Jump to content

Golf 6 Variant Edition HL 1.2 TSI DSG


d_andrei

Postare recomandată

Salutare tuturor si ma bucur sa ma intorc din nou in familie. Nu ca as fi parasit-o in ultimii 3 ani ( cu Skoda Octavia Tour), dar am fost mai activ cand aveam VW pe capota :).

Asadar, masina mea, VW Golf 6 Variant Edition, versiune HighLine, motor 1.2 TSI 105 cai, cutie DSG7, culoare Tornado Red si tapiterie interioara consilk-beige (mix intre alcantara pe sezut si textil pe lateralele scaunelor) si niste optionale, mai exact:

- Camera Rear View

- Radio CD RCD 510,functie mp3,10 incinte acustice, antena Diversity si interfata AUX-IN in torpedou

- Airbaguri laterale spate

- Climatronic

- Volan multifunctional din piele cu control DSG,maneta frana de mana imbracata in piele, maneta schimbator de viteza imbracat in piele

Am facut deja test drive pe un Golf cu acest motoras si mi-am mai schimbat un pic parerea initiala (bazaitoare, sa nu vad asa ceva pe langa casa..., motor de ascutitoare, etc etc...). Mergem pe downsizing dom'le !

Asta e partea frumoasa zic eu, insa partea dureroasa e alta: abia am dat comanda si vine in 4 luni si ceva. Asadar incepe un lung, anevoios si chinuitor proces de asteptare !

...dar promit sa revin cu poze ...la vara !

Ma poate intre timp indruma cineva spre mai multe informatii despre motoras ? Nu vreau sa-i stiu (inca) bubele, vreau sa stiu despre intretinerea lui :)

Link către comentariu
  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • d_andrei

    34

  • Master_Blaster

    14

  • 75NOR

    9

  • Rave

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Benzina buna (nu neaparat 100 dar macar de la benzinarii ok), revizii la timp, consumabile de calitate si cam atat. Pana acum micile probleme care le-a avut s-au rezolvat!

Asteptare usoara! :)

Link către comentariu

O masina pe cinste,chiar marita banii in plus pentru cutia DSG.Eu sunt foarte multumit de acest motor si de cutie nu am avut nici o problema pana acum cu el.Trage foarte bine masina si in oras si in exterior.Cat te-a costat masina ?

Link către comentariu
Master_Blaster

Felicitari pt achizitie. Sa o conduci cu placere cat mai multi km.

Motorul ne e nici pe departe cum zic unii, azi am condus un i20 cu motor de 1250cc si m-am ingrozit, cica are 80cp... a fost o placere sa ma intorc in Golf.

Link către comentariu

O masina pe cinste,chiar marita banii in plus pentru cutia DSG.Eu sunt foarte multumit de acest motor si de cutie nu am avut nici o problema pana acum cu el.Trage foarte bine masina si in oras si in exterior.Cat te-a costat masina ?

Am facut totusi test drive inainte de a ma decide. Initial plecasem pe varianta de 1.4 TSI cu Comfort line, dar cu 4 persoane in masina, acest 1.2 TSI mi s-a parut decent pentru utilizare normala. Masina am scos-o la un DDP de 20200 cu un mic discount. Imi poate spune cineva daca e foarte sensibila tapiteria alcantara cornsilk-beige ? Pana nu am vazut la dealer o mostra, traiam cu impresia ca e bej mai spre portocaliu, dar de fapt e mai spre culoarea nisipului. Mi-a placut foarte mult iar de interioare negre sunt satul. Imi asum alegerea chiar daca e mai costisitoare intretinerea.

Link către comentariu

Mai bun 1.2 HL decat 1.4 122 CL, daca e vorba de cel de 160 este deja alta poveste.

Diferentele nu sunt asa mari la motor (105 vs 122), dar diferentele la interior sunt. Dotari bune si iti va lua putin sa te obisnuiesti cu sunetul de masina de cusut. Era un G6 cu tapiterie cornsilk-beige pe forum, parca a lui yopy,

Asteptare usoara!

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Master_Blaster

Abia daca se aude motorul in interior la relanti iar vestitul zgomot e numai daca ai capota deschisa. Si eu am avut de ales intre un G6 1.4 122 cp CL si un 1.2 HL si zic ca am facut alegerea corecta interiorul e super.

Daca vrei putere de 1.4 se rezolva rapid si ieftin la tcm, dai mai multi bani pe un set de jante sau cauciucuri. :))

Link către comentariu

Chiar sunt curios cum functioneaza / unde e rear-view camera la variant. Am vazut ca are emblema de pe hayon mai mica decat la hatchback.

Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de DSG!

Link către comentariu

Foarte misto combinatia! Felicitari!

Ma bucur sa vad ca mai sunt oameni "indrazneti" care prefera o comanda indelungata in loc de "griul" de pe stoc. N-am nimic cu acea culoare, doar ca incep sa fie toate la fel. :D

Eu am la firma un 1.2TSI cu care am fost asta-vara in concediu ca sa-i fac rodajul si sa vad si eu cum e treaba cu motoarele mici ale VAG. Pot sa-ti spun ca vei fi surprins, trage foarte foarte bine. Noi am fost doi oameni, cu bagaje, iar la intoarcere am atins si 160-170km/h fara mare efort. Masina se simtea in largul ei, comparativ cu o Ibiza de 1.4 105CP care parea chinuita cand am condus-o in trecut intr-un mod asemanator, deci...

Cat despre tapiterie, iti recomand 303 Fabric Protectant. E cea mai buna alegere si isi face treaba grozav.

Asteptare usoara! Eu mai am o comanda in derulare, dar a mea vine in maxim 8 saptamani.

Link către comentariu

Pai daca emblema e mai mica(ceea ce nu stiam :) ) probabil are suplimentara, ca la Scirocco!

20_max.jpg

Modificat de Rave
Link către comentariu

Chiar sunt curios cum functioneaza / unde e rear-view camera la variant. Am vazut ca are emblema de pe hayon mai mica decat la hatchback.

Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de DSG!

Mie de la dealer mi-au spus ca e tot sub sigla VW. Nu am insistat insa prea mult nici eu pe aspectul asta e drept. Despre cum functioneaza, e simplu: cuplezi R si automat pe ecran (te obliga dotarea asta la "ceva" cu ecran mare fie RNS fie RCD 510) apare ce se vede pe camera. Nu am comandat alte pacaneli de senzori de parcare sau asistente sau mai stiu eu ce sisteme, nu vreau sa-mi ia nimeni placerea de a roti de covrig la parcare :)

Link către comentariu
Master_Blaster

Azi la PBN am pozat camera pe G6 variant:

2012_03_15_12_10_49.jpg

Emblema e f mica si nu vad cum ar putea sa o ascunda acolo, chiar si la BMW-urile care au camera acolo emblema e mai mare.

Link către comentariu

Probabil mie cand mi-au spus ca e tot sub sigla, ei au zis-o la propriu, dar eu am perceput ca ar fi la fel, integrata in/sub sigla. Sper sa fie suficient de mica sa nu se prinda....vandalii :)

Mi-a confirmat dealerul ca s-a lansat comanda, astept un termen de livrare.

Modificat de d_andrei
Link către comentariu
Master_Blaster

Nu se vede, eu a trebuit sa ma aplec ca sa o vad, e ascunsa bine.

Macar de tine nu o sa se ia aia de la spalatorie ca "ti s-a blocat emblema" si imediat apasa pe ea.... :grrrrrr:

Link către comentariu

Foarte misto combinatia! Felicitari!

Ma bucur sa vad ca mai sunt oameni "indrazneti" care prefera o comanda indelungata in loc de "griul" de pe stoc. ... Asteptare usoara! Eu mai am o comanda in derulare, dar a mea vine in maxim 8 saptamani.

Am preferat sa nu iau de pe stoc, in primul rand ca nu gasisem Variant si DSG dar ceea ce m-a determinat sa vreau sa astept e ca pana vine masina pot sa mai folosesc masina care s-a vandut (si banii luati folositi ca avans la comanda noua). Noroc cu serviciul ca e suficient stresant si sunt zile in care uit sa ma gandesc ca am dat comanda de masina noua. Probabil cand va ajunge voi pleca cu ea de la dealer direct in concediu :lol:

Link către comentariu

Mi se pare nasol pusa camera acolo, mai ales cum e la scirocco care are numarul si mai jos. Eu observ cat de jegos se face numarul si lampile pt iluminarea lui pe vremea asta, mi-e groaza daca era si camera acolo se facea la fel.

Link către comentariu

Mai bun 1.2 HL decat 1.4 122 CL, daca e vorba de cel de 160 este deja alta poveste.

Diferentele nu sunt asa mari la motor (105 vs 122), dar diferentele la interior sunt. Dotari bune si iti va lua putin sa te obisnuiesti cu sunetul de masina de cusut. Era un G6 cu tapiterie cornsilk-beige pe forum, parca a lui yopy, http://vwforum.vwfor...-tsi-122-black/

Asteptare usoara!

Si eu am facut Test Drive cu 1.2TSI vs1.4TSI(122CP) vs 1.6TDI(105CP) si de departe 1.4TSI m-a convins cel mai mult si 1.2TSI nu prea, insa depinde foarte mult de noi, ce cerinte avem, ce fel de soferi suntem, ce asteptam de la o masina. Eu sunt unul caruia ii place cateodata sa o arda mai tare(deci are nevoie de putere mai multa)...Insa sunt de acord ca trage mai bine ca un 1.6mpi de 102CP si trage mai liniar si mai silentios. Nu este un motor rau, pacat ca a avut destule bube pana acum in timp ce 1.4TSI a scapat deja de acelea.

Iarasi sunt de acord ca un interior HL este mult mai fain si placut ca si unul CL, dar pentru cine ce conteaza...

Iti doresc o asteptare cat mai usoara si multi km fericiti dupa ce ai primit masina. Cu DSG o sa fie o placerea condusul zilnic :)

P.S: initial si eu am vrut Golf VI Variant dar cand mi-au comunicat ca timpul de asteptare la un 1.4TSI Confortline + ceva optionale este de 4 luni si jumatate (si eu eram deja cu masina vanduta), am spus pa VW si in doua luni aveam Octavia in fata casei de care deocamdata sunt multumit dupa 32 000km.

Link către comentariu

Chestia cu timpul de ateptare e relativa. In cazul meu am dat avans pe 05.01.2012, initial mi-au spus ca dureaza pana la jumatatea lunii Iunie si masina a plecat din fabrica pe 10.02.2012 si pe 28.02 era in Bucuresti. Deci aprox 1 luna jumatate, un timp record.

@d_andrei asteptare usoara si iti doresc sa ai norocul meu, sa o primesti mai repede.

Link către comentariu

Si eu am facut Test Drive cu 1.2TSI vs1.4TSI(122CP) vs 1.6TDI(105CP) si de departe 1.4TSI m-a convins cel mai mult si 1.2TSI nu prea, insa depinde foarte mult de noi, ce cerinte avem, ce fel de soferi suntem, ce asteptam de la o masina. Eu sunt unul caruia ii place cateodata sa o arda mai tare(deci are nevoie de putere mai multa)...Insa sunt de acord ca trage mai bine ca un 1.6mpi de 102CP si trage mai liniar si mai silentios. Nu este un motor rau, pacat ca a avut destule bube pana acum in timp ce 1.4TSI a scapat deja de acelea.

Iarasi sunt de acord ca un interior HL este mult mai fain si placut ca si unul CL, dar pentru cine ce conteaza...

Iti doresc o asteptare cat mai usoara si multi km fericiti dupa ce ai primit masina. Cu DSG o sa fie o placerea condusul zilnic :)

P.S: initial si eu am vrut Golf VI Variant dar cand mi-au comunicat ca timpul de asteptare la un 1.4TSI Confortline + ceva optionale este de 4 luni si jumatate (si eu eram deja cu masina vanduta), am spus pa VW si in doua luni aveam Octavia in fata casei de care deocamdata sunt multumit dupa 32 000km.

Povestea din spatele alegerii e destul de simpla: Octavia Tour pe care o avem acum e din 2006 si vroiam sa o vindem anul asta astfel incat noul proprietar sa nu trebuiasca sa plateasca taxa poluare/mediu/inmatriculare/etc pe ea (in jur de 3500 euro). Ne doream o masina noua dar nu excludeam nici o varianta de SH. Intr-un final s-au cristalizat 4 variante:

1/ Suzuki SX4 1.6 120 cai (benzinar aspirat) 4x4 ESP la un pret f bun ( 14910 euro DDP, masina noua)

2/ Skoda Octavia Combi 1.2 TSI cu niste optionale (masina noua)

3/ Golf 6 Variant Edition (varianta pe care am si mers)

4/ Audi A4 din 2009, berlina, 2.7 TDI, Multitronic 16.0000 euro CIP.

Varianta 1/ desi era cea mai ok financiar vorbind si poate se preta cel mai bine ptr zona Brasovului, nu m-a convins deloc atmosfera din masina si portbagajul f mic.

Varianta 4/a fost cu cantec, era sa merg pe sentiment dar m-a trezit la realitate in cele din urma. Masina arata f bine dar avea km modificati (si vanzatorul - un anume dealer multimarca de SHuri din Romania - se mai si lauda cu asta, ca asa a primit-o, ca ei nu fac asa ceva) si oferta lor financiara de leasing operational era un fel de furt cu acte in regula. E mai bine ca intre timp masina a fost data ca sa nu mai am tentatii de niciun fel.

Intre variantele 2 si 3, va vine sau nu sa credeti, iesea ceva mai scumpa Skoda decat Vw aduse la acelasi nivel de dotari, dar asta datorita actiunii de vanzare de la VW numit Edition care aduce un discount important direct de la producator. Asa am ales G6 Variant in final. Optiunea de motorizare am ales-o asa: cea mai mica/ieftina care vine cu DSG ptr ca 1) 80% din timp o va conduce sotia si 2) oricum va fi mai puternica decat cei 90 de cai ai Skodei de acum.

Link către comentariu
Master_Blaster

O sa vezi ca-ti va placea f mult 1.2tsi, nu se compara cu benzinarele aspirate de putere similara, cuplul se simte bine dupa 2000 de ture asa ca nu trebuie sa o tii f turata prin oras ca sa te misti, mai ales prin trafic nu f aglomerat.

Eu am testat 1.2tsi dupa ce m-am dat jos din a3 cu 1.6 si am fost impresionat, e mult mai vioaie desi in realitate nu e mai rapida dar te bucuri de putere acolo unde ai nevoie de ea.

DSG-ul o sa fie super dar vei pierde un pic din placerea de a conduce (cu un castig la performante), dar din moment ce ti-ai luat variant nu cred ca o sa te dai pe Cheia. ;)

Link către comentariu

O sa vezi ca-ti va placea f mult 1.2tsi, nu se compara cu benzinarele aspirate de putere similara, cuplul se simte bine dupa 2000 de ture asa ca nu trebuie sa o tii f turata prin oras ca sa te misti, mai ales prin trafic nu f aglomerat.

Eu am testat 1.2tsi dupa ce m-am dat jos din a3 cu 1.6 si am fost impresionat, e mult mai vioaie desi in realitate nu e mai rapida dar te bucuri de putere acolo unde ai nevoie de ea.

DSG-ul o sa fie super dar vei pierde un pic din placerea de a conduce (cu un castig la performante), dar din moment ce ti-ai luat variant nu cred ca o sa te dai pe Cheia. ;)

Eu am facut test drive cu Suzuki SX 4 de care aminteam, 1.6 aspirat 120 de cai. A trebuit sa o turez la maxim sa scot calutii la treaba. Cu turbo, chiar si de mici dimensiuni, e mai placut condusul. Golful 6 pe care l-am avut la test drive cu acest motor a fost incredibil, mi-a deschis ochii si mi-a schimbat radical parerea despre ascutitoarea de sub capota.

Cu pierdutul placerii de a conduce nu stiu ce sa zic, poate am imbatranit deja sa tot mestec in benzina. Am comandat si padelele ptr DSG la volan, sper sa mai compensez acolo un pic la partea de placere a condusului.

Modificat de d_andrei
Link către comentariu

Cu DSG-ul pus pe sport pe un drum virajat cred ca placerea de a conduce e chiar mai mare. La cutie manuala nu stiu cati dintre noi stiu sa dea "sprit-ul" de riguare la retrogradari si mai ales pe franare pentru a prelua acel soc/patinare la debreiere.

Link către comentariu
Master_Blaster

Placerea de a conduce e data si de imperfectiuni, cutia dsg e mai rapida si mai precisa decat sunt eu dar ca si abs-ul, esp-ul si directia electro-hitraulica (si multe altele) ne indeparteaza de controlul total al masinii. Nu sunt impotriva tehnologiei dar ma distram f mult si cu Matizul lipsit in totalitate de tehnoogie moderna care sa ajute soferul.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!