Jump to content

Probleme generale pornire motor


sharx
 Share

Postare recomandată

Nu, alte probleme nu ar avea de ce sa intervina. Eventual sa te lase la un moment dat bateria.

DAR, pot fi mai multe cauze: una dintre ele ar fi regulatorul de presiune din filtrul de benzina si alta ar fi o posibila ancrasare a injectoarelor care sa conduca la inchiderea insuficienta a lor. Asta din urma e mai groasa pentru ca, iti dai seama, nici in timpul functionarii nu inchid bine si o astfel de functionare poate avea urmari costisitoare (ex. topirea catalizatorului).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 251
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • BLiTZ

    19

  • Andrey_sxg

    18

  • Carmina

    12

  • Al Bundy

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sunt sanse sa fie si de la bujii. Eu insa te rog altceva: mergi la un service mai de doamne-ajuta si ia o compresie motorului.

Te rog sa postezi aici rezultatul. Thanks!

P.S. vad ca pe celalalt topic am povestit de motorul tau Andrei: supape strambe etc etc. Ramane totusi valabila rugamintea cu compresia.

P.S.2 o sa unesc topicurile.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa fac Blitz treaba asta, dar sa scapama de sarbatorile astea. acum nici o sansa. cum rezolv, va anunt. (sper sa nu am probleme din cauza asta pana atunci)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu sa zicem 2 nedumeriri: Skoda fabia 1,9SDI Combi 2004

1. exista 6 sigurante pe capacul bateriei de valori mai mari de 40A, pozitia 4 vad ca este pentru bujii incandescente iar la mine este lipsa, acestea se pun doar la motoarele pe benzina?

2. ce se poate intrerupe pe traseul baterie-bujii deoarece am constatat ca in momentul in care bag cheia in contact bujiile nu primesc curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pozitia 4 este libera din fabrica, siguranta de bujii este a din panoul de relee.

post-1788-0-35808600-1294434877_thumb.pn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de informatie, poti sa imi spui unde gasesc aceste relee? M-am uitat in manualul masinii si nu pomeneste absolut nimic de aceste relee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in legatura cu martorul check engine si la mine cand e foarte frig sub -10 se aprinde dupa pornirea motorului. explicatia pe care am primit-o a fost ca diferentele foarte maride temperatura pot cauza un fel de condens care destabilizeaza amestecul de carburant la prima pornire :|. Se stinge dupa o perioada de timp dar niciodata fara a lua contactul. Coincidenta sa nu, pe ceata ... si am avut parte in ultimele zile de ea, se aprinde tot timpul. Am observat ca daca pun contactul de vreo trei patru ori inainte de a porni problema nu se mai manifesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Blitz: problema cu pornitul foarte greu dimineata a fost de la electromotor. am ajuns la concluzia asta ieri, cand dupa ce am mers vreo 10 min si am oprit-o. cand am incercat sa o pornesc peste vreo 3 min nu a mai invartit. aceleasi simptome ca la o baterie moarta. drept urmare cand am desfacut electromotorul vreo 10 bile (bile cilindrice) din rulment sparte = rulment terminat. problema cealalta cu muritul motorului nu a mai aparut de vreo 2 saptamani. deci, a trecut de la sine :)

de tinut minte: cand pica rulmentul sunt sanse sa se blocheze motorul (cazul meu). nu incercati sa o impingeti ca faceti praf distributia. eu am avut noroc ca mi-am dat seama si nu am am insistat.

Modificat de Andrey_sxg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hollly...!

Demarorul? Ar fi primul despre care aud ca s-a defectat la Fabia! Sincer!

Oare ce dracu sa fi avut de s-a prapadit rulmentul din spate?? No, si ce-ai facut? Ai dus demarorul la reparat sau ai luat altul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar stii ca masina mea e mai speciale, ii place sa iasa in evidenta. chiar nu am idee de ce s-a prapadit. l-am schimbat cu unul SH.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin. initial (ieri) am vrut sa scot rulmentul de la un demaror SH. astazi am observat ca nu se potriveste. cel SH era BOSCH, al meu era Valeo. pana la urma m-am decis sa cumpar rulmentul. cod rulment f-235209. pret (al padrino) 68 RON. s-a schimbat iar acum nu mai e nicio problema.

@blitz - tot astazi mi s-a aprins iar martorul motor si a inceput sa aiba problemele de mai sus. dupa ce o porneam si o acceleram, murea motorul. am pus-o pe tester si printre alte erori am gasit si "amestec sarac" sau "alimentare saraca" sau "admisie saraca". nu mai stiu. ceva de genul asta. am sters-o. sa vedem pe viitor ce zice...

poza rulment

post-11924-0-08509500-1294759578_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

va cer sfatul in legatura cu urmatoarea situatie:

Skoda Fabia RS(ASZ) ce a stat 3 saptamani pe loc a ramas "fara baterie". Am incarcat bateria cu redresorul, am montat-o, am dat cheie, a pornit motorul si dupa 1-2 sec moare. Am verificat EGR-ul si e in pozitia normala. Motorina nu prea mai avea, ce-i drept si am adaugat vreo 2-3 litri, cat mai aveam.

Ce credeti ca poate fi? Mentionez ca distributia a fost schimbata integral acum circa 2 luni.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

cred ca am postat si in acest topic despre problema de pornire, adica nu pornea la prima cheie, dar la a doua o lua la sfert, daca temperatura exterioara scadea sub 15 grade si motorul era rece.

Am schimbat filtrul de benzina, fara rezolvare, apoi am alimentat de la Rompetrol Efix95. A doua zi a pornit mai usor, dupa cateva re-alimentari, a disparut total acest simptom de nepornire.

Azi dimineata erau in jur de 0 grade si tot la sfert a luat-o.

Si in februarie si in Martie pornea fara probleme.

Si mai era cineva care mi-a confirmat pe YM ca dupa schimbarea benzinei a disparut acest comportament. Inainte alimentam Petrom 95. La fel si persoana mentionata. Deci cred ca nu e doar o coincidenta.

Cei care aveti probleme la temperaturi mici, incercati sa renuntati la benzina anterioara si puneti altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m

Modificat de marianu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ar trebui sa ma alatur si eu celor care dupa schimbatul funrnizorului de carburant (fost la petrom acum pe rompetrol) am scapat de multe probleme printre care si pornitul relativ greu dimineata, fum etc. Mi-e scarba sa le fac reclama la preturile astronomice pe care le practica, dar chiar e diferenta intre producatori/distribuitori/vanzatori. E diferenta chiar si intre francizori si firma mama, primii fiind obligati sa cumpere o cantitate limitata de combustibil sub franciza restul de unde vor, si asa te alegi la acelasi pret cu un combustibil prost chiar daca pe panou scrie cu totul altceva. Dupa ce ca dai o gramada de bani pe combustibil ... mai te procopsesti si cu alte probleme ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-am avut niciodata probleme de genul ,,pornire greoaie", folosesc doar benzina de la statiile unde e cea mai ieftina, bujii folosesc cele cu 4 ploturi la 20 roni setul de la carrefour,(made in China),iar cifra octanica 99-100, a vazut eventual in tara ei de origine, n-am invatat-o cu fite....filtru de benzina...cel mai ieftin...banuiesc ceva tara bananiera....ulei (aici nu fac rabat....0w40(mobil 1 SUA, sau 5w40, Amsoil)....si nu a facut niciodata nervi proprietarului... :icon_thumright: ce sa zic, fabiutele astea, parerea mea sunt niste masinute foarte reusite....putin hade, da no....nu poate sa le aibe pe toate.... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Carmina, ma bucur sa aud ca ai norocul sa nu iti faca probleme masinuta. Chiar sunt curios care este proportia dintre cei care, de exemplu, au sau au avut probleme la pornire la motoarele pe benzina si cei care nu. Cred ca un sondaj ar fi interesant. Revenind la ce s-a discutat pana acum, noi, posesorii de masinute cu motoare mai "rebele", tinem foarte mult la sfaturile despre alegerea carburantului, bujiilor samd. Doar dupa ce patesti si platesti devii mai atent. Multi kilometri fara probleme!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul.....la ala sa casti ochii cat cepele......inainte de a baga manuta in jebuc.....in rest mergi pe reteta mea, si ai sa vezi daca vorbesc prostii.....chiar nu stiu de ,,pornire greoaie".....la fabia era topicul? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Carmina, am si eu o rugaminte la tine, am ceva probleme ciudate la Skabia mea in sensul ca:

- la rece porneste tare "nervoasa" adica 2000-3000 de ture si scade imediat

- vitezometrul nu imi arata nimic pana cand se incalzeste motorul.......

Ce am facut:

- schimbat senzor temperatura apa (G 62) -rezultat nicio schimbare!

- schimbat senzor viteza- nici o schimbare- mers la Compexit si rezolvat "zic ei" cablaj senzor viteza defect -remediat (probabil sprei contacte) defectul a ramas

Ce cred eu:

- senzor temperatura sa nu fie bun si sa il iau pe original de la reprezentanta- sper sa fie asta cauza turatului excesiv la rece si sa se rezolve.

- partea cu vitezometrul este mai complicata, in sensul ca anul trecut am schimbat senzorul de servo la Compexit -cred ca e in legatura cu vitezometrul(care arata viteza doar dupa ce se incalzeste motorul indicatia reaparand initial fluctuand pana se stabilizeaza, daca misc de volan cade vitezometrul; Daca masina ruleaza si nu imi indica viteza, opresc motorul, pun contactul fara sa pornesc motorul si imi indica viteza, cum pornesc motorul cade vitezometrul). Teste peste teste si concluzii masina nu are nimic sau citez "este incapatanata" dar nu merge cum trebuie.

Sper sa ma ajuti.

Multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea: primul lucru trebuie facut o diagnoza si vazut ce erori ai stocate, nu te grabi la cumparaturi fiindca senzorul de temperatura e bun si daca nu e original, fiindca este o copie fidela dupa cel original indiferent ce nume o avea, senzorul de viteza acolo ai dreptate a fost o vrajeala si un pic de spray, senzorul servodirectie nu are nici o treaba cu senzorul de viteza.

Da jos corpul de clapeta, spala-l bine si fa-i o readaptare ca ma gandesc ca vei scapa de pornirea aia la rece la turatia de 2000-3000 de ture (,,scade imediat'' aici n-am inteles la cat scade?) dar musai o diagnoza altfel vorbim degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema cu senzorul de viteza-in sensul ca am desfacut senzorul de pe masina, am verificat cablajul, mufa si senzorul.

Remontat la loc senzorul - strans tare dar nu fortat, pus mufa la loc, am fixat protectia de pe mufa, si am lasat cablajul liber deasupra cutiei de viteze dupa care am pornit motorul si de atunci e OK. Concluzia :"tepari " cei de la compexit care nu au facut nimic nici cu problema asta si nici cu cea a motorului care se tureaza la rece.

Turatul la rece se manifesta dupa ce am schimbat termostatul si senzorul de temperatura.

Am facut test cu VAG-ul si nici o eroare. Verificat compresie, bujii, bobina de inductie, curatat clapeta de acceleratie si aceleasi simptome( pornire 2500-3000 de ture revine la 900-1000 dupa pornire<fractiune de secunda>).

Ce m-a facut sa cred ca este senzorul de temperatura defect: am cumparat altul si dupa montaj acelasi rezultat, ca sa ma lamuresc ca el/nu el este de vina am facut urmatorul experiment: am scos mufa de pe senzorul de temperatura si am pus senzorul cel vechi. l-am incalzit putin cu o bricheta si am pornit motorul care a pornit normal. Am oprit motorul ,am pus mufa pe senzorul de pe masina si am pornit iar, ce crezi ca s-a intamplat? Exact a reaparut defectul :sly: .

Nu mai stiu ce sa fac. Apropo cei de compexit nici nu au pomenit nimic de defectul asta , au dat fericiti din umeri.

Sper sa ma poti ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,

Exact aceeasi problema ca jagomn si ssnyper aveam -> la prima cheie pornire foarte greoaie sau nu pornea pt ca la a doua cheie sa o ia la sfert , si exact aceeasi rezolvare ca dansii ->am inceput sa alimentez cu efix95 de la rompetrol = pornirea la rece se face la prima cheie , ca vara:) si NU fac reclama :))

Va multumesc !

Modificat de emilnuca1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine bine dar si filtrul de motorina (ca noi suntem cu motorina) si-a marcat simtitor prezenta dupa ce a fost schimbat ... a fost si mai cald cei drept. sa vedem cand cobora iar sub 0 grade.. :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum eu tot Efix95 alimentez dar cu frigul tot a aparut problema de pornire. De cateva zile a disparut de la sine. Deci nu mai stiu ce sa caut. De fapt nici nu mai caut.

Nu mi-ar veni sa cred ca ar putea fi de la baterie, bateria avand doar un an vechime. Desi problemele au disparut dupa ce am facut un drum de aprox. 600 km.... Ciudat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare forumisti !

Ajutati-ma va rog cu aceasta problema !

Detin o Skoda Fabia 1,4 16V benzina, fabricatie 2001 cu aproape 200000 km parcursi.

Azi dimineata dupa cativa km prin oras, am oprit in parcare sa astept o ruda . Motorul oprit, am pus contactul sa folosesc ventilatorul pentru a dezaburi parbrizul. Dupa 5-10 min am oprit ventilatorul si am luat contactul. Nu peste mult timp a aparut ruda, am pornit motorul si am mai facut cativa km prin oras. Iar am parcat, am oprit motorul , de data aceasta nu am mai folosit contactul si nici vreun consumator . Dupa cca. 10 minute am dat sa pornesc motorul ! Surpriza ! Display-urile cu ceasul, kilometrajul si toti martorii aprinsi la rasucirea cheii in contact au inceput sa palpaie 3-4 secunde! Am rasucit pana la capat si nimic! Mort ! Nici macar harr ! harr! Nimic !

Initial am acrezut ca este bateria de vina! Am sunat un coleg, am legat cablurile de la bateria lui la a mea, iar dupa un sfert de ora am incercat iar ! Din nou , nimic, mort !

Am impins-o si cu contactul pus am pornit-o in viteza a doua !

Motorul sta pornit la ralanti dar nu se accelereaza ! Daca o opresc motorul , din nou aceiasi problema nu porneste din cheie, doar impinsa!

Ce poate fi !? Scurt la electromotor !? Vreo bobina de inductie !? Sunt programat la Service peste 2 zile ! Poate intre timp imi puteti da un sfat !

Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • R_a_z_v_a_n changed the title to Probleme generale pornire motor

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!