Jump to content

Maurul lui Dun


Dun

Postare recomandată

Sunt de acord cu punctul lor de edere. Daca reclamai ceva si era descoperita cauza la reparatie se trimitea dosarul de reparatie catre fabrica, dosar care contineasi costul verificarii fabrica accepta reparatia si deconta costurile.

Atata timp cat nu a fost gasit nimic, costul verificarii iti revine, nu stiu de ce toata lumea e atat de mirata ca ti-au cerut bani pentru asta.

Garantia acopera reparatii, nu verificari periodice...

nu sunt de acord nici cu punctul lor de vedere si nici cu tine si cei ca tine care sustin acest lucru.masina se afla in garantie,iar daca apare o problema si tu o sesizezi,ei sunt obligati sa-ti faca control fara sa te puna sa platesti(masina se afla in garantie).dar sa nu uitam ca unii dintre noi traiam in Romania.

si iti dau un exemplu;fosta mea masina,(golf 5 gt sport benzina),cumparata din Romania prin porche leasing,numere romanesti,insa am circulat-o tot timpul in Grecia.Mi s-a intamplat sa se opreasca motorul in mers,fara sa se aprinda nici un martor.ok,dupa cateva minute de asteptare a repornit motorul.dar a doua zi am fost cu ea la un service autorizat sa l-e spun problema,insa nu au gasit nimic,dar nici nu mi-au cerut macar un ...cent, pentru control.deci..?

Link către comentariu

Problema se poate sa fi fost in felul urmator,nu cred ca Dun a stat langa cel care a facut diagnoza pt. ca in majoritatea cazurilor nu te lasa sa 

stai langa masina,au facut diagnoza,au sters eroarea iar dupa aceea......au luat si bani.....ce nemernici!Romania te iubesc!

Link către comentariu

In alta ordine de idei, cand vin rotile de vara pe masina? Cu suspensia ce faci pana la urma?

Link către comentariu

Era bine daca primeam donatie si jantele si cauciucurile si arcurile dar din pacate a trebui sa scot banii din buzunar :( Jantele le iau luni de la vopsit, cauciucele au ajuns si asteapta cuminti la vulcanizare, iar arcurile sper sa ajunga si ele pe saptamana viitoare.

 

Bogdan vrea sa vada cum arata masina mea cu arcuri si apoi se mai gandeste daca vinde suspensia si ia arcuri sau pune suspensia pe masina :D

Link către comentariu

Clar ramanea o eroare stocata dar ei sigur ai sters eroare si l-a gasit pe el vinovat ca si-au pierdut ei 10 min care defat te taxeaza 30-40 de min, zici ca au calc 386 sau cum se numeau.
Eu am patit la midocar si ceva mai aiurea, nu mi se mai deschidea portbagajul doar sarea putin si era blocat. Am venit cu baiatul la masina a vazut si el despre ce e vb, era in prima iarna a masinii, au bagat masina in service si pana se se apuce de ea s-a dezghetat cred si a mers, vine el la mine domne ca am bagam masina in service si trebuie sa platiti 25 lei ca am bagat-o in service... WTF :)) m-am certat cu el si nu am platiti nimic. iar a doua zi m-am oftica maxim ca nu am platit din cauza ca se stricase broasca cu totul numai reactiona deloc. S-a schimbat pe garantie si i-am batut putin obrazul

Link către comentariu

La Midocar Nord am dus masina precedenta, Polo 9N3 1.4 MPI, in perioada de garantie pentru rezolvarea cloncanitului provenit din compartimentul motor la trecerea peste denivelari la viteza mica (10-40 km/h). Au facut ceva care "a tinut" cam o luna de zile. Dupa inca vreo doua saptamani de la reaparitia manifestarii masina iesit din garantie si cand m-am dus din nou la ei m-au trimis la plimbare pe motiv ca ... nu mai sunt in perioada de garantie. Deci nici macar nu mi-au facut vreo propunere.

In anult urmator, la a treia revizie, am schimbat pe banii mei cele doua tampoane (motor + cutia de viteze). La momentul efectuarii lucrarii a iesit la iveala modul in care Midocar rezolvase, pe garantie, problema raportata de mine: doua mansoane dintr-un cauciuc portocaliu gros, puse indoite in doua, sub fiecare dintre punctele de prindere ale celor doua tampoane.

Link către comentariu
Master_Blaster

Eu si in drumul spre munca mai schimb pe la 5-6.000 RPM... Daca tot am benzinar atunci de ce sa nu-l folosesc pe toata plaja de turatii, corect?

Nu stiu cat de mult ajuta mersul constant la turatii ridicate, eu unul prefer sa plimb motorul pe plaja de turatii de cateva ori, decat sa stau si sa-mi urle ala in cap la mersul pe autostrada/in afara orasului...

 

LE:

Disclaimer: Cele de mai sus sunt doar o relatare a actiunilor mele si o parere personala. Nu trebuie luate de bune si nici ca o recomandare.

Nu sunt responsabil pentru orice dauna cauzata automobilului/motorului rezultata din incercarea de a reproduce cele de mai sus.

Asta cu blana cred ca e importanta pentru ca o data cu turatia creste si presiunea uleiului, ungere mai buna etc. Dar faza e ca la genul asta de mers masina facea fite, adica intra in limp mode, acum de cand e la tata nu mai are probleme dar avem stiluri f diferite de condus. Eu nu mergeam cu golful numai blana dar cand aveam nevoie (depasiri, iesirea de pe stradute, etc) retrogradam 1-2 trepte si o turam pana pe la 5500.

Link către comentariu

Drumurile mele curente sunt foarte scurte: fac 7 km si maxim 30 de minute. Nu cred ca apuca motorul sa se incalzeasca cum trebuie ca sa ii pot da in siguranta o talpa atat de zdravana.

Dar am sa incerc ca macar odata la doua saptamani sa ies nitel cu ea si sa ii dau cateva reprize mai consistente.

Link către comentariu
Duminica trecuta am facut un scurt drum dus-intors, pe A1, pana la km 29, la iesirea spre Bolintin Vale. Dupa iesirea din Bucuresti am mers constant, in treapta a cincea, cu 120 km/h si am intors la nodul de la Bolintin Vale.

La intoarcerea spre Bucuresti am facut urmatoarele manevre

 - de doua ori, in treptele doi, trei si patru, am acclelerat in forta, dar plecand cu pedala de undeva de la jumatatea cursei, de la 2000 rpm pana cand turatia a ajuns la 6000 rpm;

 - am mers trei minute in treapta a treia la 6000 rpm, cu tempomatul activat - mi-a placut mugetul tanar al motorului;

 - am mai facut trei reprize de acclerare, in treapata a treia, cu pedala in podea, pornind de la 3000 rpm si urcand pana la 6000 rpm.

In urma acestor manevre nu s-a aprins nici un martor in bord.

 

Vineri am fost si mi-am montat rotile de vara. Cu ocazia asta am prins un numar simetric foarte frumos pe BC.

post-4613-0-69731400-1395552345_thumb.jp

 

Mi-am gasit rotile in perfecta stare - vorba vine, ca erau putin jegoase - asa ca a mers repede inlocuirea si a fost foarte placuta operatiunea. Anul asta am fost un pic mai destept si am mutat protectiile metalice de pe valvele rotilor de iarna pe cele ale astora de vara - multam Ego pentru ca mi-ai zis anul trecut ca se poate face chestia asta.

post-4613-0-26552000-1395552643_thumb.jp

 

Masina e cocotata rau fata de setupul de anul trecut si inca nu m-am decis ce fac cu suspensia :tuktuk: . Ma toaca la nervi posibilitatea de a avea iarasi probleme cu ea si de a fi nevoit sa mai cheltui inca o caruta de bani cu demontatul si trimisul la garantie.

post-4613-0-26600300-1395552767_thumb.jp  post-4613-0-29815900-1395552768_thumb.jp

 

Senzatia de dupa trecerea la rotile de vara este mai socanta ca niciodata comparativ cu anii precedenti. Nu e atat de mult ca este directia mai grea, dar este senzatia ca rotile sunt foarte grele,ca masina merge acum pe unde vor ele si mai putin pe unde o duc eu. In plus masina pare extrem de rigida, iar atunci cand am trecut peste denivelari sau gropi mi s-a parut ca suspensia fata zbarnaie, vibreaza, ca are joc ... Oricum, senzatia pregnanta, in conditiile drumurilor destul de proaste din Bucale, este ca suspensia nu face fata prea bine rotilor astora si ca nu este facuta pentru greutatea asta. Pe GTI rotile de 17 sunt cu jante de 7" si ET42, iar astea pe care le-am pus eu sunt 7.5" ET38.

Sper sa ma scap cat mai repede de senzatiile astea. Sunt convins ca ele sunt atat de puternice pentru ca am mers destul de mult in ultima luna cu masina si diferenta de la 185*60 R15 la 215*40 R17 este MARE. Am sa ma interesez ce ar fi de schimbat pe la bucsaraia de pe fata pentru a elimina senzatiile neplacute.

post-4613-0-33416100-1395553361_thumb.jp  post-4613-0-30072400-1395553362_thumb.jp  post-4613-0-22481900-1395553363_thumb.jp

 

Cand au astia de gand sa repare drumurile  :D ?

Modificat de Dun
Link către comentariu

Poate isi mai revine dupa ce se mai molesesc putin cauciurile. Au mai imbatranit si ele cu 5 luni , la fel ca si bucsaraia masinii tale.

Eu la Continentalurile stoc pe care le am vad diferente de la an la an, desi uzura mare nu au.Sunt mai zgomotase, mau dure, etc.

 

Poate si la tine e la fel, dar niste cauciucuri bune, nu foarte vechi ar trebui sa isi revina dupa ce se incalzesc.

Link către comentariu

Acum vezi exact diferenta dintre o uspensie buna, rafinata, gandita si pentru asa ceva, si una proasta. Cea stoc nu e gandita sa mearga impreuna cu jante mari sigrele...

Si din cauza asta zice toata lumea ca Bilstein-ul e dur dar rafinat. Niste bucse mai dure ajuta dar marea diferenta o fac amortizoarele aici...

Link către comentariu

Socul e mare pt ca ai uitat de 215/40 in detrimentul 185/60. In plus parca cele de vara sunt xl. Acum si jantele fiind 7.5 latime nu ajuta la greutate. 7.5x17 au jantele de passat sau golf gti.

Link către comentariu

Ii dau dreptate lui bogdanpiatra. Aceeasi senzatie am avut-o si eu acum 10 zile cand am trecut la rotile de vara. Parca eram cu roti de lemn: cauciucuri dure, zgomotoase

Link către comentariu

Bogdan, o sa te obisnuiesti :D Acuma hotaraste-te ce faci cu suspensia. Eu zic sa o pui daca ai cumparat-o. Cel mai probabil a fost o intamplare nefericita cu telescopul ala si poate o sa fii ferit de acum incolo.

Link către comentariu

Bun, poate nu am mai urmarit eu, dar pana la urma cum s-a rezolvat cu garantia la telescop?

Link către comentariu

Din cate stiu eu s-a rezolvat intr-un final,prin schimbarea amortizorului cu probleme.

Link către comentariu

Pe 28 octombrie 2013 i l-am predat lui Zeno. Pe 22 ianuarie 2014, la aproape o luna dupa ce i l-am dat, asa cum imi si promisese de altfel, mi-a dat inapoi un altul nou-nout.

 

Desi furnizorul a considerat ca fondata reclamatia mea si mi-a inlocuit acel amortizor, eu am platit 200 de lei transportul pana in Germania.

Link către comentariu

Octombrie-Ianuarie parca sunt aproape 3 luni!?

Bun, si daca ai tu dreptate de ce ti-a cerut transportul?? Nici la noi nu se intampla asa, ma rog, in mare parte.

Cat costa amortizorul nou?

 

Ce faci acum , le mai pui sau ..........

Link către comentariu

ba se intampla si la noi, costul tur este in sarcina clientului si returul piesei e facut de firma.

chiar acum 2 saptamani am trimis ceva la garantie in tara.

 

bine...ca sunt si firme care ridica de la client gratis, asta e un caz special.

masina e putin ridicata dar poate ii prieste in momentele cand o conduci pe drumuri proaste, nu e asa ridicata incat sa deranjeze vizual.

Link către comentariu

Asa lucreaza Bilstein-ul in orice tara, nu doar la noi. Si cam toate produsele trebuie sa le duci tu la garantie, de multe ori sa le si aduci singur de acolo. Este un risc pe care ti-l asumi cand cumperi chestii, problema apare cand lucrarile de garantie se fac in afara orasului/tarii...

 

Eu zic sa pui suspensia pe masina. Doar n-ai dat cateva sute de euro pe ea ca sa zaca intr-o cutie de frica sa nu se strice. E ca si cum ai pune masina intr-un garaj si n-ai merge cu ea ca sa nu pateasca nimic.

Pune-o sus, lasa masina jos si bucura-te de ea, sunt slabe sanse sa se mai intample ceva. Daca stam sa ne gandim doar la partile rele nu mai vedem deloc partile bune...

Link către comentariu

Acesta este sfatul pe care i l-am dat si eu zilele trecute,acum decizia ii apartine in totalitate.

Link către comentariu

 E ca si cum ai pune masina intr-un garaj si n-ai merge cu ea ca sa nu pateasca nimic.

 

:)) pai el are o Dacia Solenza cu care (mai) merge pt a proteja Polo

Link către comentariu

Si eu am patit-o cu Blistein la al meu B16, si chiar de doua ori.

 

http://vwforum.ro/topic/45042-my-shadow-blue-mk5/?p=2112979

 

Am inghitit in sec, am platit manopere si ce a mai trebuit, si merg in continuare cu suspensia. Nu stiu daca am fost noi ghinionisti sau a luat-o si Bilstein la vale ca multi altii, dar eu unul nu renunt la suspensie pentru ca sunt foarte multumit de performantele ei, ca si suspensie.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!