Jump to content

Golf 6 - 2.0 TDI 140 cp - 2011


sintaxxa

Postare recomandată

De masina... ca un gVI, de topic n-am cuvinte, mai mare placerea sa citesti aici.

Sa va plimbati sanatasi si fericiti!  :icon_thumleft:

Link către comentariu

Multumesc frumos de urari. Locurile unde s-au realizat fotografiile nu sunt secrete. Mare parte din ultimele poze au fost facute pe drumul de dus - coasta de nord a Frantei, in special regiunile normandiei si bretaniei; restul fiind de la intoarcerea pe Valea Loarei (unde se pot vizita multe castele). Din pacate aparatul foto nu reuseste sa surprinda nici macar jumatate din frumusetea acelor locuri. Recomand zona tuturor celor carora le plac drumetiile la preturi moderate (cheltuiala cea mai mare a fost inregistrata cu combustibilul).

 

Sfat: Daca nu sunteti presati de timp eliminati atostrazile din setarile traseului ales. GPS-ul nu a ezitat nici o secunda sa ma scoata de pe drumuri nationale-judetene si sa ma bage pe cele de piatra (valabil celor care folosesc aplicatia IGO). Din pacate abia atunci se poate vedea frumusetea zonelor rurale.

Link către comentariu

Off Topic.

Asa am fost si eu anul trecut pana la Millau singurul regret a fost ca din cauza unor probleme personale a trebuie sa ma intoc acasa mai devreme si am folosit autostrazile (6 zile dus o zi si un pic la intors).

Placerea condusului o regasesc in acest gen de drumetii in care nu ma grabeste nimeni, nu trebuie sa ajung nicaieri la anumita ora si ma pot bucura de masina, de compania persoanelor din masina si nu in ultimul rand de peisajele "invizibile" de pe autostrada.

Link către comentariu
  • 1 month later...

A venit vremea sa ma despart de cauciucurile de vara, cauciucuri aflate pe masina inca de la achizitie (probabil din fabrica). Au facut fata provocarilor timp de 3 veri si peste 80mii km; nu au fost menajate, dar nici nu s-a facut exces in accelerari pe loc sau franari bruste. Inca de la inceput au parut cu o idee sub ContinentalSportContact (avute pe vechea masina): mai galagioase. Cu timpul insa a intervenit obisnuinta.

 

Consider ca si-au facut datoria in tot acest timp: au tinut aderenta pe orice tip de drum, conditii meteo; au rulat sute de km la viteze peste 200km; nu a fost vreodata nevoie sa adaug azot intre schimburi: vara-iarna + singura data cand un surub a strapun un cauciuc acesta s-a mulat pe forma surubului si am putut merge peste 2000km fara sa simt vreo problema (am gasit surubul la o verificare de rutina). Cu toate aceastea probabil ca voi cumpara un alt model; urmeaza o gramada de timp pierdut pe cititul parerilor despre alte modele.

 

Dupa cum se poate vedea in poze gradul de uzura este destul de ridicat:

 

post-66797-0-50915600-1413537923_thumb.j post-66797-0-21793400-1413537924_thumb.j post-66797-0-15368300-1413537925_thumb.j post-66797-0-02022500-1413537926_thumb.j post-66797-0-52512600-1413537926_thumb.j

Link către comentariu

Cauciucurile trebuiau schimbate , parerea mea ca sunt in stare jalnica :) 

 

M-am mai uitat odata pe pozele tale si am vazut ca ai camera de trafic Ambarella :) parca e modelul cu GPS , cum te descurci cu ea ?  este ok ? 

Link către comentariu

dupa cum sunt tocite eu cred ca ai probleme serioase de geometrie. am 122mii de km cu niste Continentale si nu sunt rotunjite pe margini catusi de putin.

daca se poate ma intereseaza si pe mine detalii despre dashboard cam.

e grozav ca nu ai avut nicio problema cu motorul ,poate ca vw a inceput sa isi faca iar temele cum trebuie.

Modificat de stealth
Link către comentariu

Arata cam jalnic cauciucurile alea pentru 3 veri, sigur sunt din 2011? Tatal meu a schimbat un set de Continetale din 2009 si dupa 4 ani nu aveau asa crapaturi. Ar trebui sa verifici atat geometria cat si presiunea.

Link către comentariu

Sunt intru totul de acord cu faptul ca starea cauciucurilor este proasta (sunt cauciucurile din fabrica, an 2011). Uzura este uniforma pentru ambele perechi...presiunea a fost intotdeauna constanta. Ce este mai rau e ca baietii din doua reprezentate diferite au sustinut ca uzura ar fi normala!!! Mai mult, in urma ambelor verificari nu s-a considerat necesara ajustarea geometriei... voi face urmatoare intrare pentru verificare directie la 150mii. 

 

Cu toata aceasta uzura a gumelor masina a tinut drumul drept intotdeauna... Masina se apropie de 140mii km: inca nu are vreo componenta schimbata afara de ulei+filtre+parbriz fata... sunt curios daca va atinge numarul de 200mii km in aceleasi conditii.

 

Camea de bord: iTracker mini0801 gps (http://www.amazon.de/gp/product/B00HU2LT4M/ref=ox_ya_os_product_refresh_T1). Camera e mica, nu deranjeaza. Review-uri pertinente se pot citi pe amazon. Parere personala: pentru cat costa isi face treaba (chiar si noaptea se pot citi placutele de inmatriculare la o distanta apropiata)... dar intotdeauna e destul loc de mai bine (as fi apreciat o mai mare calitate, daca tot e fullHD).

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Din pacate se continua in aceeasi tema: cauciucurile de iarna intr-o stare proasta dupa numai 3 sezoane folosite si undeva la 60mii km rulati:

 

post-66797-0-16410400-1414593203_thumb.j post-66797-0-82527400-1414593210_thumb.j post-66797-0-27868700-1414593211_thumb.j post-66797-0-81843400-1414593211_thumb.j post-66797-0-27228200-1414593212_thumb.j

 

Cauciucurile sunt fabricatie 2011, acelasi an cu al masinii si au fost achizitionate de noi de la aceeasi reprezentanta unde s-a achizitionat si autoturismul (Bridgestone Bizakk):

 

post-66797-0-65971800-1414593476_thumb.j

 

Speram sa mai tina un sezon... dar nu in conditiile acestea. Pe toata durata folosirii lor s-au comportat decent, dar nu au excelat. Au fost destule situatii pe autostrazi inzapezite in care orice schimbare de banda genera un val de emotii si sudori reci... la fel pe drumuri muntoase inzapezite si cu polei (locuri in care nu era necesara montarea lanturilor).

 

Concluzie: caucicuri bune, dar nu mai prezinta interes achizitonarea acestui model in viitorul apropiat... Asa ca a inceput cautarea dupa un alt set de cauciucuri pentru sezonul rece...

 

 


Finala AirRace - Spielberg:

 

post-66797-0-07070500-1414597673_thumb.j post-66797-0-77245200-1414597673_thumb.j post-66797-0-65877000-1414597674_thumb.j post-66797-0-61613300-1414597675_thumb.j post-66797-0-05691600-1414597676_thumb.j

Link către comentariu

Nu stiu unde le depozitezi de arata asa rau sau in ce conditii s-a mers cu ele. Totusi 60k sunt suficienti pentru anvelope de iarna, mai mult de 2-3mm nu mai au pana la indicele de uzura.

 

Am avut anvelope fabricate in 2008 tot de Bridgestone care nu arata asa rau. Ce-i drept nu cred ca aveau nici 20k rulati.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Spatiul de depozitare: m-am gandit initial la el. Vechile anvelope de vara precum si cele de iarna au fost intotdeauna stocate in garaj, mai precis in groapa. Temperatura a fost intotdeauna constanta si nu au existat excese. Dar in aceeasi groapa mai sunt tinute inca un rand de cauciucuri ale celuilalt G6 din familie. Diferenta de aspect este vizibila... Am o banuiala ca deteriorarea aceasta e dat de rulajul la viteze mari pe distante lungi de drum. E doar o banuiala...

 

....Si daca tot a trebuit sa caut viitorul set de anvelope de iarna, am decis sa fac un efort si sa achizitionez si un set pentru vara. Avand o experienta buna pe vechea masina, initial am inclinat balanta spre Continental PremiumContact5 (vara) si continental WinterContact Ts850(iarna). Dar in urma citirii mai multor recenzii am abandonat ideea (Continental -> anvelope excelente... atat timp cat sunt noi; uzura accentuata) si am schimbat producatorul.

 

In final, castigatoare au iesit anvelopelor Michelin: 

1. Anvelope vara: necesitatea unor anvelope cu o durabilitate mare ca numar de km: Michelin EnergySaver+.(produse in Spania) 

post-66797-0-99169900-1414598521_thumb.j 

 


Din pacate graba a fost mare, caucicurile multe aduse deodata... si nu am acordat atentie la faptul ca vanzatorul mi-a pus in "cos" doua productii diferite de cauciucuri de vara: 0214 vs 3114

post-66797-0-49041200-1414598522_thumb.j post-66797-0-76380300-1414598522_thumb.j


 

2. Anvelope iarna: necesitatea unor anvelope care sa ofere siguranta sporita pe drumuri inzapezite si cu polei (recenzii+laudele producatorului): Michelin Alpine 5.(produse in Germania). Sunt curios daca se vor ridica la standardul impus de Alpine 4.

post-66797-0-68980700-1414598521_thumb.j post-66797-0-10185200-1414598523_thumb.j

 


Profilele celor doua tipuri de anvelope:

post-66797-0-00467500-1414598717_thumb.j

 

Noile cauciucuri de iarna vor fi montate pe jante in momentul in care vremea se degradeaza(prima ninsoare serioasa). Pana atunci vor fi uzate in continuare cele existente...

post-66797-0-42525500-1414598523_thumb.j

 

Alegerile au fost facute doar in urma recenziilor nicidecum a experientei cu vre-unul din aceste modele... Viitorul va spune daca au fost bune sau nu.

Modificat de sintaxxa
Link către comentariu

Dacă spui că le-ai ales în urma recenziilor, sunt curios unde te-ai uitat.

Căci toate recenziile pe dimensiunea 205/55/r16 (tyrereviews.co.uk - care înglobează aproape toate site-urile de reviewuri pentru anvelope) de vară indică Premium Contact 5 și de iarnă WinterContact TS850. Alpine 5 sunt departe în testul ADAC2014 și în altele.

 

Dar a fost alegerea ta, să le învârți fără probleme. Sper să nu te deranjeze punctul meu de vedere, am vrut doar să-ți spun că TS850 este anvelopa iernii de vreo 2-3 ani :)

Link către comentariu

Sa nu generalizam. Mai ales ca nu e cea mai cea, nicio anvelopa nu e numarul 1 peste tot :). E o anvelopa de top, insa si ADAC trage cu ei fiind din aceeasi tara.

Daca e sa ma iau dupa ADAC cam pe toate dimensiunile fie iarna fie vara trebuie sa fie Continental, ma sa fie :)).

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Am urmarit toate testele si citit review-urile de pe tyrereviews. Nu contest ca anvelopele de la Continental apar in majoritatea topurilor. De aceea a fost initial si gandul de a alege Continental. Totusi, ce a primat in alegerea finala a fost durabilitatea. Se gasesc cateva recenzii decente aici: aici si aici. Se poate continua apoi cu: cauciucuri iarna 2013 si cauciucuri vara 2013. "Adac 2013: The lowest wear Michelin Alpin A4" . Am facut o presupunere ca Alpin 5 va fi peste, ingloband o tehnologie mai noua. Daca am avut sau nu dreptate... timpul va spune.

 

PS: Nu ma supara sau deranjeaza vreo observatie sau critica. Toate sunt binevenite pentru ca si din ele se poate invata.

Modificat de sintaxxa
Link către comentariu

The_Ego, aruncă o privire aici :)

 

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Continental/WinterContact-TS-850.htm

 

Eu nu ziceam strict de ADAC, ci de ADAC-ul pe anul acesta, când a apărut Alpine 5 și tot TS850 le-a luat fața.

 

Deja intrăm în detalii tehnice care nu-și au locul...

 

sintaxxa, da, ai dreptate referitor la uzură. Conti-urile se uzează repede, dar e normal că trebuie să se tragă de undeva acele performanțe...așa că uzura este mai mare.

Link către comentariu

Pe mine ma intereseaza review-urile de la cei care au mers cu ele. Relevant este si numarul de km adunati pt review.

Pilot alpin 4 are 94% dintr-un total de 98,000mile si e pe primul loc insa doar 5 review-uri fata de Nokian WR A3 care a adunat 44 de opinii de la posesori.

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre-Type/Passenger-Car-Winter-Ultra-High-Performance-Tyres/

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
  • 8 months later...
Masina se apropie de 160.000km, asta desi in ultimele luni a stat mai mult parcata. La 150.000km a fost efectuata a 5-a intrare in service pentru revizia de 30.000km: schimbare filtre si ulei Shell Long Life. 
post-66797-0-19925100-1436601841_thumb.j
 
Din pacate visul de a atinge 200.000km parcursi fara probleme majore a fost spulberat. Doua motive se poate regasi aici si aici. Rezumat: a fost necesara inlocuirea injectorului 3(reprezentanta VW) precum si a senzorului G450(regie proprie). Ultima problema a aparut acum o luna. Simptome: ventilatoarele de racire radiator erau pornite tot timpul precum si un martor in bord. Din pacate a trebuit sa ajung cu ea tot la service. In urma investigatiilor s-a constatat ca nu senzorii sunt defecti ci exista o intrerupere a cablajul electric... A fost inlocuit intreg cablajul.
post-66797-0-11186700-1436601927_thumb.j
 
Despre cauciucurile Michelin Alpine 5 dupa prima iarna pe masina si 20.000km. Fara sa exagerez sunt cele mai bune cauciucuri pe care le-am folosit in conditii de iarna. Au oferit stabilitate si incredere indiferent de conditiile de drum: uscat, umed, cu polei sau zapada. De asemenea sunt foarte silentioase. Este o diferenta notabila intre acestea si vechile Bridgestone din punct de vedere al zgomotului de rulare, consumului de combustibil, franarii in conditii de zapada si polei. Drept este ca pe polei te duci sanie cu orice cauciuc... dar cu unele pe distante mai scurte si cu un control mai ridicat. Ramane de vazut cum stau la capitolul durabilitate. Pot doar sa recomand aceste caucicuri.
Din pacate nu acelasi lucru il pot spune despre Michelin EnergySaver+. Sunt silentioase, ofera o mica scadere a consumului... si cam atat. De cand a fost echipata masina cu aceste cauciucuri a intrat foarte des ABS-ul precum si sentimentul neplacut ca masina patineaza la franare si derapeaza pe curbe(derapatul este evidentiat de fluieratul specific). Nu pot spune ca s-a pierdut vreodata controlul masinii folosindu-le. Din contra: masina e usor de manevrat. In schimb increderea in sistemul de franare a scazut considerabil. Nu o data a fost cazul ca in urma unei franari bruste masina sa mearga sanie pe asfaltul uscat... Am dat pana acum vina pe faptul ca sunt noi, dar probabil ca necesita doar un alt stil de condus.
post-66797-0-01442000-1436601951_thumb.jpost-66797-0-47073000-1436601959_thumb.jpost-66797-0-25175500-1436601972_thumb.jpost-66797-0-63270700-1436602073_thumb.j

 

Lasand la o parte neplacerile lasate de problemele aparute, in cei 3,5 ani de utilizare, masina se comporta satisfacator si este un bun partener de drum.

post-66797-0-13590800-1436602294_thumb.jpost-66797-0-29879400-1436602302_thumb.j

 

Apropiindu-se perioada concediilor urmeaza un drum putin mai lung, in urma caruia se va lua o decizie daca se justifica o crestere de putere in viitorul apropiat sau nu. Asta daca nu va ceda o alta componenta intre timp...

Link către comentariu

Sa stii ca si eu am auzit numai pareri bune despre anvelopele Michelin din partea posesorilor. Vorbim totusi despre producatori de top si nu cred ca gresesti cu nici unul dintre cei doi producatori (Michelin vs. Continental). Daca ne raportam totusi la vanzari (piata indica si orientarea clientilor, nu?) Continental este muuuult in spate (25 mld. $ vs 11 mld. $).

Link către comentariu
  • 5 months later...
Concediul din aceasta vara a adus 12.000km in plus masinii in numai doua saptamani. Planul initial era atingerea Capului Nord... dar, datorita frumusetilor ofereite de locurile vizitate, calatoria s-a oprit la jumatatea Norvegiei. Pe toata durata calatoriei masina s-a comportat bine, oferind un consum total de 4.6% pe intregul traseu (toate restrictiile de viteza fiind respectate). Confirma din nou faptul ca este o masina comfortabila la drumuri lungi.
 
post-66797-0-56178900-1450200847_thumb.j post-66797-0-39202600-1450200850_thumb.j post-66797-0-83689000-1450200852_thumb.j post-66797-0-29935800-1450200855_thumb.j post-66797-0-09184100-1450200858_thumb.j

post-66797-0-83680700-1450200925_thumb.j post-66797-0-22623500-1450200928_thumb.j post-66797-0-94232300-1450200930_thumb.j post-66797-0-41037300-1450200933_thumb.j post-66797-0-97294900-1450200935_thumb.j


post-66797-0-30378000-1450201015_thumb.j post-66797-0-67913000-1450201017_thumb.j post-66797-0-71511000-1450201020_thumb.j post-66797-0-01701400-1450201023_thumb.j post-66797-0-23051600-1450201025_thumb.j


post-66797-0-97185200-1450201059_thumb.j post-66797-0-52241300-1450201062_thumb.j post-66797-0-09269500-1450201065_thumb.j post-66797-0-95117900-1450201067_thumb.j post-66797-0-84296800-1450201090_thumb.j


post-66797-0-28799000-1450201126_thumb.j post-66797-0-96590500-1450201128_thumb.j post-66797-0-13338600-1450201132_thumb.j post-66797-0-56547200-1450201134_thumb.j post-66797-0-56549100-1450201136_thumb.j


Desi in ultimele luni a stat mai mult parcata, masina a ajuns la 180.000 km. S-a efectuat a 6-a revizie pentru intervalul de 30.000 km: schimbare filtre, ulei Castrol Edge Long Life si inspectia completa a masinii. 
Urmatoarea revizie, de 210.000 km, va necesita schimbarea kitului de distributie. Sper ca si dupa aceasta interventie masina sa continue a functiona in aceeasi parametrii ca pana acum. 
 
post-66797-0-34595400-1450201243_thumb.j post-66797-0-95238300-1450201245_thumb.j post-66797-0-46449300-1450201248_thumb.j post-66797-0-32170500-1450201251_thumb.j post-66797-0-07178900-1450201254_thumb.j

post-66797-0-71955500-1450201284_thumb.j post-66797-0-18654600-1450201287_thumb.j post-66797-0-74477200-1450201289_thumb.j post-66797-0-25091100-1450201292_thumb.j 


post-66797-0-10321900-1450201344_thumb.j post-66797-0-63152100-1450201346_thumb.j post-66797-0-63102900-1450201349_thumb.j post-66797-0-30459200-1450201352_thumb.j post-66797-0-50560600-1450201354_thumb.j


post-66797-0-47643500-1450201406_thumb.j post-66797-0-11585200-1450201409_thumb.j post-66797-0-84102100-1450201411_thumb.j post-66797-0-41194700-1450201414_thumb.j 


post-66797-0-20624200-1450201471_thumb.j post-66797-0-74927600-1450201473_thumb.j post-66797-0-50893700-1450201476_thumb.j post-66797-0-97656200-1450201478_thumb.j post-66797-0-20033800-1450201481_thumb.j

Link către comentariu

Din pacate nu totul a fost perfect in aceast interval de timp. Recent, in timpul deplasarii pe timp de seara am pierdut in acelasi timp ambele becuri pentru faza scurta, ambele fiind arse (ciudat ca viata ambelor becuri sa cedeze in acelasi timp). Este prima data cand a trebuit inlocuit un bec pe aceasta masina. Fiind pe autostrada am avut posibilitatea de a opri la prima statie de combustibil pentru a achizitiona si instala noi becuri (am folosit acelasi producator Osram).

 

Al doilea eveniment s-a intamplat la revenirea dintr-o delegatie. Bateria a fost complet descarcata si fara vreo posiblitate de reincarcare. Din pacate camera de bord a fost lasata pornita timp de 2 luni... iar aceasta a dus la descarcarea completa. Acumulator a fost inlocuit cu unul nou marca Varta achizitionata in graba(sambata seara)... Dupa numai 2 saptamani, in dimineata urmatoare unui drum de peste 1000km, masina a refuzat sa mai porneasca. A fost nevoie de interventia unui autovehicul de service, concluzia lor fiind simpla: acumulator descarcat. In aceeasi zi am executat un test al instalatiei electrice care nu a descoperit nici o problema... ramane de vazut daca problema se repeta.

 

Dupa tot acest timp masina inca are placutele si discurile de frana asamblate din fabrica. Nu stiu daca materialul isi mentine proprietatile pentru o perioada atat de mare de timp asa ca e posibil ca in planul urmatoarei revizii va intra un set complet de placute frana.
 
post-66797-0-70732600-1450202479_thumb.j post-66797-0-32556100-1450202482_thumb.j post-66797-0-19303700-1450202485_thumb.j

 


Cauciucurile de vara Michelin EnergySaver+ prezinta o mare dezamagire, cel putin pentru mine. Si aici ma refer doar la aspectul stabilitatii. Daca sunt utilizate pentru temperaturi sub 20grade, acestea prezinta performante bune pe toate planurile. 
In schimb daca sunt folosite la temperaturi ale mediului inconjurator de peste 25 grade comporatamentul e vizibil schimbat: ABS-ul intra mult mai repede la franare violenta, iar pe serpentine masina devine instabila... 
 
Odata cu schimbarea sezonului masina a primit incaltarile de iarna. Intreg comportamentul autoturisumului (in special franare) s-a schimbat odata cu aceasta modificare. Pot spune, fara ezitare, ca sunt cele mai bune cauciucuri de iarna folosite vreodata.
 
Ambele seturi de cauciucuri: de iarna si de vara sunt foarte silentioase si vin cu un consum decent de combustibil. 
 
post-66797-0-48110900-1450202702_thumb.j post-66797-0-91984700-1450202704_thumb.j post-66797-0-58205000-1450202707_thumb.j post-66797-0-07771800-1450202710_thumb.j post-66797-0-25472900-1450202712_thumb.j post-66797-0-28651300-1450202700_thumb.j
Link către comentariu

La 180.000 ai discurile si placutele de frana cu care a iesit pe poarta fabricii?! Wow, ce inseamna sa mergi la drum lung

Link către comentariu
  • 1 year later...

A trecut mai mult de  un an de la ultima postare, timp in care s-a schimbat prefixul, ajungand la peste 200mii km parcursi cu masina de la achizitie. In momentul acesta bate spre valoarea de 210mii.

Pic1.JPG.783f0a9677214f2ae70ba4d6b1997a1f.JPG

Putin inainte de a atinge 200mii km s-a efectuat in service inlocuirea kitului de distribuite si desi au fost folosite componente oem cei din service au insistat ca urmatorul schimb al distributiei sa fie facut peste 100mii km...

Pic2.thumb.JPG.6f1b345b600e5e2da8315e4ed611c8c9.JPGPic3.thumb.JPG.52f98e42dab7b6e7ef41328c8c74b1dd.JPG

Trecerea la noul prefix a adus modificari in intretinerea masinii: revizii facute in regie proprie, la un interval de 15mii km (in loc de 30mii). Motivul il preprezinta starea uleiului la ultimul schimb.

Pic4.thumb.JPG.95c687ca45adead298d30148ef02862e.JPGPick5.thumb.JPG.ae2f05fee6f8dc901ce14fb1268cc102.JPG

O problema persistenta a fost modificarea din greseala a geometriei (reprezentanta vw) din cauza cauciucurilor de vara cu defect... din pacate abia dupa multa timp pierdut si 4 service-uri, masina a incetat sa mai traga dreapta. Urmatoare problema pare sa vina dinspre cutia de viteze: cand masina e rece (temperaturi sub 0 grade) cutia intra greu in viteza intai, doi si marsarier. Prea greu...

Pick7.thumb.JPG.573aa082e63b4760f4c3e8db75e0f9cb.JPG

Masina a fost si este exploatata si intretinuta in mod corect (revizii complete la intervale de 30mii km). Dupa 200mii km ruleaza cu ambreiajul initial, placutele si discurile de fabrica pe fata (cele pe spate au fost schimbate datorita unor santuri putin adanci facute de niste pietricele), iar puterea oferita e resimtita la fel ca si in momentul achizitiei masina ruland fara probleme cu viteza maxima aferentei setarii de fabrica.


 Pick8.thumb.JPG.59171b0293e870c8aa23061344624341.JPGPick6.thumb.JPG.1da21a8b4fe1f08a7021067ff285510e.JPG

Timpul isi spune cuvantul si dupa 4ani+ de folosire masina nu mai e la fel de inchegata ca si in momentul achizitiei(nu este vorba despre greieri). Desi verificari ale directiei au fost efectuate pana in prezent in 2 reprezentante vw... nu s-a constat nimic iesit din comun. Cu toate acestea se poate observa o diferenta notabila a tinutei de drum fata de una cu mult mai putini km.

Incepand de anul trecut masina a cedat 1/3 din km facuti anual (cei pe drumurile patriei) unei surate mult mai mari, ceea ce ar trebui sa ii lungeasca timpul de folosire fara multe interventii.

Modificat de sintaxxa
Link către comentariu

 "Dupa 200mii km ruleaza cu ..., placutele si discurile de fabrica pe fata" - tot respectul pentru afirmatia asta, cum ai reusit? M-ai facut curios sa iti citesc tot topicul :))

Link către comentariu

Probabil a mers foarte multe extraurban, in special pe autostrada, si a folosit frana de motor.

De curiozitate, am vazut ca intretii masina cu produse de calitate si ai in general grija de ea ca faci drumuri lungi, dar nu inteleg cum poti sa lasi uleiul 30.000 km. :o

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!