Jump to content

Motive "practice"


Northman
 Share

Postare recomandată

Ca fost proprietar de B7 170 quattro manual, contemplez un B8 quattro manual (pe langa cateva variante cu tractiune fata cu DSG). Caut justificari pentru care sa merite diferenta substantiala de bani, de aici cateva intrebari:

- Este atat de sesizabila diferenta intre Torsen-3 (60:40) vs. torsen-2 (50:50) "cum scrie pe cutie"?

- Este garda la sol B8 mult mai joasa fata de B7 pe suspensie standard?

- Este sistemul de franare stock mai performant pe B8?

- Se ridica bancheta spate impreuna cu rabatarea scaunelor? :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ma insel, B7-le ti-a cam dat batai de cap.

Cred ca repartizarea puterii pe punti este 40:60!?

Din cate stiu eu, la B8, DSG(daca vorbim strict de diesel) s-a montat doar pe motorul de 3.0 litri care e si quattro. Pe celelalte motorizari diesel s-a montat multitronic.

Nu am cifre oficiale legate de garda la sol, dar practica mi-a creat impresia ca da, garda la sol e mai joasa comparativ cu B7.

Eu personal nu am sesizat diferente notabile dpdv al sistemului de franare, cu toate ca dimensiunile discurilor de frana au crescut.

Daca ridicarea banchetei se refera la sistemul existent pe Honda Civic, atunci raspunsul este nu. Se rabateaza doar spatarul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Este atat de sesizabila diferenta intre Torsen-3 (60:40) vs. torsen-2 (50:50) "cum scrie pe cutie"?

Cand vrei "sa te dai", da, e sesizabil, este mult mai fun masina, arunca fundul afara mult mai repede fata de B6/B7 si are subvirare mult mai mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul de franare mi se pare mai performant pe B8 decat pe B7; la franari mai puternice nu se mai inclina asa tare spre fata. Intr-un test din AMS A4 B8 iesise pe primul loc la franare, avand perfomante mai bune decat Bmw seria 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Tilu: ziua in care am scapat de B7 a fost foarte fericita; motorul ala PD e o rusine pt VAG.

Inteleg insa ca cele noi Common Rail sunt ok. E dificila alegerea intre 170 TDI si 2.0 TFSI...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

>Inteleg insa ca cele noi Common Rail sunt ok.

Mergi cu unul inainte sa-l consideri, nu te lua dupa vorbe. Ca fost proprietar de 2.0 PD 140cp, 2.0 CR 170cp este 3 pasi in spate la feeling/acceleratie si 10 pasi in spate la raport performante/costuri. Efectiv, atat la consum cat si raspunsul la pedala, senzatia este ca m-am intors la benzina (se urneste greu si bea de stinge, cu 50% mai mult). Daca insa la fiabilitate (injectoare) si zgomot (este mai rafinat) reuseste sa fie niste pasi in fata, s-ar putea sa te coafeze. Eu unul momentan sunt dezamagit, dar poate mai rezolv ceva cu un chip...nush.

Modificat de GunX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca fost proprietar de 2.0 PD 140cp, 2.0 CR 170cp este 3 pasi in spate la feeling/acceleratie

Fixed :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

170PD avea si el un "feeling" ciudat fata de PD-ul vechi, cuplul parea ca intra cam tarziu de la 1800 rpm si neliniar. Chip-ul si eliminarea DPF-ului au cam rezolvat problema - cuplu liniar (dar tot de sus) si consumul inapoi in normele uzuale.

Cu motorul 3.0 TDI nu faci compromisuri de genul asta, dar impozitul si perspectiva de revanzare nu sunt in favoarea lui.

Acum 2.0 TFSI quattro e singurul care vine cu S-tronic - combinatia perfecta din punctul meu de vedere. Aici pretul de achizitie insa e inca mare, plus revanzarea unui benzinar.

Daca nu gasesc un deal bun, am sa ma intorc Golf cu care sigur ma incadrez in buget.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul 3.0 TDI nu faci compromisuri de genul asta, dar impozitul si perspectiva de revanzare nu sunt in favoarea lui.

Aici nu sunt de acord. 3.0TDI-urile pe A4 sunt extrem de rare (cel putin pe Autovit) si ca atare, au si preturi mult mai mari decat motoarele mai mici, ma indoiesc ca stai prea mult la vanzare cu el. Cu impozitul insa, acolo e alta poveste :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum adica eliminarea dpf-ului, cum se face asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se scoate DPF-ul (fizic) si se updateaza soft-ul. Rezultatul este consum mai mic, putere mai mare, fum, probleme (mari) la itp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut-o, f frumoasa :) Singura problema e ca e adusa din germania, ceea ce creste enorm sansele sa nu fie km reali :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu gresesc, Audi da garantie 2 ani sau 100k km, plus al 3-lea an la motor si cutie. Cautand o masina abia trecuta de 2 ani, ma astept ca istoricul de service va fi la zi - deci pot aproxima kilometrajul real dupa frecventa de intrari si km in service (un seful de service VAG poate confirma).

DPF-ul este acum corp comun cu catalizatorul, aici e problema! Elminarea fizica se poate face prin golirea cutiei, unde ramai cu un traseu straight-through si castigul de putere, dar si cu fum si zgomot care nu-si au locul.

Sunt down-pipe-uri care vin in locul DPF-ului, sunt tevi goale care atenueaza zgomotul "de conserva" dar nu si fumul. Si nu sunt disponibile pentru quattro, decat in varianta custom. Erau niste baieti care propuneau varianta ortodoxa - un downpipe custom cu catalizator, cu care fumul ajunge la nivelul unui PD clasic.

Da consumul e cu 1L mai mare si renunt la 15CP pe care ii mai pot stoarce, dar masina ramane curata.

Nu merita eliminat DPF-ul decat daca cedeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut-o, f frumoasa :) Singura problema e ca e adusa din germania, ceea ce creste enorm sansele sa nu fie km reali :(

Nu e chiar asa frumosa dupa mine, stopurile sunt normale, fara trapa, fara oglinzi :) si interiorul monocrom, ales pe intuneric. In schimb motorizarea si cutia probabil superbe. Pt km se ia vin-ul si se verifica instant in reteaua Audi Europa, fixed.

Modificat de GunX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am zis frumoasa, nu "f dotata" :) Si ma refeream la SLine interior+exterior+jante 18". Mie personal imi place cum arata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GunX - te-ai dat si cu 2.0 TFSI pe B8? cum e distribuit cuplul fata de 170? Unde ma aflu acum nu se importa motorizarea de 170, dar am incercat 2.0 TFSI pe A5 si mi-a placut mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nup, nu m-am dat dar benzina mi se pare (parere personala) un pas in spate tehnologic vorbind fata de diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!