Jump to content

Probleme generale pornire motor


sharx
 Share

Postare recomandată

Si sper ca din patania ta nefericita sa invete si alti skodari.

Adica mai exact ce avem de invatat : daca e gata bateria sa nu incercam sa pornim masina impingand-o ?

Daciile vechi porneau des in acest fel. Se pare ca Fabia este mai pretentioasa ... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 251
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • BLiTZ

    19

  • Andrey_sxg

    18

  • Carmina

    12

  • Al Bundy

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nop, nu-i asta. Daciile vechi aveau un lant de 50cm pus intre 2 pinioane, fabia are lant de 1.5 metri cu intinzator hidraulic. Cam asta-i diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@120 L: motorul este azq, are acum vreo 145.000 km, nu am luat-o noua, am luat-o la 31.000. Cand am cumparat-o, mi s-a spus ca s-a schimbat distributia, am crezut initial, dar multi au spus ca nu da semne de schimbat, lucru care nu ma mira tinand cond ca am cumparat-o de la AAA Auto (tzepari).

treaba cu impinsul, e de tinut minte. nici eu nu sunt pentru impins, dar cand esti la 130 km distanta de casa, prin niste munti pe la Valenii de Munte si masina nu porneste, nu prea mai tii cont de sfatul manualului, mecanicului etc. ca am vrut ca n-am vrut, tot la platforma s-a ajuns...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa va zic si cateva preturi???

Rectificat chiulasa: 350 RON

Supape evacuare 6: 210 RON

Supape admisie 4: 108 RON

Garnitura chiulasa: 75 RON

Semering supape : 70 RON

Lant distributie: 150 RON

Intinzator : 90 RON

*Preturile nu sunt 100% exacte.

Modificat de Andrey_sxg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nop, nu-i asta. Daciile vechi aveau un lant de 50cm pus intre 2 pinioane, fabia are lant de 1.5 metri cu intinzator hidraulic. Cam asta-i diferenta.

Era doar un exemplu. Tehnologic normal ca exista diferente enorme intre Dacia si Fabia :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit si m-am ingrozit. Am crezut ca avand distributia pe lant stau relaxat da uite ca se pot intampla si din astea. Eu am 41000 km in 3 ani si 2 luni si masina o am de noua - da tot m-a cuprins spaima... :icon_thumright:

Modificat de bestcopies
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hei hei, relax... este un caz nefericit sau mai degraba un cumul de intamplari nefericite care au dus aici. Dar este foarte bine ca macar din patania lui Andrei putem trage niste concluzii a.i. pe viitor sa nu ajungem in aceeasi situatie ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si un pret pentru manopera si alergat pe la cumparat piese si pe la "rectificatorul" de chiulasa??

600 RON

pe seara ma duc sa o iau... sper sa nu se mai intample treaba asta ca arunc 2 l de benzina pe ea si ii dau foc :offtopic: sau o bag la rubrica "Donatii", cel mai bine :))

Modificat de Andrey_sxg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutari, sunt nou pe forum, am o skoda fabia 1.2htp, motor bme, din 2007, si totodata o problema la pornire cand motorul e rece

V-as ruga sa va dati cu parere in legatura cu urmatoarea problema (pana ajung la service sa vad exact despre ce e problema):

Pe scurt, prima pornire, cand motorul este rece, este foarte foarte greoaie. Dupa ce motorul se incalzeste, masina porneste la sfert de cheie... Prin greoaie, inteleg: tin mai mult cheia pana porneste motorul, electromotorul invarte cam 2 secunde, iar cand da sa porneasca se "balbaie" rau de tot, parca ar merge in 2 pistoane, asta cam 1 sec, dupa care isi revine, intra socul electronic, si totul decurge normal.

Problema se manifesta de fiecare data dupa ce las masina mai multe ore nepornita (chiar si doar peste noapte). Impresia mea e ca, cu cat timpul in care masina e oprita e mai mare, cu atat parca porneste mai greu... Daca motorul e cald, porneste la "sfert".

Pana acuma, chiar si iarna, pornea la sfert de cheie...

Masina are cam 30000 de km, a fost cumparata de noua de la dealer, ultima revizie am facut-o in ianuarie, anul asta, am schimbat toate filterele si uleiul, benzina alimentez de la omv...

Va multumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa rogi pe cineva din Timisoara sa te ajute cu o scanare a memoriei de defecte din calculatorul de motor. Chiar daca nu s-a aprins martorul de avarie motor este posibil sa fie ceva defecte inregistrate.

No, dupa ce ai rezultatul pui aci concluziile si mai departe o sa iti povestesc cam ce trebuie facut ca sa stii ce sa ceri in service.

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

c-am aceasi poveste o patesc si eu

de cand e rece afara, dupa cateva zile in care masina sta in fata blocului ... porneste greu

apoi ... merge perfect

eu am banuit ca e bateria slaba dar se pare ca au mai multi problema asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa rogi pe cineva din Timisoara sa te ajute cu o scanare a memoriei de defecte din calculatorul de motor. Chiar daca nu s-a aprins martorul de avarie motor este posibil sa fie ceva defecte inregistrate.

No, dupa ce ai rezultatul pui aci concluziile si mai departe o sa iti povestesc cam ce trebuie facut ca sa stii ce sa ceri in service.

Cheers!

Ma poate indruma cineva in legatura cu o scanare cu vag-com'u, in Timisoara?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Cam acelasi lucru ca si _Alin_ patesc si eu cu masina , prima pornre greoaie .

Tre' sa tin cheia 2-3 secunde ca sa porneasca , porneste, colcaie 2 secunde dupa care turatia sare la 1250 rpm , mentionez ca pana scade turatia ,aceasta are fluctuatii -urca -coboara - dar nu mai mult de 100 rmp .

De ceva timp , ca sa nu chinui elctromotorul, ii dau cheie foarte scurt (electromotorul invarte o singura data , cred ,daca nu mai putin ) dupa care ii mai dau o cheie si atunci porneste ca si cum ar fi fost cald motoul.

Prima data am schimbat bujiile am pus NGK BKUR6ET10 dar problema persista ,

Imi da impresia ca treaba este legata de alimentarea cu bnzina , cu filtrul de benzina am 20 mii km ,scanare am facut la un service , si imi gasisera o eroare la switch-ul de la pedala de frana si , daca nu ma insel, la sonda sau senzorul de tempratura

Sper ca m-am facut inteles la ceea ce am incercat sa explic si _Alin_ daca ai rezolvat problema ,lasa si tu un post aici

Modelul masinii : Skoda Fabia 1.4 16v 55kw BBY din 2003

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rezolva problema cu senzorul de temperatura, sa stie si ECU care e temperatura corecta a motorului la pornire

filtru daca e murdar influenteaza in sarcina daca gatuie alimentarea, la pornire nu trebuie sa circule benzina ca sa ajunga presiunea in rampa de injectie la valoarea necesara, la pornire pompa nu baga, decat dupa ce porneste motorul si la punerea contactului 3 sec.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de cand e frig aceasi problema o am si eu

si aceasi rezolvare :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca vom ajunge la concluzia: asa fac toate.

Bine venit in clubul celor: "pornim la a doua cheie". Nici eu nu am gasit pana acum cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sunt mai special :( in afara de faptul ca porneste greu, mai am probleme si cand o accelerez... indiferent ca e la ralanti, indiferent ca plec de pe loc, turatia motorului scade pana la punctul de a se opri masina... dupa ce ma joc cu ea de vreo 3-4 ori (si am norocul sa nu moara motorul) revine la normal. mai rau e ca sunt sanse ca dupa ce merg cu masina, nu conteaza cat, sa faca la fel: sa traga sa moara ori la ralanti, ori cand plec de pe loc. a mai patit cineva treaba asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salu!

Am si eu o problema dubioas, la pornirea la rece sare direct la 4500-5000 de ture ceea ce ma sperie si sunt convins ca nu e ok pt motor(saracul).

Ce poate fi?

Ma poate ajuta cineva?

Va rog frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

relantiul la cat e? (motorul la 90 grade...)

ai verificat sa nu fie de la aer fals? s-ar putea sa se manifeste si la cald...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cald nu face probleme.

Doar la rece (si e in garaj masina)face figura asta.

Oare e ceva grav?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma alatur si eu celor care au probleme la pornirea motorului. Nu stiu daca sunt mari sau nu, dar poate cineva ma ajuta. De cand a venit iarna, daca vreau sa pornesc masina dimineata, ea nu porneste numai din a 2-a incercare. asta se intampla doar dimineata. Daca o pornesc si ma deplasez si incerc sa o pornesc iarasi porneste din prima. Insa dupa o noapte lunga, sau cazul de astazi cand am pornit-o dupa 5 zile a pornit din a 2 a. Stiti cumva ce ar putea fi? Sa dau vina doar pe frigul de afara sau mai sunt si altele pe care eu nu le stiu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silviu, ar trebui verificata presiunea de carburant in rampa de injectoare. Sa nu cumva sa se dezamorseze sistemul de injectie daca sta mai mult.

03DYA: fa o citire a defectelor pe calculatorul de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de sfat. dar in cazul in care acel sistem de injectie s-ar dezamorsa ar interveni si alte probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda... vad ca problema apare din ce in ce mai des. dimineata spre exemplu stau cate 10 minute pana porneste. porneste la a 2-a cheie dar nu se mentine la ralanti. moare. daca incerc sa o accelerez zici ca se "ineaca" si se opreste... mai rau vad ca se mai aprinde si martorul motor. sta cate o juma de ora aprins dupa care se stinge.

nu intreb ce poate sa aiba, ca am mai intrebat :) , intreb: sunt sanse sa fie de la bujii?

Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • R_a_z_v_a_n changed the title to Probleme generale pornire motor

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!