Jump to content

Maurul lui Dun


Dun

Postare recomandată

:)) pai el are o Dacia Solenza cu care (mai) merge pt a proteja Polo

Exact! ;)

Link către comentariu

Asteptam un pret de la Florin@Caractere pentru aceasta suspensie. Asta pentru ca la el conditiile de garantie prevad ca, in caz de probleme, isi asuma integral costul cu manopera si transportul produsului la garantie.

Pretul a venit in aceasta dimineata si el este de 3.982 de lei. Am sa ma gandesc daca merita sau nu sa incerc sa vand suspensia mea si sa iau una identica de la Florin. Partea proasta este ca desteptul de Zeno nu imi poate oferi nici un act care sa arate cat de cat ca un certifac de garantie, act cu care sa insotesc la vanzare suspensia luata de la el. Asa ca ... nici nu stiu cu cat as putea scoate la vanzare suspensia mea. Am o promisiune de la Bwwlan ca ar fi dispus sa mi-o vanda el in germania, dar chiar si asa nu stiu daca as putea sa o dau macar la 500E. De fapt asta ar fi un pret nesperat de mare.

Faza este ca operatiunile astea de demontare, trimitere la garantie, remontare pe masina si apoi o geometrie costa fix 1.000 de lei, in conditiile in care eu i-am platit lui Zeno 3.050 de lei.

 

In alta ordine de idei am primit oferta pentru ulei RedLine. Cica exista un sigur model care sa indeplineasca norma motorului meu: RED LINE High Performance Synthetic Motor Oil 5w-40, pretul fiind de 295 de lei pentru un bidon de 3.78L (de la prima revizie pe care am facut-o la Nurvil mi-au ramas 500ml dintr-un bidon de 4L).
Cel care mi-a facut oferta mi-a oferit si urmatoarele variante care sa respecte norma 502 00 impusa de producator
Motul 8100 X-clean 5W-40 ACEA C3 / VW la bidon de 5 litri - 180 de lei
Gulf Formula ULE 5w-40 fully synthetic longlife engine oil  la bidon de 5 litri - 140 de lei
Millers Oils NANODRIVE CFS 5w-40  la bidon de 5 litri - 320 de lei
Link către comentariu

Sincer, decat sa o vinzi cu 2.000 si sa iei alta cu 4.000, mai bine o pui pe masina si te risti sa se mai strice de 2 ori. Si tot la banii aia ajungi, doar ca in vreo 2-3-4 ani... Asta daca se strica...!

Link către comentariu

Eu as da banii aia pe comenzile de GTI si restul pieselor necesare. De fapt, cred ca nici jumatate din aia nu sunt...

Link către comentariu

:)

Ca sa am ce butona de la comenzile alea ar trebui sa schimb si clusterul.

Link către comentariu

Vezi ca am vorbit si eu cu Marius acum ceva vreme despre comanda ta si el mai recomanda Millers ca fiind foarte bun in cazul Evo-ului lui.

Asa cum iti spusesem si initial, Redline e in varful piramidei, asadar daca vrei sa iti faci "damblaua" cu cel mai bun ulei posibil astfel incat sa vezi daca e vreo schimbare notabila, asta e best bet.

Tot pe acolo cu Redline este si Millers Nanodrive, un ulei foarte apreciat in UK mai ales. Oricare dintre cele doua vor fi grozave, insa pe Millers platesti putin mai mult pentru o cantitate care nu iti este necesara acum. 

Link către comentariu
Master_Blaster

1000lei schimbat suspensia si geometrie? Mi se pare enorm iesi mai ieftin si daca cuperi scule si o faci tu. Da, cu tot cu cheie dinamometrica, cric, capre si un set bun de tubulare.

 

Oricum mai bine o pui, decat sa dai bani pe o alta suspensie la care nu o sa ai garantia ca-ti place ca look sau confort.  

 

Iar ca ulei nu ai nevoie de super ulei pt 1.2tsi stock, ii faci mai mult bine daca il schimbi mai des gen la 10000km.

Link către comentariu

Ramasesem dator cu niste poze legate de "repozitionarea unei conducte" care a rezolvat zbarnaitul care se manifesta la relanti.

post-4613-0-43852900-1396193159_thumb.jp  post-4613-0-32928800-1396193160_thumb.jp

 

Si in felul asta de infofolita le-am dus-o.

post-4613-0-17814800-1396193161_thumb.jp

Link către comentariu

Bucata aceea albastra e pur si simplu folie care se pun sub parchet sau este ceva asemanator dar de forma dedicata din fabrica, vreun reper ceva?

Din cate vad au tras conductele mai in sus putin si apoi au pus acea bucata. Ai stat acolo sa vezi ce face?

Eu le-am rezolvat oarecum cu un soricel de plastic, dar cateodata tot mai zornaie. Si la mine parca sunt putin mai jos lasate conductele. Oricum, se poate incerca si asta.

Link către comentariu

Nespalat si pe fuga, astazi ma duc cu Rave la Exelixis sa ne masuram puterile.

Chiar daca  nu vor fi conditii identice (eu in rezervor Mol95 el are OMV100) tot vor fi niste date destul de concludente. Personal abia astept, pentru ca Rave are pe masina un soft facut TCM si chiar vreau sa vad ce face acest soft. Eu m-am dat cu masina lui la un moment dat, dar am facut-o in oras si nu am dat mai deloc in ea. Adica nu cred ca am sarit de 3.000 rpm. Dupa ce am mers cu masina mi-a dat prin cap sa ma uit pe hartiile pe care i le-a dat Voinea si am vazut ca performantele pana in 3.000 erau sub cele stock si ca abia de acolo in sus s-ar fi simtit modificarea. Asa ca, ce am facut eu atunci, nu a fost deloc concludent pentru softul ala. Evident ca am tras concluzia ca masina lui este sub Polacul meu, dar am zis ca asta se intampla din cauza greutatii mai mari.

 

Dar ... vadem astazi ce si cum. Repet: abia astept.

Modificat de Dun
Link către comentariu

Pai daca mai vrea cineva sa vada un Tiguan cu jante de tabla pe role, putem sa bem o cafea pe acolo, nu? :))

Link către comentariu

Dun,vreau sa vad daca o sa iti dea o diferenta de cai in plus fata de ce ai facut la Racing Code ( spun asta deoarece cand a fost campania de data trecuta,un cunoscut a mers la ambele si diferenta era de cativa cai in plus la Exelixis ) Chiar sunt curios daca se verifica si in cazul tau acest aspect.

Link către comentariu

Deci ... revin.

 

post-4613-0-45836600-1396433138_thumb.pn

post-4613-0-16377000-1396433745_thumb.pn

post-4613-0-43912600-1396433745_thumb.jp

 

Inca doua dyno-uri si ajung la 140 de cai, adica acolo unde voiam eu sa ajung la un anumit moment de timp.

De pe graficul celor de la Exelixis ce sa inteleg, ca inainte de 1800 rpm nu a masurat nimic? Eu am vazut ca la fiecare dintre cele trei incercari a plecat de la 1.400 rpm.

 

Conditiile meteo sunt cele de astazi. Acolo BC-ul mi-a aratat 12 grade

Benzina: Mol 95

Roti de 17 cu anvelope 215/40 R17 si presiune de 2.4 pe toate rotile

 

Altceva ... nu stiu ce sa va mai spun. Asteptam graficul lui Rave si apoi mergem cu ele pe topicul de modificari motor din aria Polo.

Modificat de Dun
Link către comentariu

Wtf, Exelisis a masurat aproape 200nm si 117cp. La asa ceva ai 1.4 :))

Mi se par cifre mult prea optimiste, mai ales in conditiile in care nu ai ceva schimbat ma refer la admisie, evacuare si cu benzina de 95.

 

La racing code cat ai avut?

 

L.E.: Acum am vazut. Zic ca o medie intre cele doua ar mai probabila.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Super!

Acum ma pregateam sa il pun eu.

 

Putem sa concluzionam ca Mol95 este mai tare decat OMV100 ?

Sau o fi din cauza eleronului pe care eu il am si tu nu ?

 

Ah! Sau poate este din cauza foot rest-ului? O aduga ceva greutate in plus? Eu nu am asa ceva pe masina.

Link către comentariu

Eu zic ca jantele de tabla sunt mai proaste decat alea de aliaj. Asta ma trage in jos... :))

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!