Jump to content

Maurul lui Dun


Dun

Postare recomandată

cam ce forte actioneaza asupra placutei aleia pe autostrada de s-ar dezlipi? pana la urma, mai mult de mach 2 nu prind masinutele noastre..

dun, o solutie foarte buna pentru problemele actuale ar fi un swap 2.5 TFSi..macar sa stim o treaba :).

Modificat de mike.
Link către comentariu

Cum as putea fi rautacios cu tine ? Ia uite mai jos,2.0 TFSI 272 cp,are chiar aceeasi culoare :

post-99600-0-02748700-1379863040_thumb.j

Modificat de FRE
Link către comentariu

Nu mi-as fi inchipuit vreodata ca o sa citesc 30 de pagini pe un topic de Polo! Dun, esti monumental, postarile tehnice sunt avizate...cele descriptive insa...:)...de la Calistrat Hogas nu am mai citit ceva atat de fresh! Iar partea de spice are umorul inteligento-intelectual de la Academia Catavencu. Un topic fresh&spiced!! Felicitari!!! O.T.: talentul scriitoricesc il poti expune pe un eventual blog. Un blog despre tot ce inseamna rafinarea pasiunii de automobilist. Ar contrabalansa frumos celelalte manifestari manelice de "tiunig" din zona YouTube. Asta asa, ca sfat de posibil viitor bussiness...

Link către comentariu

Curios e polo ala cu 2.0 TFSI la fel cum e si cel cu 2.0 TDI de 170 CP. Cel diesel l-am gasit la vanzare..cu 35.000 euro :| Am tot cautat pe net despre ele, dar nici un detaliu. Doar pozele de pe site-ul firmei care cica le-a facut.

 

Anyway, Bogdan ai putea incerca un swap chiar si cu 1.8 T :D M-am uitat pe mobile si am vazut Polo din 2000 cu 1.8T de 330 CP :icon_bounce:

Link către comentariu

2.0 TFSI 270 hp e motorul stock de la Golf7-R. Probabil ca si Polo-R are acelasi motor, dar ca sa fim siguri ii putem face o intrebare lui Sebastien Ogier :) Adevarul este ca, de cand a intrat VW in WRC ma uit cu placere la toate etapele de cursa.

Link către comentariu

Vorbiti impreuna, va-ntelegeti separat! :D

 

POLO R WRC, adica nu masina de WRC, are motorul de pe GTI 6, primind si o crestere mica a puterii de la 211 la 220CP.

Cat despre, G7 R, acesta are noul TSI de 300CP. G6R avea 270CP.

Link către comentariu

Si Polo-ul de mai sus nu e un R. Este un Polo care a primit transplant un 2.0 TFSI de pe un Audi, nu e o masina de serie.

Link către comentariu

Imi place că polonacul e badass, nu protectoare, nu xenoane, nu bodykit. Putere si atat, me gusta

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 2

Link către comentariu

A ... ala este pretul de upgrade, sau pretul masinii ?

Hai ca le-am trimis un mail sa vedem ce oferta imi fac.

 

Dj-ule MiKE ... sunt flatat. Iti multumesc pentru aprecieri si ma bucur ca ti-a facut placere sa citesti ce s-a scris p-aici. Daca voi face vreodata un blog am sa iti trimit link-ul.

Link către comentariu

Nu suparati omul cu exemple extreme pentru bugete la fel. :)

 

Asa va pot da si eu exemplu de Skoda Citigo facuta cu motor 1.8T la 450cp, 4x4, cutie de viteze secventiala de raliu si care arata complet stock la exterior. Si construita pentru client de companie care se ocupa de construit masini reale de raliu.  :offtopic:

Link către comentariu

Da, imi cer scuze de confuzie. Am citit in graba, in plus aseara m-am tot uitat la masina de wrc si la polo r wrc, iar cand am vazut "r-ul" din post m-a dus cu gandul direct la wrc.

Dun, pretul cred ca este pentru masina. Cel cu 2.0 tdi se vinde la 35.000 pe mobile. Oricum, o astfel de omologare nu cred ca este posibila in Romania. Diferenta de cilindree si de putere este prea mare.

Link către comentariu

Daca o iei din de, si e deja omologată nu ar trebui sa ai probleme, doar taxa o sa fie o problema.

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 2

Link către comentariu

Eronat. Se face omologare la prima inmatriculare in Romania, vezi cazul lui Dragos cu Golf 6 GTI cabrio si la polul opus, al meu cu Vento 1.8 din '94.

Ambele au auvut nevoie de omologare in Romania.

 

LE: pe bune, acuma? Chiar am dus atat de departe o discutie pornita la misto, incat punem problema cat s-o fi platind taxa de mediu si daca se poate face omologarea? :huh:

Modificat de Vizitator
Link către comentariu

"de" cand te-ai mutat in Germania ai o atitudine total nepotrivita. Vezi si tu niste copii ca se joaca fericiti si te repezi ca o bruta in mijlocul lor strigand in gura mare ca nu exista Mos Craciun si ca totul este o mare inselatorie.

Ia vezi ca poate imi pun ambitia, fac credit si o aduc in Ro.

Link către comentariu

Germania n-are nimic de-a face cu asta, asa-s eu, imi place sa le iau jucariile copiilor sau, daca nu-mi tai cauciucul, sa trec cu roata peste ele :D

 

...sioricum nu te cred ca vii incoace, ca ai mai amenintat tu cu de-astea si numa' gura a fost de tine. La fel si Razvan, asa ca mi-i cunoscuta marfa.

Link către comentariu

Cand ma gandesc ca eu am dat peste aceea masina acum aproximativ 1 an jumatate,cand imi cautam jante Rondell 0024 si nu stiam cum vin pe Polo 6R.

Link către comentariu

vreau sa te intreb daca ai observat,cat timp masina a stat pe dreapta,o eventuala decolorare/deschidere de nuanta a foliei de pe stopurile spate ?

Pai ... a stat toata luna septembrie la copt. Cum naiba sa se decoloreze?! Dimpotriva, s-au mai afumat intre timp. He,he!

In calitate de perfectionist, asa cum imi place sa cred ca sunt, o sa te intreb politicos

- daca mi se pare doar mie ca placuta e prinsa putin spre dreapta cum te uiti la masina din spate?

Ai dreptate. O sa remediez situatia dupa ce s-o intoarce masina la mine.

 

Cu durere in suflet si cu inima cat un purice am dus astazi masina la PBN (motivul este aici).

Din pacate, constatarea va fi facuta abia luni. Am sa va tin la curent. Sa imi tineti pumnii stransi si sa-mi faceti galerie.

 

:icon_cry: - mai, sa ai, mai, grija de tine, sa nu te batjocoreasca astia

post-4613-0-39433700-1380293699_thumb.jp

Modificat de Dun
Link către comentariu

Ai dus-o cu suspensia originala?

De data asta sa fie cu noroc si sa depisteze sursa. Evident cu reparat pe garantie.

 

P.S.: Acum vad ca la PBN locul 10 nu exista :))

Link către comentariu

Este, mah si locul 10, dar este sub mine. Tu nu stii ca eu nu parchez decat pe doua locuri ?!

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!