Jump to content

Golf 6 - 2.0 TDI 140 cp - 2011


sintaxxa

Postare recomandată

Din totalul de km 2/3 au fost parcursi in afara tarii(in regim de autostrada), iar frana de motor este folosita la capacitate maxima. Masina a fost achizitionata din .de cu interval de service setat la 30mii km(folosind uleiuri longlife). S-a continuat pe acelasi interval, avand exemplul celor de acolo care il respecta fara sa intampine probleme. Din pacate sunt multe alte componente care vor ceda inainte ca motorul sa dea semene de oboseala chiar daca se continua pe acelasi interval.

Link către comentariu
  • 10 months later...

Vara aceasta s-a reluat tentativa de a atinge Capul Nord, esuata acum doi ani, de aceasta data cu success. Directia de abordare a traseului a fost Danemarca-Suedia-Finlanda-Norvegia, iar de la Capul Nord s-a coborat pe malurile fiordurilor norvegiene. 

pic1.thumb.JPG.142b398a77fc77b0c52dafc1746a3a3e.JPG
pic2.thumb.JPG.2141e5850443541d6592760cfb6c9129.JPGpic3.thumb.JPG.f71a3f5b80f49ca17b0501958c8ea894.JPGpic4.thumb.JPG.9e710f80a087ef2d27bb7b7e29deb8d2.JPGpic5.thumb.JPG.ba39f3d2eda7315dd33ef22cc20cb458.JPGpic6.thumb.JPG.7cc74a31bdd50139405f1e5f2ee807e7.JPGpic7.thumb.JPG.d8f68e175467ab0da5e35a0f4276a535.JPGpic8.thumb.JPG.0a1cda5989d8644e161008baaa54549e.JPG

Desi toate tarile ofera locuri si peisaje spectaculoase, consider Norvegia ca fiind cea mai diversa. Timpul alocat calatoriei a fost de doua saptamani, timp in care au fost strabatuti fara probleme aproximativ 15.000km. 
pic9.thumb.JPG.d83638f4ecec9288e27a54e9165f3079.JPGpic10.thumb.JPG.4bfb2489b373cba6aeb932756de85f7b.JPGpic11.thumb.JPG.cc2c4723d32dab152a1d40d3d6040148.JPGpic12.thumb.JPG.f0f4493b13fc31e9e32bcab87790bed0.JPGpic13.thumb.JPG.1f56f0263aebe9ffd7610b00ef5e074c.JPGpic14.thumb.JPG.1cd6d5d398a2cb54ce212b127645b3d7.JPGpic15.thumb.JPG.58f1f685c9519760d3074484f35ddc1c.JPGpic16.thumb.JPG.0c0725af09c831201fd4e1fc3e313687.JPG

Pe toata durata drumului masina s-a comportat foarte bine, iar singura emotie oferita a fost data de o gresita gestionare a rezervei de combustibil intr-o zona cu foarte putine statii de incarcare; asa ca am ajuns in cea mai apropiata statie cu 0km in bord. Din pacate este pentru a doua oara cand se intampla asa ceva acestei masini. Consumul mediu a ramas neschimbat in jurul valorii de 4.5/100km, iar viteza de deplasare a fost in acord cu limitele legale. 
pic17.thumb.JPG.4fd4748ebed3f91f46bee60a38121c1b.JPGpic18.thumb.JPG.5b5a0322c7e116f26f4f434c0dbb5990.JPGpic19.thumb.JPG.d7635fd69737e6434b9a188b432d7bcc.JPGpic20.thumb.JPG.a6b4d565585f23944fe627465d048ec7.JPGpic21.thumb.JPG.9f91443e37017da251eba134c3bee0e2.JPGpic22.thumb.JPG.1e255832ca33964e098a4fd8ef7671d8.JPGpic23.thumb.JPG.df5e684c64710c2e8cb187b0450cca74.JPG

Tinta principala a calatoriei: Capul Nord.

pic24.thumb.JPG.886815ab783c7a529240cc4cda991fd9.JPGpic25.thumb.JPG.c7bc93b48012e61a063b54e2083494ca.JPG

Recomand cu caldura aceste locuri spre a fi vizitate. De asemena recomand spatiile amenajate de camping care au preturi decente, ofera securitate, toate utilitatile necesare(unele contra unor sume modice) si curatenie. Datorita faptului ca parcurile de camping sunt dese si usor de gasit (fiind toate marcate) nu e nevoie de vreo planificare riguroasa a calatoriei, innoptarea facandu-se in apropiere de locul unde se lasa intunericul.
Camp1.thumb.JPG.febde06dfd1d335cff289af2e1ff087e.JPGCamp2.thumb.JPG.d935eabf667b3103767bba2671103008.JPGCamp3.thumb.JPG.60a97d47913ef958e25db6738d243baa.JPG

 

Masina a ajuns la 230.000km ocazie cu care a avut parte de service-ul regulat (ulei long-life, filtre), schimbare lichid si aerisire frane, inspectie completa si un set de stergatoare noi. Cu ocazia aceasta s-au verificat placutele si discurile de frana, iar concluzia a fost ca placutele inca nu au ajuns la jumatatea grosimii initiale, asa ca vor ramane in continuare. Sunt curios daca se va ajunge la 300.000km cu franele din fabrica. Urmatoare revizie va fi peste 30.000km.
pic26.thumb.JPG.ce2cbcc229cd7a5fc852479395b5bee2.JPGpic27.thumb.JPG.62c3944a2c79ec99661f2a14bc5344d3.JPGpic28.thumb.JPG.e58b301ed8865a4c9abe79d73488acaa.JPGpic29.thumb.JPG.81bc5a3d5234f7bf27a09954a4985b12.JPGpic30.thumb.JPG.f25c7871b2eb3aa42ef1c910b3674a18.JPGpic31.thumb.JPG.0b5038523cf7812b54fed85c72dfb079.JPGpic32.thumb.JPG.4ea459311dcc683b8ffa3e3130402a21.JPGpic33.thumb.JPG.e4a4fbfac80feda0f570ba25da322817.JPGpic34.thumb.JPG.5414ffa3e739e8456e97deadf29748b1.JPGpic35.thumb.JPG.c366a9c191311d0ac2e9570cbbd95584.JPG

Modificat de sintaxxa
Link către comentariu

Doua posibile probleme umbresc buna functionare a masinii.

Prima este legata de directia masinii care pare sa traga prea mult spre dreapta (din punctul meu de vedere). Din pacate dupa multe inspectii, timp si resurse aruncate pe fereastra pentru verificari si tentative de ajustare unghirui (mai multe service-uri specializate si 3 reprezentante VW din .ro si nu numai) comportamentul a ramas neschimbat. Din pacate am ramas in pana de idei/solutii dupa ultima intamplare la un service din afara tarii: pentru 150 euro mi-au predat masina si au sustinut ca au corectat putin comportamentul, lucru demonstrat de tinuta de drum pentru urmatorii km... asta pana la prima verificare a presiunii pneuri. Atunci s-a observat ca doar au desumflat roata dreapta fata!!! pentru ca dupa echilibrarea presiunii in ambele roti, masina a revenit la comportamentul anterior...

pic36.thumb.JPG.a0afa0e1345e1e62a045d7385696fc8b.JPGpic37.thumb.JPG.171df4341ab00cbf9f181091f2fe1087.JPGpic38.thumb.JPG.b5d54898b24ae04d9e32a36d2b1b8e62.JPGpic39.thumb.JPG.aa6c1d165960b7410b4578cf35b3a4b6.JPGpic40.thumb.JPG.75ea878ee1427fc47da22e09c1cfcab2.JPG

Cea de-a doua este legata de cutia de viteze, care, uneori, atunci cand motorul este rece (iar afara temperatura este scazuta) nu pare sa intre perfect/direct in viteza 1, 2 sau 3. Nu sunt probleme cu intrarea in marsarier. Comportamentul dispare odata cu incalzirea motorului. Pentru aceasta problema am fost la VW unde s-a facut o verificare, iar concluzia a fost: "nu e vreo problema". Cu prima ocazie se va schimba uleiului din cutia de viteze.

pic41.thumb.JPG.ec92e58c1ebf323cb5e0b481485668be.JPGZ__1.thumb.JPG.3df892f7f6752d1c592aab8ed269a0a6.JPG

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!