Jump to content

Audi A4 B6 Quattro 2003


Catalin_1987

Postare recomandată

Baita!!!

Ieri mi-am facut timp sa duc masina la spalat si sa pun noile presuri la interior.Presurile au ajuns putin mai tarziu decat cele ale lui Rotitza, insa asteptarea a meritat.Avand interiorul gri cu negru, eu cred ca se potrivesc de minune aceste presuri..

post-105404-0-86594500-1333542944_thumb.

post-105404-0-79581300-1333543241_thumb.

Modificat de Catalin_1987
Link către comentariu
  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Catalin_1987

    33

  • tytel

    4

  • nicusor_pintilie

    3

  • lucian_90tud

    2

Esti genial :icon_thumleft: nu am cuvinte de lauda pt. ce ai facut la masina, arata intr-un mare fel, atat la interior cat si la exterior, sa ai noroc la ea si te asteptam cu noi modificari.

Spune-mi te rog ce inseamna Pdc-ul si cum e treaba cu ceasul ala atomic?

Link către comentariu

Multumesc pentru aprecieri!

PDC= park distance control.Senzori de parcare.

Ceasul atomic regleaza automat ora (si data) in functie de fusul orar al tarii in care te aflii.Este reprezentat de o antena montata pe armatura barii spate, conectata la ceasurile de bord.Pot seta manual doar ora acum.

Circoloco masina asta mi-a placut foarte mult si am incercat sa o imbunatatesc pe cat posibil.Tinand cont ca o stiu de la 0 Km am considerat ca este o baza buna pentru un proiect reusit.Tot ce am modificat a fost pentru placerea mea, nu pentru ochii lumii, insa ma bucur ca atrage priviri.

Pentru viitor am mai multe proiecte, insa momentan sunt la stadiul de cercetare,pentru a stabili care este cea mai buna varianta.Probabil nu voi ajunge niciodata sa spun ca este gata si asa ramane, insa asta este farmecul.

post-105404-0-34273000-1333579362_thumb.

post-105404-0-68584100-1333579371_thumb.

post-105404-0-78757200-1333579386_thumb.

Modificat de Catalin_1987
Link către comentariu
  • 2 months later...

Nu ne mai surprinzi cu nimic? Sunt sigur ca ai mai mesterit ceva pe la ea :)

Link către comentariu

Foarte frumoasa masina si dotarile pe care le-ai adaugat merita toti banii. Se vede ca ai pus foarte multa pasiune in munca pe care ai facut-o la masina. Am de gand sa pun mana pe un A4 2002-2003 si bineinteles ca au sa urmeze ceva dotari, sper sa pot apela la tine cu sfaturi sau poate executi si lucrari contra cost.

Bafta la upgrade-uri si tine-o tot asa!

Link către comentariu

Intre timp m-am ocupat de sistemul de franare.Am montat discuri Ate fata-spate impreuna cu placute Trw.De ce Ate?Pentru ca sunt echipare de fabrica,am avut si inainte si sunt ok 50k km.Cele Oem costa dublu si tin 100k km.

Au urmat alte tipuri identice cu anterioarele.Le-am schimbat pe garantie,pentru ca s-au patat pe parcursul iernii trecute.

Saptamana trecuta am dat comanda de un set de arcuri Eibach.Voi merge in combinatie cu amortizoare sport de fabrica+bratele fata de S4 si bara de torsiune spate de Rs4.Sper ca saptamana asta sa ajunga arcurile,bratele si amortizoarele.

Pe scurt am mai investit 1500 euro in masina din 3 click-uri.

Sent from my Galaxy S2

post-105404-1340662551706_thumb.jpg

post-105404-134066257008_thumb.jpg

post-105404-13406626139279_thumb.jpg

post-105404-13406626239162_thumb.jpg

Link către comentariu

frumoasa masinuta si foarte iubita :)....cam asa se duc bani, click, click...asa e si la mine :), e bine ca nu ii mai numeri, altfel poate ar durea mai tare, cu click-ul e mai usor, nici nu simti cand te-au parasit... :lol:

Link către comentariu

Multumesc pentru aprecieri mik!Si tu ai o masina de vis!

Sper sa fie printre ultimele interventii la capitolul articulatii!

Sent from my Galaxy S2

Link către comentariu

Topicul si masina sunt underrated rau de tot... trebuia sa ai macar vreo 15-20 de pagini pana acum. :lol:

Frumoasa masina, modificari de calitate si un proprietar pasionat. Bafta in continuare cu ea! :Driver:

Link către comentariu

Multumesc!

Masina o am de peste 3 ani si de 2 ani jumate tot mesteresc pe la ea.Cum topicul l-am deschis in martie anul acesta, informatia a fost destul de multa.Am prezentat toate modificarile cam in ordinea in care s-au facut ele.

Tinand cont ca mai am destule proiecte in cap, pe care le voi prezenta, se vor strange paginile.

Link către comentariu

Frumos, dar parca mergeau alte discuri, parere personala :)

Link către comentariu

Din ce punct de vedere,producator sau dimensiuni?

La dimensiuni puteam lucra spre 312 respectiv 255 spate,avand nevoie doar de suporti etrier.cum suportii noi au un pret considerabil, iar discurile fata sun 2x, pentru moment am mers pe varianta stock.

Masina este stock la motor si cel mai probabil asa va ramane.Imbunatatirile pe care le voi face vor afecta si sistemul de franare.

Sent from my Galaxy S2

post-105404-13408307624083_thumb.jpg

Link către comentariu

Doar din punct de vedere al designului, ceva striatii, gauri :D stiu, sunt mult mai scumpe, dar ai o masina pe masura si ar fi dat foarte bine pe ea, pe langa un aspect mai placut erau si mai performante, dar cum la tine masina e stok,probabil nu ar fi meritat.

Modificat de tytel
Link către comentariu

Am luat in calcul un upgrade al sistemului de franare, insa din punct de vedere al dimensiunilor.Gaurile sau striatiile nu fac mare lucru in opinia mea.Orice upgrade calculat de mine ma ducea la minim 2X stock.

Anul asta am schimbat distributia cu tot ce inseamna accesorii, franele si ma pregatesc sa schimb toata articulatia.Sumele nu sunt mici si calculele au fost facute destul de riguros.Daca pica ceva mai bun la capitolul frane nu voi ezita, pana atunci am frane Ok.

Sent from my Galaxy S2

Link către comentariu

Striatiile fac mare lucru, pentru ca ele indeparteaza praful de placuta si in felul asta frana nu se "inmoaie" la franari repetate.

Dar pentru o putere stoc, un set de placute mai bune sunt de ajuns. Parere mea

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Au mai ajuns o parte din piesele pentru upgrade-ul la suspensie sport.In poza avem amortizoare Sachs compatibile cu cele S-line pentru B6 1.9Avf Quattro, flanse Lemforder, kit praf Lemforder pentru auto cu suspensie sport, bucse bara stabilizatoare fata.Urmeaza set brate Lemforder S4 si apoi putem urca arcurile Eibach pe masina, impreuna cu brate,amortizoare,caseta de directie si probabil alte bari stabilizatoare.

Am mers pe Lemforder pentru tot ce inseamna articulatii si cauciuc pentru ca am incredere in acest producator.

post-105404-13425554874505_thumb.jpg

Link către comentariu

Ca si cod intre bratele de A4 si cele de S4 difera bucsele, insa din informatiile de pe net am gasit mai multe discutii de genul asta :

Only difference between the S4 and other B6 suspensions is the bushings and the tie rod ends which are made of harder materials to stiffen suspension and handle weight differences.... but the control arms themselves are interchangeable.

Nu au ajuns inca bratele, insa vor ajunge intr-o saptamana si voi face diferenta exacta intre ele.Tot in ce am citit pe net, bucsele sunt pline la S4.

Din Etka am comparat articulatia de S4 cu cea de A4 si se potrivesc(aceleasi fuzete).

Desi ma asteptam sa fie mult mai scumpe ca cele de A4, diferentele nu sunt mari, iar bratul pe care sta amortizorul este chiar mai ieftin la S4.

Link către comentariu
hangyouridols

Aha,am inteles,interesanta chestie;nu ai mai schimbat ceva brate acum ceva timp in urma?,parca asa imi amintesc.

Link către comentariu

Ba da, cele superioare pe dreapta acum 60k km si cele superioare stanga acum 30 k km.Cum acum cele inferioare au inceput sa cada(bucsele sunt duse), voi schimba toate bratele, cu bielete si tot ce tine de articulatia fata.Lucrul asta trebuia sa il fac din prima, cand a cedat primul brat, insa am zis ca merge asa.Acum m-am saturat sa ajung in fiecare an in service pentru cate un brat.Cu toate bratele noi, amortizoare, flanse...etc probabil nu voi mai apuca sa schimb nimic la articulatii cat mai pastrez masina.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Intr-un final am reusit sa strang toate piesele pentru upgrade-ul la suspensie sport+alte accesorii dupa 4 comenzi returnate ai un milion de nervi.

Totul a pornit de la arcurile Eibach si daca tot le-am cumparat am zis sa fac treaba treaba.In poza avem urmatoarele : arcuri,amortizoare Sachs pentru suspensie sport 1.9tdi Avf Quattro, toate bratele Lemforder pentru S4,bielete antiruliu Lemforder,bucse bara stabilizatoare fata Lemforder, flanse fata-spate Lemforder si protectii amortizor pentru suspensie sport Lemforder.

De ce Lemforder si nu Oem....am ales cel mai bun producator astfel incat sa ma incadrez in bugetul meu.

De ce sachs si nu altii...asta am pe masina+ este singurul producator la care am gasit amortizoarele cu codul care imi trebuia mie.

Nu stiu exact diferentele intre amortizoarele sport si cele normale, insa le voi compara si nici intre bratele de S si cele normale.

Miercuri urc masina pe elevator pentru a monta piesele din poza+alta caseta de directie.Cu putin noroc joi dimineata sper sa termin:).Toate piesele le-am comandat dupa serie de A4 cu suspensie sport Oem si serie de S4, deci trebuie sa se potriveasca 100%.

Sent from my Galaxy S2

post-105404-1344197357424_thumb.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Masina este gata de cateva zile cu toate piesele montate.Intre timp am condimentat si motorul cu un ulei proaspat, sa o pot alerga putin pe curbe.

M-am dat cativa km cu masina si sincer regret ca nu am facut upgrade-ul asta mai devreme...face cat 10 rns-e.

Pe viitor urmeaza bara stabilizatoare spate de Rs4 si un turbo service.

Sent from my Galaxy S2

post-105404-13453559128956_thumb.jpg

post-105404-13453559323939_thumb.jpg

post-105404-1345355942088_thumb.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

Iar am uitat de topicul asta:).

Intre timp am definitivat articulatia fata cu piesele prezentate mai sus si altele ce urmeaza sa fie montate zilele astea pe masina:

Bielete directie Lemforder S4

Capete de bara Lemforder S4

Burduf caseta Lemforder

Am plimbat tractorasul 4X4 prin Grecia si tot concediul a fost cu zambetul pe buze.~2000km de distractie cu ceva curbe si serpentine.

Cu noua suspensie masina se comporta exemplar, iar curbele au alta definitie acum.Am invatat sa o conduc pe drum, pentru ca am terminat de montat piesele joi,vineri geometrie si duminica noaptea am pornit la drum.

Tinuta de drum este super acum,directia mult mai precisa, iar confortul.....ok pe drumuri bune:)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

post-105404-1350247392627_thumb.jpg

post-105404-13502474217783_thumb.jpg

post-105404-13502474410504_thumb.jpg

post-105404-13502474525237_thumb.jpg

post-105404-13502474673026_thumb.jpg

post-105404-13502474771008_thumb.jpg

post-105404-13502474887391_thumb.jpg

post-105404-13502474980648_thumb.jpg

post-105404-13502475070762_thumb.jpg

post-105404-13502475279251_thumb.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!