Jump to content

Maurul lui Dun


Dun

Postare recomandată

Nu stiu sa aiba legatura cu viteza.

Totusi Polo GTI vine cu Potenza RE050A din fabrica si este mai greu.

 

Ceva mai performance decat RE050A sunt S001. Bune pe uscat, dar slabute pe ud comparativ cu celelalte marci premium.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Se refera la greutatea maxima suportata de fiecare cauciuc. Mi se pare mult 87 pentru un Polo, o sa ma uit si eu sa vad cat au astea cu care a venit masina din fabrica la mine...

Link către comentariu

Nu are legatura cu viteza maxima sau de orice alt fel, ci e doar gradul de incarcare suportat.

Indicele 83 poate sa duca 1948kg in total, ceea ce inseamna masina plina cu 4 oameni de 100kg, bagaje din plumb si niste rezistenta de transfer al maselor/ torsionala de rezerva pentru viraje

Poti lua linistit.

Link către comentariu

Cu riscul de a face off topic, indicele de incarcare are repercusiuni asupra duritatii talonului?

In cazul de fata 87 vs 83 este mai putin confortabil, s-ar simti vreun beneficiu in viraje tocmai prin reducerea transferului de mase?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

In mod normal, apare ceva intarire in peretele lateral odata cu cresterea indicelui de incarcare. Totodata, insa, peretele lateral difera de la marca la marca, de la model la model si tot asa. In rest, exista anvelope XL(oad) care suporta o presiune mai mare si, implicit, o greutate mai mare decat cea aratata de indicele de greutate.

Transferul de mase nu este redus de peretele lateral, indiferent de duritatea acestuia, fiindca acesta apare din cauza ruliului( mai mult sau mai putin pronuntat). Astfel, pentru un transfer de mase mai redus este necesara rigidizarea sasiului(ARB, suspensie, etc.), cauciucul fiind ultima veriga din trenul de rulare, dar si cea mai importanta. Vorb' aia, there's only so much it can do. :D

Link către comentariu

Dun ! Nu e cam mare bataie de cap pentru 105 cai ? Nu sunt rautacios,dar discutiile de aici nu le-am regasit nici pe forumurile cu sute de cai putere !

Link către comentariu

Atata timp cat pot atinge relativ usor viteze de peste 120 km/h si tinand cont ca imi doresc sa pot aborda unele viraje cu viteze cam de ordinul asta nu, nu mi par inutile discutiile astea pentru alegerea anvelopelor.

 

Si stai linistit, ca nu consider deloc rautacioase replicile tale. :)

Modificat de Dun
Link către comentariu

Sincer nu cred ca o sa simti vreo diferenta majora,indiferent de ce anvelopa " din top 10 " vei cumpara.

Link către comentariu

+1 pentru ce zice fre!eu cred ca orice cauciuc vei pune masina ta nu poate sa-l faca sa lucreze la adevarata lui valoare!

eu la cate magazine cu jante si cauciucuri am fost sa-mi pun pe masina,nici unul nu mi-a recomandat in primul rand sa pun jante de 17'' pe masina mea!

apoi,mi-au spus ca trebuie sa stim ca cauciucurile lucreaza bine atunci cand sunt incalzite bine,iar masina mea cel putin nu v-a putea sa incalzeasca asa cum trebuie cauciucurile.dupa care m-I s-a spus ca banii sunt ai mei si eu decid ce fac cu ei,insa ei au datoria sa ma informeze.daca era un gti,cred eu deja era altceva!

Modificat de bily77
Link către comentariu

Pentru o masina de strada cu relativ putini cai, orice peste GY eagle F1 de exemplu (cauciucuri excelente fara mari pretentii de incalzire inainte de utilizare) este cam inutil.

Toyo, Yokohama si altele de acest gen se preteaza de la un GTI in sus...

Link către comentariu

Sunt si eu curios, de unde ati scos-o cu incalzirea anvelopelor de strada?

Link către comentariu

jug,daca stii ceva ce nu stiu,as dori sa aud o alta parere!eu spun doar ce mi-au spus cei care vand asa ceva!insa inclin sa l-e dau dreptate!

Link către comentariu

O anvelopa de strada, fie ea supersport sau nu, e construita in asa fel incat din momentul in care ai pornit motorul sa iti ofere macar 95% din aderenta maxima. Restul de performanta poate aparea dupa ce se mai incalzeste, dar asta inseamna 10-15 min de mers normal, nu altceva.

Nu confundati anvelopa de strada, care are 60-70% din suprafata de contact a unui semislick si o compozitie sensibil diferita cu un semislick.

Mai mult, anvelopele de strada sunt mult mai dure, asadar se inmoaie foarte putin la cald, performantele nefiind imbunatatite sensibil.

Link către comentariu

Eu daca as fi in locul tau,as pune 205/45 ZR 17,aceasta dimensiune este produsa de Michelin,iti poti lua PS3.Dimensiunea pusa pe Polo,respectiv 215/40 R 17,din punctul meu de vedere este nu este cea mai potrivita.M-am vazut azi cu un amic care are un Mini John Cooper Works,o masina mult mai performanta decat ce ai tu,si are aceasta dimensiune la anvelope montata din fabrica.Tine cont ca janta este de 7J,deci un 205 ar fi mai mult decat suficient si ai mai avea de castigat si la confort.

Link către comentariu

Jantele pe care le am eu sunt 7.5" latime. D-aia nu ma prea incanta dimensiunea pe care o ai tu, Fredy. O sa stea prea intins cauciucul pe janta si nu mi-ar placea deloc asta.

Jantele de 17 de pe GTI sunt 7" latime. La fel cu cele pe care le ai tu pe masina acum.

Link către comentariu

Cam trist fara oglinzi.

Si extrem de sinistru fara fetele de usi. Sper sa se miste repede vopsitorul.

 

post-4613-0-68147300-1375977553_thumb.jp  post-4613-0-29232200-1375977553_thumb.jp

Link către comentariu

De ce nu ai dat la vopsit si grila inferioara centrala ? O sa se vada aiurea mai ales ca la Highline si grila superioara centrala este lucioasa.

Link către comentariu

Initial am deschis pozele si am crezut ca au fost sterpelite. Ma si intrebam cum naiba de au putut sa le scoata cu totul.

Mergea si grila inferioara negru lucios.

Link către comentariu

Pai ... in nemarginita lor intelepciune, proiectantii nemtii facura asa: ornamentul in spatele caruia este surubul cu care este prinsa oglinda, este prins, la randul lui, cu un surub aflat sub fata de usa. So ... demontati, baieti, demontati.

 

La vopsit este grila de CL pe care mi-a facut-o cadou Sorin.

Modificat de Dun
Link către comentariu

Pai...circuli cu ea asa?

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Link către comentariu

@Florin - trage mult mai bine. Aer prin gaurile aparute dupa extragerea oglinzilor de minte.  :D

 

@Muale - pai ... da? Este ilegal (intrebarea e pune, vb serios)? Oricum ... este extraordinar sa redescoper senzatiile de la inceputul soferiei, cand ma asiguram in oglinda interioara si apoi intorceam capul la 90+ de grade pentru a ma asigura si lateral.

 

PS: azi am tras-o pe dreapta. Nu mai merg cu ea pana in momentul in care voi merge la Florin sa montez la loc oglinzile.

Link către comentariu

da, este ilegal. fara oglinda interioara poti merge fara probleme.

nu inteleg de ce ai demontat cu totul, nu merge scos doar capacul? eu cand le-am vopsit pe ale mele am scos capacele de plastic si am stat cu oglinzile asa 2 zile (am stat cu frica ce-i drept, poate venea un copil curios si tragea de una-alta).

 

"nemarginita intelepciune" este justificata, era inestetic sa se vada surubul din masina. asa au acoperit tot cu fata de usa.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!