora si cat de bune sunt ale tale mi se pare de-a dreptul josnic si nu voi cumpara de la tine niciodata. Ca doar VW nu o fi guru industriei auto. Una e sa explici calitatile si avantajele produsului tau si alta e sa arunci cu norori in altii. Asta face deosebirea dintre un vanzator bun, capabil, care isi face meseria cu placere si dintre un habarnist care se lauda la prieten ca lucreaza la VW.

Nici mie nu-mi place Renault, insa Twingo in general s-a dovedit a fi o masina buna. Iar in privinta montatilor fata, sa vezi sport extrem chestia asta la Beetle. De foarte multe ori mi se intampla sa ma aplec in fata sa vad mai bine ce am in stanga.

Felicitari pentru alegere! Te asteptam cu primele impresii, jurnal de bord si (mai ales) poze :)) Ne plac pozele :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa iei computer de bord si tempomat si ESP. Eventual varianta de 5 usi.

Daca tot suntem pe sectorul UP! hai sa vorbim si despre viitoare lansare a lui 1.0 TSI - 110 cai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt convins ca majoritatea consultantilor de vanzari, indiferent de brand, sunt plafonati. Cu cel de la Renault Sibiu a fost distractiv. Am asteptat 15 minute sa fim bagati in seama, timp in care ne-am facut de lucru pe langa Twingo. Consultantul era bagat intr-o Fluence si vorbea la telefon. Convorbire particulara. Cand a terminat de povestit (cu ma-sa sau amanta), a venit acru spre noi. Cei de la showroom VW Sibiu sunt faini de tot. Pe Sibiu, VW are cei mai tari consultanti. Pe locul 2 e Toyota. A zis consultantul VW la un moment dat 'nu voi vorbi despre celelalte marci, ci doar despre VW', i-am zis ca orice brand isi lauda masina, iar individul a deschis portiera si m-a bagat in up! :) Am tacut. Nu ma asteptam sa fie atat de ... altfel. M-a convins deplin la drive-test. O sa incerc sa gasesc varianta de 75 cai. Clar va fi cu maps+more, pachet confort, pachet asistenta sofer. Culoarea e mai putin importanta. Ideea e ca ma grabesc totusi si voi fi limitat la ce este pe stoc in tara. Insa, abia astept sa apara Crossover Up! :)) si asta ii va ramane sotiei.

Bineinteles, la 110 cp... va fi vijelioasa. Tot nu-mi pot scoate din minte puturoasa aia de Yaris la 99cp....

Sa vedem ce si cum. Saptamana asta va fi liniste cu 1 mai, avem timp sa luam o decizie finala in privinta modelului (move up 3 sau 5 usi), 75cp (sa fie pe stoc). Restul sunt stabilitate. optionalele vor fi cele de mai sus. Culoarea? Alb sau negru. Dar e prea putin importanta cand te sui la volan :)

Poate iau chiar una din cele de showroom/drive-test. Pentru 1000-1500 km la bord, economisesc chiar si 1000 euro.

Modificat de udarnus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puturoasa sau nu pe proprietari nu prea se plang de mai nimic. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, ma tenta Yaris. Alta clasa, aceeasi bani, dotari ok pe Terra. Dar, vizibilitate proasta la condus, stalpul ala din stanga, de parbriz, iti fura o gramada din "peisaj"... Senzatia la condus este ca nu ai control asupra ei de la prima intalnire... trebuie sa te obisnuiesti. Luneta spate mica, vizibilitate proasta in oglinda retrovizoare centrala. De acord, spatioasa. Dar, o iau pentru mine. Daca nu ma simt bine la volan, ce rost mai are? :D

Modificat de udarnus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

60 cai / 5000 - 95 Nm ( 3000 - 4300 )

75 cai / 6200 - 95 Nm ( 3000 - 4300 )

cu alte cuvinte, amandoua trag la fel in de puternic , te baga la fel in scaun in fiecare treapta. Doar ca, la o [cenzurat], cel de 60 Necesita schimbare mai devreme , la 5500, pe cand cel de 75 merge pana la 6500 de voie, astfel poti sa faci mai multe depasiri cu a treia, pe cand cu cel de 60 , trebuie sa bagi a 4a, ceea ce te trage inapoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!