Jump to content

se opreste motorul din mers


dj_dumy2008
 Share

Postare recomandată

salut am si eu o problema la un polo 1.3 din 95 mi se preste motorul din mers si imi cad acele din bord insa imi ramane aprinsa luminile si cd ul mi sa intamplat de vreo 10 ori pana acum dupa care ii iau contactul il pun din nou si o pornesc repede in timp ce ruleaza pe sosea . acum vreo 6 luni am schimbat partea electrica de la contact la service ca nu mai pornea deloc sa fie tot de piesa aceea? sau sa fie de la cheie de la cip?

mai am o dublura fara cip si cu aia porneste si se opreste imediat cum mia facut azi

si azi sa oprit de 3 ori la rand imediat cum am pornit-o nu e de la baterie cred pt ca a pornit la cheie toata iarna as vrea si eu un raspuns multumesc

Modificat de dj_dumy2008
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.un prieten deal meu avea o super nova care facea exact asasi io gasit ft greu problema si a fost la multi kunoskatori si intrun final era ceva la calculator asa zicea el a schibat calculatorul cu unu idem si nu a mai avut probleme..succes;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca nu mai citeste cip-ul mereu si de-aia ti-o opreste. Partea electrica ai pus-o noua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

despre un cip era vb si la tovarashul meu dar el o avut posibilitatea sa skimbe tot ka mai avea piese de la alta a skimbat totul.uneori i facea probleme des uneori delok...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off:dar vai ce limbaj de messenger

probabil e o problema la partea de imobilizator.o scanare ai facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e gramatica in cazul de fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca problema este la imobilizator , vezi sa nu fie cumva chiar o siguranta deoarece un prieten de al meu avea o problema pana nu ii dadea 2-3 pumni in volan nu vroia sa porneasca , si problema era o siguranta arsa si sa pus o litza de un meserias !

e urat tare sa se opreasca in mers .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o problema la un polo 1.3 din 95 mi se preste motorul din mers si imi cad acele din bord insa imi ramane aprinsa luminile si cd ul mi sa intamplat de vreo 10 ori pana acum dupa care ii iau contactul il pun din nou si o pornesc repede in timp ce ruleaza pe sosea . acum vreo 6 luni am schimbat partea electrica de la contact la service ca nu mai pornea deloc sa fie tot de piesa aceea? sau sa fie de la cheie de la cip?

mai am o dublura fara cip si cu aia porneste si se opreste imediat cum mia facut azi

si azi sa oprit de 3 ori la rand imediat cum am pornit-o nu e de la baterie cred pt ca a pornit la cheie toata iarna as vrea si eu un raspuns multumesc

Ai lipituri reci pe placa Ceasurilor din bord la pinii mufelor ce vin in spatele lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact asa pateam si eu. problema mea era bobina de inductie , era crapata.

una noua nu e mai mult de 200 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da era noua piesa

se poate sa fie si cipul ca asa se oprea imediat si cu dublura cheii asa cum am patit acum cateva zile sa se opreasca de 3 ori consecutiv cu acelasi interval de timp adica o secunda doua

daca ar fi cipul ce pot sa fac sa fac rost de alt cip sau alta cheie?

multumesc pt raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

gata sa rezolvat am schimbat din nou partea electrica de la contact si nu se mai opreste 70 lei de data asta fata de 25 prima piesa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut spune-mi si mie cum se schimba parte electrica trebuie sa dai cumva volanul si blocul de lumini jos? Sau exista o modalitate mai simpla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat trebuie sa dai axul volanului jos,se desface din cruce de deasupra pedalelor si se scoate cu totul,adica suportul contactului si axul volanului.Daca ave-ti nelamuriri intrebati-ma ca nu e greu de scos doar ca e incomod.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, eu te rog mult sa imi spui cum sa schimba contactul electric.

Am facut si eu o tentativa, am scos volanul,am scos "scoica" adica capacele ale anegre ale comutatoarelor de directie si stergator, am scos comutatoarele astea si am ajuns la butuc. Dar ca sa scot piesa aia de antimoniu in V in care e fixat contactul de plastic negru,ar fi trebuit sa depresez o bucsa de otel care e bagata presat pe axul volanului!

Iar aia nu vrea sa iasa. Mi-am consyrit si o presa dintr-un surub de 10 si am fortat la maxim pina am rupt presa, tot nu iese bucsa aia.

Tu cum zici ca ai procedat? Ai scos toata coloana de directie d ela pedale in sus? Si apoi cum ai separat contactul electric de butucul cheii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucsa aia nu iese trebuie sa desfaci de jos de la pedale axul volanului din cruce scotisurubul de 13 si tragi tare de unde e bucsa aia mare care nu a iesit si o sa vezi ca iti iese cu totul.Pozitie foarte incomoda de desfacut axul volanului,rabdare si succes.Daca nu ai inteles mai intreaba-ma ca iti explic maimotamo.:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai maimotamo te rog, ca tot nu am inteles in cate puncte sta prinsa coloana de directie si apoi odata scoasa, cum desprind contactul electric prorpiu zis de butucul cheii. mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are un surub de 13 pe crucea de la pedale, si partea elecrtica iese cu totcu contact suport ala din aluminiu,daca ai scos axul volanului o sa vezi ca contactul electric e prins cu un surubel mic pe interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

salut, are un prieten un polo 6n 1.4 benzina din 96' , cand franeaza motorul se opreste, daca calca mai finut pedala de frana scade relantiul mai jos de normal dar revine fara sa se opresca, daca calca tare frana se opreste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate are membrana sparta in servofrina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...

Salutare! Sa nu deschid alt topic, si sa nu il poluez pe cel legat de codurile de eroare in aria motoare pe benzina, imi prezint aici problema. Se da polo 1.4 MPI cod AUD, an 2001, la care motorul se opreste in mers, pur si simplu, fara a avea ceva simptome care sa se repete si la intervale variate. A inceput cam in urma cu o luna si jumatate, a avut vreo doua zile cand s-a manifestat, dupa care doua saptamani mers ok, acuma a inceput iar. Singurele ce se repeta sunt erorile stocate dupa fiecare data cand se opreste (le vedeti la sfarsit). A fost verificata toata instalatia de la motor pana la ECU. A fost schimbat (de doua ori ) integratul din ECU ce comanda injectoarele si sondele. A stat cu osciloscopul pe el ca electricianul a detectat ceva cadere de tensiune (care mai tarziu s-a dovedit ca nu este cauza opirii). Credeti ca ar trebui schimb ECU? Sa iau la verificat toata instalatia iarasi? Mersi de eventuale sfaturi!

8 Faults Found

16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal

              p0116 -35-10-  --Intermittent

16645 - Fuel injector #1 (N30): Short to Ground

              p0261 -35-10-  --Intermitent

16651 -  Fuel injector #3 (N32? Short to Ground

              p0267 -35-10-  --Intermitent

16654 - Fuel injector #4 (N33? Short to Ground

              p0270 -35-10-  --Intermitent

16648 - Fuel injector #2 (N31? Short to Ground

              p0264 -35-10-  --Intermitent

17525 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B1  S2: Short to Ground

               p1117 - 35-10 -  --Intermitent

17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1  S1: Open Circuit

              p1116 -  35-10-   -- Intermitent

16525 - Oxygen (Lambda) Sensor B1  S2; Heating Circuit : Malfunction

              p0141 - 35-10 -   - -Intermitent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După câte erori sunt şi fără ca elementele respective să aibă porţiuni de cablaj comun cred că te poţi gândi la ECU cu probleme, bineînţeles dacă este sigur că nu ai probleme cu cablajul.

Erorile de pe injectoare. Dacă era eroarea cu Open circuit era de înţeles pt că sunt mai multe locuri unde se poate întâmpla asta, dar aşa Short to ground nu prea are cum pentru că un fir al injectorului vine la siguranţă şi dacă aia nu este arsă atunci nu este scurt acolo, iar celălalt fir vine direct la ECU şi dacă pe traseu nu face scurt cu alt fir atunci nu are unde să se întâmple asta decât în ECU

La eroarea cu G62 poate fi orice cauză, de la senzor la mufă, cablaj, ECU. Senzorul se poate scoate uşor din ecuaţie astfel: când motorul este cald, opreşti, scoţi mufa de la senzor şi în mufa senzorului între pinii 3-4 înfigi o rezistenţă de 200-300 ohmi. Dacă reapare eroarea atunci senzorul nu are treabă.

La erorile de pe sonde acelaşi lucru, de la sondă la ECU.

Ce nu-mi dau seama dacă vreo cădere de tensiune accidentală (de exemplu un contact la masă imperfect) ar putea determina apariţia acelor erori. Şi ca să fie treaba treabă ai erorile intermitente, dacă erau permanente ştiai o treabă, dar aşa este greu de determinat.

După oprire cum porneşte motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa oprire, porneste fara probleme. Firele din compartimentul motor, au fost verificate de la fiecare mufa, pana in calculator. Masina nu are simptome de alimentare proasta, nu intrerupe in mers, pur si simplu se opreste, nu mai porneste daca o bag direct in viteza, numai daca iau si pun din nou contactul. Atunci porneste ok si la automat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa uitat electricianul si la relee, legaturi de masa, tensiunile la alimentarea ecu, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!