Jump to content

Maurul lui Dun


Dun

Postare recomandată

Diferentele sunt cam mari, din punctul meu de vedere. Eu oare cat as avea daca o pun la ei pe dyno ?! 150 CP ?:|

 

Rave, la tine e cam slabut :| Ar trebui sa incerci si in alta parte, dar tu cred ca ai sub 130 CP

Modificat de qwk
Link către comentariu

Acum, lasand gluma la o parte, eu sunt convins ca este din cauza lantului. La mine fiind mai flasc el asigura o mai mare flexibilitate motorului. Pe cata vreme la tine, fiind ceva mai fix (la tine ai zis ca nu mai zornaie), motorul este mai rigid, mai sufocat.

 

In plus, al meu este mai tanar cu circa 20.000 km. Ca sa nu mai zic ca tu ai cu doua usi mai mult.

Link către comentariu

Trebuie sa le puneti pe dyno fara lant. Astfel ne dadeam seama mai usor de una-alta. :))

Link către comentariu

Incercarea in alta parte, eventual facuta doar in paralel, la fel ca azi. Pentru ca altfel nu inseamna prea multe.

 

Oricum, foarte multe motoare de la VW se citesc la mai mult decat scrie pe foaie, si asta nu doar aici ci in general, si eu ma declar multumit de cum se simte masina asa ca e ok!

Diferentele de usi, greutate, jante sunt cvasi-irelevante pe dyno, cred...

Link către comentariu

Pai si ai motive sa te  indoiesti de chestia asta?

Puteam sa fac proba cu usile si hayonul larg deschise ca tot dracul ala era, nu? Factorii greutate, aerodinamica nu intra in calcul la testele pe dyno. Sunt masurate strict performantele motorului si ale transmisiei.

 

Cand mi-a masuta-o mie eu am stat in masina, asa ca masina a cantarit mai mult deca scrie in acte.

Link către comentariu

Pai nu, tocmai. Motorul conteaza aici si Polacu' a iesit clar in fata. De-aia ziceam ca multe VW-uri dau puteri diferite la motoare identice, fara rost.

Si nu cred ca din cauza lantului. Daca e, sa zicem, mai larg al tau, ar trebui sa citeasca mai putin, pentru ca ar exista pierderi de transmisie a puterii prin el, nu?

 

Acum nu pot decat sa ma gandesc la ce ziceau ei de soft. Un castig de vreo 30hp la motorul tau... :D

LE: Imi pare rau ca nu s-a dat si mike, asa vedeam cat scoate si 1.4 stoc :(

Modificat de Rave
Link către comentariu

Am glumit clar la faza cu lantul, da ?!

 

Cat priveste softurile lor ... deja mi-au trimis o oferta pentru varianta lor: 400e pentru 20-30 CP si 50-70 Nm. Le-am cerut grafice pe care sa le pot compara cu masuratoarea facuta la ei.

Link către comentariu

Daca e sa calculezi optimist dupa dyno si cu soft ai avea aproape de 150cp si 250nm daca nu chiar 260 cu Mol Evo.

Ceea ce nu se poate obtine in realitate din 1.2 stage 1 decat cu soft exelisis pe acelasi dyno.

Valorile scoase de Rave sunt mai aproape de realitate cu stage 1. Ma bucur sa vad ca TCM scoate softuri bune si pt benzina.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Grafice daca au mai facut vre-un 1.2, altfel de unde? Oricum, nu suna rau deloc oferta aia...

Link către comentariu

@Ego: Cum ? (Ceea ce nu se poate obtine in realitate din 1.2 stage 1 decat cu soft exelisis pe acelasi dyno.)

@Rave: Pai ... nu stiu de unde, dar vreau sa vad si eu care este promisiunea lor. In plus, dupa soft, facem iarasi dyno si comparam. Altfel ... arunc 2.000 de lei aiurea in tramvai ?!

@Fre: Da. Si acum nu mai poate contesta nimeni punctul asta de vedere.

 

Oricum ar fi, eu sunt extraordinar de incantat de faptul ca Rave a tinut minte rugamintea mea si i-a dat curs. Este o comparatie solida cea facuta acum: ambele masini au fost urcate pe dyno una dupa alta si testate in aceleasi conditii (adica nu cred ca au baietii aia talpi diferite - chiar m-ar enerva rau sa aud ca rezultatul este functie de personajul care se urca in masina).

Care sunt explicatiile pentru cele doua rezultate si cat de corecte sunt cele doua masuratori asta este alta discutie si chiar sunt foarte curios care ar fi posibilele interpretari.

Link către comentariu

400E e prea mult pentru softul ala. O cifra mai apropiata de "realitate" mi se pare cea ceruta de Dragos(TCM), iar softul lui, cel putin judecand dupa cifre, e ok.

Cat despre estimarea lor cu 1.2TSI de min. 135 max 147CP si circa 230-250Nm, ce pot sa zic...

Link către comentariu

:D

Pai stai asa ... ca nu e chiar asa. Adica cifrele alea pe care mi le-au trimis mie sunt relativ la parametrii furnizati de fabrica (105CP si 175 Nm), nu la cei masurati acum.

Deci corect ar fi ca rezultatul softarii sa fie in plaja 125-135 CP si 225-245Nm.

Modificat de Dun
Link către comentariu

Ar fi valori extrem de mari.

Daca tie stock ti-a dat 117cp si 198nm atunci cu soft ar fi 137-147cp si 248-268nm. De unde sa scoata puterea asta? Am zis ca pe dyno-ul lor pt ca este optimist si cu softul lor va fi si mai si.

 

Limitarile sunt la motor. Admisia, turbina, evacuarea au diametru foarte mic si restrictiv.

 

 

Aaa..sunt in functie de cat da fabrica. Asta arata ca dyno-ul lor a fost optimist :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Aaa, si mai bine atunci, ei iti cer 400EUR pentru 7-8CP si 20-30Nm?! Asta ca sa nu mai vorbim ca daca pui o benzina mai de Doamne-ajuta, cifrele s-ar putea sa mai creasca usor.

Pai de banii aia, de fiecare data cand "plangi" dupa mai multa putere, te imbeti cu ceva de calitate, iar banii iti ajung pentru asa ceva pe intreaga perioada in care vei detine masina. :D

Link către comentariu

Pai da ... cam asa gandeam si eu.

 

Din punctul meu de vedere, profan pana la Dumnezeu, nu merita deloc un astfel de soft. Ori faci ceva individualizat (cam cum a facut Sorin QWK), pe masina ta, ori daca nu ... mai bine bagi mai multa benzina.

Link către comentariu

Eu nu inteleg ce tot comparati atat benzina..pentru ca rezultatele nu sunt influentate de ea, mai ales la noi in Ro ! Uitati-va pe net la astfel de teste si o sa observati ca la masini cu adevarat puternice (sute de CP si motoare adevarate, nu..) se vede o diferenta de 5-10 CP in functie de combustibil. La astfel de motoare, benzina nu face cu adevarat diferenta. Faptul ca raspunde mai bine motorul nu inseamna ca are si mai multi CP.

 

Cat despre soft, eu imi mentin parerea. Atata timp cat caii nu sunt demonstrati pe dyno, nu poti fi sigur ca ai o crestere de x cai. Eu am avut o astfel de experienta si m-am convins. Mi s-au promis 170 CP (cel putin) si in realitate nu aveam mai mult de 160 (cu motorina buna :))). Am pus un alt soft, testat, de 170-175 CP si diferenta era de 1 secunda de la 0 la 100 km/h (de la 9.2 s la 8.2 s) !

 

P.S.: Softul este bine sa fie dezvoltat pe dyno si customizat in functie de masina. Valorile stock nu sunt identice la masini. Vorbesc tot din experienta recenta cu Polo.

Modificat de qwk
Link către comentariu

Eu nu inteleg ce tot comparati atat benzina..pentru ca rezultatele nu sunt influentate de ea, mai ales la noi in Ro ! Uitati-va pe net la astfel de teste si o sa observati ca la masini cu adevarat puternice (sute de CP si motoare adevarate, nu..) se vede o diferenta de 5-10 CP in functie de combustibil. La astfel de motoare, benzina nu face cu adevarat diferenta. Faptul ca raspunde mai bine motorul nu inseamna ca are si mai multi CP.

 

Cat despre soft, eu imi mentin parerea. Atata timp cat caii nu sunt demonstrati pe dyno, nu poti fi sigur ca ai o crestere de x cai. Eu am avut o astfel de experienta si m-am convins. Mi s-au promis 170 CP (cel putin) si in realitate nu aveam mai mult de 160 (cu motorina buna :))). Am pus un alt soft, testat, de 170-175 CP si diferenta era de 1 secunda de la 0 la 100 km/h (de la 9.2 s la 8.2 s) !

 

P.S.: Softul este bine sa fie dezvoltat pe dyno si customizat in functie de masina. Valorile stock nu sunt identice la masini. Vorbesc tot din experienta recenta cu Polo.

 

 

Un GTI stock poate castiga pana la 7CP cu benzina 100RON vs 95RON. Un 2.0TFSI cu soft stage 2 sau 3 poate castiga si 20CP doar cu o sticluta de aditiv turnata peste o benzina de 100.

Masina lui TEFF castiga peste 100CP cu benzina de curse vs. benzina de pompa.

Cum sa nu faca diferenta benzina?! Intotdeauna face o diferenta, mai ales in cazul motoarelor modificate.

In plus, nu vorbea nimeni de mai mult de cativa cai putere in cazul de fata. Undeva pana la 5CP, adica.

Modificat de JUG
Link către comentariu

JUG, vorbim de combustibilii din statiile de alimentare, ROMANESTI ! Eu sunt convins ca GTI-ul nu isi schimba puterea in functie de benzina noastra.

 

Restul aditivilor de care vorbesti sunt alta mancare de peste. Eu ma refeream la combustibili ce se gasesc in statii. Din cauza lor, puterea masinii nu se modifica cu foarte mult si asta in rare cazuri, la masini potente.

 

Sunt convins ca masina lui Bogdan nu are astfel de diferente din cauza combustibilului. Totul tine de dyno si de setarile facute.

Link către comentariu

JUG,despre ce " sticluta " pomeneai mai sus ? Sunt curios sa constat diferentele,vreau sa imi iau si eu ( nu pentru Polo ).

Link către comentariu

Poti incerca Millers CVL Turbo octane booster sau VP Racing C5. Amandoua sunt bune.

Diferenta nu se simte puternic daca motorul nu e modificat destul de serios/ foarte puternic de la mama lui, dar daca faci comparatii in cifre pre si post aditiv, diferentele sunt notabile pentru orice motor, mai ales pe dyno.

Link către comentariu

Multumesc,o sa caut sa imi iau sa incerc pe BMW.

@Dun,scuze de offtopic,dar capatam si noi informatii verificate,ceea ce este bine !

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!