Jump to content

Golf IV Variant EDITION 1.9 TDI AJM


Adrian Marius88

Postare recomandată

Adrian Marius88

"Sa mai stergem praful de pe acest topic" - un cliseu pe care nu l-am folosit pana acum  :mop:

Dupa ce am avut o tentativa sa vand masina, am revenit cu picioarele pe pamant si am realizat ca si un upgrade la un Golf V (asta imi doream, fiind mai nou) inseamna alte investitii, asa ca m-am hotarat sa pastrez Golful.

Astazi am reusit sa finalizez mai multe lucruri pe care mi le doream de ceva vreme:

- am schimbat din nou turbina, cea de pe masina intrand din ce in ce mai des in limp mode. Cu aceasta ocazie am constatat ca actuatorul nu era cel original, prezentand o improvizatie la sistemul de prindere, precum si la tija, care era largita si adaugata...amintiri de la "expertul" in turbine pe care l-am contactat telefonic sa imi arat "multumirea" fata de calitatea lucrarilor sale. Recomand baietii de la Cluj, fara sa le fac reclama gratuita. Cost : 800 lei turbina reconditionata, cu predarea "epavei" mele si 30 lei taxe de curier.

- au fost inlocuite discurile si placutele de frana, am optat pentru TRW de care sunt foarte multumit dupa primii 250 km

- a fost inlocuit kitul de protectie amortizoare spate

- scanare completa pentru erori, in urma careia am constatat ca nu am probleme la injectoare, cum ma temeam de ceva vreme, fapt confirmat si fizic, nu doar electronic (erori gasite zero)  :icon_thumleft:

 

Daca tot am inceput refresh-ul Golfului am comandat si un set de jante Montreal II care trebuie sa imi ajunga saptamana viitoare.

Atasez poze cu starea jantelor pe care am in plan sa le reconditionez inainte de montare.

Sunt deschis la sugestii de culoare dupa reconditionare, osciland intre culoarea originala si alta nuanta de gri, putin mai inchis.

 

Totodata, as dori cateva sfaturi in legatura cu stopurile de Variant. Momentan pe masina am stopuri clasice, cu semnalizarea de culoare galbena. Visez la cele de Pacific, dar sunt rare ca dintii de gaina.

Ma gandeam sa fac semnalizarea si zona luminii de marsarier de culoare neagra, ce ziceti? Astept si alte sugestii, eventual poze.

Alta varianta ar fi infolierea de culoare rosie, de asemenea astept pareri pro si contra.

post-22645-0-35440400-1405712666_thumb.j

post-22645-0-40439400-1405712680_thumb.j

post-22645-0-67318000-1405712690_thumb.j

post-22645-0-24097500-1405712702_thumb.j

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Ai grija la janta a doua sa nu fie stramba...pare destul de lovita...

Cat despre culoare...eu le am argintiu perlat...asa arata :)

post-14266-0-65607300-1406050168_thumb.j post-14266-0-91934000-1406050239_thumb.j

post-14266-0-55432400-1406050082_thumb.j

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
Adrian Marius88

Arata foarte bine aceasta nuanta pe jantele tale, combinata cu perla e perfecta! Good job!

 

Nu cunosc motivele pentru care jantele intarzie...nu am mai primit niciun semn de la vanzator, posibil are o placere sa fie etichetat ca tepar, dupa cum am vazut pe alte forumuri. Ma cam enerveaza toata situatia asta, am stabilit cu el sa ii ofer 650 lei pe jante fara anvelope in starea in care se observa in poze, iar el ma tot amana pe motiv ca are examene si ca nu a avut timp sa dea anvelopele jos...plus ca sunt ingrijorat de cantitatea de plumb care se vede pe janta din poza nr. 2, pana nu le vad nu stiu cat de grava e situatia...

 

Vreo sugestie pentru stopurile mele? Ma gandeam sa le inlocuiesc cu o pereche de pe o Bora Variant, acelea nu au semnalizarea asa pronuntata, e mai putin portocalie zona aceea.

 

Meanwhile, here's a pic of my cars  :D

post-22645-0-20107100-1406134037_thumb.j

Link către comentariu
Adrian Marius88

Nici pana azi nu am mai primit un semn de la vanzator, asa ca ideea cu jantele a cazut.

Caut in continuare stopuri si jante de Pacific, pe forum e un singur set de jante, peste bugetul meu alocat pentru ele, plus ca ma rupe transportul de la vanzator pana la mine.

 

Dupa toate schimbarile mecanice recente m-am indragostit din nou de Golf, va ramane mostenire de familie!  :lol:

Link către comentariu
  • 5 weeks later...
Adrian Marius88

Updates, updates...

Astazi masina a primit un player nou, tot SONY, cu mai multe setari decat precedentul, generatie mai noua, de care sunt foarte multumit. 

Am facut o mica iesire prin tara saptamana trecuta, cumuland 2000 km, pe drumuri de munte cu precadere, fiind foarte multumit de modul in care se comporta masina dupa toate schimburile recente.

Pozele nu au o calitate foarte buna fiind facute cu telefonul.

post-22645-0-40417400-1409424321_thumb.j

post-22645-0-83374400-1409424396_thumb.j

post-22645-0-84291300-1409424437_thumb.j

post-22645-0-09593900-1409424465_thumb.j

post-22645-0-57664200-1409424496_thumb.j

Link către comentariu
  • 5 months later...
Adrian Marius88

Săptămâna trecută Golful a primit un soft care l-a adus în jurul a 165 cai putere. Din nou, nu se compară cu ce am avut până la acel moment, pe această cale ţin să îi mulţumesc celui care a pus totul în practică! Maşina trage mai de jos şi mai tare în ture, cu toate că softul e făcut la boost de 1.2 bari, optând pentru o presiune cât mai apropiată de cea iniţială. La plecări violente de pe loc învârte roţile în treptele 1 şi 2 şi puţin în treapta 3, uneori mai patinează ambreiajul, cu toate că este relativ nou şi destul de menajat până acum...deci în viitor mă gândesc la un ambreiaj cu kevlar.

Totodată, Golful necesită un upgrade la frâne, respectiv discuri şi etrieri mai mari, poate este doar un fix de-al meu, dar am impresia că maşina opreşte mai greu după resoftare, acum ajungând mult mai repede de la 0 la 100 km/h.

Voi reveni cu impresii, până atunci două poze din timpul operaţiei :D  

post-22645-0-59727600-1423995462_thumb.j

post-22645-0-47377200-1423995471_thumb.j

Link către comentariu

Cu tot repectu si nu vreau sa intru in polemici dar nu ai cum sa ai 160-165 cp cu boost de doar 1.2 si nu uita ca tu ai VNT15

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu
Adrian Marius88

Sincer, şi eu sunt conştient că aproape 50 CP nu îi poţi obţine dintr-un simplu soft, fără alte modificări. Când am întrebat persoana care mi-a făcut softul mi-a dat o valoare estimativă...nu i-am făcut dyno test să văd câţi cai are, mai ales că nu vorbim de un motor nou, având 300.000 km.

În configuraţia actuală cu intercooler, traseu admisie şi turbină stock cred că undeva la 130 CP livrează softul în condiţiile în care ajung cu treapta a 2-a la 80 km/h lejer, iar cu a 3-a la 130 km/h.

În măsura în care voi găsi motivaţia necesară să investesc mai mult în maşina planurile ar fi următoarele:

-turbină de 3.0 TDI

-traseu admisie custom

-filtru de aer sport

-intercooler frontal

-bară faţă de R 32

 

 

Link către comentariu

130 cp Da, dar 160-165 sigur nu are...

 

Succes daca vei pune in practica planurile de mai sus, dar nu uita si de injectoare de 131-150 cp, cu astea de pe masina mai mult de 180 cp nu urci si alt ambreiaj :)

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu
Adrian Marius88

Softul actual este făcut la 1.2 bari, am optat pentru o versiune cât de cât safe, cu toate astea maşina trage foarte bine comparativ cu vechiul soft.

 

Recent am primit o ofertă de 2800 euro dacă sunt interesat să vând maşina...destul de puţin spun eu, în condiţiile în care ambreiajul şi volantul (kitul complet), turbina nouă şi softul adunate trec de 800 euro...

 

În condiţiile în care preţul de vânzare tot scade sunt hotărât să investesc treptat în diferite upgrade-uri şi să păstrez Golful...cred că o investiţie mai mică ar fi o turbină VNT 17 şi injectoare de ASZ/ARL, FMIC şi tubulatura aferentă...sunt deschis la sugestii!

Link către comentariu

 o turbină VNT 17 şi injectoare de ASZ/ARL, FMIC şi tubulatura aferentă

 

Cu astea ajungi pe la 180-200 cai cu un soft bine facut. Piesele astea sunt usor de gasit, nu e mare chestie, problema principala e ambreiajul.

Link către comentariu

Depinde unde vrei sa ajungi cu puterea.

 

1. Pentru 200+ cp ai nevoie de:

 

- turbo de ARL 150 cp

- injectoare de 131-150 ASZ/ARL

- MAP 4 bar ( e mai bine asta fata de cel de 3 bar )

- volant masa simpla si ambreiaj intarit ( varianta asta e mai ieftina ) dar tu vezi ca ai 6 trepte si o sa fie cam zgomotoasa volant, nu prea se impaca bine cu, cutia asta de 6 trepte...

- evacuare

- galerie de admisie ASZ/ARL

- FMIC

- alt soft

Recomand si alte frane 312 mm ca o sa ai nevoie !

 

 

2. Pentru 160-175 cp

 

- turbo de ASZ 131 cp

- MAP 3 bar

- alt soft

- disc de ambreiaj intarit asta in caz ca iti place sa ii dai "bataita" :))

 

Recomand si alte frane 312 mm ca o sa ai nevoie !

 

NU ai nevoie de alte injectoare, ale tale merg maxim 175 cp

NU ai nevoie de alt ambreiaj daca NU abuzezi, la fel si cu intercooleru stock...face fata si cel de pe masina dar la peste 35 grade si cu "bataita" o sa se cam "inmoaie" masina :) daca nu FMIC si aia e :)

 

 

Eu am mers pe varianta 2 ( stock 101 cp AXR ) si am obtinut 160 cp si 350 NM la 1.46 boost...ambreiaju este stock si face fata dar volant cam bate, nu tare dar bate...o mai las putin si am sa trec la tot chitu de la Valeo cu volant masa simpla.

 

Iti recomand tot varianta 2 ca este suficient atat ca performante cat si pt buzunar :D

 

Ai grija cine iti face softu !!!

 

Succes !

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu
Adrian Marius88

Laur, cam la varianta nr. 2 mă gândesc, dintre cele enumerate de tine.

Ştiu că injectoarele astea ţin până la 180 CP lejer cu un soft bun şi internele de PD sunt rezistente, deci mă gândesc să achiziţionez o turbină VNT 17, senzor MAP 3 bar, discul de ambreiaj cu Kevlar (la Cluj costă 200 lei) şi un FMIC (aproximativ 100 euro).

 

Totodată, săptămâna asta modific puţin evacuarea, intenţionez să tai catalizatorul şi să pun în loc ţeavă, restul va rămâne la fel ca până acum, eventual tips-uri cromate la capăt.

 

Softul este făcut la Cluj, nu pot pune link de pe facebook, eventual trimit PM celor interesaţi. Ideea e că mulţi şi-au făcut soft la tipul respectiv şi nu au avut probleme...

 

 

Link către comentariu

Mie mi s-a spus ca injectoarele duc maxim 175 cp ( sunt aceleasi ) acum fiecare tuner are tehnica lui :)

 

La cei de la cluj a facut un prieten la un passat, volant cu masa simpla si disc cu Kevlar si este multumit de rezult.

 

FMIC 100 e ? Poate doar Intercooleru atat, ca traseu este si mai scump...

 

Catalizatoru am sa il scot si eu cat de curand.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...
Adrian Marius88

A mai achizitionat cineva bara fata R32 aftermarket?

Am dubii in legatura cu calitatea acesteia, grilele parca sunt din alt film si totodata am impresia ca e prea ridicata fata de sol in partea din fata, nici cu cupra lip nu prea arata ok...

 

Link către comentariu
  • 2 months later...
Adrian Marius88

FMIC is on the way  :icon_bounce:

 

Meanwhile, cat off

post-22645-0-70493700-1431175534_thumb.j

post-22645-0-69995000-1431175543_thumb.j

post-22645-0-66554900-1431175552_thumb.j

Link către comentariu
  • 2 months later...
Adrian Marius88

Zilele acestea am acordat putina atentie interiorului, sens in care a fost montat volanul in trei spite pe care mi-l doream de mult si cotiera OEM in stare foarte buna, prevazuta cu suport de pahare in partea din spate.

Am achizitionat un set de jante Montreal I, renuntand la jantele pe 17 inch pe care le aveam in plan datorita drumurilor deplorabile...si eu iubesc drumurile din Romania  :tuktuk:

De asemenea, portbagajul a primit capacul pentru roata de rezerva cu spatii de depozitare, iar acum suprafata de incarcare este la nivel cu marginea portbagajului. 

Fotografiile au fost facute exact dupa montare, scuzati calitatea si mizeria.

FMIC-ul inca asteapta idei in ceea ce priveste modificarea partii frontale sau inlocuirea barii cu una de R32...sunt dispus la sugestii.


Din pacate jantele Montreal I sunt fara capacele centrale, asadar cumpar capace! Astept oferte de la forumisti, poate cineva are intamplator...

post-22645-0-50428400-1438372944_thumb.j

post-22645-0-04890200-1438372956_thumb.j

post-22645-0-78555000-1438372966_thumb.j

post-22645-0-64541000-1438373567_thumb.j

post-22645-0-79452700-1438373618_thumb.j

Modificat de Adrian Marius88
Link către comentariu
  • 1 month later...

Am reglabilă momentan, nu este foarte joasă datorită drumurilor deplorabile, însă se poate lăsa mult mai jos.

Modificat de Adrian Marius88
Link către comentariu
  • 1 month later...
Adrian Marius88

New stuff    :D

- Strut bar Wiechers Sport

- V5 front lip

Ready for winter!

post-22645-0-18790700-1445625585_thumb.j

post-22645-0-48980500-1445625599_thumb.j

post-22645-0-64168400-1445625637_thumb.j

post-22645-0-77651800-1445625652_thumb.j

post-22645-0-18718600-1445625667_thumb.j

Link către comentariu

ce bine arata cu fusta de V5 dar la cat e de joasa trebuie sa ai grija mare de ea.... imi poti spune de unde si cu cat ai luat-o pe pm?... bafta :icon_confused:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!