Jump to content

Maurul lui Dun


Dun

Postare recomandată

Bravo ! Acum trebuie doar rabdare;ce naiba termen este ala la volan ? Astia sunt profesionisti ?

Link către comentariu

Ieri am facut un fel de detailing la Alex de la Evolution Detailing - care s-a mutat la bucuresti si care acum lucreaza in Pipera.

S-a facut o spalare, o deparazitare cu argila si apoi s-a aplicat ceara.

Astazi am fost si am montat folie de protectie a caroseriei pe capota si pe spoiler-ul fata. Operatiunea a fost facuta la Kaf.ro iar folia folisita este Lumar.

Am mai vazut si alte lucrari de genul asteia care au iesit mult mai prost - cel putin din punctul meu de vedere. Dar am vazut si cateva care au iesit mai bine. Oricum ... nu e perfect, iar eu nu cred ca voi fi multumit vreodata.

Duminica plec in concediu. Poze voi posta cand ma intorc.

Link către comentariu

Si ca sa fie tiganeala maxima am revenit la inchidere si am pus folie si pe faruri si pe proiectoare.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Azi m-am intalnit cu Bogdan. O masina foarte frumoasa si intretinuta in adevaratul sens al cuvantului, in care se pune suflet. Ori era proaspat spalata, ori asa o tine de obicei. Era :icon_idea:

Sau poate de la intunericul de afara mi s-a parut :D. Pacat ca nu am stat prea mult la trancaneala pentru care ne intalnisem dar ocazii o sa mai fie. :icon_thumleft:

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Acum o saptamana si jumatate m-am intors din primul concediu facut cu Mauru’ si mai jos am sa va impartasesc impresiile atat despre comportamentul masinii cat si despre traseul urmat.

Destinatia finala a fost Kaprun, iar traseul urmat a fost Bucuresti – Budapesta – Viena – Salzburg – Kaprun, cu oprire in Budapesta la o cunostinta a prietenilor cu care am fost. Ei au fost cu o Octavia II cu motor ca al meu si portabagajul plin, doua persoane in masina. La sfarsit am sa fac cateva observatii si despre masina lor.

Prima parte a calatoriei a fost cea care a presupus iesirea din tara, iar traseul urmat a fost Bucuresti – Pitesti – Rm Valcea – Sibiu – Deva – Arad – Nadlac, iar primul plin a fost facut undeva pe langa Arad la benzinaria Petrom de pe DN7 533+700. Am facut pana acolo 589 de Km si am pus 33.97 litri. BC-ul arata 5.6%, iar la pompa a fost 5.765%. Am plecat la drum duminica la ora 4 si cateva minute dimineata, de la intrarea pe A1, avand 26 de Km facuti de la plinul de rigoarea si am iesit din tara in jurul orei 13. Timpul efectiv de mers a fost de 7 ore si 15 minute si am avut o medie de 82km/h. S-a mers bine, in limita permisa de lege (+7-8 km pe BC acolo unde drumul o permitea) drumurile au fost bunicele, in ansamblu undeva spre 8.5 ar fi nota pe care as da-o traseului din Romania tinand cont de ziua si intervalul orar in care l-am parcurs.

Nimic esential de luat in seama pe aceasta parte a traseului decat ca undeva pe la Arad, unul cu un Passat cu un diesel de 2 litri mi-a scos fumurile din cap si m-a facut sa revin cu picioarele pe pamant.

Prima oprire a fost in Budapesta, unde, pentru ca am ajuns destul de devreme am apucat sa vizitam si centrul. Foarte frumos desi ceva nu mi-a placut acolo, dar nu as putea spune ce anume. Era o atmosfera care nu mi-a picat bine.

A doua zi am plecat pe la 8 si ceva si ne-a luat o ora sa iesim din oras. Am ratat o strada la stanga la un moment dat si a trebuit sa mergem cam un kilometru pana unde am putut sa ne intoarcem si din pacate, portiunea de drum pe care ne-am intors era pe o strada cu o singura banda unde se mergea foarte greu. Apoi am avut norocul ca pe podul care traversa Dunarea sa fie un accident astfel ca se circula infect de oribil. Dupa care … autostrada. Nimic notabil afara de viteza de deplasare – 120km/h pe BC impusa de consumul masinii prietenului cu care am fost. Urmatorul plin l-am facut la o benzinarie OMV din Salzburg de pe strada Vogelweider Strasse 86. Pretul era de 1.399Euro/litru.Personal recomand varianta asta pentru ca de-a lungul autostrazilor pretul benzinei varia intre 1.6 si 1.7 Euro/litru. Distanta parcursa de la plinul din Romania a fost de 833 km, am alimentat 47.91 litri, media pe BC a fost de 5.6%, iar cea de la pompa de 5.751%. Aici nu am mai notat media orara si nici timpul efectiv de mers.

La Kaprun a fost fain, doar ca a plouat si a fost innorat si ceata tot timpul.Sus pe Kitzsteihorn era o minunata furtuna de zapada si nu se vedea nimic.Super tare a fost alpine coaster-ul din Kaprun. Eu m-am dat cu el intr-o zi in care era pustiu pe acolo pentru ca … ploua. In mod normal, cand sunt si altii pe “circuit” nu te poti da cu viteza maxima, trebuie sa ai grija sa nu intri in cel din fata ta – jucariile alea au frane – care mai mult ca sigur va merge mai incet decat maniacii de adrenalina cum sunt eu. Cand am pornit l-am intrebat pe baietasul ala de doua ori daca este vreo problema in cazul in care nu franez si mi-a spus razand ca este in regula, sunt in siguranta. Dar, pentru ca radea, nu l-am crezut si inaintea virajelor am franat usor. Nu am franat insa pe portiunea dreapta pe care erau hopurile si in ciuda faptului ca impingeam cat puteam de tare cu spatele in spatar si cu picioarele in partea de jos a saniei pentru a ma fixa la maximum in ea, la acele hopuri am zburat efectiv din sanie, chingile de sustinere care te tin in sanie nefiind reglate pentru mine la plecare. In filmul atasat – care nu este postat de mine – hopurile la care am avut parte de adrenalina la maxim sunt intre minutul 2:50 si 3:05.

Spre casa am plecat fara prietenul cu care venisem asa ca am avut mult mai multa libertate de miscare. Acolo unde drumul mi-a permis am mers cu 7 km peste limita legala, urmarind viteza afisata de BC – buna treaba tempomatul;nu recomand nimanui sa conduca o masina fara tempomat. In realitatea aveam doar vreo 2 sau 3 peste limita legala, lucru evidentiat de GPS care la 137Km/h pe BC imi arata 132Km/h. Am avut insa parte de o portiune criminala pe langa Budapesta unde se lucra la greu si traficul era deviat pe o singura parte a autostrazii.Totusi, am reusit pe 864 de km parcursi intre Kaprun si Cenad o medie de 106 Km/h. Am facut plinul la aceeasi benzinarie din Salzburg la plecare si apoi in Romania la Petrom-ul din Sannicolau Mare de pe strada Cenadului 18A. Am pus acolo 46.839 litri – mi-a cam tatait fundul prin Ungaria ca nu ajung la benzinarie, dar pana la urma nu a fost sa fie – pentru 771 km parcursi mai mult pe autostrada cu o viteza maxima de 132 km/h masurati de GPS. BC a zis un consum de 5.9%, la pompa a iesit de 6.075%.

In prima seara in Romania am dormit la Timisoara, dupa care a urmat calvarul parcurgerii Romaniei dupa ce mersesem atat pe autostrazile de afara. Pur si simplu, din momentul in care am intrat in Romania am fost bolnav de nervi. Se circula infect, pe niste drumuri execrabile, aglomerate, improprii parcurgerii unor distante mai mari doua-trei sute de km. Pana sa ajung acasa am fost pe la Castelul Huniazilor ocazie cu care am constatat cat de nenorociti sunt imbecilii astia care conduc Romania lasand drumurile catre un obiectiv turistic si istoric atat de important intr-o stare deplorabila, cu gauri cat galeata si portiuni pe care nici cu tancul nu le poti parcurge fara sa iti fie frica ca il vei rupe. Apoi am trecut prin Sibiu unde am luat masa de pranz la Crama Sibiana, un restaurant din Piata Mica pe care il recomand celor care vor sa manance o papica buna in tarisoara lor. Si la finalul zilei am ajuns in Moeciu de sus. Dupa Fagaras, am facut greseala sa parasesc E68, undeva cu putin inainte de Persani si sa merg prin Poiana Marului si Zarnesti, pe 73A, pentru a evita sa mai merg pana la Brasov. Dar avand in vedere ca drumul era rupt si ca a trebuit sa merg cu 40 km/h, uneori chiar si mai incet, ma gratulez cu romanescul ”boule” pentru alegerea facuta. Mai mersesem pe varianta asta cu vreo 5 ani in urma si atunci drumul fusese excelent.

Apoi am venit acasa pe Paraul Rece + DN1. Nici pe Paraul Rece nu am avut parte de prea mult noroc. Portiunea este asfaltata in toamna anului trecut si pana la Paraul Rece, venind dinspre Rasnov, drumul este in regula, dar dupa acea, pe portiunea pana la Predeal, se lucreaza in trei-sau patru locuri la niste poduri.

Ultimul plin facut la Bucuresti a fost de 44.63 litri pe 748 km. BC zicea 5.8%, plinul la pompa a zis 5.966%. Media de viteza pe sectiunea retur din Romania a fost de 55Km/h, fata 82km/h obtinuti la plecare si de cei 106km/h obtinuti pe portiunea de intoarcere Kaprun – Cenad. In Romania am facut multe depasiri in forta, uneori si pe portiuni in urcare si am injurat exagerat de mult. Se circula prost si aglomerat si asta nu este de mirare avand in vedere ca la noi marea majoritate a drumurilor trec prin localitati si sunt neingrijite. Pe aceeasi unica banda a drumului trebuie sa circule si cel cu TIR-ul si cel cu basculanta si cel cu tractorul si cel cu Dacia 1300 venit de la camp si cel care a iesit sa se plimbe ca sa isi arate proaspat spalatul Logan si eu, cel care am de taiat tara in doua.

Acum despre masina … trage bine. Are ceva vana in ea. Este cu mult peste media celorlalte masini pe care le intalnesti pe drum. Consumul in afara este bunicel. Daca mergi pe drumuri nationale, linistit, batraneste si e liber, poti sa cobori spre 5% cu consumul. Pe autostrada consuma undeva in jur de 6.6 - 6.8% daca mergi cu 130 km/h pe GPS.

La acceleratie ai intaietate in fata multora. La depasiri, de asemenea, iti permiti sa faci niste lucruri pe care nu multi reusesc sa le faca. Nu este insa o masina cu pretentii prea mari (in nici un caz nu este un substitut pentru un GTI), dar este destul de departe de medie. Cred ca este echivalentul unui Golf cu motorul 1.4 TSI 122. Clar este peste Octavia II cu motorul de 122 pentru ca are un alt coleg al meu de serviciu si am mers cu masina lui – desi, Golf-ul si OII cred ca au cam aceeasi greutate.

Avand in vedere ca eu am suspensie sport pe masina, pot sa spun ca sunt multumit de confortul la rulare. Masina sta binisor pe viraje, dar este penalizata mult de suspensia spate. Este ceva cam supraviratoare. Eu am cauciucuri Dunlop Sport SP Maxx 215/45 R 16 si cred ca exista si solutii mai bune care ar face ca masina sa stea ceva mai bine pe strada.

Franarea este … un pic deficitara dupa parerea mea. In situatii normale masina franeaza foarte bine. Dar au fost momente cand am simtit ca … as fi avut nevoie de ceva mai multa fermitate si rezistenta, pentru ca am franat si am avut impresia ca nu prea se opreste unde ar trebui. Este posibil ca, din nou, alte cauciucuri sa faca o treaba ceva mai buna si pe partea de franare.

Actualul Polo 6R este net peste vechiul 9N3 – ma refer la tinuta de drum. As compara diferenta dintre cele doua cu cea pe care am simtit-o cand, in urma cu vreo doi ani, am mers cu un Golf V 2.0 TDI 140 CP stock, dar cu suspensie sport.

Legat de O II-ul prietenului cu care am fost, care, repet, are aceeasi motorizare ca si mine, nu pot sa spun decat ca ma bucur pentru mine. Masina lui are suspensia moale, lucru pe care l-am observat pe viraje cand am avut impresia ca urmeaza sa ne rasturnam si pe franare cand am simtit ca masina raspunde ceva mai prost decat a mea. Nu mai zic de putere si de demaraj. Cu totul si cu totul altceva fata de micutul meu. Accelerarea este destul de lenta, iar zvac-ul pe care il observ la a mea este de o moliciune incredibila la el. Nici nu poate fi vorba de senzatiile de afundare in scaun pe care le resimt eu in Maur – desi exista si la a lui ceva de genul asta. Parerea mea este ca pe masina lui motorul ala este pentru mers la consum, linistit. In nici un caz nu este pentru depasiri in forta in rampa. Recunosc insa ca daca as fi mers cu masina lui inainte sa il am pe Maur as fi zis altfel. Pe portiunile de drum commune – Bucuresti-Nadlac si apoi pana in Salzburg – lui i-a consumat la pompa cu 0.3% mai mult decat mie.

Consumul la pompa, eu il fac punans pana cand benzina ajunge sus, in gatul rezervorului, umpland si rezerva. Cata vreme nu plec cu masina din oras, nu fac asta. Dar la drumul asta asa am facut. Am umplut rezervorul foarte incet, ca sa nu faca prea multa spuma si am tacanit pistolul pompei pana cand benzina a ajuns sus, urcand pana in gatul busonului.Am facut asta doar pentru ca am vrut sa fiu sigur de consumul real al masinii.

Ca o recapitulare am facut in excursia asta 3149 cu un consum de 5.87 la pompa. AC-ul a mers in permanenta.

Modificat de Dun
Link către comentariu

Frumoasa excursia pana in Austria. Pot spune ca consumul este excelent, avand in vedere viteza medie si faptul ca ai mers cu aerul conditionat pornit tot timpul. Pana la urma ai facut o alegere buna cu motorul asta, sper sa nu ai nici un fel de probleme cu lantul de distributie.

Link către comentariu

De cand ai deschis topicul am scris cateva posturi dar nu le-am publicat din diverse motive. Imi place mult masina, in special pentru ca are 2 usi. Nu stiu nimic de Octavia, dar fata de Golf 1.4, Maurul tau sta chiar putin mai bine la reprize - ambele (vw) sunt above the average ca feeling :). Ai o masina pe cinste, sa te bucuri de ea!

Traim in secolul 21, daca nu cumva sunt persoane in masina care au probleme cu AC, chiar nu vad motive sa il opresti - economia reala de combustibil este infima, si se iroseste pe cantitatile de apa si sapun necesare ulterior :D. Asta ca o remarca generala, neadresata.

Link către comentariu

Pentru cine nu are rabdare sa citeasca tot postul anterior iata esenta celor de acolo.

Traseul urmat Bucuresti - Pitesti - Ramnicu Valcea - Sibiu - Deva - Nadlac - Budapesta - Viena - Salzburg - Kaprun cu o noapte petrecuta la Budapesta.

Pe portiunea Bucuresti - Nadlac am avut timp efectiv de mers 7 ore si 15 minute, o medie de 82 km/ora si pe 589 de km facuti de la plinul facut in Bucuresti, inate de plecare, am consumat 33.97 litri. Alimentarea am facut-o la Petrom-ul de pe DN7 533+700.

BC-ul a aratat 5.6%, iar la pompa consumul a fost 5.765%

Urmatoarea alimentare am facut-o la Salzburg la benzinaria OMV de pe strada Vogelweider Strasse 86. Pentru 833 de km am alimentat 47.91 litri.Media pe BC a fost tot de 5.6, iar la pompa a fost 5.751%. Pe aceasta portiune nu am mai urmarit viteza medie obtinuta, dar pe autostrada am mers cu 120 km/h conform BC.

La plecarea spre casa am facut plinul in Salzburg - pentru 208 km facuti pe ruta Salzburg - Kaprun - Salzburg am alimentat 11.5 litri.

Pe drumul de intoarcere am mers cu 137 km/h pe portiunile unde a fost permisa viteza maxima si cu 107 acolo unde era limitare la 100 km/h. In proportie covarsitoare am mers cu tempomatul activat. Am intrat in Romania pe la Cenad si am alimentat in Sannicolau Mare la Petrom-ul de pe strada Cenadului 18A. Pe 771 km am alimentat 46.839 litri. Media de viteza pe portiunea Kaprun - Cenad a fost de 106 km/h. Consum-ul spus de BC 5.9, iar cel de la pompa 6.075%.

In Romania am venit in Bucuresti pe traseul Timisoara - Lugoj - Deva (cu oprire in Hunedoara la Castelul Huniazilor) - Sebes - Sibiu (unde am intrat in oras si am mancat in centrul istoric) - Fagaras - Poian Marului - Zarnesti - Rasnov ( cu o oprire de o noapte in Moeciu de sus) - Paraul Rece - Ploiesti - Bucuresti. Pe 748 km am alimentat 44.63 litri. BC a vazut consum de 5.8%, iar la pompa a iesit 5.966%. Media orara de viteza a fost de 55km/h.

La intoarcerea in Romania a fost foarte aglomerat, chinuitor. Am facut multe depasiri.

Legat de consumul la pompa, eu pun pana cand benzina ajunge sus, in gatul rezervorului, umpland si rezerva. Cata vreme nu plec cu masina din oras, nu fac asta. Dar la drumul asta asa am facut. Am umplut rezervorul foarte incet, ca sa nu faca prea multa spuma si am tacanit pistolul pompei pana cand benzina a ajuns sus, urcand pana in gatul busonului.Am facut asta doar pentru ca am vrut sa fiu sigur de consumul real al masinii.

Ca o recapitulare am facut in excursia asta 3149 cu un consum de 5.87 la pompa. AC-ul a mers in permanenta pe 24.5 grade, setat la prima treapta de viteza a ventilatorului.

Estimez sarcina incarcata in masina - eu, prietena mea si bagajele - la o greutate de 160 kg.

Daca mai sunt si alte aspecte interesante care ar putea avea un cuvant de spus in legatura cu consumul ... va rog sa ma intrebati, poate mi-a scapat ceva.

Cristi si eu sper sa nu am probleme cu lantul. Si avand in vedere cat de putin circul cu masina s-ar putea sa scap. Si chiar daca vor aparea, am garantie patru ani. Nici nu imi pun problema ca nu as putea rezolva problema. Dar sper sa nu fie nevoie.

Mike ... azi tocmai am facut noi planuri de viitor. Pe care le voi expune pe rand, pe masura ce le voi pune in practica. Pentru moment am in plan un dyno.

Cat priveste aerul conditionat ... prietena mea nu prea se impaca cu el. Dar daca il tin pe ventilatie minima si la o temperatura rezonabila, intre 23 si 24.5 grade cadem la pace si il pot folosi. Si crede-ma pe cuvant, in aceste conditii de exploatare este rezonabil si face fata.

Modificat de Dun
Link către comentariu

Sa fii ferit de problema lantului. Inseamna sa tii pana la 2 sapt. masina pe bara. Fiind vb de garantie... Se desface, se face poza, se constata de nemti, se trimite lantul si se monteaza. In tot acest timp masina ramane desfacuta pentru ca ei suporta in garantie o demontare si o montare.

Toate detaliile astea le stiu de la cel care mi-a vandut masina si pe care-l stii si tu. Are tot polo aceeasi motorizare si exact prin asta trece acum.

Legat de planuri, pot sa intrevad doar doua pana acum cu care mergi la sigur :). Eu zic sa mai stam pe acasa daca tinem la bani :))

Link către comentariu
Master_Blaster

Frumoasa relatarea si ma bucur ca-ti place motorul, eu zic ca e fun si pe golf, dar sunt sigur ca pe polo e avantajat de greutatea mai mica a masinii.

Apropos de lant cati km ai? Eu am trecut de 17000km (si nu merg batraneste) si incep sa aud zornaitul la pornire din ce in ce mai des... asta e se schimba. Si am inceput sa-l aud dupa 14000.

Link către comentariu

Frumos review!

Sa te bucuri in continuare de Maur,fara probleme :)

Link către comentariu

Razvane ... planurile astea exista de dinainte sa vina masina. Acum doar stiu ca sunt realizabile si ca mi le pot permite.

Din pacate in problema lantului eu nu am inca rulajul necesar pentru a ma putea pronunta. Nu am decat 7.200 km. Sper sa scap fara problema asta, dar nu imi fac griji nici pentru eventualitatea in care o voi pati si eu pentru ca am garantie extinsa. Evident ca atunci cand o voi patii am sa fiu suparat si stresat rau de tot, dar sper sa trec cu bine peste situatie.

Pentru saptamana viitoare se anunta ceva bun de tot. Am sa va tin la curent.

Link către comentariu

Daca masina e fabricata in 2012 (respectiv MY2012) nu vei avea probleme cu lantul pt ca deja la aceste modele a fost schimbat furnizorul respectiv, si au alt tip de lant de distributie. Poti vedea pe topicul cu O2 FL cum arata noul lant. Asa ca relax si cati mai multi km :)

P.S Mie mi se pare f sprinten acest motoras si pe Golf. Ce-i drept nu am condus noul Polo, decat in varianta de motorizare 1.4MPI de 85 de cai, si acela mi s-a parut cam lenes. Oricum de la aspect, manevrabilitate si pana la confort interior e cu mult peste generatia anterioara, asta am observat si eu

Modificat de luciteck
Link către comentariu

Masina a fost fabricata in saptamana 39 2011 si este model 2012, fiind fabricata dupa data de 01.iunie.2011.

Sper si eu sa scap de problema asta.

Cu toate ca mi-a ajuns la urechi informatia conform careia schimbarea furnizorului lantului se realizeaza abia acum. Dar este posibil ca informatia sa fie falsa.

Modificat de Dun
Link către comentariu

Lasa..atata timp cat ai garantie nu e o problema..Ce te-ai face daca ai fi in locul meu ? Si fara garantie si cu probleme suficiente sa-ti "danseze" sangele in vene ?!

Link către comentariu

Acum vreo saptamana si ceva am luat de la PBV1 fuduliile pe care le comandasem, dupa cum se vede, pe data de 6 iunie.

De fapt, daca ma uit bine pe hartiile pe care le am, au venit pe 13 iunie. Eu le-am ridicat de la ei pe 29.

post-4613-0-34463100-1341869493_thumb.jp post-4613-0-75303600-1341869502_thumb.jp post-4613-0-77289000-1341869509_thumb.jp

Pentru cine nu stia volanele se fac la Timisoara.

Ornamentele pentru pedale le-am montat chiar la ei in parcare. Nu a fost chiar greu. Si rezultatul este incantator. Cel putin pentru mine.

Poate am noroc si in cele urma se va descoperi o solutie si pentru foot-rest.

Preturile pentru celelalte doua sunt dupa cum urmeaza

Pret montaj volan -------------------- 200 RON

Pret vopsit + montaj eleron -------- 285+150 RON

Inca nu am fost la ei pentru ca, dupa cum am mai spus, sunt amenintat cu actiunea "saiba". Pe care nu am de gand sa o fac pana cand nu fac un dyno la masina, asa cum este acum, pe care am sa il repet si dupa actiune si al carui rezultat am sa vi-l comunic. Apropos de asta: caut referinte pentru stand-uri dyno in Bucuresti si imprejurimi.

In alta ordine de idei ... am ajuns la 7.300 km, din care in jur de 4.000 sunt facuti in mediul extra-urban.

Media de consum facuta la pompa este de 7.8%, consumul extra-urban fiind de 6.04%. AC-ul merge in permanenta.

Modificat de Dun
Link către comentariu

Si AMG are volane banatene :). Erau mai interesante poze cu obiectele nu cu ambalajele :)

Edit: Porsche Ro nici macar nu o sa vrea sa iti vada fisele dyno. Daca il faceau ei asa da. Altfel, il faci pentru tine.

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Ca sa nu imi fac prea mult sange rau, obiectele sunt in cutii.

Daca volanul ala nu era in cutie, cred ca dormeam cu el. Si nu mint cand spun asta.

Link către comentariu
Master_Blaster

Saiba nu o sa afecteze "cifrele" pe care le da fabrica, ci doar felul in care da aceste "cifre". Si cu si fara saiba tot 105 ponei vei avea la inceput o sa simti o diferenta (in bine sau in rau) dar dupa o sapt te obisnuiesti. :P

Eu am saiba si parerea mea e ca e placebo eu tot ma distrez cu ea.

Link către comentariu

Am mai scris despre asta: tatal unui fost coleg de facultate are o Jetta cu motorul asta.

Am vorbit mult cu el dupa ce a facut actiunea si il cred pe cuvant ce spune: la el masina nu mai trage ca inainte in sensul in care cuplul este furnizat mai de sus. Consumul a crescut simtitor avand in vedere ca nu poate sa mai mearga cu ea la 1400 rpm cum o facea inainte de actiune.

Ceea ce nu este chiar in regula.

Oricum ... voi detalia dupa actiune cum se simte la mine masina.

Link către comentariu

am facut si eu actiunea cu saiba la 1.2 TFSI 86 CP + update de soft ... si nu s-a intamplat nimic din punct de vedere performanta, doar nu se mai aude un zgomot metalic care era enervant cat motorul era rece.

Link către comentariu

Salut Dun,

Felicitari pentru masina si cat mai multi km fara probleme.

Astazi am citit topicul tau cu toate posturile tale.

Te rog sa spui inca odata pentru ca nu am inteles, cat a costat masina si care au fost reducerile de care ai reusit sa beneficiezi.

Cu respect, Alex B

Link către comentariu

Volane, centuri de siguranta, etc se fac si in romania de catre compania suedezo - americana "AUTOLIV" :). Si parca este in Romania din 1997, nu mai stiu sigur aceasta informatie, compania are un sediu la Brasov si inca unul la nu mai stiu.

Cu respect, Alex B

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!