Jump to content

Inchidere centralizata Fabia


apacalda
 Share

Postare recomandată

Am cumparat de curand o Fabia fabricata in 2004. As dori sa instalez inchidere centralizata si stiu ca sint ceva probleme. La reprezentanta e destul de piperat, stiti cumva in alta parte?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina e in garantie, pierzi garantia la partea electrica daca faci interventii la altcineva decat la dealer sau la montatori autorizati de dealer. Daca nu mai e in garantie (ma indoiesc ca e fabricata in 2004 si pana in 2006 esti legat de dealer) o poti face la orice montator de alarme si inchideri. Este bine sa-ti pui si o alarma daca nu are si daca tot umbla pe acolo. Unii buni sunt cei de la ALARMSERVICE '96 (Dr Sarii si mai au pe undeva prin Bucuresti).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumparat masina de la Porsche Bucuresti Aviatiei. Si m-au "obligat" sa instalez alarma la ei (e vorba de Viper). In caz contrar riscam sa pierd garantia la sistemul electric. Oricum, au montat-o atat de "bine" incat am avut probleme dupa aceea (facusera economie la o componenta care costa in jur de 10 dolari, in conditiile in care toata operatiunea m-a costat 250 de euro).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Am cumparat de curand o Fabia fabricata in 2004. As dori sa instalez inchidere centralizata si stiu ca sint  ceva probleme. La reprezentanta e destul de piperat, stiti cumva in alta parte?

Multumesc!

<{POST_SNAPBACK}>

Sunt in aceeasi situatie si sunt curios sa stiu ce ai facut. Poti te rog sa imi dai si mie detalii? Service, cost, model inchidere, daca ai pus si alarma, daca esti multumit. Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasta intrebare a mea se refera acelora care si-au montat singuri, deci nu la reprezentanta sau altundeva (firma autorizata) o inchidere, alarma etc.

In toate topicurile citite, sunt cateva sfaturi referitoare si la deschiderea usii de Fabia, inca nu m-am apucat de lucru, dar din poze reiese faptul ca sunt dependent de reprezentanta.

Sa fac o scurta descriere: pe scheletul usii este prinsa fata exterioara - fata de usa, asta la exterior, iar la interior este o tabla cu o culoare a aluminului care ESTE PRINSA IN NITURI DE SCHELETUL USII iar pe aceasta tot la interior este fixat ornamentul cu cotiera, deschiderea geamului electric etc.

Am facut ceva intrebare la raprezentanta ce inseamna montarea inchiderii centralizate la o masina care nu a fost prevazuta din fabrica, iar raspunsul gigelului care se ocupa de aceasta treaba a fost - In mod normal se schimba acea tabla de cul. aluminiului cu una care sa permita montarea motorasului, asta in mod oficial, dar acest gigel a spus ca mi-o face el, dar nu prin firma fara a specifica cum! - A spus ca o face el cumva, am intrebat daca decupeaza din acea tabla etc. la care nu am primit un raspuns direct - el sustine ca o face si va functiona.

Cererea mea catre voi este de a-mi spunde daca cineva a facut acest lucru vreodata si cum. As vrea sa mi-o montez eu pt a nu arunca cateva milioane pe o operatie care poate o pot face personal cu cunostintele care le am.

In poza urmatoare va veti da seama de ce tabla vorbesc. Imi cer scuze dar am luat-o tot de pe aces forum - cer scuze celui care a facut-o si ii folosesc materialul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ai si tu nituri la prinderea tablei, dar s-ar putea totusi sa ai suruburi. Fabia mea are suruburi, fiind model 2001 dar si confort. Ar trebui sa verifici intai de toate.

In caz contrar, niturile le potzi da jos usor prin gaurire iar renituirea este un proces simplu. Ai nevoie de nituri pop si de un cleste de tras nituri, sau sa gasesti o solutie mai ingenioasa sa montezi piulitze si apoi sa prinzi fatza cu suruburi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare am reusit cu ajutorul unui prieten sa montam in sfarsit alarma si inchidere daca este cineva interesat pot da sfaturi dar din pacate nu pot oferi si material fotografic.

Voi reveni cu amanunte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine dai detalii, fara sa le mai cerem noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand va sugerez sa cumparati urmatoarele scule fara de care nu puteti finaliza operatia, asta ca sa nu ramaneti cu masina desfacuta pt mai mult timp pana va faceti rost de ele si consumabilele care le implica operatia.

Scule: bormasina, cleste de strans nituri, surubelnita in cruce PH2,PH1, surubelnita stea TORX T10,T15, surubelnita dreapta.

Consumabile: 1. clipsuri in fotografie sageti galbene (care se vor rupe o parte la desfacerea fetei de usa, cea oramentala pe care este prins manerul usii etc.) - de obicei reprezentanta (aprox. 13000/buc) sunt in numar de 6

2. pop-nituri o parte din ele sunt ceva mai special decat ceea ce gasiti in magazine

10 buc care sunt ceva mai groase si mai lungi si le gasiti doar la reprezentanta locasurile sunt incercuite cu rosu in fotografie, acestea sustin tabla de alumininiu de scheletul usii

4 buc care le puteti cumpara si din magazine de binale tip 4,9/12 locasurile sunt incercuite cu albastru, acestea sustin suportul geamului.

O parte din desfacerea usii este prezentata si aici http://vwforum.ro/index.php?showtopic=7333

ca sa nu repet aceasta parte ma voi referi in continuare la demontarea usii mai departe.

Ordinea este urmatoarea in defacerea usii: dupa ce ati demontat fata ornamentala folositi bormasina pt a "taia" capetele de nit ale suportului de geam (cele incercuite albastru). ATENTIE MARE geamul sa fie ridicat deoarece va chinuiti f mult daca nu la prinderea ulterioara in urma asamblarii suportului de geam, va spun ca eu am procedat asa din urmatorul motiv - daca geamul este sus nu exista risc de spargere a acestuia, suportul geamului care o sa il vedeti dupa indepartarea fetei de Al o sa il puteti pozitiona mult mai usor la asamblare ca sa nu mai vorbesc ca poate va iese de pe chederul, sina pe care culiseaza la ridicare coborare.

Desfaceti suruburile pt macara, sau motorul de geam electric, eu am avut inchidere de geam manuala.

Apoi indepartati captele de nit pt fata de Al (10 la nr) dupa care va trebui sa de mufati macaraua de geam, difuzoarele, contactul de usa etc. va trebui sa scoateti si clemele in care sunt pozate cablurile de pe fata de usa.

Sa presupundem ca ati reusit sa scoateti toate mufele si sa indepartati fata de Al dupa care va trebui sa montati motorasul pentru inchidere. Va sugerez inainte de aceasta operatie sa pozati instalatia pt inchidere in bord, unde va fi montat si modulul etc. dupa care va trebui sa introduceti firul aferent fiecarui motoras prin usi (mansoanele de legatura intre stalpul usii si usa etc.).

Deoarece motorasele care le gasim in fiecare inchidere centralizata de pe piata este standard va spun ca va trebui sa apelati la inventivitate si putina improvizatie. motorasul va fi fixat in pozitia din imagine, ilustrata cu roz. Tiza va fii putin arcuita iar reglajul se va face prin incercari. Sensibilitatea va fii la usa soferului unde motorasul va fii cu 5 fire (poate si incazul usii pasagerului din dreapta - daca este tot cu 5 fire).

Montarea se va face invers desfacerii: montarea suportului macaralei de geam - popnituri. ATENTIE pozitionarea acesteia la gauri se face prin gaurile in urma indepartarii mansoanelor de cauciuc (2 mansoane negre in parta de sus). Apoi niturile fetei de usa, suruburile macaralei de geam, cablare dupa care se fixeaza fata de usa.

Poate descrierea a fost f sumara dar vreau sa va spun ca operatia poate dura aproape 1 zi in cazul unui profesionist iar in cazul unui amator cu sprijin si ajutor a inca unei persoane poate dura 2-3 zile.

Vreau sa mentionez ca fara alte explicatii gasite tot pe acest forum eu unul nu as fii reusit aceasta operatie, va urez succes si daca nu am explicat montarea motoraselor decat pt usile de fata va spun cu un singur indiciu ca daca reusiti pt usile de fata pt cele de spate e floare la ureche, indiciu, mentriunea e ca pt aceste usi, de spate nu trebuie sa dati jos fata de Al, motorasul se monteaza pe placbanda de ghidaj (o gasiti in pachetul de inchidere care il cumparati) iar acestea se prind cu nituri direct pe fata de Al in zona manerului unde exista spatiu suficient pt motoras. Imi pare rau ca nu am o fotografie sa fiu desenat cat de cat expresiv pozitia acestui motoras.

Va multumesc tuturor, pt sfaturi, imagini si sper sa nu intampinati probleme la aceasta operatie.

Modificat de sharx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!