Jump to content

Maurul lui Dun


Dun

Postare recomandată

La ce ora? Mai am de facut doua drumuri in seara asta si nu cred ca pot ajunge

Link către comentariu

Mici sanse sa ajung si eu. Hai sa umplem parcarea aia...

Modificat de Rave
Link către comentariu

Ieri am avut spor. Am montat rotile si le-am spalat si pe cele de 16. Sper sa fac niste poze zilele astea ca sa ma mandresc cu cat de bine arata dupa 25.000 km facuti, din care 10.000 in Bucuresti.

Mi-ar fi placut ca rotile de pe spate sa aiba un ET de 25, daca nu chiar de 20.

 

Fusco si Circo, voi cu ce presiune circulati?

Link către comentariu

Sunt perfecte asa cum sunt :D .

Un ET mai mare doar spate iti mareau ecartamentul si astfel cresteau tendinta subviratorie.

Sent from my ApfelPhone

Link către comentariu

Cu rotile de 16. Este adevarat ca pe rotile de 16 eu puneam 2 pe fata si 2.2 pe spate.

Am vorbit deja cu Circoloco si el mi-a zis ca merge cu 2.5.

 

Mai sap dupa pareri.

Link către comentariu

Si eu sustin sa faci presiunea la 2,5 bar. Cum ti se par anvelopele fata de Dunlop ?

Link către comentariu

Iti dai seama ca este prematur sa ma pronunt acum. Trebuie sa merg ceva km cu ele ca sa "isi dea drumul". Asa, la o prima strigare, sunt dezastroase: aluneca ca naiba. Dar sunt convins ca situatia se va imbunatati simtitor peste cateva sute de km. Sau cel putin eu asa sper  :D .

 

Cica pe capacul de la rezervor, la GTI-uri, ar fi trecut 2.7/2.5 pentru valorile presiunilor fata/spate. In momentul asta, ar trebui sa am 2.2 pe toate patru rotile, asa cum mi le-a umflat ala la PitCar, iar masina se simte, din punct de vedere al confortului, la fel ca inainte cand aveam rotile de 16". Voi mai creste presiunea si voi incerca sa vad cum face, intr-o prima etapa, la 2.5/2.3 fata/spate.

Link către comentariu

Eu iti recomand sa bagi 2.4 la rece si sa fie la fel

fata-spate, iar de aici sa mai jonglezi. E probabil sa fie nevoie de mai mult in anvelopele XL, dar si masina ta e foarte usoara.

Presiunea mai mica pe fata imbunatateste tractiunea, dar scade stabilitatea si capacitatea de franare, motiv pentru care bagi mai putin pe fata cand stii ca le incingi in curbe sau la viteza.

Modificat de JUG
Link către comentariu

Am cantarit din nou rotile de 16" si a rezultat ca au undeva in jur de 17.6 kg. Iar astea noi de 17" au 20.2 kg. Deci am o diferenta in jurul valorii de 2.6 kg pe roata. Nu e foarte rau, dar nici bine. De obicei lumea alearga dupa reducerea maselor.  :(

 

Mergem insa pe principiul "Sufera baba la frumusete" :D .

Link către comentariu

Ma ocup maine de treaba asta. Din pacate, acum pe seara, dadu o sparcaiala de trei minute.

 

Am facut plinul in seara asta si am facut si presiunea: 2.4/2.3 fata.spate. Se simte ca zgaltaie mai tare. Nu foarte tare, dar clar mai tare decat inainte.

Link către comentariu

Deci, ca sa fac un mic rezumat, ti-ai luat suspensii mai dure decat alea stock, ti-au cam zdruncinat rinichii, te-ai obinsuit;

acum, ti-ai luat jante mai mari si mai grele si cauciucuri care aluneca si care te fac sa-ti clantane dintii-n gura.

Nu pricep. :huh: Tu vrei deliberat sa-ti faci masina mai rea? :))

 

Pe ntru ce? Pentru look si pentru o stabilitate marginal imbunatatita pe viraje? Nu c-as fi carcotas si nici nu vreau sa te supar cu ceva, insa tu ai vreo idee inspre ce te indrepti cu modificarile astea? Care-i scopul? Unde-i modelul la care, odata ajuns, sa exclami satisfacut: "e perfect!"?

Link către comentariu

Eu simt ca in momentul asta masina arata mai bine decat atunci cand am luat-o de la dealer - mie, cel putin, imi place la nebunie cum arata acum. Iar pe sosea ... iarasi face mai bine decat facea la inceput.

De indreptat ma indrept spre infinit, caci nu cred ca exista limita la modificarea masinilor. Oricand poti sa mai faci cate ceva.

 

Rezultatul este "indoielnic/chicios"? Eu nu cred.

Din punct de vedere tehnic modificarile sunt facute cu componente a caror calitate este indoielnica? In nici un caz.

Atunci eu ma declar multumit si fericit in punctul in care ma aflu. Nu doresc sa obtin recunoasterea nimanui pentru rezultatul obtinut, ci doar sa savurez senzatia de a avea masina mea si de a face ce imi doresc cu ea. Felul meu de a fi ma face sa fiu, insa, cinstit si sa spun exact cum stau lucrurile. Nu vreau sa induc lumea in eroare si mi se pare de bun simt sa prezint lucrurile asa cum le gasesc eu: si cu bune si cu rele.

 

Accept in continuare, pareri, sfaturi, felicitari si injuraturi.  :cheers:

Link către comentariu

Prin mai rea cred ca s-a referit doar la capitolul confort si atat. Nu e cazul de piese indoielnice sau ceva similar. Si nici rezultatul nu mi se pare kitsch, mie-mi place cum arata masina.  :icon_thumleft:

 

De confort, tu stii care-ti sunt limitele la rinichi si spate.

Link către comentariu

Colegul TudorM a inteles foarte bine ce voiam sa spun :) Nici mie nu mi se pare ca ar fi kitsch si nu doar ca n-am spus c-ar fi, nici macar n-am facut aluzii c-ar fi. A, ca strict din punctul meu de vedere, ai cheltuit banii degeaba, e doar parerea mea. Eu as fi cumparat un RCD/RNS510 cu video-out si camera de marsarier, i-as fi pus xenoane OEM, eventual un park-assist sau un chip-tuning discret, chestii care imbunatatesc confortul la volan si experienta sofatului :)

 

Ca tu ai ales sa parcurgi celalalt drum si sa insisti pe modificarile pe care le vad ceilalti cat esti tu la volan, e alegerea ta si, atata vreme cat esti multumit de rezultat, asta e tot ceea ce conteaza. Nu mi-o lua in nume de rau, cred ca deja ma stii destul de bine ca sa-ti dai seama ca n-am spus nimic din cele mai sus cu rautate, ironie, invidie sau alte prosteli muieresti.

 

Baga mare-n continuare :)

Link către comentariu

Sefu` tre sa bem o cafea sa-ti laud si eu rotile in direct. Apropos de presiune in roti subscriu lui Jug. Am terminat cu concediul deci acum sunt liber sa ies pe seara :)) Dai un semn.

Link către comentariu

Mai Bogdane ... pentru confortul meu interior am luat masina in echipare HL, scaune cu alcantara, climatronic, incalzire in scaune, RCD 510, interfata USB, park pilot si tempomat. Pe care le-am completat cu volan sport, ornamente "cromate" pe pedale, butoane de control pentru geamuri si oglinzi exterioare cu marginea cromata si maciulia schimbatorului de viteze de G VI R20.

Daca astia de la VW m-ar fi lasat as fi luat interiorul negru asa cum ai facut tu, dar in combinatie cu culoarea argintie a masinii si poate ca as fi fortat si un park assist daca era disponibil pe Polo. Tinand cont de exeperienta pe care am avut-o pana acum cu masina, pot sa iti spun ca eu nu simt nevoia acestei tehnologii pe Polo. Masina este mica, vizibilitatea in oglinzi este excelenta, iar senzorii de parcare isi fac treaba perfect.

 

In momentul asta, la interior, singurul lucru pe care vreau sa il mai schimb sunt gurile de aerisire, grila din jurul RCD-ului si cea din jurul display-ului climatronicului. Am eu fixurile mele legate de imagine. Poate, daca la un anumit moment mi se va pune pata voi incerca si un interior negru, dar manevra asta este destul de improbabila acum.

 

Lucrurile pe care le-am facut la exterior le-as fi luat din fabrica daca imi ofereau astia de la VW posibilitatea. Intregesc imaginea masinii in viziunea mea. La fel cum, daca aveam de unde alege (adica sa fi avut mai multe modele disponibile printre care sa gasesc si ceva pe gustul meu), as fi luat roti de 17" din start si suspensia reglabila. Si frane mai mari. Si daca s-ar fi putut as fi luat motorul de 122CP :icon_cheesygrin: (unii chiar nu au limita, bai frate !!!).

 

Asa cum am mai spus ... drumul pana aici, de cand am luat masina si pana acum, mi-a facut o foarte mare placere. Nu mi-am fixat un model anume la care sa ajung. Pur si simplu am facut ce am simtit ca este nevoie. Si atata timp cat am masina asta, pot sa imi vina o gramada de alte idei. Poate chiar unele care sa elimine o parte dintre lucrurile pe care le-am facut pana acum si sa le inlocuiasca cu altele ( :D  sper sa nu fie asa, pentru ca acum simt ca totul este perfect asezat la locul lui). O singura chestiune o tin relativ ascunsa de mine: eliminarea siglei din botul masinii si modificarea capotei si a barii fata. As vrea sa o fac, dar e destul de complicata. Cel putin acum.

 

Pentru linistea unora si deziluzia altora, am sa mai spun ca eu consider ca in momentul asta modificarile cam sunt pe final. Pe lista pentru ce urmeaza mai sunt doar:

- faruri xenon OEM

- bara spate de GTI

- ceva modificari la frane.

 

Si cam asta este capatul de linie, cel putin pana masina iese din garantie.

Asa ca hai sa ne auzim de bine. Cand zici ca treci prin Bucale? Sper ca vei da si tu de stire, ca sa ne vedem sa ciocanim un paharel.

Link către comentariu

Si tu trebuia sa cumperi alta masina de la inceput... :( Oh well...!

Cauta un interior negru, merita! Bara spate de GTI arata bine, farurile cu xenon nu mai spun - lasand la o parte utilitatea lor - dar franele nu prea merita.

Aduci si mai multa greutate pe punti, pe langa jantele pe care tocmai le-ai pus, si asta o sa se simta la condus. Mai bine doar discuri, placute, lichid si cam atat.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!