Jump to content

Defect la "sistem de evaporare combustibil"


tud0r
 Share

Postare recomandată

Buna ziua, din motivul nestiut prin care nu pot deschide un nou topic, sunt nevoit sa postez aici problema mea..astazi am constatat o mica problema, dar nu stiu sigur daca este una sau nu. Postez imaginile, pentru ca habar n-am ce este cutiuța aceea neagra, ce face si ce vine si pleaca din ea. Precizez ca nu stiu cum a ajuns acel tub sa fie taiat sau rupt, doar l-am constatat astazi cand am controlat nivelul lichidului servodirectiei. M-ar ajuta foarte mult sa aflu si rolul acelei "cutii" si daca este grav sau nu tubul acela taiat. Multumesc si imi cer scuze daca postez in locul gresit.

m79fGCj.jpg

XDzKjHp.jpg

Modificat de riki97
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Canistra de carbon- face amestecul de benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Va salut. Am si eu următoarea problema. Dețin un G4, Fab 2001, 1.4 16V AXP. De cateva saptamâni imi tot da eroare pe checkengine : 16825 - system venting controls.evap , incorect flow. Am mers la service unde mi-a găsit furtunul ce intra in canistra de carbon din rezervor fisurat. A înlocuit furtunul si a șters eroarea. Totul a mers vreo 55-60 km ca iar sa aprins eroarea. Merg înapoi ma pune sa schimb canistra ca este prea încărcată. Schimb canistra cu una sh mai k ca a mea. Dupa alți 55-60 km iar se aprinde eroarea. Merg înapoi si imi face output test pe valve si canistra care sunt funcționale. Plec de acolo , dupa 55-60 km iar eroare. Ma puteți ajuta ca am disperat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Canistra am schimbat-o cu tot cu valva


Chestia este ca pleacă si prea repede țăcăneala. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni nu a pățit sau are idee ce pot sa fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am venit iar de la service. Am montat o alta canistra cu o alta valva, la fel aceeași eroare. Chiar nu a mai pățit nimeni din voi asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul de la motor la canistra nu este crăpat ? Conducta de la canistra la rezervor nu este crăpată sau înfundată ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu a mai întâlnit nimeni problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut, am

urmatoarea problema: dupa un drum de 10 km , opresc motorul si se aud mici pocnituri de la rezervor, daca desfac busonul ies gaze si se aude cum se contracta rezervorul la forma initiala.  Vreo parere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe buson ar trebui sa existe o gaura pe unde sa intre aer un rezervor,verifica un pic si vezi daca ai asa ceva,cel putin la golf 3 asa am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu informatii, am verificat valva evap, pare sa functioneaze, se aude ticaitul si cand i-am scos mufa s-a aprins martorul check engine. I-am pus mufa la loc, am scos borna si am reconectat-o si a disparut. Am iesit cu masina la o tura, am desfacut busonul si la fel face presiune. Canistra cu carbon cum se poate verifica? Astept o parere de la cineva care stie ce spune. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu problema asta si inca nu i-am dat de cap. Am eroarea "EVAP Emission Control Sys" "P0441 - 002 - Incorrect Flow" insotita uneori si de "System too Lean at Idle" "P2187 - 004 -  - Intermittent". Inteleg ca sunt multe lucruri de verificat / inlocuit pe partea de admisie. Eu deocamdata am inlocuit Canistra carbon fara efect. Apoi am comandat valva N80 care desi tacane ar putea avea defect mecanic, Garnitura buson benzina, Garnitura capac filtru aer (asta am gasit-o deformata), Garnitura buson ulei si Joja ulei (e ruginita). Astea ar fi niste chestii cu costuri relativ modice care ar putea rezolva problema. Saptamana asta sau cea viitoare le schimb si vedem cum stau lucrurile.

 

PS. La mine nu pocneste nimic la rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu update. Am schimbat cele de mai sus si a disparut eroarea. Din pacate nu as putea sa spun exact care piesa a fost cea care remediat-o, mai ales ca am schimbat mai multe la masina - distributie, lant axa came etc. Eu totusi tind sa "acuz" valva N80 pentru partea cu eroare "EVAP", cel putin in cazul meu. mentionez ca cea veche "tacanea" deci parea functionala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Va salut!Postez si eu o problema legata,cred,de canistra de carbon si mai ales de piesa ce o atasez, care cred ca nu functioneza cum trebuie si anume cand este motorul pornit se aude cum pierde presiune continuu.Am postat aici deoarece furtunul care pleaca din aceasta are legatura cu canistra.Intrebarea mea este daca e normal sa se auda acel fasait continuu,si ce este aceasta piesa?

P_20170403_154249.jpg

Modificat de Razsvan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!