Jump to content

probleme motor 1.3 nz


topy_catalin
 Share

Postare recomandată

1.la pornire scade turatia de la 900 la 700 dupa care urca la din nou la 900.dupa vreo 5 minute de mers urca la 1200-1300 si acolo ramane.daca ii dau ralantiul mai mic nu mai sta pornita.

2.daca ii dau relantiul la 900 de ture cand este cald motorul,oscileaza.

3.cand dau drumu la consumatori scade ralantiul.

4.daca scot mufa de la debimetru cand motorul merge nu se intampla nimic.cand o bag la loc se opreste de cele mai multe ori.

5.nu stiu daca atunci cand scot mufa de la sonda lambda ar trebui sa se simta ceva.

in afara de ai da foc ce alte variante de rezolvare a problemelor as mai avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu NZ-ul are injectie electronica nu ?

Mai pe scurt cred ca poti sa ii faci diagnoza. Cred ca ai putea afla mult mai repede ce se intampla. Ai nevoie de o mufa 2x2. Cu un minim de cunostinte o poti converti in OBD 2.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NZ-ul are injectie Digijet, si eu am problema cu oscilatia la relantiu mai ales daca e rece motorul si pornesc farurile (consum mare , am becuri de 100w :emthdown: )

@ Tracto ai putea sa ne dai te rog mai multe detalii despre conversie ca mar tenta destul de mult , in primul rand ce inseamna "minim de cunostiinte" de exemplu eu nu stiu la ce mufa teai referit cand ai zis 2x2 :blush: :blush:

EDIT: Binenteles ca prima data am postat si dupaia am gandit ..... Cred ca te referi la asa ceva , intrebarea e unde ma leg cu mufa 2x2 ??

Modificat de venom_sb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze colegului Topy pt off topic dar si eu sunt foarte curios cum se poate face diagnoza la mk2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea ai unde sa te legi cu mufa de diagnoza la Nz, eu am vazut doar pe G60 asa ceva. Cel mai bine e sa le iei prin eliminare...fa proba cu alt debitmetru ,eventual si alta sonda lambda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incercati aici (poza).

post-10002-0-79804000-1331809969_thumb.g

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am asa ceva...mersi de intentie.am scos la imprimata ce mi-ai dat pe privat si sa ma apuc de verificat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica valva auxiliara de aer. Este deasupra demarorului. Din descrierea defectului pare ca nu ar inchide. Poti incarca sa-i obturezi traseul de aer cu motorul cald sa vezi daca scade turatia la normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

problema se pare ca e corpul clapeta...s-a umblat la ea..si da foarte multa benzina si putin aer..trebuie sa o regleze cineva care stie..sau sa o schimbe cu alta...cel putin la concluzia asta am ajuns dupa ce s-au verificat mai toate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In manualul Haynes pentru golf 2 (1081) este descrisa procedura de reglare a clapetei de acceleratie. Daca nu o gasesti da-mi pm cu adresa ta de mail si ti-o trimit. Nu-i o mare filosofie reglarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!