Jump to content

Probleme generale pornire motor


sharx
 Share

Postare recomandată

  • Replies 251
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • BLiTZ

    19

  • Andrey_sxg

    18

  • Carmina

    12

  • Al Bundy

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aia nu e bobina cititoare, e contactul de cheie.

 

LA fabie, sunt lipituri reci pe placa clusterului, se refac si gata problemele cu IMMO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu are probleme cu IMMO. A si mentionat.

Eu i-am prezentat contactul de cheie, deoarece m-am gandit sa nu fie probleme cu contactul...tot dai de atatea ori la automat....mai ,,oboseste" si piesa respectiva.

Nu cred ca este necesar sa-i prezint bobina cititoare, deoarece citind cu atentie, eu am impresia ca problemele de pornire sunt de la bujii, fise, presiunea in rampa injectoarelor, filtru de benzina, pompa....acolo trebuie sa insiste el, deoarece a specificat ca dupa ce porneste motorul dupa ,,x" chei, motorul functioneaza inecat, in opinia mea, nu sunt probleme pe partea de contact/bobina cititoare/cluster/lipituri.....etc.

Lucian, am sa-ti prezint si locatia bobinei cititoare, dar repet, nu cred sa fie vreo problema cu bobina.

2v2tm9z.jpg

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucian Bogdan

Inca nu am reusit sa rezolv problema.. o sa incerc sa schimb si bobina in prima faza ca sa exclud problema cu eroarea de pe VAG "cheie - semnal slab". In continuare am aceasta eroare, o sterg si dupa 1-2 zile apare.

 

Stie cineva codul pentru aceasta bobina?

 

Daca mai are cineva vreo idee o astept cu interes !

 

Multumesc

Modificat de Lucian Bogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost astazi la o diagnoza intr-un service si problema cu pornirea (fara sa se aprinda si senzorul de la immo) este de la sonda de apa care uneori indica gresit temperatura, am comandat-o pe original si a fost 160 ron. Vineri o sa merg sa o schimbe.

 

Legat de immo intradevar este si acolo o problema la ceasurile de bord si mi-a recomandat sa le schimb !

 

Va tin la curent daca s-a rezolvat problema !

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu schimba ceasurile de bord. Refa lipiturile de la pinii mufelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce sa platesti inlocuirea sondei?

Crezi ca nu te vei descurca?

Priveste:

103acl1.jpg

 

28gtlw7.jpg

 

qq4ute.jpg

 

Va curge din antigel, dar daca te misti rapid, ,,deranjul" nu va fi prea mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost astazi la service, am inlocuit sonda, manopera a costat 20 RON. Sper sa fi fost asta problema si sa fie rezolvata.

 

Am inlocuit si racordul flexibil de la esapament, manopera 100 RON.

 

Weekend placut tuturor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar manopera 100 RON? nu include si acel racord flexibil?

 

Off-topic: atunci nu ma veti crede daca va zic ca acum cateva zile am schimbat un burduf la planetara, inclusiv curatat vaselina veche din capul de planetara stanga, plus demontat si remontat baia de ulei caci undeva se prelingea usor uleiul la imbinare.

 

si am platit in total 100 RON = doar materialele folosite, adica manopera era BONUS din partea service-ului, fiind client vechi si fidel....

 

Cand se scrie aici de 100 ron doar pentru doua suduri imi vine rau...

 

End-off-topic.

 

 

Cum a zis si Al-Bundy, sa nu schimbi clusterul, refa lipiturile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o problema cu pornirea, dupa cateva saptamani in care am tot zis ca se aude mai tare ca de obicei pompa de la rezervorul benzina, acum gata, pompa nu se mai aude deloc - nu mai trage benzina, nici la deschiderea portierei, nici la cheie...

Am citit undeva ca pompa isi revine temporar daca ii dai cateva ciocane, asa este, a bagat din nou benzina, dar a trebuit la fiecare pornire sa ii dau cateva ciocane... Stiti cumva daca pompa asta de benzina se poate repara ? Sau trebuie schimbata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut,

 

Am observat o problema la pornire la masinuta mea (am tot ignorat treaba asta), da' ma dispera deja. Toate discutiile pe care le-am citit pe forum erau referitoare la masini pe benzina, iar eu am 1.9 SDI, asa ca daca s-a mai scris pe vreundeva, directionati-ma va rog catre acea discutie.

 

Masinuta mea porneste greu si cam la a 2-a sau la a 3-a cheie, chiar si pe vremea asta. Pana acum a fost iarna si am considerat ca din cauza frigului, pornirea este mai greoaie, dar ma gandesc ca deja sunt peste 10 grade afara si tot porneste la a 2-a sau a 3-a cheie. Dupa ce o pornesc si o las putin, daca o opresc, a 2-a pornire se intampla fara nicio problema la prima cheie. Daca las masina vreo cateva ore, ... si vreau sa o pornesc iar, patesc aceeasi figura si porneste iar la a 2-a sau la a 3-a cheie. Iarna asta, am lasat masina 2 zile, am patit sa invarta putin dar bateria nu a mai avut putere sa invarta la a 2-a cheie... si nu am mai reusit sa o pornesc. A trebuit sa-mi pun bateria pe telefon. 

In iarna am schimbat bujiile, bateria mea Banner are doar 2 ani (nu sunt multumit de ea) dar cred ca mai rezista putin, dar la temperatura asta de afara nu cred ca ar fi nevoie sa invarta de atata ori ca sa porneasca.

 

Aveti ideea ce poate fi?

 

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o proba cu mufa scoasa la G62, sa vedem cum porneste. Daca tot asa, trebuie vazut daca nu cumva ai o problema pe linia de alimentare cu carburant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt nivel incepator... care/unde este G62? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bagi frumos manuta printre filtru de aer si motor. Chiar sub pompa de vacum(chestia rotunda din marginea dreapta a chiuloasei) chiar sub ea ai o flansa de plastic care duce in mai multe locuri si spre radiator mare, radiator ulei dar si in spate.

In partea ei din spate vezi gasi o mufa infipta intrun senzor, sa ai grija sa scoti doar mufa. Daca scoti siguranta in U si tragi va veni si senzorul afara si atunci curge antigel.

Daca nu te descurci sa imi spui.

Modificat de B0gdy-
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
fabia 1 2003 motor AZF am venit pe 1 mai cu ea am parcat in fata blocului iar dimineata nu a mai pornit; electromotorul invirte dar nu porneste! daca ma dat mai mult de 3 chei s`a aprins becul de la ulei si a bipait de 3 ori; memtionez ca nu se aude biziitul pompei de benzina la punerea contactului; un prieten venit la interventie a masurat tensiunea de la mufa pompei iar valoarea a fost de 3,5V;pe siguranta pompei tensiunea este tot de 3,5V; la o scanare cu laptopul a aparut doar o eroare legata de centrala de conditionare; am gasit pe net ca ar trebui sa existe un bloc de relee din care unul sa comande pompa, dar nu l`am gasit; rugaminte: daca s`a mai lovit cineva de aceasta problema sa`mi dea o sugestie sau cine stie sa`mi zica unde sa caut releele; multumesc!!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

O sa incep prin a spune ca am o problema la pornire la rece, in general prima pornire din zi indiferent de temp ext.

Motorul tremura, scad rot/min de la 1100 la 500 si cresc sau uneori moare motorul.

Am curatat clapeta si ma gandeam la egr sau bobina...

Bujiile au fost schimbate acum 2-3ani sau mai exact acum 25k km.

Masina a fost luata la 117k km iar axum are 145k, aub, 74kw, nu am vag si nici nu stiu pe cineva in ploiesti ca sa scanez...

Banuiesc ca nu ia suficient aer si asta e cauza...cu toate astea nu inteleg dece doar la prima pornire....

Orice sfat e binevenit ca sa stiu macar de unde sa incep.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine (1.2htp) facea la fel in ultimele zile: tremura (doar) la prima pornire la rece, ba chiar murea motorul. Stiu ca acum 2-3 ani, asta a fost simptomul pentru schimbul filtrului de benzina. Am facut la fel saptamana trecuta pentru ca deja tremura in fiecare dimineata si m-am saturat sa o ajut eu sa nu moara. Mentionez ca in timpul zilei nu aveam problema asta, doar o scadere de putere. Filtru de benzina schimbat, (4bar, cod WK69/2 la mine) si nu mai face. Totusi(!) tind sa cred ca a fost si benzina de vina (petrom 95) fiindca "lipsa de putere" a continuat pana am alimentat din nou (din alta statie).

Urmatoarea mea idee era o curatare de clapeta + readaptare, in caz ca ar fi continuat si cu filtrul schimbat. Mai mult de atat, eu nu stiu ce sa ii fac.

 

Aaa, inca ceva: urmareste topicul "Problema bizara..." si o sa vezi ca masinile in cauza (1.2 htp) au avut o resoftare la ecu motor (simos) pentru o problema care se manifesta similar: tremura violent prima pornire (parca era legat si ceva de temperatura exterioara si cred ca si de "calitatea" benzinei din ro, nu mai stiu).  Problema a disparut dupa ce resoftarea s-a facut in service skoda.

Modificat de schumy80
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am facut din nou prima pornire si...la fel se manifesta...o sa fac o tura pe la service si vedem ce zic si ei..cauzele pot fi multiple si priceperea mea in domeniu e limitata de cateva operatii de baza invatate pe aici.

revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot eu sunt, de la postul anterior:

Am aflat ca ar fi o problema la partea electica a clapetei de acceleratie...dar diagnosticul sa pus pe baza simptomelor descrise de mine intrucat nu se poate constata pb dupa ce masina a pornit de max 3 min...acum as cauta una sh...ca noua e o gramada de bani, iar asta am inteles ca nu se poate repara.

Modificat de Lucian Blue
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a te pune sa schimbi clapeta fa un scan cu vag-com si vino sa ne spui ce erori ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut. 

Revin si imi cer scuze ca nu am dat feedback dupa ca colegii forumisti m-au indrumat mai sus sa testez pornirea cu mufa scoasa la G62.

Nu m-am complicat si m-am dus la un service in cartier. Am facut o testare VAG si a fost indicat faptul ca trebuie sa i se dea avand pompei de injectie. Inainte m-au intrebat baietii daca am schimbat de curand distributia, dar eu o schimbasem cu vreo 2 ani in urma.

Simptomele masinii erau: pornirea la rece se intampla abia la a 4-a sau a 5-a cheie cu greu. La primele chei d-abia invartea. In fine, ... i-au dat avansa pompei de injectie; adica cu o cheie de 24 (parca) au invartit surubul ala milimetric, bineinteles de mai multe ori pana au reusit sa nimereasca nivelul cat mai aproapiat indicat in VAG. Dupa asta, la prima pornire la rece, la prima cheie a inceput sa se inece motorul. De la a 2-a cheie pornea normal. Mi s-a spus sa schimb bateria pentru ca nu mai are putere. Am schimbat si bateria acum cateva zile si patesc cam acelasi lucru. Mentionez ca asta se intampla doar la pornirea la rece (dimineata de exemplu dupa ce masina sta 7-8 ore). La prima cheie mi se ineaca motorul. La a 2-a porneste normal. Urmatoarele porniri, porneste de asemeni normal. 

Aveti idee ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

La mine au fost bujiile. Aceeași problema.. doar la a 2-a cheie pornea mașina... Am pus bujii bosh, de atunci nicio problema cu pornirea... Asta a fost acum 3 luni...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ola prieteni si La multi ani!

Nu mai rezist si vreau sa va intreb ce puiii mei sa-i mai fac masinutei. 

Va povestesc experienta mea: zilele astea am fost la Sibiu si dupa cum stiti a fost temperatura de peste -20 de grade pe timp de noapte. Acum 1 luna si jumatate, am fost in service si mi-a dat avans la pompa de injectie, acum 1 luna am schimbat bateria veche cu una Baren Polar.

Dupa ce a stat masina o noapte la peste -20 de grade Celsius, a doua zi cand am vrut sa o pornesc, d-abia a reusit sa invarta. Mi-a clipit putin si martorul de Antigel (banuiesc de la frigul care era afara). Astazi nu a mai licarit, dar de invartit nu prea poate invarti.

Care credeti ca e problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • R_a_z_v_a_n changed the title to Probleme generale pornire motor

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!