Jump to content

Maurul lui Dun


Dun

Postare recomandată

Cu deosebit respect si consideratie, dar cu o mare intarziere, iata descrierea primei mele masini noi:

Polo 6R HL 2012 model ABCBZB. Tipul motorului … 1.2TSI CBZB 77KW.

Ma invart in lumea VW de ceva ani – doar ca un profan posesor de masina – si desi mi-am luat-o in gura de multe ori de la reteaua de service-uri a grupului din Romania nu m-am invatat minte si mi-am luat masina tot cu dublu v in bot rugandu-ma sa nu am nevoie sa merg la service.

Iata configuratia masinii:

8E8E - Culoare exterior - Argintiu (reflex silver metallic)

W45 - (PH2+WW1+8WH)- Pachet Confort Plus - Scaune fata incalzite,climatronic, faruri de ceata, instalatie spalare faruri, indicator nivel lichid de spalare, duze spalare faruri incalzite – asta a fost moca

UF6 - Conector multimedia - Media IN cu cablu adaptor USB

0NA - Fara inscriptionare model si cilindree

PJ4 - Jante aliaj usor "Mistral" 7Jx16, anvelope 215/45 R16, suruburi antifurt, roata de rez.de uz temporar – nu stiu care-i treaba, dar roata de rezerva este normala de otel nu din aceea de dimensiune redusa

WFK - Pachet Relax: park pilot cu avertizare acustica la obstacole spate, tempomat.

WL1 - Partea centrala a scaunelor in Alcantara si laterala cu aspect de piele, scaune fata incalzite

RHZ - Radio CD RCD 510 cu functie mp3 inclusiv CD-changer pentru 6 CD-uri,6 incinte acustice (4 fata,2 spate),antenna Diversity si conector multimedia pentru surse externe

PSF - Suspensie sport - garda la sol coborata cu cca 15mm

Poze de la livrare nu pot sa pun. Motivul o sa il descopere cei care vor avea rabdarea sa citeasca romanul din postul urmator. Prin urmare … deocamdata doar poze cu rotile de iarna si poze cu interiorul.

As dori sa concentram discutiile strict pe subiecte de tuning.

post-4613-0-54247800-1331996710_thumb.jppost-4613-0-26198500-1331996720_thumb.jppost-4613-0-84586400-1331996729_thumb.jppost-4613-0-82522800-1331996738_thumb.jppost-4613-0-33212600-1331996750_thumb.jppost-4613-0-97307700-1331996794_thumb.jppost-4613-0-98751000-1331996802_thumb.jppost-4613-0-62861200-1331996816_thumb.jppost-4613-0-80452900-1331996828_thumb.jppost-4613-0-63385500-1331996838_thumb.jppost-4613-0-30596900-1331996854_thumb.jppost-4613-0-53129800-1331996866_thumb.jppost-4613-0-98715100-1331996877_thumb.jppost-4613-0-77010900-1331996890_thumb.jp

post-4613-0-29381000-1331996828_thumb.jp

Link către comentariu

foarte frumoasa..si noua :) s-o stapanesti sanatos si spor la modificari

Link către comentariu

Iata si poveste romantata a achizitionarii masinii.

Dupa amanari de ani de zile, anul trecut viata m-a ajutat sa iau decizia finala si sa-mi cumpar masina. Configuram de vreo cinci ani Golf-ul si de vreo doi Scirocco-ul, dar anul trecut … pentru ca la Golf-ul in doua usi nu se mai dadea reducere si iesea cu o mie si ceva mai scump decat ala in patru usi, iar Scirocco-ul era la randul lui mai scump cu vreo mie si ceva decat Golf-ul, iar configuratia pe care o voiam eu iesea undeva pe la vreo 20.000 E – dupa ce scadeam tichetele Remat si reducerea dealer-ului – am cedat nervos – ca sa iau Scirocco-ul sau Golf-ul trebuia sa mai strang inca un si jumatate la bani – si am dat comanda de un Polo in configuratia de mai sus.

Am vrut neaparat Alcantara si RCD 510 si am spus nu DSG-ului din convingerea ca o masina nu este masina daca nu are cutie manuala si ca nu pot conduce o masina la care nu am cum sa mestec in rezervor cu facaletul de viteze. Sincer … nu imi pare rau pentru alegerea facuta pentru ca inca nu am condus nici o masina cu DSG si intentionez sa nici nu o fac prea curand pentru ca nu vreau sa imi para rau ca nu am si eu pe masina asa ceva. Si asa … sunt o gramada de chestii dupa care plang ca nu le am. Compenseaza in schimb scaunele cu Alcantara … cand deschizi usa, daca esti putin visator, ai impresia ca te urci intr-un Scirocco. :lol:

Am vrut neaparat interfata cu port USB pentru ca am vrut sa ascult muzica mea de pe stick. Stiu ca am si CD-changer cu 6 sloturi pe masina, dar va muri nefolosit saracul.

Am luat Park Pilot pentru ca eu … am nevoie de asa ceva si am fost super incantat ca era un pachet care oferea in plus si tempomatul. Oricum … a fost o palida consolare pentru pierderea posibilitatii de a avea Park Pilot si Park Assist cu camera spate pe care le-as fi luat pe Golf. M-am consolat cu gandul ca voi lua RCD510 si ca daca ma va tine, vreodata voi putea sa pun si eu camera pe a mea, dar … de la a zice si pana la a face e cale lunga desi imi cam arde buza dupa posibilitatea de a vedea efectiv ce si unde este in spatele meu atunci cand parchez.

Am avut noroc ca anul asta financiar a existat suplimentar promotiei Attractive si pachetul promotional Confort Plus – inca se mai poate comanda o masina cu aceasta reducere, cred ca pana prin mai, pentru ca pe urma termenul de executie va depasi data de 1 iulie, cand se va intra in urmatorul an financiar si se vor schimba atat echiparea cat si ofertele de vanzare. As fi luat oricum Climatronic, dar prin aceasta promotie, pentru ca am luat echiparea HL, am primit moca pe langa Climatronicul si scaunele fata incalzite si farurile de ceata si indicatorul pentru golirea vasului cu lichidul de spalarea a geamului impreuna cu instalatia de spalare a farurilor si duzele incalzite. Super combinatie zic eu. :icon_thumleft:

Am mai luat suspensia sport pentru ca nu stiu cand voi ajunge sa fac modificarile pe care mi le doresc si pana atunci … imi place sa stiu ca teoretic am suspensia mai tare si masina un pic mai jos decat celelalte Polo-uri.

As fi vrut jante de 17, dar … nu m-a tinut buzunarul si oricum nu prea imi placeau alea Boavista si nici cele Rivazza. Asa ca am mers pe varianta de compromis Mistral si m-am gandit ca pana la urma alte roti sunt cel mai usor de facut in viitor – nu si ieftin, dar usor de inlocuit.

Motorul … am fost chitit pe genul asta de motor de cum a aparut 1.4 TSI-ul. Nu stiu sa spun ce anume, dar ceva in mine a deschis ochii atunci cand a aparut motorul asta pe piata. Ceva m-a facut sa fiu subjugat emotional lui. Mi-am dorit cu ardoare sa imi iau o masina cu TSI-ul de 170 de cai – transformat ulterior in cel de 160 de cai – si cand am fost pus in ipostaza de a lege motorizarea pentru Maur – asa ii spun eu in gand masinii mele – am ales fara ezitare 1.2 TSI-ul. Isi luase deja un coleg de serviciu un Polo in 4 usi cu motorul asta si mi-a placut cum se misca. Nu este ce am visat eu, dar … aduce asa … pe departe.

Culoarea am ales-o cu cantec. Voiam de fapt Pepper Grey, dar o persoana draga mie m-a tot batut la cap sa iau Argintiu. Am oscilat mult intre alb, gri si argintiu si pana la urma m-am agatat de poza aia cu masina din showroom-ul din UK, am strans din dinti si am luat-o argintie. Nu sunt inca convins ca am ales corect, dar sunt oarecum linistit avand in vedere micile ciobituri care deja au aparut pe masina si care ar fi fost mult mai vizibile pe griul inchis.

post-4613-0-82774700-1331998080_thumb.jp

Banii - lucrul de care depinde existenta noastra intr-o masura cu mult mai mare si mai tragica decat vrem sa recunoastem: aveam disponibili undeva in jur de 13-14 mii de euro din care trebuia sa acopar masina si cheltuielile initiale – taxa de prima inmatriculare, Casco, RCA, talon, rovigneta - pe care le-am socotit undeva in jur de 700 E si am reusit sa ma incadrez in suma. Iar masina facea pe hartie 16.416,36 Euro. Pus 1% din cursul la care calculeaza Porsche contravalaoarea in lei.

Modelul inca beneficiaza de promotia Attractive care ofera o reducere de vreo mie de euro. Plus 740 E pachetul confort … pe hartie masina ar valora in jur de 18.150 E. Palida consolare pentru ca reducerea asta nu imi inmultea mie banii din buzunar. Totusi … mai puteam sa fac ceva cu tichetele Remat. Dadeam Dacia 1300 din ’73 pe care am cumparat-o acum trei ani – baiat prevazator – ca sa imi iau loc de parcare la bloc, mai puneam vreo 25 de milioane – care pana la urma au fost 28 – contravaloarea a doua vochere cumparate cine stie de unde si puteam sa mai scad 2700 de euro din pret. Hm … bun, am zis eu, dar tot trebuie sa mai scadem ceva. Am nevoie de o reducere de la dealer. Eh pai … eu as vrea asa … undeva in jur de 5% ca doar … vorba ‘ceea … e vorba despre mine, vin cu banii jos … ar trebui sa imi dea.

In acest momet m-am bagat in seama cu Bogdan – userul BWWLAN. Si omul mi-a spus ca a obtinut o reducere barosana – nu mai stiu daca a scris pe undeva ce si cat a obtinut asa ca am sa ma abtin sa spun sume sau procente. Eu … am zis sa fiu realist: nu vreau sa sar calul. Daca obtin 5%, adica vreo 800 E, reducere ma declar super multumit si bat palma cu vanzatorul – Bogdan obtinuse mult mai mult in valoare absoluta. Si prin urmare, chitit fiind sa nu iau din Bucuresti masina sub nici o forma, m-am apucat si am dat mail cu configuratia masinii mele luata de pe configuratorul Volkswagen.ro catre toti dealer-ii din tara. Unii mi-au raspuns, altii nu. Dintre cei care mi-au raspuns unii mi-au oferit reducere din prima, altii mi-au trimis o oferta cu configuratia pe care le-o dadusem si eu, fara nici o reducere. Unora dintre ei le-am scris inapoi si i-am luat peste picior: le cerusem o oferta de pret plecand de la pretul oficial nu o transcriere a pretului publicat de importator. Asa ca atunci cand astia care nu au oferit nici o reducere mi-au spus ca nu mai pot sa ofere nimic pentru ca masina este deja supusa unei oferte le-am ars-o peste bot cu o sageta inveninata: “nesimtitilor, raspunsul vostru ma jigneste. Promotia Attractive si pachetul Cofort Plus sunt sustinute de producator si de importator, reducerea rezultata nu are nici o legatura cu voi vanzatorii, tiganilor bisnitari ce sunteti” :angry: . Cu unii discutia a continuat, cu altii nu si cel mai comic a fost cel de la Craiova care dupa vreo doua zile de tiganeli a zis ca pentru ca ma vede in tema si indarjit imi da reducere de 2%. Dar i-am zis ca nu ma intereseaza si cu gandul la cei 800 E de euro am continuat discutiile pe mail cu diversi in final cernandu-se doua variante - o oferta interesanta am mai primit si de la Bucuresti care imi oferea 3.5%, dar jurasem sa nu cumpar din Bucuresti. Maximul obtinut a fost o reducere de 4.5% dupa indelungi parlamentari. Desi eram relativ aproapre de tinta mea … eram departe rau de ce obtinuse Bogdan si eram suparat rau de tot pe tema asta si nu voiam deloc sa cedez asa ca nu am acceptat din prima atunci cand am ajuns la aceasta ultima oferta. Doar ca … intr-o noapte mi-am amintit de un amanunt din discutiile cu Bogdan: el luase masina in leasing, iar in toate ofertele pe care le primisem vazusem ca pentru leasing prin Porsche Bank primeai un 3.5% suplimentar. Uau! Atunci m-am linisiti si am zis ca … ok, este in regula ce am obtinut eu. Cei doi dealeri ajunsi in finala imi ofereau aceeasi reducere si i-am cerut celui care era cel mai apropape de Bucuresti sa imi trimita contractul.

Suplimentar fata de reducerea in bani mai cerusem presurile de cauciuc gratuit si cateva modificari pe computerul masinii (activarea functionarii claxonului fara cheie in contact, inchiderea/deschiderea separata a usilor, inchiderea/deschiderea usilor la depasirea vitezei de 15Km/ora respectiva la scoaterea cheii din contact, inca o tercere suplimentara a stergatoarelor dupa ciclul de trei treceri pe care il fac atunci cand speli geamul si un numar de 5 clipituri ale semnalizarii atunci cand dai semnal scurt – in mod normal semnalizarea cliepste de 3 ori). Initial cei cu care voiam sa bat palma au fost de acord sa le faca apoi au zis ca ei de fapt nu pot face modificarile astea asa ca am ramas doar cu presurile.

INSA …rasturnare de situatie: in ziua cand trebuia sa semnez contractul si sa platesc avansul … am mai dat un mail, asa … intr-o doara. Si surpriza: de unde pana atunci acel vanzator caruia i-am dat acest mail nu imi spusese decat ca el imi va da cea mai buna oferta din tara numai sa vin la ei in showroom sa vorbim, iata ca in ziua aceea cand i-am zis ca eu m-am hotarat de unde iau masina si ca nu ma mai intereseaza in nici un fel de existenta lui mi-a spus ca … “pai hai sa discutam concret pe oferta pe care o aveti si eu am sa va fac una si mai buna”. Mai sa fie, zic, iai hai sa vedem. Ii spun eu toate celea si zice: “va sun eu inapoi”.

Si in scurt timp revine: fata de 738 E cat facea reducerea celor doi dealer-i am primit o reducere de 870 E, plus presurile de cauciuc, plus toate modificarile pe calculator pe care le voiam eu. Si cu asta m-a convins. Am batut palma cu ei desi m-a mustrat rau constiinta pentru ca l-am lasat in ultima secunda pe cel caruia ii cerusem sa imi trimita deja contractul. L-am sunat si mi-am cerut scuze pentru situatia creata, iar el mi-a spus ca nu imi poate da o reducere mai mare decat cea pe care mi-o promisese deja – desi in mintea mea nici nu exista asa ceva.

Din modificarile alea pe care le-am cerut eu, imi face impresia ca de fapt, inchiderea automata a usilor dupa depasirea vitesei de 15 Km/ora vine facuta din fabrica si la fel si deschiderea separata a usilor din cheia cu telecomanda – o apasare pentru usa soferului si mai multe, ca eu nu ma descurc deloc sa deshid din doua apasari, pentru usa din dreapta si parca si pentru haion. Modificarea legata de trecerea suplimentara a stergatorelor nu au facut-o pentru ca mi-au spus ca ar fi trebuit sa am si modulul pentru senzorul de ploaie ca sa faca asta, dar le-au facut pe celelalte doua: claxonul fara cheie in contact si cinci clipituri ale semnalizarii la actionarea scurta a manetei de semnalizare.

In finalul tarasaniei legate de pretul de achizitie si de reducerea vanzatorului ii multumesc lui Bogdan pentru sfaturile pe care mi le-a dat.

La livrare lucrurile au mers relativ bine. Au incercat ei sa nu imi mai dea presurile pe motiv ca nu isi mai amintesc de discutia asta, dar nu le-a tinut. :ceuameni: Nu mi-au lipit nici un fel de stickere pe masina – cerinta mea expresa – si afara de o zgarietura pe pragul din dreapta – insesizabila pentru marea majortate, dar extrem de enervanta pentru mine – totul a fost in regula. A … si a mai fost o treaba: la una dintre roti nu erau puse protectiile acelea negre de plastic peste prezoane. Dar am avut noroc ca mai era cu mine un prieten …

Hai acum sa va spun si cateva lucruri despre masina: este in regula, merge binisor, dar in nici un caz atat de bine cat as fi vrut eu. Trage bine motorul, dar este limitat. Are cuplu foarte frumos, dar nu de la 1500 rpm. Cam de pe la 2100-2200 incepi sa il simti. Si se plafoneaza repede, ca la deasel, pe la vreo 4300. Masina are zvac in treptele doi si trei. Acolo face ceva senzatie. In rest … nu impresioneaza chiar asa de tare – eu inainte de Maur am condus patru ani un Polo 9N3 1.4 FSI de 80 de cai.

Se infige si se aseaza bine la drum si daca te dai la ea e fasneata, dar … de fapt este o jucarie de masina. Nu are mari pretentii. Ii faci pe multi pe strada, dar cu masinile serioase, cu motorizari puternice, nu te poti pune.

Fata de vechiul model sta mult mai bine pe strada, franeaza mult mai bine, este mult mai bine izolat fonic. Cand m-am urcat primele dati in ea am zis ca este foarte aproape de vechiul Golf V, dar nu e chiar asa. Iar fata de Golf VI nici nu mai vorbim.

Pe franare … exact cum a spus si Bogan la un moment dat, sunt momente cand lasa de dorit. Pe Dealul Negru, cand m-am dat prima data cu ea, era sa intru in curul unui mare TIR si senzatia a fost ca degeaba franez, ca franele nu fac fata si masina se duce, se duce si … nu se mai opreste.

Pe viraje … nu sta deloc pe strada. Nu ma refer la viteze mici. Ma refer la situatiile in care vrei sa te dai la ea. Ca sa ai ceva pretentii de la ea ar cam trebui facute niste modificari. Doar ca eu nu ma pricep deloc.

Masina este in doua usi si are sistemul Easy-Entry. Dar scaunele nu culiseaza usor in fata atunci cand vrei sa le tragi pentru a permite accesul in spate asa cum o fac cele de pe Golf sau Scirocco. Trebuie sa te fortezi un pic in ele. In fine … nu ma deranjeaza pentru ca in masina asta nu va urca nimeni in spate vreodata, dar zic asa … ca fiabilitate si calitate. Usile se inchid mai greu. Nu este de ajuns sa le de dai drumul ca sa se inchida. Trebuie sa le imprimi si tu ceva forta. La service mi-au spus ca nu au ce sa le faca, ca cica ar fi chederele prea noi. Aiurea. Eu nu inchit asta. La nici una dintre masinile din showroom nu am constata asta, dar imediat mi s-a replicat ca cica alea din showroom sunt frecate des de clienti. Aasa cum au mai remarcat si altii, pozitia la volan este ceva mai inalta decat la vechiul model. Din cauza tetierelor, scaunul soferului nici nu are loc de volan sa culiseze in fata. Nu a fost bine gandita inaltimea si nici sistemul Easy-Entry nu este in regula pentru Polo 6R.

In plus … dupa doar vreo 800 km geamul de la sofer a inceput sa scoata niste sunete straine atunci cand sasiul se contorsioneaza la denivelari. Am observat ca daca las un pic geamul jos aceste sunete par a disparea si senzatia mea este ca geamul se freaca de chederul usii atunci cand este in pozitia complet ridicat. Nu imi fac prea mari sperante sa o pot rezolva la service, dar voi insista.

Cotiera … este de prost gust dupa parere mea. Am fost obligat sa o iau pentru ca era standard la HL, ca altfel as fi renuntat la ea. Mi-ar placea ceva ca la Golf, dar la Maur nu este cazul, nefiind loc pentru o cotiera mai lata.. Asta este si ingusta si este si pozitionata prost – cand este lasata nu ai acces corect la frana de mana.

Scaunele sunt in regula. Nu sunt la fel de meseriase ca la Golf sau Scirocco, dar sunt peste medie. Ofera o buna sustinere laterala si sunt relativ comode. Desi eu m-am obijnuit foarte greu cu pozitia la volan – sunt micut de inaltime, am 1.70 si reglarea spatarului mi-a dat mari batai de cap. Este o diferita mare fata de pozitia de pe vechiul Polo. Tetierele nu mai pot fi miscate decat sus-jos – la vechiul model puteau fi miscate si in jurul punctului de fixare a tijelor in tetiere si practic le puteai roti catre spate. Astea, daca nu tii spatarul dat suficient de pe spate, iti stau in cap si te obliga sa stai cocosat indiferent la ce inaltime le pui. Eu la vechiul Polo tineam spatarul destul de vertical si stateam in scaun aproape drept. Nu imi place pozitia in care si le tin multi, pe spate, ca la dentist. Oricum, sub aspect vizual, scaunele cu Alcantara de pe Maur fac senzatie.

RCD510 … frumos. Da un aspect frumos bordului. Dar … cam atat dupa mine. Nu mi-e frica sa recunosc ca l-am cam ales strict din punct de vedere emotional. Cred ca este putin exagerat pentru Polo. Pe un Golf era “mai de acolo” Pe Polo mergea si RCD310. Poate daca vreodata voi reusi sa pun si camera spate atunci da, va mai aduce si un plus functional masinii.

Climatronicul … foarte bun. Parerea mea este ca nu merita masina fara. Dar afisajul de pe acest model … nu prea imi place. In primul rand ca nu mai ai afisata pe el temperatura exterioara. Si apoi … nu imi place ca raza colturilor de jos nu este aceeasi cu cea a colturilor RCD-ului. Este mult prea mare. Nu prea pare de acolo. Si nici nu imi place faptul ca este in alt plan decat cel al consolei de bord. Dar … ma rog … asta este. E oricum mult mai bine decat la alte modele.

Bordul in sine imi place la nebunie. Chiar vorbeam cu niste colegi de serviciu de curand ca dintre toate designurile care exista pe piata masinilor cel adoptat de VW pe Golf, pe Polo, pe Passat, pe Jetta, pe Scirocco mi se pare cel mai aproape de ce imi doresc eu de la o masina la interior. Nu imi place nimic de la Opel, Renaul, Nisan, BMW, Toyota, Mazda … Strict legat de masina mea … nu imi convine deloc aspectul plasticului care inconjoara gurile centrale de aerisire, RCD-ul si climatronicul. Mi-ar fi placut plasticul negru-mat care vine pe Terndline si pe Confortline. Daca cineva care are climatronic pe Trendline sau Comfortline doreste ornamentele de pe masina mea cu draga inima sunt dispus sa mergem la un service si sa ni le schimbe intre ele.

Volanul … frumusel, dar altfel fata de cel de pe vechiul Polo si parca nu in sensul bun – aveam si pe ala voaln in trei spite in piele. Eu oricum vreau sa il inlocuiesc cu cel care este pe Golf VI GTI, pe Scirocco, pe Polo GTI si pe echiparea R-Line care este disponibila de anul asta pe Polo.

Schimbatorul de viteze … mi se pare aiurea sa fie cel de pe vechiul model, dar … asta este, nu am ce face. L-as schimba si pe asta, dar nu prea am cu ce. Mi-ar fi placut cel de pe Golf GTI editia aniversara cu cutie manuala, dar cei de la service-urile din Bucuresti ridica din umeri si sustin ca nu s-ar potrivi. Am sa mai insist insa, poate-poate.

Cam asta ar fi deocamdata.

Modificat de Dun
Link către comentariu

Felicitari pentru masina, ma bucur ca in sfarsit te-ai hotarat la una. Tin minte ca acum cativa ani ai venit la o intalnire la Polivalenta, atunci te gandeai la un Seat Leon 1M. Intre timp ai trecut la Golf, Scirocco si acum ai ales Polo. Dotarile alese de tine o fac o masina deosebita si bine dotata. Totusi sunt cateva lucruri care te fac sa nu fii pe deplin multumit, din pacate asa se intampla de obicei. Schimbatorul sigur se poate inlocui cu cel dorit de tine, eu am pe Ibiza schimbatorul de Audi A3 Sline. Cat despre RCD510, inclin sa cred ca cel care il ai tu pe masina nu permite semnal video din surse externe, deci nu vei putea conecta o camera pentru rear-view.

Felicitari inca o data pentru masina si sper sa te bucuri de ea cat mai mult.

Link către comentariu

Rotile de iarna sunt facute cu jante Avus II 15” 6J ET38 de pe Golf IV si cauciucuri Michelin Alpin A4 185/65 R15.

Jantele au fost sablate si apoi revopsite in camp electrostatic, dar lucrarea este de o calitate indoielnica in sensul ca vopseaua se ciobeste foarte repede.

Ma intereseaza link-uri sau sfaturi pentru schimbarea volanului.

Vreau sa pun volanul de pe Scirocco sau pe cel de pe Golf VI GTI sau, daca altfel nu se poate pe cel care vine pe Polo in echiparea HL daca iei optiunea R-Line. In principiu as vrea un volan cu comenzi pe el – chiar daca pentru a le face functionale voi fi nevoit sa mai fac modificari ulterioare – dar dacaasta nu se poate ma voi multumi si cu un volan fara comenzi.
De la inceputul anului este disponibila o optiune R-Line pentru Polo care aduce la interior, printre altele, volanul din poza de pe site-ul nemtesc al celor de la VW. Nu stiu sigur daca acest volan este acelasi cu cel de pe Scirocco?De asemenea, nu stiu daca se poate pune volanul de pe Polo GTI pe Polo HL si nici daca cel de pe Polo GTI este acelasi cu cel de pe Golf GTI?
De fapt, problema este ca, desi am gasit in cateva locuri volane, ele sunt fara airbag – volanele fiind cu sau fara comenzi pe ele. Ca sa reduc costul lucrarii intentionez sa mut airbag-ul cu capacul de pe volanul original de pe masina mea pe cel pe care il voi cumpara. Insa nu stiu sigur daca airbag-ul si capacul de pe volanul meu merg montate pe un volan cu comenzi pe el, spre exemplu.
Am petrecut vineri doua ore in showroom la PBV1 si tot ce am obtinut este codul volanului care vine la optiunea R-Line pe Polo: 1K8419091P GOL. Nu au putut sa imi spuna un part number pentru un airbag care s-ar potrivi la el sau un tip de volan de genul astuia pe care ar merge airbag-ul meu.
As vrea sa aflu ce s-a intamplat cu Ricardo Carreira, portughezul care tinea bricarauto.com, ca vad ca site-ul nu mai functioneaza.

post-4613-0-20251000-1332000673_thumb.jppost-4613-0-84793600-1332000682_thumb.jppost-4613-0-66818400-1332000701_thumb.jppost-4613-0-98769200-1332000716_thumb.jppost-4613-0-39482800-1332000733_thumb.jppost-4613-0-21270700-1332000748_thumb.jp

O alta modificare pe care vreau sa o fac cat mai rapid cu putinta este schimbarea ornamentelor din jurul RCD-ului, gurilor de aerisire si al display-ului Climatronicului. Plasticul asta care vine pe HL este gri metalizat. Eu as prefera varianta care vine pe Confortline sau pe Trendline, care este negru mat. Asa ca daca cineva care are una dintre echiparile astea si are si Climatronic pe masina isi doreste un upgrade si vrea acest ornament eu il dau cu cea mai mare placere la schimb.
Modificat de Dun
Link către comentariu

salut. felicitari pt achizitie! foarte frumoasa masina.

jantele din poza de la dealer dau f f bine pe masina. un aspect "rapid" cu jante, 2 usi,eleron...

mi-a placut descrierea ta (destul de lunga,oare mai postezi ceva urmatoarele 2 sapt? :)) ) dar ai un + de la mine pt cum ai tratat cu dealerii; multi se duc si cumpara o masina ca pe o paine si pierd multe beneficii.

despre avus,unde le-ai facut? si eu vreau sa vopsesc un set de jante si as vrea sa ma feresc de cei care lucreaza indoielnic.

Link către comentariu

Am un ornament cromat original luat de la Porsche RO pentru toba,l-am folosit cateva zile pana m-am hotarat sa imi pun unul dublu,poate te intereseaza ! Oricum,super masinuta si eu vroiam in 3 usi,dar nu era pe stoc nimic cum vroiam eu la aceea data....

Link către comentariu

Frumos Polo - interiorul deosebit.

Sa o stapanesti sanatos !

Link către comentariu

:emthup: frumoasa masinuta! poti sa imi spui de la ce dealer ai obtinut reducerea ? :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Master_Blaster

Felicitari pt achizitie si sa te poarte zambind cat mai multi km.

Am un respect deosebit pt cei care isi comanda masini configurate cu multe dotari, mai ales in conditiile in care aleg o masina mica in detrimentul unei masini premium cheala. :icon_thumleft:

Link către comentariu

Am postat in urma cu cateva minute pe topicul unui user proaspat poseseor de MK VI bine dotat " in detrimentul unei masini premium cheala" (ca sa-l citez pe Master_Blaster). Apreciez si eu mult treaba asta. Cand discutam cu persoane cunoscute de Polo sau Golf, prima replica a fost...cum o sa te simti intr-o ascutitoare de masina cand o sa stea unu cu 3ar, 5ar, Aseis langa tine la semafor? :)) Acolo discutia s-a incheiat din partea mea...

Ma bucur ca am dat peste topicul tau. Am si eu niste ganduri si sunt foarte curios de dealerul cu care ai negociat sau chiar reprezentatul de la vanzari. Un PM cu numele lui ar fi de mare folos pt mine, in momentele astea :D.

Edit: de ce ai stabilit din start sa nu ai contact cu dealerii din Bucuresti? Eu spre exemplu, de la dealerul din Constanta de la care am mai achizitionat 3 masini de-a lungul timpului, nu am obtinut mare scofala legat de discount. Ma asteptam sa ma dea pe spate avand in vedere ca pot fi considerat "client fidel" si ca la precedentele achizitii discutiile au mers altfel. Acum cand vanzarile au scazut, ma asteptam sa fie mai vorbareti cand le intinzi o mana :))

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos!

Foarte dotata masinuta,sa o folosesti fara probleme! :)

Link către comentariu

Congrats pentru masina, chiar asteptam sa vad CAND o sa iti faci si tu un topic :)

S-o porti sanatos, fara alte evenimente deosebite.

Din punctul meu de vedere are cateva minusuri pe care deja ti le-am spus (n-are gzenon, n-are senzor de ploaie, n-are DSG si, cel mai important, n-are 5 usi ;) ) insa conteaza sa-ti placa tie, nu altora. De aia si eu, cand mi-am configurat masina, am preferat sa stau pe bara inca 3 luni jumate, decat sa iau ceva ce a hotarat pentru mine un dealer ca "ar fi bine". Pana la urma eu zic sa nu te mai framanti cu reducerea de pret, ca ai obtinut maximum: 4,5% e top, ca marja la dealer e de 5%. Eu am primit mai mult exact din motivul amintit de tine, cu o mentiune: e credit, nu leasing. E important din cauza ca e numele meu intalon, nu al firmai de leasing, ceea ce inseamna ca la finalul perioadei de creditare nu va mai trebui sa stau sa ma milogesc de ei sa faca transferul de proprietate si sa trec iar prin tevatura radierii/inmatricularii. In fine...

Legat de procedura negocierii, eu cred ca multa lume se duce la dealeri cu palaria-n mana si capu' plecat si atunci, din start pierd. Ideea e ca din achizitia unei masini, ambele parti au ceva de castigat si ceva de pierdut; daca te duci cu jena de a negocia, "ca ce-o sa zica ala despre mine ca ma tiganesc la 5 euro?" cred ca intrebarea ar trebui pusa astfel: "el de ce se tiganeste la 5 euro?" si atunci, datele problemei se schimba radical. Cand iti iei o masina, fie ea noua sau SH, e clar ca ala-si pune un pret mai mare tocmai ca sa mai aiba de unde lasa daca da peste cineva care vrea flota sau peste vre-un capos ca mine ;) De aia ma amuzam la un moment dat pe Softpedia cand auzeam ca "nu mi-a facut nicio reducere, insa am primit gratuit senzori de parcare si presuri de cauciuc". Pai, presurile de cauciuc sunt facute in Polonia, sunt aftermarket si la en-gros costa cca. 20 Euro/set, senzorii de parcare sunt Kina-style si costa tot p-acolo, si iata cum omul nostru isi freaca fericit palmele ca a dat din mana 14-15.000 Euro si a primit cadouri de 40 :lol:

Revenind: s-o porti sanatos.

Link către comentariu

Frumoasa masina, cati mai multi km fara evenimente neplacute.

Link către comentariu

Dun, volanul cred ca e disponibil. Sterge-ti din mesaje

Modificat de kirkus
Link către comentariu

@alecsutzyu & Circoloco

Nu. Dar parcurge pasii despre care am vorbit in prezentare si dupa ce ai obtinut cea mai buna oferta da-mi-o si eu ma duc cu ea la dealer-ul de la care am cumparat in incercarea de a o suplimenta. Nu le datorez nimic, dar bunul simt ma indeamna sa pastrez sub tacere numele vanzatorului de la care am luat masina.

Nu am vrut sa iau masina din Bucuresti pentru ca sunt satul de incompetenta care domneste in service-urile retelei Porsche Romania si de suficienta si aroganta vanzatorilor din showroom-uri, multi dintre ei dorind sa iti vanda masina fara sa se ridice de pe scaun sa ti-o arate, multi dintre ei stiind mai putine decat tine, tu in calitate de cumparator de masina noua, despre modelul pe care vrei sa il cumperi, despre optiunile pe care ai putea sa le pui pe ea. Iar in Bucuresti, datorita vanzarilor mai mari si flotelor care vin in service-uri apucaturile mai sus mentionate sunt la superlativ. Evident ca exista si exceptii, dar cati au norocul sa dea de ele? Asa ca … d-aia nu am vrut masina din Bucuresti.

@kriszteaurel

Lucrez la asta. Cand termin voi posta aici toate informatiile in posesia carora am intrat.

@Bwwlan

Pai … astept o initiere in tainele senzorului de ploaie. Pentru restul … ma abtin deocamdata.

@kirkus

Multumesc mult pentru informatii. Daca este cazul ne auzim in privat.

Link către comentariu

Am vazut Maurul aseara la intalnire si azi de dimineata (ti-am dat si flash).

Imi place ca sparge tiparul masinilor in 4usi si are destule dotari.

Acum ca a venit primavara, pune poze si cu jantele Mistral.

Sa o conduci multi km fara incidente!

Aseara tu masurai inaltimea Polo GTi comparativ cu a ta? La ce concluzie ai ajuns?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Am ajuns la concluzia ca este aceeasi, in jur de 67-68 cm masurati la aripa spate - pe o parte erau 67.5 pe cealalta 68

La unul fara suspensie sport sunt cam 69-70 cm.

Poze ... saptama viitoare. Am reusit saptamana asta pun folie pe geamuri si sa montez un ornament pe evacuare. Si astazi am montat rotile de vara.

Cu volanul este bine in sensul ca o varianta sigura este combinatia intre actualul airbag de pe masina - 6R0880201G 81U - si volanul 1K8419091P GOL pe care il pot lua din reteaua Porsche. Inca astept un raspuns la inrebarea pe care i-am pus-o lui kirkus si urmeaza sa mai investighez niste piste. Ideea este ca in orice moment ma pot hotari spre varianta sigura din prima fraza.

Link către comentariu

Asteptam poze cu masina dupa micile schimbari.......eu am vazut-o live si arata fooooarte bine,felicitari pentru alegerea facuta !

Link către comentariu
  • 2 months later...

Am dat astazi comanda la PBV1 pentru urmatoarele repere

Volan Polo R-Line - 1K8419091P GOL

Pedale - 811064200

Eleron - 6R0 071 646 GRU

Pentru volan termenul este nedefinit. O luna ... o luna si jumatate ... poate chiar doua.

Link către comentariu

Nu. Doar colacul.

Voi folosi airbag-ul de pe masina. Am scris mai inainte ce si cum.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!