Jump to content

Golf 6 Variant Edition HL 1.2 TSI DSG


d_andrei

Postare recomandată

Master_Blaster

Da asta stim si noi dar G6 variant are portiere de G5. ;)

@d_andrei: Poti sa faci o poza cu portbagajul, mie imi plac la nebunie variant-urile.

Modificat de Master_Blaster
Link către comentariu
  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • d_andrei

    34

  • Master_Blaster

    14

  • 75NOR

    9

  • Rave

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am pus si 2 poze de ieri cu portbagajul. Podeaua este dubla si are 2 compartimente, unul mai ingust in spate si unul mare in fata, de sub care se scoate si roata de rezerva.

Un lucru ciudat e ca mi-au livrat-o cu 2 triunghiuri de semnalizare si mi-au precizat ca asa e in lege acum. Fac mea culpa, dar habar nu aveam asta...

In portbagaj urmeaza sa iau tavita cu buza inalta de la colegul nostru de forum care vinde si se ocupa cu asa ceva.

In portbagaj se vad si presurile de cauciuc pe care le-am si montat aseara.

post-1421-0-91788500-1343285487_thumb.jp post-1421-0-11416600-1343285494_thumb.jp

Alte impresii la rece, dupa 200 km facuti aseara:

Am urmat un traseu cu ceva dealuri si serpentine ( BV - Poiana - Rasnov - Cheile Rasnoavei - Predeal - BV) si cutia s-a descurcat foarte bine in D. Pentru ca Drive-ul normal a fost gandit ca un program de consum eficient se simte ca are tendinta sa schimbe foarte jos si chiar sa subtureze putin cand ajunge rapid in D7 pe linii drepte de traseu. Am incercat si modul manual sau tiptronic, atat la urcari irajate cat si in coborari. E placut cand mai ai putin controlul asupra cutiei in special pe depasiri sau serpentine.

Azi dimineata am realizat ca pana acum nu am pornit stergatoarele niciodata :))

Scaunele sunt, zic ei, sportive insa mie mi se par confortabile, incap bine si au si ceva sustinere laterala.

Un consum asa, rupt de realitate: de cand am luat-o, 200 km, 10% iar azi dimineata, acasa => servici, 8 km, 7,8%. Masina are plinul facut cu benzina de 99 de la Mol iar singurul motiv pentru care am pus de la Mol a fost ca ....am alimentat la cea mai apropiata benzinarie de dealer. Nu comentez consumul, masina e noua, nu e lasat motorul, cutia, etc...insa daca media se va mentine sub 10 e perfect.

Imi place mult si ma ajuta realmente sistemul de asistenta a plecarii din panta. E mult mai simplu ca autoholdul de pe Passat, dar e util. Ai practic la dispozitie cam 2 secunde sa accelerezi din momentul in care ai ridicat piciorul de pe frana, perioada in care masina "sta" in panta. Nu stiu daca blocarea masinii pe pozitie se face prin sistemul de frana sau prin blocarea transmisiei, important e ca acest sistem functioneaza, atat pentru D cat si pentu R.

Climatronicul este bun, pare sa-si faca treaba foarte bine, in ambele cazuri (DUAL ON/OFF). Nu am simtit niciun fel de oscilatii in rpm sau vibratii sau caderi de putere cand porneste/opreste compresorul de AC insa cand se opreste (o data cu ventilatorul) clar se face mult mai liniste. Oricum, masina e binisor antifonata, clar peste Skoda Cotavia Tour :).

Rear View camera este fain, dar trebuie sa te deprinzi putinc cu sistemul, in special sa corelezi viteza cu care se misca masina cu distanta care o vezi pe camera.

Cam atat deocamdata...cu concluzia ca mirosul de masina noua e cel mai scump ! :)

Link către comentariu

felicitari,interiorul este deosebit (de frumos si de pretentios)

de ce nu ai optat pentru scaune incalzite?

pe motor mergea un capac mai mare,sa confere un aspect mai uniform cand ridici capota

L.E. acum am citit ca "nu imi ingheata asa tare fundul dimineata.". nah...sunt funduri si funduri :)

Modificat de Muale
Link către comentariu

@Muale, am zis si mai sus putin de ce nu am vrut scaune incalzite. Masina sta in garaj peste iarna asa ca ca nu va fi cazul sa-mi inghete posteriorul. Nu m-a atras deloc dotarea asta, mai ales ca la barbati nu e indicata incalzirea in scaune.

Capacul de pe motor, dupa cum zicea cineva mai sus, e deja mai mare decat ce se punea anterior pe 1.2 TSI. E drept ca ramane mult loc gol in jurul motorului...si arata cam stingher saracu' cand ridici capota.

Link către comentariu

Wow....cat portbagaj...

Incap la marele fix 2 ciobanesti de Berna :) sau doi Malamuti :)

Am avut in 2011 ca si company car Noul Opel Astra SportsTourer (denumirea mai pretentioasa pentru break) si era tot rosu, dar potbagajul era mult mai mic ca la tine...

Daca rabatezi scaunele spate, ai suprafata plana ? Incap doi adulti lejer sa... doarma ? :)

In Astra Break era ok, iar ca lungime, la 1.90 cat am eu era la marele fix cu haionul inchis

Modificat de 75NOR
Link către comentariu

E intr-adevar spatios dulapul. Daca rabatezi spatarele scaunelor spate direct peste sezutul lor nu obtii o suprafata perfect plana, insa e ceva mai lung spatiul disponibil. Daca ridici si sezutul scaunelor spate si apoi rabatezi spatarele obtii un pat bun, dar nu stiu inca ce lungime utila are pentru....dormit. Vreau weekendul asta sa probez...:)

Link către comentariu
Master_Blaster

E mare portbagajul dar pacat ca nu are gura de incarcare plana si nici scaunele nu se rabat orizontal. Chiar si cu neajunsurile aste e mult mai practic decat un sedan sau hatchback.

Link către comentariu

In weekend am bagat un traseu de vreo 750 km pe Transalpina iar acum am pe bord cam 1130 km. Media de consum a scazut la 8,2% iar numai pe traseul mentionat am avut 7,6%. Cea mai mare parte a traseului l-am facut in Drive, insa pe anumite portiuni (zone cu curbe foarte stranse si panta mare) am folosit modul Tiptronic/manual. Azi la drumul normal acasa-serviciu s-a simtit ca cutia a schimbat mai sus decat o facea inainte de weekend, ceea ce inca o data demonstreaza ca se adapteaza la stilul de condus al soferului (eu nu am talpa grea in general, dar pe traseul mentionat a trebuit sa accelerez mai mult fiind multe pante). La o singura depasire am facut manevra de kickdown (pedala la fund) si a schimbat de D7 la D4 si s-a a urcat in ture frumos pana la 5000 (unde de altfel e si puterea maxima parca).

Am fost programat de dealer sa fac identificare individuala la RAR si am rezolvat si pe asta azi, au platit ei asa ca nu m-a deranjat faptul ca am pierdut si pe acolo o ora cu asta.

Cred ca cea mai importanta chestie cu care abia incep sa ma obisnuiesc este felul in care este livrat cuplul. Venind de pe masini diesel(TDI) in ultimii 6 ani (iar anterior doar benzinare aspirate) e clar ca TSI-ul e putin diferit. Masina nu zvacneste ca un diesel, insa livreaza putere suficienta intr-un mod liniar. Deliciul e ca atund cand calci ferm acceleratia cu scopul de a depasi cutia retrogradeaza 1-2-3 trepte (3 a fost maximul de trepte care l-am vazut ca a schimbat la kickdown) si apoi te propulseaza ca si cum ai fi primit un sut in fund ! :D Deh, sunt inca sub vraja combinatiei de TSI + DSG, insa nu va imaginati ca sub capota e motor de racheta. Gluma cea mai buna e costul impozitului: 23 ron pe ce-a mai ramas din 2012 :)

Pe tot traseul Transalpina o singura data a intrat ABS-ul la o franare ferma inainte de o groapa ptr ca era putin nisip pe jos si nu mi-a intrat ESP-ul in absolut nicio curba indiferent cum am abordat-o. Sta lipita pe sosea masina, pe curbe s-a comportat excelent si sigur.

O alta info, masina are la gol 1409 kg, fara sofer.

Modificat de d_andrei
Link către comentariu

@d_andrei: deci se poate rodaj si in regim de drumuri montane: Poiana, Transalpina, etc :)

Vezi ca dupa 10 000km o sa isi schimbe usor comportamentul, motorul se "lasa" cum se spune in limbaj popular

Sa te bucuri de ea fara probleme.

Link către comentariu

Eu din cunostintele mele stiu ca rodajul se face punand motorul in sarcina in conditii diferite de turatie, temperatura, etc. Pe traseele parcurse pana acum am avut si drum intins (80-100 km/h), drum prin orase si sate (10-50 km/h), putina autostrada (ocolitoarea Sibiului - 120km/h) si bineinteles drumurile montane (unde a fost necesar sa turez mai mult decat in general). De la dealer mi-au zis doar atat: in primii 3000km sa nu depasesc 120km/h.

Acum incet, incet se aduna kilometrii...:)

Link către comentariu

Bine ca mai stie lumea ca masinile nu vin gata rodate :). Gasesti in carte recomandarea ca rodajul de 1500km face bine. Cel mai bine este un rodaj pe drum drept la viteze constante. Evident ca autostrada+pilot automat setat la 120km/h este varianta optima.

As zice sa nu te mai folosesti de kickdown, macar astia 1500km. Cilindreea e destul de mica si kickdown in rodaj se poate resimte. Incearca sa-l accelerezi constant si usor.

Unii mai inteleg prin a nu depasii 120km/h, ca pana la 120km/h poti sa o nenorocesti, dupa care sa te potolesti :). Oricum, stiu ca aici nu e cazul tau.

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Te-am vazut alaltaieri la McD pe Calea Bucuresti. Eram cu Passatul din spatele tau, incercam sa-ti eliberez locul de parcare. Intrucat ai intors ca sa reintri in parcare am avut ocazia sa admir bine masina. Misto rau !

Bravo, ca o mentii curata !

Link către comentariu

Salut si mersi de aprecieri !

Mi-aduc aminte faza, vazand ca e stramta treaba pe acolo nu-am vrut sa stau pe loc ca placinta si sa se dea altii, am preferat sa misc.

Masina e foarte fasneata si deja ne impacam bine in situatii din astea cu parcari, cu intoarceri, nu simt ca ar fi "vagon".

Incerc sa o mentin curata interior/exterior fara sa fiu chitibusar sau exagerat. Am propriul spalator cu presiune si prefer sa mi-o spal singur ca sa ma distrez :)

Link către comentariu

Revin cu noi impresii despre masina:

-Cand dau cu spatele si franez iar masina e aproape oprita, ceva se aude cum troncane in cutie. Nu stiu daca face si la altii, dar sigur se aude de la cutie. Nu pare sa fie nimic grav, pot sa reproduc oricand zgomotul, de-o fi sa existe in timp vreo problema, o sa merg cu ea la doctor.

-Am trecut de 1500 km cu ea si nu am mai rezistat tentatiei de a o trece in modul S. Pot spune ca am luat teapa, insa intr-un sens bun. Am mai condus cutie automata, insa nu DSG. EU credeam ca modul S e doar pentru mers in fortza si ca masina duce turatia in fiecare treapa pana aproape de rosu si apoi schimba. TOTAL GRESIT ! Modul S este la fel de adaptiv ca si modul D. Daca nu ai talpa grea, turatia se invarte doar intre 2000 si 4000, o zona cu cuplu destul de bun. Daca esti mai ferm poti urca in ture pana mai sus...tot mai sus :) Pentru mine uneori nu e convenabil modul D pentru ca imediat ajunge in D7, iar la viteze la limita legalitatii in oras (max 60km/h) in D7 am 1200 rpm si se simte ca e subturata. La aceeasi viteza, in S mode am 2000 rpm si am cuplul la dispozitie imediat. Un alt lucru inteligent este ca daca sunt in S mode si activez Cruise Controlul, automat se schimba treptele catre consum => daca setez CC la 60 km/h in timp ce rulez in S mode , automat trece in S7 si turatie mica in loc sa o tina la 2000 si S4. Inca mai am de deprins chestii despre cum functioneaza DSG-ul...probabil va fi distractiv si la iarna.

-Ieri masina a derapat intr-un sens giratoriu. NU va imaginati ca aveam viteza sau ca faceam cine stie ce miscari ilegale. Faceam sensul giratoriu ca orice om cu intentia de a vira la stanga (fosta intersectie semaforizata careia i s-a plantat o mamaliga de giratie in mijloc). Problema e ca era ud pe langa mamaliga din centru pentru ca deh, ne permitem sa platim apa din belsug ca sa udam florile si banda de langa mamaliga. Asadar masina a derapat inspre exterior vreo cativa cm, suficient cat sa o simt ca s-a dus. Pe uscat anvelopele Pirelli P7 s-au comportat destul de bine, nu am avut emotii deloc, insa pe umed, cu forta centrifuga impotriva mea, treaba s-a schimbat un pic.

-Exact asa cum am anticipat cand am comandat masina, Rear View Camera o folosesc strict pentru a vedea in spate daca ma apropii prea mult de obstacolele din spate, insa nu se poate renunta la oglinzile laterale cand faci o manevra de parcare.

-RCD510 functioneaza decent, adica...exact cat am nevoie si chiar un pic peste, ca oricum nu ascult niciodata nimic la maxim (nici cand merg la gratar ! :) )

-Consum, inca nu foarte realist, pe ultimii 1565 km, 8,4% => am mai zis, cat timp media e sunt 10 sunt multumit....daca e sub 9 e perfect !

-Directia este din cate stiu eu electro-hidraulica. La viteze mai mari mi se pare totusi un pic prea sensibil volanul. Stiu ca parca discuta cineva pe forum despre niste setari cu vagcom care pot modifica "taria" directiei dar nu mai gasesc. La viteze mici e foarte manevrabila insa la viteze mari nu e suficient de tare dupa gustul meu => prefer oricand directia mai greoaie de la Skoda Octavia Tour cu caseta de directie hidraulica clasica.

-Desi la Skoda ce o conduceam inainte am schimbat lichid de frana, placute de frana si discuri fata/spate frana era buna, la Golf e putin diferita ca feeling. Eu simt (sau poate doar e o impresie) ca la Golf frana are un comportament progresiv...cu cat apesi mai tare pedala se amplifica si mai mult forta de franare, insa cresterea fortei de franare nu creste liniar cu cat apas eu pedala, ci mai mult. La Skoda imi formasem piciorul foarte bine...simteam ca frana ...franeaza cat apas, nu mai mult. Sper ca are sens ce zic si poate imi confirma(sau infirma) cineva ca pe Golf solutia tehnica de la sistemul de franare (poate pompa de frana?) are un comportament progresiv.

-Ma felicit ca am ales un interior de culoare deschisa. Cat a fost canicula nu am avut in masina temperaturi infernale cat era parcata in soare. Si totodata interiorul deschis la culoare este foarte placut ochiului. De negru sunt satul, asa ca nu-mi pare rau deloc de alegere indiferent cat de greu se intretine acest interior.

-La final pot spune ca sunt placut impresionat de motoras (face ca o masina de cusut cu capota deschisa, dar nu se aude in habitaclu asta), masina este foarte silentioasa si sincer, treaba asta ma cam fura la viteza...

Link către comentariu

Fuscobal a umblat la setarile servodirectiei. Avem masini identice. Cand a mers cu a mea i s-a parut mai responsiva directia decat la el, chiar si dupa ce a umblat la ea.

Din cand in cand mai trimite mailuri la importator poate apar diferite update-uri, inclusiv la servo.

Legat de DSG7 vezi ca este un topic la tehnic "Jurnal DSG 7". O sa vezi acolo cateva impresii si intamplari.

Link către comentariu
Master_Blaster

Ma bucur ca-ti place masina si mai ales motorul, care e blamat de multi.

Cat despre cutie stiu ca si cele hidramate de la vw erau sunt inteligente si invata stilul de condus al soferului dar mie nu-mi plac pt ca modul in care motorul reactioneaza la apasarea pedalei difera dupa cum se obisnuieste cutia ceea ce iti da un sentiment de drive by wire ciudat.

Golf 6 nu exceleaza la capitolul feedback la condus, directia e cam pufoasa ca si toate comenzile, inclusiv frana sunt soft Iar cutia cu 6 trepte agata. Deh vw a vrut o masina si pt femei. :P Directia o poti corecta cu niste roti mai grase, 225 pe 8j si devine sensibil mai grea directia.

Acum ca ai derapat cu ea ai invatat cam care e limita de aderenta a cauciucurilor, mai mult ca sigur ai alunecat cu toate 4 rotile pt ca daca aluneca numai o punte intervine sensibil esp-ul.

Link către comentariu

Salut !

Misto impresiile, keep them coming.

Referitor la directie, pot sa-ti spun asa:

- Gumele Pirelli P7 sunt unele moi in flancuri, iar coroborate cu dimensiunea 205/55/16 - adica un talon generos ca si inaltime, rezulta o directie usoara si un comportament subvirator pregnant - adica iti pleaca masina usor de fata.

Solutia cea mai simpla: treci la 225/45/17 pentru vara viitoare si s-au rezolvat toate problemele tale de directie si comportament rutier. Daca optai din fabrica pentru jante 17'' te-ar fi costat vreo 300E.

Daca vrei jante OEM second, vei plati vreo 450E cu tot cu cauciucuri

Nota suplimentara: daca acum ti se pare directia usoara, cand vei monta cauciucuri iarna, care sunt mai moi in compozitie, vei invarti volanul cu un deget - asta va fi senzatia :)

Link către comentariu

Rotile de 17" erau pe la 600 euro cel mai ieftin, la pachet cu suspensia sport si privacy glass. Nu poti sa treci doar la jante pe 17", suspensia conteaza destul de mult.

Parerea mea e ca, cel putin in configuratia pe care o am eu pentru vara, masina sta bine pe viraje. Desigur, subvireaza urat daca e dusa spre limita sau daca se exagereaza/bruscheaza...sau daca ai ghinionul sa prinzi nisip, ulei sau alte substante dubioase in giratorii, curbe stranse, etc. La drum lung e neasteptat de stabila si predictibila.

Pentru iarna am 205/16/55 si diferenta este enorma, parca e cu totul alta masina - mai confortabila dar si mult mai barcuta si mai lenta la schimbarile de directie.

Ma bucur ca iti place masina si te felicit in special pentru culoare, tapiterie si transmisie. Sa o stapanesti sanatos!

Link către comentariu

Da, pot confirma ca la optionalele disponibile jantele pe 17" erau minim 600 de euro,dar m-am gandit ca pe 16", daca tot vine din fabrica cu ele, e suficient.

Chiar ma gandeam cum sa fac la iarna, ca nu sunt deloc hotarat. Daca iau 4 anvelope de 205/55/R16 de iarna ies ca pret in zona unui set complet de jante de tabla de 15" + anvelope la dimensiunile corespunzatoare. Ma bate gandul sa merg pe un set de table de 15 cu anvelope de iarna ca sa nu ma folosesc de jantele originale iarna, caprea mult imi plac :)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!