Jump to content

Audi A4 B6 Quattro 2003


Catalin_1987

Postare recomandată

Salutare tuturor,

Masina pe care o conduc de aproape 3 ani este un Audi A4 B6 Quattro din 2003.Este echipata

cu motorul Avf 1.9 TDI 131 Cp si a venit cu urmatoarele dotari din fabrica :

Interior sport : scaune sport cu reglaj lombar electric si incalzite, voan in 3 spite imbracat in piele, schimbator sport imbracat in piele si manson frana de mana imbracat in piele.

Xenon Oem.

Senzor de lumina impreuna cu CH\LH si oglinda interioara electrocrom.

Jantele aliaj 16" vara-iarna.

Audi Concert si 10 boxe.

Geamuri electrice fata-spate.

Oglinzi reglabile si incalzite.

Masina avea dotari de baza si a fost accesorizata dupa nevoile primului proprietar.Cea mai importanta dotare in opinia mea este sistemul de tractiune integrala

post-105404-0-52175300-1332269525_thumb.

post-105404-0-50023200-1332269552_thumb.

post-105404-0-42464800-1332269593_thumb.

post-105404-0-81184700-1332270099_thumb.

post-105404-0-21185100-1332270119_thumb.

Modificat de Catalin_1987
Link către comentariu
  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Catalin_1987

    33

  • tytel

    4

  • nicusor_pintilie

    3

  • hangyouridols

    2

Frumoasa masina. In fiecare masina Audi se poate vedea eleganta pe care o poarta ! Quattro + 131 cp + 6vit = :icon_bounce: :icon_redface:

Sa te bucuri cum trebuie de ea in continuare si multi km fara probleme ! :Driver:

Link către comentariu

Super masina. Dupa parerea mea, e cel mai bun model de A4. Iar in combinatie cu quattro e perfecta.

Cat mai multi km cu ea fara probleme!

E o masina destul de rara.

Link către comentariu

De cand este la mine masina a trecut prin mai multe modificari, unele vizeaza aspectul, insa cele mai importante confortul.Tot ce s-a modificat la masina a fost facut de mine, de la montat-demontat pana la instalatii electrice.

Primul Upgrade a fost montarea CC-ului, decizie luata dupa primul drum pe autostrada.Am fost nevoit sa schimb calculatorul de volan cu unul care suporta CC si masca de sub volan.

Urmatorul pas a fost BC-ul si a necesitat schimbarea manetei de stergatoare , montarea unui senzor pentru nivelul lichidului de spalat parbrizul si un cablaj.

La interior am montat un set de huse concepute special pentru Audi cu piele la exterior si alcantara perforata la interior.Calitatea huselor este una foarte buna, arata la fel ca la inceput si in ziua de azi.Montajul a fost destul de complicat pentru o potrivire cat mai buna.In proportie de 90% sunt multumit de aspectul huselor pe scaune.

Urmatorul pas a fost exteriorul.Am schimbat fusta de la bara fata si spate.Pentru bara fata am ales fusta stock, cea veche era atinsa intr-o bordura.Pentru bara spate am ales o fusta de 1.8T cu decupaj pentru evacuare, fiind avantajat de evacuarea dubla venita odata cu sistemul Quattro.Primul model de tipsuri avea diametrul de 10Cm si mi-a placut pentru ca acoperea mare parte din decupajul fustei, insa odata afumate aratau ca 2 cosuri de soba.Le-am schimbat dupa cateva zile cu unele asemanatoare cu cele Oem, avand buza si diametru de 7 Cm.Aspectul era unul apropiat cu cel de fabrica al unui 1.8T, insa nu m-a multumit foarte mult timp

post-105404-0-89954800-1332271387_thumb.

post-105404-0-55591000-1332271863_thumb.

post-105404-0-62395300-1332272250_thumb.

post-105404-0-26122900-1332272362_thumb.

Link către comentariu

Urmatorul Upgrade a fost cel al farurilor Bi-xenon ce echipeaza S4, dar si A4.Am ales sa schimb farurile pentru functionalitatea lor(faza lunga halogen+xenon, faza scurta putin imbunatatita de optica mai buna a farului).Prima problema am intampinat-o la farul din dreapta, unde cablajul nu mai ajungea.Solutia a fost sa construiesc un cablaj cu mufe mama-tata Oem, evitand astfel solutiile romanesti.

Pe langa o lumina mai buna farurile Bi-xenon au interiorul gri spre deosebire de interiorul oglinda al farurilor stock si o lupa mai mare.

Problema cu aburitul nu m-a ferit nici pe mine si la prima ploaie erau pline de condens.Le-am uscat si am schimbat o-ringurile de la tijele de reglaj.

Pe langa faruri am schimbat si ornamentele de prag cu unele de B7 si le-am vopsit in culoarea caroseriei.

post-105404-0-72622800-1332273128_thumb.

post-105404-0-59772700-1332273608_thumb.

post-105404-0-41814300-1332273830_thumb.

post-105404-0-94661400-1332273843_thumb.

Link către comentariu

Urmatorul upgrade a vizat interiorul si a constat in completarea pahetului de lumini prin adaugarea ledurilor in manere, leduri rosii in plafoniera fata si spate lumini la picioare, lumini albe sub toate usile.Am ales sa montez leduri de 5 mm in manerele usilor, pentru ca nu stiam de varianta Oem.Pentru restul luminilor am folosit lampi Oem, suporti de lampi Oem pentru scaunele din spate, cablaje facute de mine la nivel de fabrica(mufe, pini Oem, matisaj Oem...etc).

Pentru un aspect mai placut am decis sa schimb tot ce inseamna iluminare la interior cu leduri.Am comparat ledurile care se gasesc pe piata si am decis sa imi cumpar Smd-uri albe si sa confectionez singur becurile.Ledurile folosite de mine sunt printre cele mai albe Smd-uri de pe piata, iar becurile au fost facute dupa forma plafonierelor si a lampilor, astfel incat sa am lumina suficienta in masina.Diferenta dintre ledurile din masina mea, becurile normale si becurile cu leduri de pe piata se vede in poze.

Pe partea tehnica am montat discuri Ate si placute Ate, impreuna cu 4 brate superioare noi Lemforder, ulei Mobil 1 5W30 si filtre Mahle la fiecare 10 mii km.Am schimbat becurile de xenon Osram cu unele Philips 4300 K noi si balasturi Oem Valeo noi.

Am montat pe geamurile spate folie 3M cu opaciate 75% si pe geamurile fata folia "legala"

post-105404-0-54495100-1332274904_thumb.

post-105404-0-45625100-1332274914_thumb.

post-105404-0-81013000-1332274920_thumb.

post-105404-0-93028900-1332275229_thumb.

post-105404-0-34890800-1332275236_thumb.

post-105404-0-64321100-1332275244_thumb.

post-105404-0-36085600-1332275269_thumb.

post-105404-0-64588600-1332275295_thumb.

post-105404-0-02734400-1332275689_thumb.

Link către comentariu

Frumoasa masina! Toate aceste mici detalii dau, in ansamblu, un aer special masinii. Sa te bucuri de ea cat mai mult de acum incolo!

Link către comentariu

Multumesc pentru aprecieri!

Modificarile nu s-au oprit aici si probabil nici nu se vor opri prea curand!

Urmatorul upgrade a fost cel al oglinzilor laterale electrocrom.Cum masina avea oglina interioara electrocrom upgrade-ul parea usor.Am cumparat sticlele si am construit instalatia electrica din stalpul A sofer pana in fiecare carcasa de oglinda.Am fost nevoit sa dezechipez aproape integral usile fata si o parte din interior.Initial am cumparat oglinzile modelul vechi, cu rama in jurul sticlei, insa mi-a fost furata cea din dreapta.Am cumparat un alt set, modelul nou fara rama si le-am inscriptionat(si primele erau inscriptionate).Upgrade-ul este de vis la drum lung, dar si in oras.

post-105404-0-67751900-1332361630_thumb.

post-105404-0-94934600-1332361721_thumb.

post-105404-0-21760500-1332361999_thumb.

Modificat de Catalin_1987
Link către comentariu

A urmat volanul, pe care initial l-am inlocuit cu unul identic, dar in stare foarte buna si apoi cu unul multifunctional.Am ales tot un volan sport, in 3 spite de pe modelele de generatie noua(A4 B8, A5...etc) imbracat cu piele perforata si piele normala si comenzi cu rama argintie.Avand concertul pe masina imi functionau doar rotitele, respectiv functiile de volum+\- si schimbarea posturilor radio.

Cum nu eram multumit cu un volan pe jumatate functional am cumparat un modul de Bluetooth Oem Hight impreuna cu toate cele necesare : cutie, microfon, cablaj Oem.Am muncit o zi pentru montare lui, insa isi merita banii 100%.

Cum deja imi statea gandul la un RNS-E, am facut cablajul de microfon cu trecere prin instalatia audio pentru a beneficia de full Sds.

post-105404-0-24269800-1332362809_thumb.

post-105404-0-55100400-1332363496_thumb.

post-105404-0-77839900-1332363505_thumb.

post-105404-0-67106200-1332363519_thumb.

post-105404-0-12757900-1332363534_thumb.

post-105404-0-30386500-1332363545_thumb.

Link către comentariu

In final am cumparat o unitate Rns-E modelul cu "T" in coada, rama 2 Din, scrumiera 2 DIn.Consola si unitatea de clima au fost modificate la 2 Din cu mare atentie.

Instalatia electrica a masinii a fost transformata direct la mufa de tip "Quadlock", singurul adaptor a fost cel pentru antena radio.Am ales sa modific instalatia in loc sa folosesc un adaptor din mai multe motive : oricum playerele 2 Din de generatie noua folosesc tipul asta de mufa si daca dau navi jos tot imi era necesara, spatiu putin in spatele unitatii, nu imi plac improvizatiile chinezesti cand pot sa fac o treaba Oem.

Daca tot am demontat jumatate de masina am schimbat si suportul de carti de vizita si cel de pahare cu unele iluminate, adaugand astfel inca 2 elemente din pachetul de lumini.

Am ales navi Oem desi la Audi sunt mult mai inapoiate decat cele de VW pentru potrivirea perfecta cu volanul, modulul de BT, Sds si bord, plus un sunet mult imbunatatit.

post-105404-0-73383600-1332365014_thumb.

post-105404-0-65685600-1332365027_thumb.

post-105404-0-75520300-1332365052_thumb.

post-105404-0-44293000-1332365064_thumb.

post-105404-0-21996000-1332365076_thumb.

post-105404-0-90454500-1332365144_thumb.

post-105404-0-59282900-1332365154_thumb.

Link către comentariu

Un alt upgrade important pentru mine a fost montarea Pdc-ului Oem pentru bara spate.Am cumarat o unitate de B7 impreuna cu senzori, cablaje si buzzer.

DIstractia a venit cand m-am apucat sa il montez si am constatat ca trebuie sa demontez bancheta, scaun sofer, stalp central stanga, stalp A superior stanga, stalp C superior stanga, ornament prag fata-spate, stalp C superior dreapta, polita spate si altele.Foarte multe elemente le-am demontat pentru a monta amaratul de buzzer in locul unde vine montat din fabrica, tragand cablajul prin masina si nu prin portbagaj.

Cum bara masinii nu era pregatita pentru PDC am schimbat-o cu una de S4 cu gauri si ornament negru mat.

Panarama a venit dupa ce am montat bara si am constatat ca tipsurile mele erau acum 1 cm sub bara.Am rezolvat problema inlocuid tipsurile cu unele de 10Cm in diametru.

post-105404-0-51105800-1332365910_thumb.

post-105404-0-83461100-1332365919_thumb.

post-105404-0-20086600-1332366363_thumb.

post-105404-0-89201300-1332366379_thumb.

post-105404-0-78421100-1332366399_thumb.

post-105404-0-95675700-1332366412_thumb.

post-105404-0-94610700-1332366430_thumb.

post-105404-0-13606500-1332366451_thumb.

post-105404-0-38110300-1332366462_thumb.

Link către comentariu

Man,ai o masina pe cinste,cu modificari pe cinste...imi place ca tot ce faci este oem,calitate la nivel maxim.

Brgds

Link către comentariu

Felicitari pentru masina :icon_thumleft:

Imi place ca tot ce faci e cu piese OEM si nu improvizatii.

In antepenultima poza, cea din parcare, apare cumva masina colegului rotitza :question:

Link către comentariu

Felicitari pt tot efortul depus! Masina arata foarte bine si are modificari la care nu multi s-ar aventura sa le puna,mai ales OEM..Bafta in continuare!

Link către comentariu

Foarte frumoase modificarile :D . Un mare + pentru ca sunt OEM .

@P o p i c a: Da, e masina colegului rotitza.

Link către comentariu

Hehe, am stiut eu ca imi pare cunoscuta. Lipsa cromului de pe chedere a demascat-o.

Link către comentariu

Da, masina din poza este cea a lui Rotitza, inainte de a primi bara de S4.Dupa ce am montat bara pe masina mea, Rotitza n-a mai dormit 3 saptamani pana i-a venit si lui bara.Rotitza m-a ajutat la multe proiecte si am impartit de multe ori idei.Masina lui a venit din fabrica cu mult mai multe dotari decat a mea si a fost o sursa buna de inspiratie.Oglinzile, modulul de Bt, Pdc-ul si chiar si volanul au fost dotari pe care el le-a avut si am vazut cat sunt de utile.

Sunt mai multi baieti de pe forum care mi-au vazut masina live, fie prin trafic,fie cand si-au lasat masinile pe mana mea la garaj.

Tot ce s-a pus pe masina mea este Oem, a fost motat cu mana mea si cu ajutorul prietenilor.Partea de electrica-electronica mi-a placut foarte mult la masinile din grupul Vag si tot ce am facut la mine am incercat sa fie 99% la nivel de fabrica.Asta de multe ori a implicat demontarea completa a interiorului pentru a trage firele prin traseele de fabrica, in detrimentul romanismelor(ascunse prin praguri...etc).Nu spun ca nu se poate altfel, sunt multe masini cu fire trase prin praguri, care functioneaza, insa atata timp cat am totate resursele(fire, mufe, pini, matisaj, cleme...etc) pentru a face o treaba la nivel de fabrica, prefer sa o fac asa.

Atasez cateva poze de la garaj.Avem Audi!

post-105404-0-16428500-1332413518_thumb.

post-105404-0-47954400-1332413525_thumb.

post-105404-0-80922200-1332413537_thumb.

post-105404-0-05369900-1332413710_thumb.

post-105404-0-90115500-1332413787_thumb.

Link către comentariu

Salutare si ma bucur ca ti-ai facut timp pentru o prezsentare aici!

Da' multe ai mai facut la masina.... doar cand le pui pe lista iti dai seama cat de "dus cu capul" poti sa fii! :D

Oricum, ce este mai important decat o multumire sufleteasca a lucrului in care te implici si pe care cu siguranta il savurezi in fiecare moment al folosirii lui!

Propun un nou user name pentru tine: OEM MAN :P

Link către comentariu

Multumesc Mihai!La concluzia asta ma ajuns si eu dupa ce am pus in revista modificarile facute.Cum toate au decurs pe parcursul a 3 ani, m-am obisnuit cu ele si nu mai stiam cate am facut.

Cum lista nu este completa mai adaugam :

Praguri si fusta fata vopsite in culoarea caroseriei odata cu montarea barii pe spate.

Cupra lip.

Alte faruri Bi-xenon noi.Cele vechi se aburisera pe interior de cateva ori, suficient cat sa ramana patate.Am incercat sa le curat fara succes.Instalatia de xenon fiind schimbata complet(becuri+balasturi Oem) in urma cu ~1 an am fost incantat de lumina data de noile faruri.

Mihai user name-ul ala nu imi este potrivit neaparat mie.Sunt multi baieti priceputi la masinile din grupul Vag.Satisfactia mea cea mai mare este ca mi-am facut toate de capul meu si prin urmare stiu ce am in masina si cum trebuie facut.Sunt multe masini upgradate si modificate prin diverse metode, insa proprietarii lor nu au nici macar o idee despre ce s-a facut la masina respectiva.Eu apreciez oamenii care vor si cerceteaza, chiar daca nu au resursele pentru a pune proiectul in aplicare.

Inca 2 poze cu jucariile.

post-105404-0-63224500-1332533292_thumb.

post-105404-0-39759800-1332533308_thumb.

post-105404-0-70595100-1332533330_thumb.

post-105404-0-65207500-1332533562_thumb.

post-105404-0-62345700-1332533578_thumb.

Link către comentariu

wow..dar se vede ca s-a depus multa munca si pasiune la masina,tine-o tot asa!

Link către comentariu

Mutumesc!

La masina asta ii cam tot invart rotile de 3 ani si intre timp am incercat sa o imbunatatesc.Cele mai mute modificari au fost facute anul trecut : bara spate, navi, volan, modul Bt, Pdc si altele.Cand le pui cap la cap sunt multe facute si din fericire mai am multe de facut.Satisfactia pe care o ai cand vezi ca ceva montat cu mana ta pe masina functioneaza este imensa.Pus ca mergand inainte nu ma plictisesc.

Alte accesorii montate pe masina in functie de ce mi-a mai picat prin mana au fost :

Priza 12 V Oem de pe avant.

Carlige de agata plasa portbagaj Oem.

Plasa portbagaj Oem.

Carlige de agatare in partea de sus a portbagajului cu retractare Oem.

Manson frana de mana Rs4 cu imbracat cu piele perforata.

Ceas "Atomic" pentru reglarea automata a datei si orei Oem.

Ceasul atomic si priza de portbagaj au fost montate odata cu PDC-ul.Nu am ajuns in stadiul de nebunie in care sa-mi demontez jumatate de masina doar pentru ele.

post-105404-0-47991100-1332548018_thumb.

post-105404-0-89884400-1332548027_thumb.

post-105404-0-34022200-1332548315_thumb.

Link către comentariu

Ba da' esti tare... mai rar modificari asa stilate. Se vede ca esti pasionat, te mai si pricepi... toata munca depusa este de laudat. :icon_thumleft:

Sa te bucuri de ea si sa n-o vinzi ca e prea frumoasa. :icon_cheesygrin:

Nu-ti pui BC color? :icon_geek:

Modificat de victorash_cvv
Link către comentariu

Multumesc pentru aprecieri!

De vandut nu se pune problema!In masina s-a investit foarte mult timp, pasiune, munca si bani.Numai in ultimii 2 ani jucariile m-au secat de minim 2 mii euro in conditiile in care n-am platit 1 leu pentru manopera.

Bc-ul color este si el in plan si probabil il voi monta anul asta.Tinand cont ca am navi si intentionez sa montez si BC-ul color am incercat o schimbare la panoul de clima.Consola la Audi este luminata integral cu rosu si eu am considerat ca un display negru cu caractere albe la partea de clima se potriveste de minune cu navi si bord color.Din pacate nu mi-a reusit inca upgrade-ul, pentru ca display-ul de la clima nu este perfect transparent, ci putin galben.Punand leduri albe, caracterele se vedeau alb curat din pozitia de condus si usor galbene cand privem din fata display-ului.Cum nu am gasit o solutie pana acum, am revenit la leduri rosii.Consider ca un Upgrade trebuie sa fie facut 100% si daca nu reusesc asta, renunt.Daca incercam orice alta culoare reuseam 100%.

Pozele sunt in facute in stadiul de teste, unele detalii nu au fost puse la punct, pentru ca nu merita efortul(fundal perfect negru, intensitate...etc).In perioada urmatoare voi incerca si alte solutii pentru a duce proiectul la capat.

post-105404-0-73115900-1332550255_thumb.

post-105404-0-10864300-1332550262_thumb.

post-105404-0-21776000-1332550266_thumb.

post-105404-0-92649600-1332550271_thumb.

post-105404-0-76037100-1332550279_thumb.

post-105404-0-74551500-1332550286_thumb.

post-105404-0-28320600-1332550299_thumb.

Link către comentariu

Felicitari atat pentru prezentarea masinii , cat si pentru modificarile si munca depusa (dar cred ca ti-am mai spus :lol: ), intr-adevar daca pui pe hartie toate retrofit-urile facute , lista este una foarte lunga la care se mai aduga si munca si partea financiara , dar orice optiune OEM iti confera un comfort crescut ca sa nu mai zic ca unele iti ofera si o schimbare din punct de vedere vizual. Sper sa continui si sa ne ajuti si pe noi (cei care vor sa mai modifice cate ceva pe masinile lor).

Legat de clima , sper sa ai un rezultat 100 % OEM ca altfel nu beneficiem si noi de display-uri albe la climatronic :icon_cheesygrin: .

L.E. Sustin ce a spus Mihai legat de schimbarea nick-ului :lol: .

Link către comentariu

Multumesc pentru aprecieri Mitzu!Si tu ai o masina superba cu un motor pe masura!

Alte poze de prin calculator :

Capace oglinzi negru mat.Inca o idee furata de la Rotitza.

Jante Oem S-line 17"

post-105404-0-69189700-1332971251_thumb.

post-105404-0-82528100-1332971262_thumb.

post-105404-0-89323900-1332971277_thumb.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!